-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez a long life elég nagy átverés, pl. a vw konszernben 30 000km vagy 2 év. De ideális esetnek 300 hidegindítást számolnak 30 000km-re
Nálam 8000km re jut 800 hidegindítás. Többször beállítottam a számlálót. kb. 1:10-hez arány jön ki.
Ezen azért gondolkodjatok el.
[ Szerkesztve ]
-
Én a fedélzeti számítógépben most visszaállítottam a 20k-t 15 k-ra. E szerint fog menni Gazsiban a csere. A tavasszal meglesz a difiben is a csere. A váltó olajat meg megnéztük, és éppen átmenetben van a barna és a szürke között, uh a tavasz folyamán az is cserélve lesz, annak ellenére h rendesen teszi a dolgát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
a_tesz
Korrektor
válasz whitezo88 #36038 üzenetére
Hm, motorban 10 ezer km-enként, váltóban és hátsó difiben 20 ezrenként
Szerk: #36054: én csak a gyári előíráshoz tartom magam, illetve a motornál inkább 10k az előírt 15k helyett.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #36051 üzenetére
Erről nagyon keveset lehet csak olvasni a neten, ez az egyetlen értékelhető írás amit találtam... és ez sem hivatalos. [link]
LongLife Servicing Regime - variable servicing intervals
This is the actual list of specific operating requirements for LongLife regime:Mileage: more than 30 miles per day.
Type of Journey: Motorway and main road driving. Mainly longer distance journeys. Constant speeds.
Conditions: Normal engine loading - eg, with little or no towing, with little or no hill climbs. Normal vehicle loading.
Driving style: Moderate acceleration, moderate braking, engine revs mainly below 3000rpm.Time and Distance Servicing Regime - conventional fixed servicing intervals
These are the more "relaxed" operating requirements for Time & Distance regime:Mileage: less than 10,000* miles per year.
Type of Journey: Mainly city/town centre driving. Short journeys.
Conditions: Frequent cold starts. High engine loading - eg, frequent hill climbs, vehicle fully loaded, towing.
Driving style: Uneconomical - eg, heavy acceleration, heavy braking, constant changes in speed, constant use of high revs, 'sporty' driving.ebből összeválogattam az én verziómat
Mileage: less than 10,000* miles per year.
Type of Journey: Motorway and main road driving. Short journeys. Constant speeds.
Conditions: Normal engine loading - eg, no towing, no hill climbs. Normal vehicle loading.
Driving style: Moderate acceleration, moderate braking, engine revs mainly below 3000rpm.Give them hell Ukraine!
-
Zewa
senior tag
Miután megvetted, vezérlés, olajak cseréje khm.. "kötelező".
Fastra, Punto II, Almera, Golf III, Civic ?Ezek a 90-es évek beli, német, tucat szívó benzinesek nem egy csodák. Gyengék de legalább szípkáznak.
1.4 60ps, 1.6 75ps, 1.8 90ps. A VW 2.0 116ps viszont egész jó![ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Xero
nagyúr
válasz Kornel #36030 üzenetére
Én pl 10-15e-ként, vagy 12-14 hónap után szoktam olajat cserélni a motoroban. Mindig ugyan azt kapja: Total Q7000. A gyári előírás ennél jóval megengedőbb, de valóban nem olyan nagy költség.
A váltó-fék-szervó akkor kap új folyadékot, ha valami malőr van vagy úgy érzem, hogy itt az ideje. A váltómat már kellet cserélni/felújítani, szóval az kapott újat, a fék szintén kapott új folyadékot egy nagyfelújításnál nemrég, a kormány szervóban pedig egy éve cseréltem.
Szerencsére ezek nem akkora tételek, hogy megérjék a kockázatot.
