Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz Qru #110023 üzenetére

    Persze, de ez azt jelenti, hogy 50-100k tervezhetően, 5 éven 1-2x. (mikor melyik)
    Nyilván a hobbiautó nem olcsó műfaj, nem is havi nettó 170ből kell ezen gondolkozni, az evidens.

    Nyilván ezek nem filléres tételek, de egy prémium vagy egy 370 fenntartásához képest még vállalható.
    Illetve ami mellette szól, hogy az értékvesztés sokkal kisebb, mint egy átlag autónál,
    Ha megveszed mondjuk 3-4 évesen, akkor utána ~10 éves koráig is csak 50% körüli bukód lesz. Lásd: jobb MX-5 NB-k máig 1.5-2 között mennek.

    Ace owner: hát... A 2JZ még a sorhatok között is nagy (nehéz, hosszú), szétborítja az egyensúlyt.
    Aztán nézzük a további problémákat: a 2JZ-hez való 6os váltó egy ritka Getrag váltó, itthon is misi fölött kezdődik. Csak a váltó. És a turbós 2JZ is csak valami 280le, tehát a komoly súlynövekmény miatt még olyan sokkal jobban menni sem fog. Persze az tény, hogy jobban tuningolható, láttam már itthon is 400le körüli, biturbó (nem twin-turbo!) 2jz-t, de iszonyat meló és pénz.
    Egy AE86ban volt benne, és kiszedték, mert egyszerűen vezethetetlen volt. Orrnehéz, viszont gázadásra 3.-ban is indul a fara, egy pályanapra nem lehet vele kimenni, mert csak driftelni tudsz, azért meg kiintenek. :)

    Driftre persze jó, de másra nem nagyon.

    [ Szerkesztve ]

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák