-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
Sziasztok!
A 93-99 -es, 6. generacios celica -k mennyire ajanlottak? 700-800k kornyeken nezegetem oket.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Richard!
addikt
Üdv!
C Korzikához melyik benzines motor ajánlott?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Lefty
addikt
Az elkepzelheto, hogy egy kereskodenel levo kiszemelt hasznaltauto forgalomban van az ugyfelkapu szerint (rendszam alapjan tortent lekerdezes), de nincs biztositasa? Mert ezt irja. Akkor ha megveszem en fizetnem a fedezetlenseget, ami ki tudja mennyi?
-
válasz Vesztor87 #173956 üzenetére
attól függ hol használod, rövid 6-os váltója van, helyben nem érzed gyengének, pályán nem virgonc, de 4 felnőttel a 140 nem gond.
a fogyasztásban a suzuki 1,25 nagyon erős, de a baleno 860 kg, a tipo 1190kg
40 cm-el hosszabb, meg szélesebb is, egy kategóriával nagyobb. 440 liter csomagtartó és felnőtt is elfér hátul.
Nálam a tipo 7,5-7,9 között eszik, de sok a hideg járat, meg, ha már meleg haladok vele.
Eddig 5 ekm mentem vele, eddig tetszik, jó rá visszanézni, a balenót csak az ára és a fogyija+ suzukis megbízhatósága miatt vettem volna, de nem szép és sokkal kisebb.
bővebben[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #173958 üzenetére
Előzni is lehet azzal a Tipoval? Tehát ha visszaszúrod 3-4-be, akkor történik valami? A Baleno ilyen szempontból a szívó 1.2-vel is elég meglepőt tud lépni, ráadásul 5-5.5L-ből elszaladgál vegyesben.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#94529552
törölt tag
válasz Lefty #173957 üzenetére
Igen, a kereskedő ideiglenesen kivonatja. ez nem nagy költség neki, és nem kell akár hosszú hónapokig is fizetnie a kötelezőjét. Ha megveszel egy autót, még az se számít, ha az előző tulajnál fedezetlenség volt, azt nem kérik/kérhetik számon a vevőtől. Még mielőtt a nevedre kerül biztosítást kell kötnöd rá, és ha a nevedre átírták, máris használhatod. Drága dolog az, ilyen kalkulátorral kiszámítható az adatok alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Lefty
addikt
válasz #94529552 #173960 üzenetére
Atiratasi koltseggel tisztaban vagyok, csak ezen a kotelezon gondolkodtam, hogy ha forgalomban van (nincs kivonva), de kotelezo nincs rajta, azzal nekem lehet-e gondom. Nem is ertem, hogy NKH adat alapjan hogy lehet ez, ha a kocsit elvisszuk egy szervizbe meg elotte atnezesre a kereskedovel. Kotelezo nelkul nem is mehet forgalomba.
-
válasz vzsryl #173959 üzenetére
persze lehet, 3500-tól érezhetően megindul, 0-100 11,5s, vissza kell szúrni és megy, 130-140-nél már nehezebb gyorsítani, de autópályán nincsen szembe forgalom.
A váltója nagyon rövid, kompenzálva az erő hiányát, 6-ban annyit forog, mint az i20 forgott 5-ben.
Tudom nagyon jó a fogyija a balenonak, de méretben nem lett volna előrelépés i20-ról, beltere meg sokkal gyengébb. Egyébként érzetre ugyanúgy megy a baleno, mint az i20 1,25Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#94529552
törölt tag
válasz Lefty #173964 üzenetére
Sok hasznos infó van a Téma összefoglaló-ban, például
ez a link is, ahol írják, hogy a kereskedőnek be kell magukat jegyeztetni a forgalmiba, különben bünti. A legrosszabb, ha előre aláírt adásvételit nyomnak az orrod alá, az már bűncselekménynek számít. Mint LuckyL is mondta, a csatolt, szabályos meghatalmazással több dolog is áthidalható. Jelen esetben elvileg adásvételivel megvette a kereskedő, és még a türelmi időn belül van, ha nincs bejegyezve a neve a forgalmiba(talán 15 napon belül kell), mint a cikkben is látható. Egyéb esetben nem árt gyanakodni, ha jönnek a magyarázkodások, hogy csak a haver hagyta itt, és szivességből segít, meg hasonlók. Megtekintéskor majd csekkolni kell a papírokat is. -
Declare
őstag
Hat azert teljesen vakon nem hiszem, hogy en akarmilyen hasznaltautoba belevagnek. En biztos atnezetnem egy szerelövel (valto, kuplung, fekek, rozsdasodas....eleg sok dolog problemas lehet egy ennyi idös autonal).
Amugy tul jo arat nem erzek ezen a hirdetesen Eleg fapad 1,6 os astra.....jo kis auto, de 3200€ + 1000 = 4.200€ ehhez hozzajön az elsö szerviz (olaj+szürök ha csak ennyi) + kerdes milyenek a gumik (teli /nyari?), milyen az akku? Fekek? Pikk pakk összejöhet egy 300 € kezdö raforditas es akkor minden nagyon rendben van. Igy 4500 euro az auto.
Ha tenyleg patika es az igenyeidnek megfelel, lehet ez sok evig jo kis auto, de latatlanba ezt nem nagyon fogod tudni megmondani.
-
Core2duo6600
veterán
válasz Bazsee71 #173905 üzenetére
Budaörsi avagy pálya meletti szalonba menj, és sanszos, hogy pályán lesz a vezetés, a BMW nél így volt, amikor kipróbáltam az akkori 3 ast talán e46 os volt.
Ők is tudták, hogy nem akarom megvenni, nyilt nap alkalmából voltam ott.
M1 M7 közös szakasz, majd M1 majd M0 és vissza az M7 esen, majd valahol forduló, egy felüljáron, akkor még nem úgy nézett ki, mint ma, nem volt ott az a körfogalom a felüljáron, lehet már megsincs az a rész ahol visszafordultunk, az értékesítő egy métert sem vezetett.
Tulajdonképpen másfelé nem is lehetett menni, mert a kereskedés kijárata egyírányú volt a pálya felé emlékeim szerint, de nem ma volt, vagy 15 éve.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Xmodule
őstag
Hali.
2007 -es V70 2.4D esem 330ezerrel most mar megerett a cserere. Kezdenek egyre gyakrabban elöjönni dolgok rajta amiket meg kell csinalgatni. Na meg ugye itt svedben nagyon beindultak a környezetvédelmi pártok ezért egy euro4 es kocsi nem éppen a legjobb valasztas a továbbiakban.
Szoval van kettö kiszemeltem mind a kettö euro6 -os dizel.
Volvo V60 D4 (4 hengeres 190lovas) Momentum 2016-os modell 160ezer km, fullos navis stb. 4,8misi. (erre meg rájön +160ezer a vonohorog utolagos felrakatasa mert az muszaj nekem)
Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC 2015 -ös modell. Itt nincs igazabol tul sok extra. (csak az alapok, BT, tempomat stb) ebbe 80ezer km. 3,8misi (itt van alapbol vonohorog)
Volvo ugye jobban felszerelt viszont kisebb a csomagtartoja. A mostani 2.4D (alá D5) el sem volt gond igazabol viszont a D4 -et nem ismerem. Honda 1.6 i-DTEC motorjarol jokat irnak.
Ami a Volvoba tetszik hogy van benne állófutés ami télen itt svédben azért elég jo dolog. Volvo viszont szijas amit ugye cserelni kell idöközönkent a Honda meg láncos amihez ha minden igaz sosem kell nyulni.
Én meloba jarasra hasznalom legtöbbet a kocsit napi 100km. Éves szinten bele szoktam azert rakni a 30.000km -ert minden problema nelkul. Igazabol egy megbizhato olcson fentarthato autora lenne szuksegem amibe a csalad is belefer (kisgyerek, kutya, stb)
Ti mit gondoltok?
Nezegettem ujabb euro 6 os V70 eseket is de az mar nagyon a keret felett van.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #173958 üzenetére
Két város közt ingázok pályán, rá szoktam állni 110-120-ra, és úgy megyek. N16-os Almerám volt, nyáron 6 alá tudtam menni, vettem egy Lacettit, ezzel inkább 7,5 de akkor már tojással a pedál alatt közlekedem
Éves szinten bő 15.000 km csak a melóba járás, emiatt fontos a fogyasztás.
A Balenoban egyszer ültem, meglepően jól ugrik, és nagy ahhoz képest hogy kicsi. Csak olyan bidli vékonynak tűnt így elsőre minden, Lacettinek az ajtaja az masszív az Almera lemezhangú anyaga után, tetszik is. De az a 4-5 literes fogyi amiről írnak az durva... most olvastam a fb-n hogy nem rendelhető a kereskedések számára a Baleno, megszüntetik a forgalmazást... ha összejönne, majd sztem aug.-szept-re lenne lóvé autóra, de nem több mint 3 környéke....abból meg baleno vagy semmi -
Xmodule
őstag
válasz rbalint88 #173971 üzenetére
Hat van itt egy a közelben. V70 2015 ös D4 es viszont 8 sebesseges automata. Erröl a valtorol nem tudok semmit igazabol. Jo e vagy inkabb jobb kerulni? Nekem igazabol mindegy hogy automata vagy manualis. Fogyi legyen alacsony. Ez euro 6 os 160ezer km van benne. Van itt svedben egy oldal ahonnan le lehet kerni minden fele adatot ha megvan a rendszam. neztem es azt irja hogy a vezermuszijat 240ezer km -nel kell elöször cserelni. Valos lehet ez? Nekem a 2.4D be 180ezernel kellet cserelni.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
footy
addikt
válasz Xmodule #173973 üzenetére
8as Aisin van benne. Siman veheto ha nem rangat. (Atnezetni azert nem art) Egy olajcseret erdemes lehet meg belekalkulalni. A fogyasztas a spritmonitor szerint alacsonyabb az 2015-os automatanal mint a 2007 kezinel. A kevlar erositesu szijak eseteben siman lehet valos, de azert nem erdemes azt sem az utolso pillanatig huzni.
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
válasz footy #173974 üzenetére
Köszönöm a válszodat. Neked is rbalint88.
Amugy a 2007 es listán a második helyen en vagyok fogyiba (Mondjuk elég sokáig beragadt féknyereggel furikaztam ez azert megdobta a fogyasztast egy idöre. )Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A mai kori Daciak kapcsán mik a vélemények? Rozsda, megbízhatóság érdekelne elsősorban. Évente 20-25.000 km-t megyek, ha tudnék lehet belevágnék valami olcsó újba, a használtból már elegem van, minden hónapban (ha nem épp nem minden héten) azt nézni hogy vajon megint mivan ami cserés lesz.... Na szóval, hamarosan 2 gyerek lesz, egy Logan MCV-t nézegetek pl, 0,9 Tce-vel, mint tágas új autót... Kell ettől félni? Egyik ismerős, aki szerelő jól leszólta...de ő az ilyen Superb/Passat kategórián alul mindent leszaroz állandóan...kivéve ami japán,de ezt most hagyjuk
-
Vesztor87
senior tag
válasz Gombinyó #173978 üzenetére
Itt igazából az a nem mindegy, hogy a Dákó a tce-vel szerintem egész jól mehet, a turbó életben tartja a vasat, a Tipo gondolom vérszegény lehet. 1,4-es Lacettim van, a Tipo még nehezebb, és picit talán ványadtabb is a motorja... bár a számok nem biztos hogy sokat mondanak Tipo már 3,7 ha 5 ajtósat akarok, Dákóból 3,5 körül már elég telepakolt verzió jön ki... Balenot beszüntetik lassan, az kb. kiesik.
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #173972 üzenetére
Ha augusztusra lesz rá pénz akkor Balenót max használtan tudsz venni, már nem lehet sokáig rendelni ahogy írták.
Nekem ez van én szeretem, belül meglepően tágas. A csomagtartója mondjuk nem olyan méretes de ha nem nagycsaládos vagy el lehet lenni vele. Fogasztása az tényleg zseniális, a motorját nagyon eltalálták.Més que un club!
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Ebben a topicban sem jártam még. 😊
Ideje lett, hogy lecseréljük majdnem 20 éves kis Peugeot 206 - unkat.
Csakis benzines, kézi főleg Octavia, focus-okat néztünk. Ma viszont elcsábítottak minket egy szalon Skoda Rapid 1.0Tsi vel teszt vezetésre. Nem tűnt kevésnek ez a motor. Nagyon óvakodnom kéne tőle?[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Napfénysüti #173981 üzenetére
Igen, én írtam hogy nem rendelkező már addigra.
Baleno könnyű, azért fogyaszt jól. Dacia se nehéz, bár nehezebb. El kell mennem kipróbálni. 2 pici gyerekkel lehet nem rossz a kombi -
nagyúr
-
Janusz001
őstag
Tudna valaki linkelni egy aktuális használt autó adásvételit? Eladó lennék, nem szeretnék meglepődni, hogy a kocsi nincs átíratva és kapom bírságokat/adó stb . -t. TC -n sok rémtörténetet olvasni.
Amúgy a kiszemelt autó egy Suzuki 1.4 -es scross 4wd lenne újonnan, ahogy hallom itt nyáron motorfrissítés lesz, kap részecskeszűrőt, kevesebb lóerővel, ez annyira mondjuk nem tetszik. -
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #173981 üzenetére
Inkább a súlyát.
-
Core2duo6600
veterán
válasz cintula187 #173982 üzenetére
Benzines esetében én menekülnék a turbótól.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
footy
addikt
-
Vesztor87
senior tag
válasz rbalint88 #173975 üzenetére
Ezt hogy évi 300k benzin pénz esetében nem éri meg új autót venni azért fenntartással kezelném. 2016 júliusa óta van autóm, tehát lassan 3 éve. Ez idő alatt szervizelésre elment kb 750.000 ft gumistól mindenestől, mindezt 35.000 km-re. Ha új autót veszek akkor azért ennek jó része nem lett volna elköltve.. arról nem beszélve mennyi macera szerelőhöz hordani...
-
pècsimunkás
addikt
válasz Vesztor87 #173992 üzenetére
Igazad van . Pont erről beszélgettem pár ismerőssel . 26 hónap - , 35000 km alatt 65.000 forint volt a 2 szerviz. A gumik még jók lesznek egy darabig , arra sincs gond . Nyáron kap az autó egy olajcserét , aztán újabb egy évig - remélhetőleg ennyi .
A használt autónál - még fiatal használt autónál is mindjárt szerviz , esetleg nagyszerviz , lehet készülni 1 vagy 2 garnitúra gumicserére , esetlegesen fékbetét + tárcsa csere . Arról nem is beszélve , hogy nem dohányoztak az új autóban , nem hordtak benne napi szinten kutyát - macskát .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz Vesztor87 #173972 üzenetére
Pályán tutira 8 körül fogyasztana a tipo (140) országúton 100-110-el is 6,5-7 környékén.
Nekem ennyit eszik, de elég nagy a szórás 6,5-10 literig ninden van
A baleno fogyasztás bajnok, FB csoportba olyanokat írnak, hogy egy diesel megirigyelheti. 4,5-5,5-ös átlagokkal járnak.
Tesztvezettem a balenot, nem megy rosszul, de kb ugyanolyan, mint az i20 volt.
A baleno 3,25M ugye? Nekem sem tudtak már mondani semmit, hogy mikor lesz, mert rendelni éppen akkor nem lehetett. Akkor még volt mindenhol 1-1 db szalonokban (2018-09[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
theooracy
aktív tag
Üdv.
Múlt héten szóba került a Kia Sportage. Nos, ma megtudtam hivatalosan is tőlük, hogy az 1.6 GDI motorja:
-láncos vezérlésű
-közvetlen befecskendezéses
-szívó motorja idén már rendelkezik részecskeszűrővel....
Tehát most már valószínű, hogy ez évtől egyáltalán nem lehet majd kapni olyan új autót, benzineset, vagy dízelt, hogy ne lenne benne részecskeszűrő.... (Hondát, Mazdát még nem tudom, Hondára is rákérdezek..)
Bekaphatja az unió..... -
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #173996 üzenetére
Per pillanat valóban csak az egyliteres “kiváltsága” a GPF, de elvileg ősztől már az egynégyes is kapni fog.
-
Janusz001
őstag
válasz molnarpeter #173996 üzenetére
Scross FB csoportban azt írták, hogy nyár/ősztől az 1.4t is kap részecskeszűrőt. 1.0T -ben jelenleg is van tudomásom szerint.
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #173994 üzenetére
Ismerős vett logan mcv-t a tce mocival, ő olyan fajta aki bár jól el van anyagilag eresztve mégis odafigyelni mire mennyit ad ki... ezért simán elhiszem amit a fogyiról mond. Neki a tce 130-140 tempomattal eszik 6,3-at, ez egész jó. Munkába járásra simán belemennék abba h 110-el jarjak ha ugy 5,5 körül enne...
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben