-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #218400 üzenetére
Ford Focus 1.6 benzin vagy Volvo C30/S40 1.6 benzin?
A BMW-t surgosen felejtsd el es a Mazda 3-at is.
-
diegho
nagyúr
válasz szőröscica #218401 üzenetére
Miért felejtse el? Lehet ő is boldogan menne a műhelypornba mesélni, hogy 6,5 millió költés után is imádja az autót
-
Biqci
aktív tag
válasz hentes555 #218381 üzenetére
Ha Volvo mellett döntesz, érdemes tudni, hogy az 1.8 és 2.0l benzinesek a Mazda L motorcsalád tagjai, tehát hajlamosak enni az olaja, valamint ha jól emlékszem kettős tömegűvel szereltek. A 2.4-ből van 140 és 170Le, a kettő ugyanaz, csak másképp vannak megírva, tehát simán lehet a 140-ből 170-et csinálni. A T5... erről szerintem nem kell semmit mondani, ettől nincs jobb benzines ezekben. De ezek, ahogy a 2,4 is, mint a fehér holló... Az 1,6 a legracionálisabb választás, de azért eléggé gyenge na...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
szebe
őstag
válasz staldan #218399 üzenetére
Első körben javasolnám hogy a méretet lődd be pontosan, mert ez így két méretosztály.
Második körben pedig húzd ki a Mazdát és a 6-os Golfot."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
staldan
újonc
Köszönöm a válaszokat! Az audikat néztem korábban is, de akkor nem találtam olyat ami elérhető távolságban van és nincs benne 300e + km, sok helyen olvastam hogy a km nem számít, de gondolom ennyinél már csak előjöhetnek olyan problémák, amik ebből eredőek, plusz mindegyik ilyen 17-20év körül van, ami nekem szintén elég soknak tűnik, bár lehet rosszul látom.
Szétnézek azoknál, amiket írtatok, köszi a tippeket!
A Golf 6-ost esetleg elmondanátok, miért felejtsem el? -
őstag
válasz molnarpeter #218400 üzenetére
faternak volt, halott a motor (naggggyon pörgetni kell, hogy menjen, és szinte nincs gázreakció) de abban igazat adok, hogy örök élet meg két nap.
nagyon hasonló technikával, pár százezerrel olcsóbban (ebben a kategóriában ennyi már csak a prémium felár) Seat Leonok is vannak ugyan azzal a 8 szelepes 1.6 MPI-vel, érdemes lehet ránézni azokra is.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #218407 üzenetére
Ma basztam el egy napot a H Astra kárpitjainak a ragasztgatására, mert persze mindegyik elengedett és zörgött (nem most kezdte, de 1 éve halogattam a műveletet). Az agyam lerohadt közben és ismét szembesülhettem az Opel "fantasztikus" megoldásaival. Három hete a hátsó beltérvilágítás esett ki a helyéről, elfáradtak az agyonspórolt műanyag tartófülek... Ismét megfogadtam, hogy soha többé nem veszek Opelt.
Ilyen autót úgy érdemes venni és használni, hogy műszakilag életbentartani kevés pénzből, mert akkor legalább gazdaságosan fenntartható. Az összes többi esztétikai / kényelmi funkció javítgatása egy örökös szélmalomharc, sosem jutni a végére, hiszen a silány minőség és silány megoldások miatt minden hónapra jut egy új bagatell hülyeség, aminek a javítása legalább 5-ször annyi időbe és utánajárásba tellik, mint azt normál esetben gondolnánk.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Tothgera30
Ármester
válasz zgospel #218411 üzenetére
Sajátos vásárlási metódusom hogy általában a kínálat tetejéről választok. Emiatt ilyen negatív tapasztalataim nincsenek. Pedig két 2008-as G Classic II-t extráztam fel, és szedtem le az ajtókárpitokat, majd tettem vissza, de egyik sem zörög. Három Astra van a családban, mindegyik patent, bár egyik sem a mezőny aljáról lett beszerezve.
#218410 kenguru99: Pedig szereti csipegetni az olajat. Ismerős újított már fel ilyen blokkot mert annyira ette (O2).
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #218412 üzenetére
G Astrám továbbra is családon belül maradt, azzal nem volt semmi baj. Annak a kárpitjait akárhányszor le és fel lehetett szerelni gond nélkül. G-ben bármit kellett javítani (fűtőmotor kivételével) egész könnyen ment, a H-nál bármi könnyűnek tűnő művelet is 5x akkora szopás.
Azok a hibák amikről beszélek a H esetében teljesen függetlenek a kínálatban elfoglalt pozíciótól, mindegyiknél előjön. Ha valaki már megjavítgatta ezeket korábban úgy persze jobb ilyet venni, mert utána újabb 10-15 évig nincs az adott alkatrésszel gond.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
őstag
válasz zgospel #218413 üzenetére
B5.5 - B6 Passatokban is ismert hiba a kárpit (tető és ajtó) elválása, lógása
meg korabeli tipik VW betegség a gumirozott felület hámlása
szóval a H astra nem egyedi eset“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hentes555
senior tag
válasz rbalint88 #218382 üzenetére
Azt mondjátok meg, hogyan van az, hogy most nézegetek alkatrész árakat a 8gen Civichez 2.2 CTDI 2009 és az S40-es Volvo-hoz (2009-es 1.6D-t írtam be) és sok minden kevesebb, vagy akár FELE áron van. Példának okáért, Bárdinál (Volvo-Honda):
Kettőstömegű lendkerék LUK: 168k - 378k (Volvoba LUK Kettőstömegű+kuplung szett 358k
Bal első lengéscsill. Bilstein: 47k - 53k
Hátsó lengéscsill. Bilstein: 29k - 45k
Kinyomócsapágy: 57k - 33k (de itt a Volvoban hidraulikus kinyomócsapágy van)
Bal első tengely lengőkar BGA: 35k - 113k"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Biqci
aktív tag
válasz hentes555 #218418 üzenetére
Na és ha ennyi? Meg kell venni és kész...
De komolyan, ha látnád az én autóm karosszéria és egyéb nem motorikus árait, kihullana a hajad..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
hentes555
senior tag
válasz Biqci #218420 üzenetére
De nekem pont az a
bajfura, hogy olcsóbbak az alkatrészek, mint a Hondához, amire azt mondják, hogy megbízható japán autó, erre kapásból kb. 8 típushibát fel tudnék sorolni, példának okáért, hogy igen hamar szétmegy a komplett hátsó híd, féknyergek szeretnek beragadni és vinni a tárcsát+betétet, kuplungpedál recseg, nyekereg, klímakompresszor meghal, stb.[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
tboldi
nagyúr
válasz hentes555 #218421 üzenetére
mint a Hondához, amire azt mondják, hogy megbízható japán autó
Japán és olasz autókkal a flottában megtanultam már, hogy a sztereotípiáknak nem hiszünk!Amúgy jól emlékszem, hogy az S40 egy Ford Focus legbelül? Mert ez is megmagyarázhatja az olcsóbb alkatrészárakat.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz hentes555 #218421 üzenetére
Nekem ez nem furcsa, ahogy Boldi is mondja, az S40-V50-C30 az Focus 2 más ruhában. Ahhoz pedig kifejezetten olcsók a cuccok, asszem még az oem is az egyik legkedvezőbb...
A másik pedig, hogy hiba és hiba között is van különbség. Lehet olyan, ami komplett anyagi csőd pl. N-es BMW motor, vagy a korai tsi-k és lehet olyan, hogy okoz ideget, de még simán hazamész vele, meg vásárolni, aztán na még a nagyihoz, esetleg hozzuk már el a cuccot az IKEA-ból és ráér utána a szerelő..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zgospel
őstag
válasz hentes555 #218421 üzenetére
"féknyergek szeretnek beragadni és vinni a tárcsát+betétet"
Ez sok típusra igaz, mert rengeteg szerelő szarik rá, hogy betétcserekor egy körömnyi zsírt odakenjen a csúszkára. Sőt, van ahol szándékosan, mert akkor relatíve hamar jön vissza az ügyfél, el lehet adni egy újabb tárcsát és betétet.
Persze vannak modellek, amiknek jobb a tömítése az említett helyen, így akár hosszú évek alatt sem tudja kiverni a zsírt onnan a víz, míg másoknál (pl Kia Ceed is ilyen) hamar elfárad ez a tömítés. Ennek tudatában nem nagy mutatvány mondjuk minden ősszel levenni a kereket, és bekenni a csúszkát. 1 óra alatt kényelmesen megvan a 4 nyereg.Volvokon 2006-tól felfelé a Ford tulajdonnak hála erős a Ford hatás: S40, V50, V60 az Focus, S80 mk2 az Mondeo, nagyon sok alkatrészük megegyezik. Motorokból is csak az 5 hengeresek a Volvoé, egyébként azok kifejezetten jók és megbízhatóak is.
Alkatrészt egyébként a Cromaxnál vagy a Kauffernél nézz, általában ott mezei vásárlóként olyan áron kapod, mintha a Bárdiban vagy Unixban lenne 40-50% kedvezményed mint a szerelőknek. Vagyis ami listaárat a Bárdiban vagy az Unixban látsz az nem reális. Illetve de, ha szervizbe viszed akkor a szerelő annyiért fogja neked eladni
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218423 üzenetére
Na ja, nagyon élnék egy R55-ös Mini Clubmant, imádom a kretén ajtajait, de a Prince benzinesek és az N47-es dízelek jóóócskán lecsökkentik a “vehető” halmazt. Csak a PSA 109 pacis 1.6 HDI-jével szabad választani ezeket a Miniket, ami talán 2, max. 3 évig került beléjük.
[ Szerkesztve ]
-
fecke78
senior tag
.
[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
válasz tboldi #218427 üzenetére
Baszok én rá, csak lenne már meg, dízel lesz akkor is
Ez számomra akkor is hihetetlen, hogy a Civic ennyivel drágabb, maga az autó is és az alkatrészek is. F@sz fog olyat venni.
Azért már kerestem szervizt is, találtam is egy kifejezetten Volvo-soknak ajánlott helyet találni itt Debrecenben.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
stilo18
addikt
Sziasztok.
Adott egy 2 literes benzines Mondeo. 2008, 190k km.
Már tavaly is szerettük volna lecserélni, sajnos nem sikerült.
(Hozzáteszem a mostani hibát leszámítva, nagyon jó barátságban vagyunk)A hahut elnézve olyan 2.1-2.4M között hírdetném meg.
Jelenleg 2M Ft-ot tudnék hozzátenni az új kocsihoz..
Hitelt nem szeretnénk felvenni, szóval ez a 4-4.5M a max keret most......viszont ahogy nézegetem... egyszerűen elmegy a kedvem...
Én vagyok rosszul bekötve vagy tényleg nincs olyan ésszerű alternatíva?Konkrétan már Auris/Corolla -t nézegettem 1.6, 132 lovas motorral..arról majdhogynem csak jókat hallottam...
Vélemény?
Megbízható autót keresek, ami azért megy városban is, de férjünk el benne 4-en ha esetleg valahova megyünk a családdal...és nem vagyok hiper szuper milliómos, hogy 10-20 milliós autókkal guruljak...
Ördögtől való ?#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
dellfanboy
őstag
válasz stilo18 #218430 üzenetére
most sztem vagyis en azt latom, hogy be van allva a hasznalt piac, vannak olyanok akik tobb hhonapja hirdetnek autokat eszmeletlen dragan, meg vannak a lomok olcsobban (de sztem meg mindig dragan) sztem most a keszleten levo uj autoknak van a legjobb ar/ertek aranyuk.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
stilo18
addikt
válasz dellfanboy #218432 üzenetére
"sztem most a keszleten levo uj autoknak van a legjobb ar/ertek aranyuk."
Egyetértek, csak sajnos a 4-5 milliómmal max foglalót tudok adni értük
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
vaskoota
újonc
Sziasztok, szeretnék egy új autót venni a mostani sok ezer éves peugeot 407 sw-m helyett olyan 8 milliós ár kategóriában. Segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy milyen autót ajánlotok ilyen árkategóriában, ami hibrid vagy teljesen elektromos, strapabíró, nagy csomagtérrel rendekezik és ki lehet fogni belőle viszonylag újabb évjáratút (gyártási év) is?
Használati cél az éves szinten megközelítőleg 10-15000 km lenne, ami magába foglalja az esetleges nyaralást külföldön és egy vagy két sí utat is a hegyekbe.
Amibekben eddig én gondolkodtam:
- Ssangyong Tivoli Grand 1.5 gdi (igaz nem elektromos és nem is hibrid, de ezzel el tudnék lenni, ha nem tudtok valami hatalmas nagy buktatót a kocsiban)
- Hyundai ioniq
- Valamilyen Mazda vagy VolvoSegítségeteket előre is köszi
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #218440 üzenetére
És még az olaszokat szidják...
Amúgy N, nem M, amiről szó volt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #218442 üzenetére
Szívesebben választanék inkább digó 1.6 Multijetet, az olajpumpa tömítésének cseréje/kiváltása a legkritikusabb, de filléres tétel és egyszerű művelet. A nagyobb baj, hogy ez a motor gyakran párosul M32-vel.
-
Mike81
senior tag
-
stilo18
addikt
válasz molnarpeter #218435 üzenetére
Menet közben elkezdett rángatni, majd lassításnál (lámpa, körforgalom) leállt a motor...
Lett benne cserélve benzinszivattyú...nem oldotta meg..
Utána pillangószelepet pucoltunk, majd map szenzort...az 1 hónapra megoldotta....majd újra előjött...vettem egy új Bosch szenzort...ott nem stimmelt vele valami...rá 1 hétre újra leállt...Bevittem végül a Ford szervizbe...ott reseltek az ecuban a szenzorokat...
Most 4. napja használom, még -lekopogom - nem jött elő.
Hibaüzenetet nem dob, szóval... találgatás megy és ...nagyon fárasztó már...
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Biqci
aktív tag
válasz Mike81 #218443 üzenetére
Igen, a régi TC-ben ő volt a kedvencem és Winkler. Sajnálom, hogy szétment az a csapat, jól poénkodtak. Ez a mostani már csak nyomorult utánzat...
Boldi: nahát, ezt nem vártam volna...
Jah, az egyik ismerősömnek 116i van, eddig legalább 4-5000€ már ráment, úgy, hogy eddig gyakorlatilag nem volt "komolyabb" hibája, csak az "apróbbak", amik meg lettek megcsinálva"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
őstag
válasz vaskoota #218436 üzenetére
A 1.5 ssangyong elég torkos ha jól halottam. Mivel úgy látom sima benzines is játszik (tivoli) ezért 1.5 corolla sedan full fapad. Újonnan pont 8 milla. Ha kellene hely és ennyi lenne a keretem én biztos azt venném ha nyugalmat akarnék (vigyorogni vezetés közben nem ebben fogsz).
[ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
Tippeket szeretnék tőletek, merre menjek? (jobbra vagy balra )
Na szóval van most egy a cégemtől lízingelt Audi A3, ami kb havi 100e-be van. Igaz nincs rá semmi más költség (biztosítás, adó, gumik, szervíz ...stb), ami egy saját autónál igen. Fél év múlva vissza kell adnom és dilemmázom, mi legyen.
1. maradjak ennél
2. vegyek hitelre egy új autót
3. vegyek egy jó 10-12 éves használtat (jó lenne, ha megállna 3 M-ból, de kicsivel több is belefér, ha annyival jobb)1. esetet ugye leírtam
2. esetben egy Skoda Scala kijött 1 hónapja 7,5 M-ra kedvezménnyel (1,5 TSI, Ambition pár extrával) Most nem lehet Scalat konfigurálni az oldalon, mert jön az új sztem. Nem tudom lehet-e még kapni jövőre a régit
3. esetben ami most tetszik az egy 8. vagy 9. gen Civic 1,8 Otto motorral, de meggyőzhető vagyok másról is. Itt viszont azt látom, hogy a használtpiacon is elég jól felmentek az árak az utóbbi 2-3 évben és nem igen akar visszamenni. (pl feleségem Ibizája most 1,5x annyiért megy használtan, mint 3 éve)Használat: átlagos futás lenne. Évi 10-13e km. Napi munkábajárás (~10 km a munkahely), de nem minden nap, ha jó az idő inkább bringázom.
Néha a családdal is mennénk ide-oda, hosszabb távra.
Nem vagyunk nagy növésűek, az A3-ba is vígan elfértünk csomagokkal is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen