-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #203202 üzenetére
Lágyabb sokkal. Mondjuk a futómű összehasonlítása annyira nem fair, mert ugye az én Jazzem alatt H&R rugók vannak, valamivel keményebb, mint gyári valójában.
Az ülések kényelmesek, szintén puhábbak a Lanciában, de oldaltartásuk nemigen van, viszont a vezetőülésen van állítható deréktámasz. A kartámasz hiányzik, a Hondában legalább utólag pótolható, ehhez nincs.
A zajszigetelés nagyjából egyforma lehet, de az Ypsilon dízele egyetlen egy hátsó dobbal jóval hangosabb minden üzemállapotban, mint a Jazz benzinmotorral, megint csak nem teljesen fair összehasonlítás.
Ja, és amit az olasz tud, de a japán nem: tengelyirányban is állítható a kormány. Így könnyebb ki és beszállnom a 194 centimmel, a Jazz-ben meg kénytelen vagyok a pedálok alá dugni a lábfejem, hogy a térdem/combom elférjen a kormány alatt.
[ Szerkesztve ]
-
lzjv1897
csendes tag
válasz molnarpeter #203190 üzenetére
Köszi szépen, ez részletes volt
Igen, az e-tront nem írtam, mert ahogy láttam használtan drágább, mint a Golf, de akár az is lehetne, persze.
Azt nem tudod véletlenül, hogy ezekből a plug-in-ekből ki lehet valahogy olvasni mennyit mentek elektromosan? Mintha úgy olvastam volna, hogy a VW-kből nem, a Fordot nem tudom... -
tboldi
nagyúr
A WagonR-ben is 202k-et már kibírt, és semmi baja. Nincs is csereperiódusa, mert egyszerűen nem szükséges, előbb porlad el a kasztni.
Jazz ua., Varga Miklós, jazzes körökben elismert szerelő is mondta egyik videójában, hogy eddig 1-ben cserélt láncot, de az is 400k körül járt már. Az enyémben még csak 147k van, úgyhogy ez még odébb van.
[ Szerkesztve ]
-
GasBang
csendes tag
Sziasztok
Autóvásárlás előtt állok, amelyre a keret 3mil. Olyan autót keresek amely kevésbé szervizigényes. Évente 20-25e megyek szóval igazából lehet benzines vagy dizeles. Eddig két autót néztem a Nissan Qashqai 1.6/2.0i és Ford Focus 3 1.5/1.6 tdci, de más alternatívákra is nyitott vagyok a lényeg, hogy megbízható legyen. Köszönöm"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
Doki16
addikt
válasz lzjv1897 #203207 üzenetére
Én több mint egy évig hajtottam egy Golf GTE-t, mindent is tudok a típusról. Nem rég adtam el, de csak azért, hogy átüljek egy Passat GTE-be. Sajnos most nagyon megdrágultak a használt árak, jelenleg nem a legjobb hibridet venni.
VW-ből úgy ahogy ki lehet olvasni, de leginkább azt, hogy mennyi lett beletöltve élete során és abból lehet kalkulálni egy átlagos elektromos futást. Annyira sokat azért nem mennek ezek elektromosan az előző gazdánál ha már 4-5 évesen közel 200k km van bennük
Bonyolult a technika, de szerencsére nem jellemző rá a hiba. A csoportban már jó sokan vagyunk, sok gond még nem adódott a tulajoknál. Ha van bármi konkrét kérdésed, akkor szívesen válaszolokA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vismajor01
addikt
válasz Doki16 #203224 üzenetére
A passat GTE ára tényleg kemény. Amikor elkezdtem nézelődni még csak 5 millió volt a keret, és azon éppen kivül volt a passat (4.9 legolcsóbb de 5.5-5.6 körül kezdődtek)
Mostmár kitudnék fizetni 6 millát is, az első passát amit találok 6.4 misi
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Doki16
addikt
válasz lzjv1897 #203226 üzenetére
Az a jövőre hamarosan itt van, tehát nem hinném én sem, hogy jobb lenne a helyzet. Lényeges drágul az üzemanyag és elmaradnak az új autó értékesítések.
Bárhol kérdezhetsz, ha itt a szaktopikban teszed fel a kérdéseid, akkor a többiek is akiket érdekel tudnak róla olvasni#203225Vismajor01: Elég durva árak lettek, nagyon jól jártam ezzel a Passattal most Jövőre el akartam adni, hogy vegyek egy nagyobb hatótávú villanyost, de teljesen esélytelen, meg közben inkább másra kell majd a pénz. Így most magamhoz képest meglepően sokáig meg fog majd maradni valószínűleg a GTE. Ez a 30-40km hatótáv az esetek 95%-ban lefedi a közlekedésem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vismajor01
addikt
válasz Doki16 #203227 üzenetére
Engem most elriasztott az egész plugin hibrid Volvostól GTE-stől mindenestül, és elkezdtem Prius+-okat nézegetni. Kicsit olyan vagyok mint a kutya aki a saját lábát rágcsálja...
De nem lehet Prius, túl sokat megyünk autópályán hogy kényelmes legyen, oda nemcsak lomha de "sokat" is eszik, 140-nél 7.2-7.5l/100. A dizel hibrid ott is 5-öt eszik, tudjuk otthon is tölteni....visszakullogtam hahura volvos hirdetéseket böngészni. Azért gte-re is állitottam egy 6 millás keresőt, kitudja..
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203228 üzenetére
Miért riasztott el? Valamit találtál ami nem jó bennük? Vagy a nagy áremelkedés miatt döntöttél így?
P+ pályára öntökön lövés lenne HSD mindenhova a legjobb kivéve tartós nagy tempóra. Arra a legideálisabb egy alacsonyabb dízel utazó autó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
lzjv1897
csendes tag
válasz Doki16 #203227 üzenetére
Ok, köszi!
Amúgy én is nézegettem a tisztán elektromosakat, de ott ha lehet még jobban elszálltak az árak...
Szóval engem elsősorban a szervíz-tapasztalatok érdekelnek, mert bár tudom, hogy ez már egy egész kiforrott technika, de azért bonyolult. Ez a motor még hajlamos a kokszosodásra, van kettős tömegű, meg dsg mechatronika és a váltót elektromos módban is használja...
Arra lennék kíváncsi, hogy mik a tapasztalatok az ilyen nagyobb javításokkal? Mennyire esélyes egy ilyenbe belefutni egy 150k-t futott kocsinál, ami mondjuk rendesen volt szervizelve? Meg nagyságrendileg milyen árban mozognak, ha mégis bekövetkeznek? (bár gondolom erre nagyon nehéz exakt választ adni) Úgy tudom a szokásos dolgok (olajok, szűrő, stb.) azok nem drágábbak, mint máshoz (cáfold nyugodtan, ha nem így van ), bár azt nem tudom maguk a szervízek mennyivel kérnek többet a bonyolultabb mivolta miatt... Azt jól tudom, hogy magával az elektromos résszel nem szokott gond lenni? -
Bdanyy
addikt
válasz Vismajor01 #203228 üzenetére
Kombi mondeo hev esetleg?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
szabonagyur
félisten
Swift 2005 1.3 380e km, első gazdas. Mennyire lehet bevállalni? 500e forint körül van, ismerős. Csajnak kene kb szomszéd faluba átmenni meg ilyenek, napi 10 km korok, meg havi 2x300 km pálya.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz szabonagyur #203232 üzenetére
Atneznem, de ezen az áron nem tűnik rossz vételnek. 500k-ert manapsag mar nincs semmi ertelmes. Esetleg egy lánc cserére lehet készülni, hallgassatok meg csorog-e. Abs kocka, rozsda, katalizator / lambda szonda megnezendo.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #203236 üzenetére
Valszeg igen, de nem teljesen kizárt, hogy kelleni fog még egyszer ennyi km után. Kérdés, milyen minőségű csapágyat raktak be, ha valóban cserélték.
[ Szerkesztve ]
-
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
Hobbiautó-projektnek keresek valami olyan modellt, ami tudja az alábbiakat, és nem a papír-swift (azért közlekednék is vele és ha belémjönnek szeretném túlélni)
- viszonylag olcsó
- szinte bárhol kapni hozzá bontott és új alkatrészeket gombokért
- viszonylag egyszerű technika van benne
- van benne potenciál ha fejleszteni szeretném (futómű, fékek, típus-kompatibilis motor, stb)Tudom, hogy ez egy pénztemető dolog, és sose kapja vissza az ember azt az összeget amit beletett, és sokkal jobban megéri venni egy eleve jól felszerelt autót, de nekem pont a tanulás meg a szerelés a vonzó a dologban, és vagyok annyira makacs, hogy véghez is vigyem.
Léteznek ilyen modellek, vagy álomvilágban élek?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #203239 üzenetére
E36, hegeszteni is megtanulsz legalább
-
Qru
MODERÁTOR
-
dj79
senior tag
válasz Yiggdrasil #203239 üzenetére
Leon 1.8T.
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz molnarpeter #203240 üzenetére
Na igen, ahhoz kellene azt is Az E36-al csak az a bajom, hogy az annyira "suttyó kocsi" mifelénk, hogy eddig totál feketelistás volt. Illetve gyorsan rákerestem hahu-n 323-tól felfele, és vagy nincs, vagy aranyáron adják azt a pár darabot.
Qru
Ezekből melyik motorral lenne érdemes? Gondolom a 4-esből az 1.8T és felfele.
A 3asok nincsenek még porrá rohadva? Gondolom ott még nem volt semmilyen galvanizáció.dj79
Ez miben másabb a Golf4-nél? Gondolom a közös fejesztés miatt elég sok mindenben megegyeznek. -
TheProb
veterán
Sziasztok!
Max 4,5-5m-ig milyen 2014 környékétől nem régebbi szekeret ajánlanátok, ami min. 120LE-s, benyás és relatíve sport-os.
Méretben Bravo 2 kategória a legoptimálisabb, picit lehet nagyobb is. Hot hatch/ferdehátú a pref, de adott esetben sedan vagy kombi is belefér (bár utóbbi már kevésbé lesz közel a bravo dimenzióihoz). Fontos, hogy olyan típus legyen, amire nem jellemző a szarrá rohadás. (bár eddig 2/2x így is benyaltam... )Egyelőre 2 modell között lamentálok komolyabban (konkrét példákkal): gen3 mazda3 és giulietta QV (multiair-rel nem szopatnám magam, esetleg a 120as T-Jet).
Mazda 3 pro: Iszonyat szép, rohadt jó felszereltség.
Mazda 3 kontra: Csak atmoszférikus motor (150LE-s turbó benyából ülnék át), félek a rohadástól (annak ellenére, hogy állítólag ezek már nem rohadósak).
Juliska pro: Alfa, szép ez a QV, igazi seggrakéta.
Juliska kontra: drágább, jóval szerényebb felszereltség.Kinek mi a véleménye a fenti modellről, illetve melyiket ajánlaná inkább?
Julisnál pl az automata mennyire megbízható? Van olyan jó és strapabíró, mint a Júliában lévő ZF? Infotainment tekintetben melyik a jobb? (én a mazdára tippelnék)Amiket skip-elnék: VAG, franciák
Amiket néztem még: Fókák, Fiesták, C'eed-ek, de elég jellemtelen példányokat láttam csak.
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz hobizoli #203246 üzenetére
Az egy cseppet más ársáv, nem?
#203247: Félek ettől én is, de állítólag ha forgatja az Nber a G165-öt, akkor azért az is tud mozdulni. Persze nyilván így sem lesz olyan harapós, mint egy csigás. Viszont túl sok turbós benyásat asszem nem nagyon láttam eddig a megadott feltételekkel.
Kényszer szülte autóvásárlás lenne ez most, így "engedékenyebb" vagyok.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...