-
qdak
addikt
válasz Integra #36043 üzenetére
Integra, en ugy tudom minden autoban ajanlott valtoolajat cserelni.
difkoba mien olaj kell?
nekem 8K ir motorra, de sztem az ujjabb olaj kibir mar tobbet is, 10K kornyeke. azert 94 ota fejlodtek annyoit az olajak, bar 20 K ba nem hiszek.
mod:
most ment megint a 140 es mercim itt el mennyien szidjak, pedig mindennap megy szinte.[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
bigmasterg
addikt
Ennél a leírás és a rendszám, csak szerintem nem stimmel ?
1998-as, KWR rendszámmal és ilyet ír:
"Nem kintről behozott szemétdomb aminek kilóg a belétől kezdve mindene." -
Motion_Blur
félisten
válasz bigmasterg #36066 üzenetére
Utolsó pár sor eléggé komolytalanná teszi az egész hirdetést.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #36067 üzenetére
Szerintem rendben van. Megfejtés: irónia. Hirdettem már pár autót (család, és saját régi vasakat), és borzasztó dolgokat tudnak kérdezni emberek, szerintem neki is ebből lett elege.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
qdak
addikt
válasz bigmasterg #36066 üzenetére
a nem lehet a szemet dombra vonatkozik, nem a kulfoldre
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
mobilefan
aktív tag
válasz milomi #36065 üzenetére
Mivel 3 ajtós és morcos kinézete van így állíthatom bátran,hogy a bravo-k 90%-át fiatalok vették.
Ha nem is újonnan,de a mai db-ok közül nehéz szerintem olyat kifogni amelyiknek nem volt egy "boyracer" tulaja.Érdekes módon,az enyémben 288.000km van de 1dl olajat se eszik,és a hangja is szép.-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bigmasterg #36066 üzenetére
Más ok miatt is kaphatott új rendszámtáblát. Pl lelopták az előzőt, vagy elvesztette/elhagyta a forgalmit...
#nincsbennetarcsi
-
milomi
tag
válasz mobilefan #36071 üzenetére
Erre azt tudom mondani neked.. Sajnos befuttam egy Vásárlásba... 1996 os Bravo HGT .... kinéztem 2 db ot .. megnéztem az elsőt ANNO 2 éve.... meg is vettem.. külsőre volt rajta hiba... de a motorja Patikának tűnt... hidegen nem füstölt... szépen szólt.. nem csattogott nem csörgött !
Haza hoztam stb.. kérdezem a tulajt telefonon milyen olajjal használta... ( erre a válasza Castrol 15W 40 el...) Nah itt már meg is bántam az egészet hogy megvettem ..... raktam bele Selenia 10W40 et... erre a motor rá 1 év múlva megszorult ... Zabálta a 10W 40 es olajat sajnos... 10 ezer km mentem vele és Kuka a motorja... 2 gyorsulási versenyen vettem részt... Idő eredménye a lóerőhöz és súlyához képest nagyon jó volt 15,3 akat Futott rosz gumikkal és 140 - 145 km/h célsebbeséget... peddig ette az olajat nagyon... Mindegy megszorult...( Mint kiderült a 147 lovas motoroknak van hibája.. hidegen sokat hajtják őket.. vagy Olajat nem cserélve 8000-10 ezerenként.. a hajtókar csapágyak érzékenyek rá nagyon... Mint nállam is kiderült meg sok HGT ami megszorult hogy a 147 lovas hajlandó erre 200-300 ezer km körül a hajtó kar csavar nembirja a terhelést picit elnyúlik és KUKA lesz az egész ! Angliából hozattam bele egy PATIKA Facelift utána Motort 155 lovast .. a blokkot lecsupaszitottuk átvezetékeltük a 147 esére és igy a motor 147 lovas a kinézete Compiutere , szivósora, injectorja minden a 147 lovas motoré.. Kivéva a Csupasz tökéletesitett Blokkot szal azóta semmi gondom vele úgy megy ahogy kell és nem eszi az olajat és itt már nincs gond a hajtókar csapácsas dolgokkal szerencsére... De Mégis elkel adnom az Autót kihasználatlanság miatt Mivel alig járok vele fél év alatt mentem vele 300 km ert..... sajnos... hirdetésbe enyém is 147 lónak van irva de maga a Blokk az már a 155 lovasé Bár hallotam olyan Megkimélt HGT ről is amibe 490 ezer km van és semmi gondja nem is eszi az olajat... ritka az olyan megkimélt darab !
Még annyit hozzá hogy alap Béka lámpás VTI még nem vert el 0-200 ig
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
mobilefan
aktív tag
válasz milomi #36075 üzenetére
Nem semmi, de ahogy írtam pár hsz-el előtte is, HGT mind széthajtott...
Mikor vettem ezt az 1.6-ot nézegettem a HGt-ket,de letettem róluk,vacak szétkopott szétmálott belső kormány,ülések stb......
Meg hát ugye 99 előttiek.....
De az bizony elhiszem,hogy nagyon jót lép....
Abból kiindulva,hogy versenyeztem 1.8.as 116le kadettal ami könnyebb mint a bravo és 1-1-et mentünk...
2.0 8v 116le astra evett meg de nem sokkal...
Pedig ez csak 1.6-os Bravo.
Nem mernék amúgy bele vágni így egy HGT-be,csak ha újonnan lehetne kapni
Honda az más tészta,én elismerem azok azért kemények....Versenyeztem már 1-2-vel,hát jó buli izgalmas-
-
zolikaDB
veterán
válasz bigmasterg #36066 üzenetére
Kerhet rendszamot masikat, csak ki kell fizetni.
Amugy debreceni, nem regota van itt, a nyarat vegigtalalkozozta.
Elotte a sracnak egy 323-as sedanja volt, nagy felni, ultetes. Ezen sem ez a felni volt, hanem valami szeles, lyuggatott, iszonyat peres gumival, hatul negativ dolessel.
Amugy pofara, nem nagyon messzirol nezve az allapota jo. Hogy belul/alul mi van, nem tudom.
Ha erdekel, aterinotorsportnal rakerdezhetsz. -
Dare2Live
nagyúr
"váltó-fék-szervó akkor kap új folyadékot, ha valami malőr van vagy úgy érzem, hogy itt az ideje"
hátde nem fogod érezni csak amikor pl cserélni kell a munkahengert.
Akármi van illik max 80K-100Kkm/3-4év/4-5évente cserélni. Ha hosszabb távon akarsz számolni a kocsival akkor a kettöből az első. Teszem hozzá pl egy 3évenkénti fékfolyadék csere ~1500Ft, egy fék/vátó/szervó folyadék csere anyagköltsége legalábbis Yarisnál megáll 10.000Ftból. Ha szakszervízben cseréltetek mindent 3-4 évente mert hüje vagyok és nem tudom mikor mi volt akkor kb 1ht számláznak azaz anyaggal együtt max 16.000Ft. 3-4évente.
Ehez képest mennyibe kerül 4db munkahenger és a cseréje? váltó csere/felújítás?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
milomi
tag
válasz mobilefan #36076 üzenetére
Hát nekem a km órám 192 ezret mutat.. a kormányon kicsit látni a kopást.. az ülés mint az új ! motorja hidegen sem füstöl nagy Gázadáskor sem ha jó kedve van 100 as benzinnel párja nincs 2 esből is könnyen elugrik álltóhelyből indulva könnyen összekapja magát alúlról is és nállam 8-10 körül fogyaszt ! néha 12 -13 litert is de abba van akkor 200 km/h fölötti kergetőzés is reptéren stb ..
NFS World Nick Ewing1987
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #36079 üzenetére
ja. de hamár nem legalább 3-4évente legyen. Ne már ez az érzet... mert szar amikor jön lefele aztán beesik a fékpedál. Ja akkor már érzi... csak kicsit késő.
Yarisnál rendszeres, hogy fékproblémával beviszik szakszervízbe azt kiderül, hogy munkahenger... kuka mert még az eredeti japánban beletöltött fékfolyadék van benne. 100.000Ft alatt nem ussza meg. Francia yarisoknál imo csak azért nem mert most lettek az elsők 11 évesek. És még k* nagy szerencséjük volt, hogy nem hegyről lefele esett be a fékpedál.
mágus2: fogalmam sincs, hogy/mért de hiába mérik. Ott állnak első műszakin az autók, fékfolyadékot még nem cseréltek benne azt műszer szerint jó. Én mondjuk azt se értem, hogy lehet, hogy a 11+éves fékfolyadék csere sose volt rajta yarisokat hogyhogy nem a szakadékból szedik ki.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #36082 üzenetére
Mindegy mennyi km van a fékolajban, 2 év és repülnie kell, mert megköti a vizet, párát, és veszít a forráspontjából. A féknyergeknél elég melegecske szokott lenni, nem jó érzés amikor felforr és elpárolog a fékolaj a csőből, amikor éppen meg kellene állni.
Mellesleg aki láta már, 2 év után mi van a csövekben fékfolyadéknak álcázva, az ne akarja tudni mi lehet ott 5-10 éves olajnál. Mert a tratályban minden szép és jó, de ott nem is kap terhelést, és a fékolaj nem kering a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #36078 üzenetére
aztán csodálkozik mindenki, hogy miért egy roncstemető az ország és miért nem találni jó állaptú használt autót de mikor egy használt autónak, amit rendszeresen és betyár becsülettel karban tartottak, megkérik az árát, akko jön a hörgés, meg a köpködés, meg a hülyének nézés, mert a vevő a király, meg amúgy is, ő mindent mindig jobban tud...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Qru
MODERÁTOR
Motorok megbízhatósági indexe: [link]
Na ná, hogy a Honda az első.
#nincsbennetarcsi
-
giigz
veterán
Az Audi a kedvenc márkáim között van, csak azt nem értem, hogy miért nem tudnak megbízható autót csinálni. Attól még, hogy méregdrága, nem jelenti azt, hogy minden elromoljon rajta, és folyamatosan költeni kelljen rá... Na mind1, csak nagyon csúnya, hogy a német precizitás a 2. legmegbízhatatlanabb motorokat csinálja...
A családban is volt ugye allroad, és az tényleg egy pénztemető volt, mint bitporké.
-
Kikérem magamnak!
1: tudottan rosszabb állapotút vettem, azzal hogy megcsináltatom
2: el tetszik felejteni hogy az autó sok esetben a nemtörődömség miatt fikkan meg. Ez a lista is csak a tényt rögzíti hogy rossz volt, de azt már nem hogy vajon mennyire figyeltek a kocsikra a gazdáik.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lsc
nagyúr
válasz Mágus2 #36084 üzenetére
amikor felforr és elpárolog a fékolaj a csőből, amikor éppen meg kellene állni.
Ezt a hülyeséget súgta valaki? Egy zárt rendszerből hogyan tud elpárologni? Maradjunk annyiban hogy felforrhat és emiatt "buborék" keletkezhet benne, igaz erre normál viszonyok között nagyon kicsi az esély.
Ezzel nem azt mondom hogy nem kell cserélni, de 3 éves olaj nagy valószínűséggel még nem fog felforrni.Az élet kegyetlen .
-
whitezo88
nagyúr
na ez a nem semmi. benzinnel mosta le a kocsiját
-
Integra
titán
ezen ne csodálkozz, a japánok teljesen más tqm-et használnak, mint a németek. motorgyártásban pedig mindig is a honda volt a legjobb, külön kategória, ahogy a manuális váltókban is.
engem inkább az érdekelne, hogy a statisztikában szereplő meghibásodott autók hány százaléka volt dízel illetve benzines. ez szerintem sokkal érdekesebb adat lenne. hiányolom is. szerintem egy benzines audi quattro igenis fasza vas tud lenni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Adóbevallás
- Crypto Trade
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen