-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz menyhartlevi #214147 üzenetére
Az ufó Civic esetén nagyon sok olyan van, ami kívánni valót hagy maga után. Mivel jóhírű autó a megbízhatóságát tekintve, ezért az "alja" is drága a kínálatnak. Viszonylag nagy a menetzaja. Néhány tulajs azt mondta, hogy az 1.4-es motor is okés, de inkább 1.8 legyen a választás.
Illetve mindenképp próbálj ki minél többet (tudom, sok idő; nekünk másfél hónapba telt...) az említett autókból, hogy neked/nektek mennyire megfelelő. Aztán lehet vadászni konkrét példányt.
Civic-nél a jó példányok nagyon gyorsan elkelnek, és persze a nepperek levadásszák a hirdetésfigyeléssel; szóval legyél gyors, mégis megfontolt...Giulietta-nál az osztrák példányok alja, illetve fékcsövei nagyon rozsdásak tudnak lenni. Harmincezres olajcsere is tetézheti mindezt.
Az 1.4TB 120 és 105 LE-s motorokkal készült, van MultiAir kivitel, az 170LE.
Nekünk végül egy 105LE-s példány jutott, rossz nyelvek szerint csak szoftveres butításon átesett kiadás. A MultiAir-ről hallani jót/rosszat - több törődést igényel -> drágább fenntartás.
Nekünk is a Civic lett volna a befutó...
Kicsit bővebben írtam a kanosszajárásunkról. Nálunk is max 2.5M volt a keret. (Civic-ből 2.2-ért lett volna 5 évvel öregebb példány)Kizárólag felhasználói szemmel történt bejegyzés, nem értek az autókhoz.
Nekem is sokat segítettek itt a srácok. 👍[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
_drk
őstag
Sziasztok
Kis élmény beszámoló autó eladásról.
20 éves Skoda Fabia 290be feltéve tegnap este 8kor.
Mai nap folyamán vagy 20 emberrel beszéltem.
Valami hihetetlen harc megy ezekért az autokért.
Kereskedők majdnem verekednek érte
240be vitték el garancia nélkül végleg. -
Paxker315
addikt
válasz menyhartlevi #214147 üzenetére
én rálesnék a fiat Bravo-ra is, ha már Dzsudzsukát megnézted szerintem emészthetőbb forma egyébként.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
stargazer
senior tag
30-40.000 € körül max. A golf r amúgy szimpi csak alapvetően a tsi-kel elég sok baj van, meg egy picit nagyobb hátsó lábtér azért jó lenne. Ezeket amiket ajánlottatok én is néztem, csak abban reménykedem hogy van itt valaki aki esetleg szakmai szemmel nézve meg tudná mondani melyek ezek közül a legkevésbé problémás. BMW 6 hengeres motorok állítólag egész jók, de manapság igazából már mindegyik motor sz*r mert kokszosodnak. Aki ezt a konstrukciót kitalálta az egy zseni volt...
540i kombit néztem aztán találtam egy videót a b58 motorról és elment az életkedvem.[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
-
-
Manitou
addikt
válasz dellfanboy #213096 üzenetére
Ez egy friss ropogós kép, most tettem fel a nyári kereket még. Egy 20 éves bontószökevény [kép]
-
vzsryl
nagyúr
válasz rasotamas #214156 üzenetére
Nekem volt egy 2005-ös N16 hatchback.
A futóműve beton kemény, ami jó úton brutál sportossá teszi, de rossz úton elpattog a hátulja és leveri a vesédet.
A motor késő délutáni, tehát csak 4-6-ig élhető, alatta pusztulat gyenge, mivel hosszú a váltója. 2-esben 110, 3-asban 150 a tiltás, de sűrűn kell használni, tehát országúton csak így lehet vele előzni. Ez utóbbit 4 felnőtt + klíma + dombon is tudja.
Az enyém sajnos ette az olajat, ami egyre csak durvult. 200k km-nél meg is döglött az egyik henger.
Utcán állt, mégsem látott rozsdát.
Az ülések nagyon kényelmesek, de nem nagyon tartanak oldalt.
Ezekben is arcbarobbanós’ takata légzsák volt, tehát érdemes alvázszámmal a gyártónál érdeklődni, hogy átesett-e a visszahíváson és kicserélték-e.
A szélzaj erőteljes, viszont a hosszú váltó miatt a motorzaj inkább autópályán tud zavaró lenni.
Fogyasztása országúton 6 liter, pályán 9, városban 11-12.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diegho
nagyúr
Múltkor kérdeztem, hogy 8 körül milyen új autót lenne érdemes nézni évi 30k futásra.
Akkor abban maradtunk, hogy nem igazán van értelmes opció ennyiért.
Na és 12M-ig? -
tboldi
nagyúr
válasz menyhartlevi #214163 üzenetére
Mindkettőben jó a sima 1.4 T-Jet, a MultiAir annyira nem ajánlott, de ha van egy tuti vétel MA-rel, emiatt nem vetném el. 120 lovasoknál leömlőrepedés előfordul, illetve utána kell nézni, miben milyen váltó van. Az M32 bajos tud lenni, de egyszeri 2-300k ráköltéssel gyakorlatilag véglegesen megszüntethető minden problémája.
Csak hogy bővítsük a listát: Abarth Grande Punto? Szinte ugyanaz, mint az én 155 pacis MiTóm.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboldi #214164 üzenetére
már annyiszor olvastam tőled ezt az M32 váltó dolgot, van erről lista, hogy miben van ez a váltó? vagy felismeri az átlag júzer bármiről?
alávázszámmal? motorszámmal? évjárat?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tboldi
nagyúr
válasz f4lcon #214165 üzenetére
Átfogó listáról sajnos nem tudok, de rengeteg Opel, Fiat, Lancia, Alfa Romeo kapta meg, benzinesek és dízelek egyaránt. Talán még Saabban is landolt.
Érdemes (külföldi) márkafórumokon tájékozódni.A MiTóról tudom, hogy ezekben található meg: [link]
Sajnos az enyémben is, 3-4-ben diszkréten vinnyog már.
Viszont a 155 pacis motor a legeslegjobb, valamit valamiért.szerk.: Ezt találtam még, de itt sem részletezik motorokra, évjáratra bontva, de kiindulásnak megfelelhet.
szerk. 2: Itt meg a probléma és a megoldása, igazából nem is olyan félelmetes dolog, egyszer kell csak túlesni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mondjuk a Giulietta ebből a szempontból jobb választás lehet, úgy tudom, mindben az olaszok saját C635-ös váltója van. Sokkal kevésbé nyűgös darab, mint a GM M32-je.
-
tboldi
nagyúr
-
veterán
válasz vzsryl #214161 üzenetére
Köszönöm a részletes tapasztalatleírást!
Ezek alapján is különösen úgy gondolom, hogy alkalmas lenne a feladatra.
Kb havi 200km-re kellene a kocsi ovijárat, munkába menés, dokihoz, bevásárolni. Csak ennyire kell.
Sem nagy sebesség sem pályázás egyáltalán nem lenne vele. 100 fölötti sebességet szerintem nem látna, így a motor hangja és az ülések oldaltartása nem jutna szerephez.https://tinyurl.com/rasoapro
-
426os
őstag
válasz tboldi #214168 üzenetére
Bravonál, Deltánál, de valszeg Giuliettára is igazak a dátumok:
M32 2010-ig (facelift), utána Fiat C635, amiből 2011.07 után szerelték a már javított változatot. Az első c635 sem való ördögtől, már több, mint 10 évesek, amelyik nem volt jó, az már fiatal korában sem volt jó. Ha szépen, könnyen vesz minden sebességet, minden állapotban, akkor nem lesz vele gond ezután sem..
-
saen
veterán
Toyota C-HR-ről még nem volt szó nagyon, legalábbis nem emlékszem így az utóbbi pár hónapról.
Amit észrevettem, hogy a használtautó-n van bőven ilyen egy évnél fiatalabb autó, kevés km-mel. Ez miért lehet? Mi ebben a zsákutca? Csak azért fura, hogy más tipusoknál/márkáknál ez nem általános... -
tboldi
nagyúr
Rájöttek, hogy nem épp Red Dot Design Award nyertes.
-
saen
veterán
válasz pècsimunkás #214182 üzenetére
Corolla alaplemezre épül tudtommal, picit tágasabb, mint egy Corolla. Egy barátomnak van már 4 éve, igaz céges mögött második autó. Inkább csak kicsi a hátsó ablak, szar kilátni hátulról, de hely az van benne azért.
-
őstag
a Toyota Central Europe Hungary Kft a cég dolgozóinak és a dolgozók közeli hozzátartozóinak lehetőséget ad lízingre, ami egy év, vagy 15.000 km-ben van maximálva
és olyan összeget kell fizetni havonta, hogy nyilván mindenkinek akad valaki a családban, aki élni szeretne vele
a választható autók limitálva vannak, de a CH-R közte van, meg a sedan Corolla hibrid is.
emellett nyilván más fix éves lízingből visszavett autók is kerülhetnek oda[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #214186 üzenetére
Pont ezt akartam irni egyik jobaratainknak is igy van autojuk, pont egy C-HR 1.8 hybrid gr sport van az utobbi ket evben, elotte selection volt. Naluk az elmult 6 auto igy nezett ki: c-hr hybrid selection 2x, corolla comfort style tech hybrid sedan 2x, c-hr gr sport hybrid 2x
Egyebkent ha lenne ilyen lehetoseg, biztos mi is inkabb berelnenk igy autot, mint hogy sajatot tartsunk -
veterán
Viszont ahogy írtam nem tetszik a lányomnak és hát neki kell autó, ő pénze
Úgy néz ki lenne munkatárstól egy kis Mazda Demio, nem találta még ki az árat de valami 200 körül.
Kerékjárati ív(ek) lett(ek) lakatolva (talán fényezve még nem), még több mint egy év műszaki, működő klíma, és a katalizátor is megvan. Elvileg valós 165000km.
Ez már az az összeg, hogy még ha annyira nem is tetszik neki, tud vele élni.
Viszont Isofix valszeg nem lesz, hacsak nem veszek valami átalakító kitet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
őstag
válasz Mauzes #214192 üzenetére
egy év, vagy 15.000 km
nem néztem a hahus kínálatot, de feltételezem, hogy esetleg a futás lehet magasabb
másik meg, nem biztos, hogy csak ezen az egy módon kerülhetnek oda Toyoták, ez csak az egyik módja. elképzelhető más flotta is, amit mondjuk felszámoltak, mert a cég kivonul, vagy akármi.#214195 rasotamas
egy ilyet egy vidéki karosszériás 60-70 ezerből rendbe vág (nem lesz rajta hegesztés, csak egy kis filler meg fény)
ha az alja, bölcső, tornyok stb nem rohad, akkor az ilyen külső elemek (csomagtérfedél, sárvédőperem) rohadása nem akkora para[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
palik
csendes tag
Sziasztok! Gondolkozom suzuki balenoban vagy 4-es clio 1.2 16v- ben.
Gondoltam utánna nézek alkatrész áraknak. A balenohoz szinte semmi nincs. Néztem bárdi, unix, fékmestert.
Érdemes inkább elengedni szerintetek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- ASUS routerek
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest