-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #165247 üzenetére
anno amikor vettem a 147-t es felhoztak pestre vasarnap, a telephelyen ahova leraktak a vezerles+olajcsere miatt az olasz autos szerelohoz allt ket Delta Integrale meg egy Dedra Integrale is meg egy 155 Q4 is
nezi az egyik Delta-t ott, aszondja:
-hm multkor voltunk franciaban egy 159-ert, ott is allt egy ilyen Delta, csak az piros volt...15k EUR volt az ara, de azt nem hoztuk el
-az meg nemis annyira draga
-15kEUR nem draga?
-nem, ezekert itt 30k EUR-t is ajanlottak mar... de ha pl holnap hoztad volna a 147-t fel, es holnap ilyenkor itt lenne a Jani is, o most ulne be az o trellerebe es este mar hazafele jonne azzal a 15k-s Delta Integrale-val akarhonnan IS
-hm...ezeknek tényleg ilyen ara lett?
-tenylegtöbb drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz hobizoli #165251 üzenetére
Nagyon elszállt az áruk. De nem csak a különlegességnek számító összekerekes turbós autóknak a sima proli mezei sportmodelleknek is. Nézz meg egy Kadett GSI-t, Delta HF Turbót, Renault 5 GT Turbót vagy bármit a nyolcvanas évek végéről. Csillagászati áron mennek az eredeti állapotban megőrzött buzerálásmentes példányok.
-
Integrale
veterán
Az mindegy, arról van szó, hogy szerencsétlenek az olaszok. Adott volt minden akkoriban, kicsi motortól a nagyig, első és összkerékhajtástól kezdve, különböző futóműveken át (ugyan arra a padlólemezre) kabriótól az MPV-ig minden, de nem vegyítették a rendelkezésre álló technikát. Az eredmény látható.
VW ezzel szemben párosította a Quattro hajtást dízellel, benzinessel, kompakttal, nagy és kisebb motorokkal egyaránt, kihasználva a platform stratégiát. Az eredmény látható.
"Bad reklám is reklám too"
-
Pode30
csendes tag
Sziasztok
Autó vásárlás előtt állok, és nem tudom milyent vegyek. Eddig egy Fiat brava 1.9 jtd-t vezettem, amivel meg voltam elégedve.
Napi munkába menetre lesz használva (30+30km) és lehet hetente lesz 1-2 hosszabb út is (100-150km)
Ha lehet fogyasszon minnél kevesebbet és a javitás se legyen túl drága. Ne legyen túl sok a fenntartása
Mindegy hogy milyen üzemanyagot fogyaszt.
Mi a véleményetek a CNG-ről? Megéri gyári cng-s autót venni? Láttam pár Grande Puntót, Ford Focust gyári cng-vel (1,1-1,5M között)Mit ajánlanátok 1,5M körül?
Előre is kösz a válaszokat
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #165253 üzenetére
kb pont ezt mondtam a multkor a FB-s csoportban
jottek az agyhalottak, akiknek a Thesis is csodaszep meg a Ypsilon a vilag legszebb autoja
bitch plzvhogy nem birtak felfogni aggyal, hogy az eladasi szamok qrvara nem oket igazoljak, es pont ezek miatt allt bele a Lancia a foldbe
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
dellfanboy
senior tag
válasz Pode30 #165254 üzenetére
nalunk van most a csaladba egy cng-s zafira, vegyesbe hasznalva az uzemanyag ktg 1300ft korul alakul ha csak cng-vel jarok. halistennek van kut a kozelbe szoval minden adott, elvileg kornyezetbaratabb mint a dizel/benzin szoval kozlekedni nekunk tokeletes.
punto-bol volt cng verzio nagyresz olasz/nemetbe viszont a focus-rol nem tudok, ittthon asszem flexifuel-el volt lpg de cng linkeld mar be.
Ha uj cng-st keresel akkor asszem Zafira/Astra-bol van gyarilag cng verzio ill vw csoport 1.4tsi-bol van gyari cng verzio golf7, octavia-ban a3,ban, ill a 2.0tsi a4-a5-ben. nemetorszagban tuti hogy mashol hogy azt nem tudomeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Integrale
veterán
válasz Imilenni #165260 üzenetére
Akkor nem kérdés. Azt hittem valamilyen perverz vonzalmad van az idősebb autók iránt.
Akkor viszont hallgass Pummára, G4-ből, Octaviaból és társaiból van rengeteg, külön-külön és együtt is. Minden bokorban értenek hozzájuk és bontott autók is hegyekben állnak.
Állapotra azonban látszik, hogy a kínálat alja van 350 körül, legtöbbön már indul a küszöb és a sárvédő találkozása stb.
Nekem a G4 csillogó állapotban szép, azok pedig nem ennyik sajnos.Pumma: világos!
"Bad reklám is reklám too"
-
Imilenni
addikt
válasz Elektrosokk #165263 üzenetére
Igazából azért azokra gondoltam, mert első autó lesz. Nem lezúzni szeretném, de na. Kitudja.
Press "F" to pay respects.
-
őstag
válasz Elektrosokk #165265 üzenetére
de ha több lány is megy egyszerre akkor nehéz trailert találni, mert általában csak 3 személyesek
cryptot minden termékemért elfogadom
-
hobizoli
nagyúr
ja, eccer lattam egy angol oldalt, ahol ilyen 80-s evekbeli ritkasagok votlak fent eladokent
Renault 5 Turbo 2, ez az aminek hatul volt a motorja, ki van szélesítve hatul a bode es 2 szemelyes - 30millio
Lancia Delta S4 Stradale, ez a kompresszor+turbo 1.8-s motor - 96milliomostani arfolyamoknal persze mar nem is csak ennyi lenne, meg el is telt egy par ev azóta, amitol ezek csak drgabbak lettek
de szalonallapotuak voltak, nem a tyukolak
több drón kell ;P
-
#49155328
törölt tag
EZ vajon mitől ennyi?
Visszajönnek a régi szép idők, mikor többet ért a használt mint az új? -
BigBlackDog
veterán
válasz #49155328 #165269 üzenetére
"Garantáltan óvatosan bejáratva..."
Asszem ez indokolja, drága manapság a munkaerő. Mondjuk az pont nem tudjuk meg, hogy hány éves koráig általános a garancia.
Tippre amiért ennyiért próbálja eladni;
- Már nem lehet rendelni, egyre kevesebb szalonban lehet kapni az 1.6 szívóval újonnan
- Mikor az eladó vette, akkor még nem a 4.2M Huf körüli "akciós" áron adták
- Szeretne keresni rajtaEl szoktam gondolkozni, hogy fel kéne hívnom egy-két ilyen hirdetőt és meg kéne kérdeznem, hogy mivel tud ez többet, mint a szalonban lévő nullkilométeres példány, mi a hozzáadott érték? Mert, hogy azt 4.3-4.4M Hufért odaadják forgalomba helyezéssel ez meg 5M Huf felett van.
-
hacki87
senior tag
válasz BigBlackDog #165270 üzenetére
Tudod az idő pénz. Erre nem kell várni, kifizeted és 3 napon belül a neveden van a szalon autó 3-6 hónap között bármikor jöhet. A türelem felára van benne.
-
Chereiose
addikt
Érden esetleg tud valaki egy megbízható és megfizethető szervizt?
VW golf plus autónkban beesett a kuplung pedál, elég veszélyes így menni vele szóval örülnék valami közelinek. Márkaszerviz van itt, de gondolom az horror áron javítaná. -
rumos XIII
aktív tag
Sziatok, megint.
Ford Fiesta 1.3 ajánlott, belvárosi használatra? Van valamilyen kiemelt nyűgje? Takarékos?
Konkrétan ez itt van mellettem, ha ajánlott, ránézek mindenképp, köszke![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rumos XIII #165274 üzenetére
Patent kis verda, emlékeim szerint a váltó szokott néha nyűgös lenni és szorul mint állat.
Átlagfogyi 6.9L, de tiszta városi üzemben 8-9 is lemegy neki simán
[ Szerkesztve ]
-
csakb
őstag
válasz rumos XIII #165274 üzenetére
Igen, az enyémben is elkezdett szorulni a váltó 140 k környékén, de szervizben bagóért megcsinálták. Ekkortájt volt bal első rugótörése is, az már nem volt annyira olcsó. A rugótörés több fiestás ismerősöm is utolérte, esetleg arra kell felkészülni lelkileg.
-
szőröscica
addikt
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #165279 üzenetére
Mi hol? Bara-t néztem ami ott Érden van.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz B-L-A-C-K #165119 üzenetére
Na megvolt az állapotfelmérés...
Opelbe vittem, előre lebeszéltem, be is mehettem nézni.
A rétegvastagság mérővel kezdték, törve nem volt sehol, nem rohad, futómű jó, első gumik cserések, de ezt ugye bele is kalkuláltam hogy mind a 4-et lecserélem majd amúgy is. A motor viszont nem volt okés, 3 ottani szerelő is mondta tuti lánc cserés hangjából ítélve, illetve valahonnan folyt belőle az olaj...:/ Km-re viszont tényleg 56 ezer volt benne, valami gépre rádugták és ott is minden stimmelt, csak ugye érdekes volt hogy 56 ezer volt benne és a motor miért ilyen? Hibakódmentes volt amúgy minden más. Illetve úgy hirdették van benne fedélzeti computer, és tempómat is, ezek nem voltak benne. Motorral kapcsolatos javításokra elég sokat írtak árban, de ha még okosba megcsináltatom olyan 200 ezer lett volna a költség mindennel. Így úgy voltam vele, ha 150 ezret engednek megveszem...Visszamentünk a kereskedésbe, mondtam mi van, de 150 ezret nem engedtek, max 30-at akartak, így mondtam akkor köszönöm...50 ezret visszakaptam (normálisak voltak, veszekedhettek volna ezen visszajár e, de nem volt semmi vita).
Éppen lehet megvehettem volna mert egy komplett olajcserét szűrökkel amúgy is rászántam volna, de a motor kaphatott valamit mert nem így kellene kinéznie egy 56 ezer km-esnek, így hogy nem volt alku amennyit akartam nem mentem bele.Szóval keresek tovább...
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Első autó vásárlása fordult meg a fejemben. Kifejezetten tanulásra venném (tudjak biztonságosan közlekedni). Viszont egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Milyen típusú autót tudnátok ajánlani az alábbi feltételekhez?
- Legyen benne klíma.
- Lehessen jó műszaki állapotban tartani relatív alacsonyabb összegből.
- Legyen biztonságos (Ne legyen benne halálfélelmem autópályán )
- Rászánt ár: nagyon max. 800e Ft.Azért ilyen kevés a kikötés, mert kb. 1-2 évig használnám, aztán lépnék fejlebb
A segítségeteket előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
-
válasz bitpork #165285 üzenetére
Ingázás: 70% autópálya, 30% kisváros. Havi 500 - 1000 km.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
theuprising
tag
válasz Szevam #165286 üzenetére
Milyen méretben gondolkozol?
Első gondolatom egy T22-es 1.8-as Toyota Avensis lenne a faceliftből, aminek bizonyítottan volt garanciális motorcseréje (vagy későbbi motorfelújítása), vagyis nem eszi az olajat.
Olcsó fenntartani, nem lomha (igaz, nem is egy gyorsuló bajnok), biztonságos jószág, és ha törődtek vele alap szinten (megkapta a kötelező olaj / folyadék cseréket, meg ha néha-néha elromlott benne valami akkor azok cseréjét), akkor konkrétan golyóálló a motorja. 1.6-os is jó, bár arra már majdnem illik a lomha jelző, de műszakilag jól összerakott gép.
Amiért benzinest ajánlom: annyival nem fog kevesebbet fogyasztani a dízel, hogy megérje a rizikó a dízeltartásra ilyen korban. Az 1.8-as VVTi motor az Avensisben simán elmegy ~7.5 literrel kényelmes, nem parkettázós vezetéssel 70% pálya / 30% városi üzemmel. 1 - 1.5 litert nyerhetsz a dízellel, de ilyen éves futás mellé én nem ajánlanám (semmilyen autóban).
800e Ft-ig viszont tényleg bőven 10+év körüli gépeket kapsz (még ha nem is a T22 Avensis lesz a nyerő), oda kell figyelni nagyon a rozsdára.
Ha Toyotában gondolkozol, nyugodtan kérdezz, volt sok Toyotám/Toyotánk, remélem tudok segíteni. -
válasz theuprising #165287 üzenetére
Köszönöm, megnézegetem őket
Az autó mérete mindegy lenne alapvetően. Ha kisebb az csak kedvezne a parkolásnál, de ha nagy az sem baj, legalább megtanulom szépen betenni a helyére, akkor később nem lesz gond egy kisebbel (max 2 helyet foglalok el, és elviselem a következő parkoló lenézését, hogy parkolni sem tudok )
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
válasz bitpork #165289 üzenetére
Fiat Marea-t néztem még.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
válasz Szevam #165290 üzenetére
Megtaláltam a neked valót. Gyertek le ide innen együtt megyünk tovább megnézni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz Szevam #165290 üzenetére
Ha 800 a keret, akkor ne ilyet nézz. 1.9 JTD messze jobb és ezerszer tartósabb. Ha benzines, akkor az 1.6 a legjobb, 1.8 már más liga (a 113 lovas egyszerűbb, a 133 változó szelepvezérléses +50-60e Ft).
2.0 ennyi idősen, kitudja milyen háttérrel én nem venném meg. De ha érdekel van egy ilyen motorom a garázsban.Inkább nézz Stilo-t 1.4-et, vagy ha olaszt akkor Lybrát, de a hazai kínálat szánalmas lelakott szarok, ami mégsem, az nem eladó.
800 az autóra + szervizelés, vagy mindennel együtt 800? Ha utóbbi, akkor a Lybrát is felejtsd el. Tegnap pont szóba került G4, első gen. A3, Civic stb, nézz szét, elég nagy a piac, csak ne ringasd bele magad abba, hogy 800-ból patika lesz, és nem kell költeni rá, én félretennék 400-at még, lecserélném amit kell, és azt is ami ajánlott, utána nyugalom van hosszú kilométerekig.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
8th
addikt
válasz Szevam #165290 üzenetére
Öreg autó már keress valami fiatalabbat, biztonságosabbat, gazdaságosabbat. Én nyolc kilóból tuti valami 1.4pd motoros VAG konszern autót vennék 600 környékén. Valami kisebb méretűt amivel jól el lehet lavírozni a városi forgalomban (Polo, Fabia, Ibiza, Cordoba. Arosa, Lupo). Motorikusan nem egy taposóakna a tipikus dízeles nyűgök nem jellemzőek rájuk. Fórumtárs téli fogyasztása Polo 9n 1.4 TDI-vel [link]. Alkatrészáraitól nem kell megijedni. Sem a pd elem sem a nagynyomású szivattyú nem vészes hozzá ráadásul fel is újíthatóak nem kell egyből cserélni őket ha elromlanának. Kettőstömegű nincs bennük, egy gonddal kevesebb. Turbó úgyszintén baráti áron felújítható, ha nem akkor is százezer alatt kapsz rá egy újat. Kisvárosi forgalomban elketyeg öt liter alatt autópályán szintén városon kívül 100km/h-nál négy liter körül eszik és egész dinamikusan lehet velük mozogni főleg városban. Eszembe nem jutna benzinest venni.
-
Sziasztok!
Pár hete autókeresési lázban égek. Amit szeretnék az egy jó állapotú, sportosabb, lehetőleg 3 ajtós kompakt. A rendelkezésre álló keret az max. 900.000 Ft, de inkább 800 e Ft.
Amit eddig néztem 206-osokat, azok vagy irgalmatlanul túl voltak árazva, vagy volt valami nagyon drágán javítható nyűgjük. De most komolyan 860 e Ft egy 1.4-es Peugeot-ért?
Puntóból az 1.2-es 80 lóerős nem nevezhető sportosnak, és a facelift utániak még szépnek se.
Az Alfákról már lebeszéltek a magas szervizköltségek miatt, illetve a 3 csillagos EuroNCAP se valami fényes.
Honda Civic 1.4 Sport jó lehetne, csak marha messze van.
Ugyanígy Toyota Corolla G6.
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI még a részecskeszűrő nélküli verzió: nekem nagyon bejön a formája, de félek a magas karbantartási költségektől. Tényleg kell?
Van még egy '94-es 1.8-as Mazda 323 F, ami tulajdonképpen megfelelne minden elvárásomnak, azonban biztonság szempontjából nem lehet a legfényesebb.
Hyundai Coupe: Megnéztem, tetszett alapvetően, azonban amit néztem, azt másnapra el is vitték, illetve elég erős a menetzaj a kocsiban.
Szerintetek merre induljak? Én akarok túl sokat túl kevés pénzért? -
Pode30
csendes tag
válasz hobizoli #165256 üzenetére
Köszönöm a válaszokat
Nézegettem én is Bravokat. Menyire jó az automata váltó?
Mi a véleménjetek még ezekről: Ibiza, Golf 5, Polo, FiestaVajdasgi vagyok úgyhogy nem tudom mennyi hasznod lesz belőle de itt van a Focus CNG-vel amit találtam, azt irja gyári CNG.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz mustang08 #165298 üzenetére
Szia
én nem vetném el az alfa vonalat a helyedben, amiket felsoroltál azoknál jóval sportosabb, illetve ki is néz valahogy!
egyébként milyen magas szervizköltségre gondoltak? valami alfa felár van a szerelőknél?
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W