Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz gzbotii #108230 üzenetére

    Céges autó volt (több is, sikerült egyszerre venni pár darabot), nagyjából mindenki utálta. Főleg, miután beleült a vezetőülésre. Külön műsor volt a cégnél, ha valaki első alkalommal szállt be. Megkapta a kulcsot, bekészítettük a popcornt, és akik már túl voltak a dolgon, hangosan röhögve fetrengtek, miközben az ibiza-szüzességét frissen elveszítő kolléga ordenáré módon káromkodva szorongatja a friss bucit a fején, amit az a-oszlop odacsinált. Soha előtte, és azóta sem sikerült senkinek beütnie a fejét az a-oszlopba egyetlen céges autóban sem, pedig volt azért jópár fajta, itt meg tömegszórakoztató kellék lett belőle.

    Egyébként menni különösebben nem megy (1,2-es C Corsákat váltottak vele, azok kb ugyanazt a dinamikát hozták), cserébe különösebben keveset nem is fogyasztott (sokat sem szerencsére). Ellenben sikerült a spanyoloknak olyan szenzációs futóművet hangolni alá, hogy egyszerre legyen az autó billegős, és szar úttartású, és üssön hatalmasat minden egyes kátyún.

    Hab a tortán, hogy a középkonzol az alja felé befelé dől (azaz a teteje kijjebb van, mint az alja), ami egy ergonómiai tockos a t. felhasználónak. Persze hamar megtanulod, hogy melyik gomb mit csinál, mert a feliratokat ennek akpcsán úgysem fogod látni.

    Minőségre amúgy hozza a VAG-kötelezőt, a hely talán pont csak a vezetőülésben szűkös kicsit (főleg lábtérben), máshol átlagos kisautó-méret. Probléma sem volt vele igazából, úgyhogy ha mindezek alapján kedvet kaptál a spanyol néplélekkel való azonosulásra, akkor hajrá.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák