Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Ma mentem a városban és a menetirány szerinti bal oldali parkolóba próbált beállni (tolatni) egy tanuló vezető én már el tudtam haladni mellette de egy szemből érkező régi swiftes nem, a bunkó ráfeküdt a dudára.
Én csak 1x dudáltam rá tanuló vezető autóra amikor zöld lámpánál besatuzott előttem.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Gépötty
senior tag
Út és látási viszonyok. Ha a haverod nem tudott megállni, akkor nem ennek megfelelően vezetett. Ennyi. A munkagép helyett biciklis is gurulhatott volna ott, vagy anyuka babakocsival, vagy kutya. Ezek szerint ilyen áldozatai lehettek volna, mindenkinek jobb a korlát meg a gép.
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
-
félisten
válasz Gépötty #38352 üzenetére
Ebben igazad van, mint irtam korabban is a kolleganak. Viszont jelezniuk kell az uton folyo munkat, ahogy jelezned kell a muszaki hibas jarmuvet is, ha ilyen helyen robban le. A kanyar ele ki kell tenned az elakadasjelzo haromszoget. Pedig felesleges elvileg, mert ha szabalyosan kozlekedsz, akkor meg tudnal allni a hibas jarmu elott. Vagy mikor bukkano utan robbansz le, ott is a bukkano ele kell kihelyezni, pedig ott sem mehetnel gyorsabban, mint amilyen belatott tavolsagon belul meg tudsz allni. Tehat valo igaz, hogy szabalytalan volt az autos is, viszont a masik vonalon meg lehet azert tamadni az ugyet es egy jo ugyved sokat tud lenditeni a dolgon. Az autosnak sem mindegy, hogy sajat kar, vagy biztositos.
-
negroo
aktív tag
Írtam is, hogy a hibás mindig az lesz aki a kreszt nem alkalmazza. A munkás aki nem tette ki nem lehet a hibás, mert csak mulasztot és ezért kapott büntetést. Aki meg tarolt azért volt hibás, mert nem a látási viszonyok megfelelően vezetett plusz álló tárgynak ment. Példul mész busszal a szerpentinen és bele nyúlsz a másik sávba! Melyik ütközésből lesz neked semmi bajod, ha te a másik sávban belógott az ür szelvényed?
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Ma valaki majdnem belémjött oldalról, nem sok hiányzott. Elkezdtem előzni belsőben (lakott területen belül), ő meg index nélkül szeretett volna besorolni, mikor mellé értem már bőven átjött a sávomba. Aztán nagy gázzal inkább elmentem, aztán láttam hogy a balra kanyarodó sávba szeretett volna menni, persze végig index nélkül... Ha időben kirakja hagyom besorolni, de így inkább rohadjon meg.
Tegnap meg Bp-Szentendre között állt be egy faszi berlingóval 60-al a belső sávba. Nagyon tartotta magát, mögé értem, rávillogtam semmi. Óvatosan elmentem a külsőben, ránéztem, de ő nagyon mereven nézett előre. Utánam jövő meg ráfeküdt a dudára, őt sem engedte el. Aztán piros lámánál mögém ért, teljesen nyugodtan tűnt, szerintem egyszerre vak és süket. A második lámpánál ment balra, ezért már előtte 5km-rel kellett neki a belsőben menni.
Ezt és a másik autós topikot olvasva ma is döbbenten olvastam néhány hozzászólást, hogy van aki mennyire alap szinten nincs tisztában a KRESZ-szel! (Konkrétan a "csak autópályán kapcsolja be a tompított"-ra gondolok. Persze van aki ott sem, rövid szakaszon ma sokakat láttam, akik nem vették erre a fáradtságot.)
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Solad
őstag
válasz raczger #38361 üzenetére
Tegnap éjjel Szegedről jöttem Miskolcra a Jászságon keresztül. A 32-es útról lekanyarodva beértem egy sötétkék Mondeot, és megelőztem. 1-2 kilométeren belül látom, hogy mögöttem van, ekkor az órám 100-at mutatott. Index nélkül megelőzött, majd 15 kilométeren keresztül a felezővonalon ment előttem hetvennel, míg el nem váltak az útjaink.
Egyeseknek valóban ennyire fáj, hogy megelőzik őket?
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
-
Gépötty
senior tag
válasz raczger #38361 üzenetére
Ezért jó, ha olyan autód van, amivel ki lehet menekülni az ilyen helyzetekből. Sokan mondják, hogy nem mennek gyorsan, nekik nem kell erős autó, nem kell jó gumi, nem csapatni akarnak. Aztán ha eljön az az éles helyzet, amikor hiába tapossa le, csak a motorhang mélyül el egy kicsit, vagy ráijesztenek, és egy pillanat alatt átesnek a tapadáshatáron a gumik, már késő megbánni. Én inkább kifizetem a kúton a nagy motor felárát (bár szerencsére mostanában a kis turbós szarok is elég nagyot tudnak ugrani).
Az is lehet, hogy az embered azért ment a belsőben, mert csak annyit tudott, hogy ott kell valahol lekanyarodnia, és nem akart lemaradni a kereszteződésről. Persze azért a tempót fel lehetne venni, de sajnos ezzel együtt kell élnünk - biztos én is vagyok ilyen idegen helyeken, csak nekem nem tűnik fel annyira, mint egy helyinek.
(#38362) Solad
Igen, ennyire. Az orosz dashcam videók jó nagy hányadát teszik ki az ilyenekből eredő balesetek, és road rage felvételek.
De van itt olyan is, akinek az fáj, ha új hozzászólást írsz ahelyett, hogy az épp elküldöttet módosítanád, mert valaki posztolt, miközben azt írtad Számomra legalább ennyire érthetetlen.[ Szerkesztve ]
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
válasz Gépötty #38364 üzenetére
Azért azt nem árt ideírni, hogy a többség nem tudja mit csináljon amikor élesednek a dolgok. Hiába lenne alatta nagyobb motor v újabb/jobb gummmmmi, ha egyszer balfaß és a vezetés neki inkább kényszer mint bármi más.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
ma reggel jöttem dolgozni, Győr előtt a bevezető útra kanyarodtam sokad magammal.
Kapaszkodó sáv van, közben a belsőben is haladnak 1-1 szoktuk egymást beengedni, pár tahótól eltekintve mindig sikerül,
de ma egy óriási paraszttal volt balszerencsém találkozni. Előttem haladt egy E46 330D BMW, sorolt volna be teljesen kulturáltan.
A kocsisorban következő autós, egy szürke corollával nem így gondolta, mindig odatolta az orrát, hogy ne férjen be a BMW-s.
Aztán a BMW-s kicsit megnyomta, de a corollásnak sikerült továbbra is megvédeni a helyét, majd a kapaszkodó elfogyott – satu a BMW.
Közben a Corolla mögött a többiek lemaradtak, látták, hogy helyzet van, ezért befértünk mindketten. Egyszer csak óriási füst, a BMW-s elgyúrta,
meg én is, mert miért ne – így beértük a Corollást és kezdődött a vendetta. A BMW próbálta megelőzni, a corolla rátapadt az előtte haladóra, így nem
fért be a BMW, tehát azt láttam, hogy egymás mellett haladnak és egymásra rángatják a kormányt és dudálnak mint egy barom, illetve mint én, mert
veszélyes volt a helyzet. A BMW-s egyszer csak megelégelte és egy kövér gázfröccsel megelőzte a kocsisort.A storynak nincs vége. Beértünk Győr belvárosába és továbbra is a Corolla mögött haladok. 3 sáv közül a középsőben megyünk,
elkezdtem előzni a belsőben. Index nélkül egyszercsak elkezdi rámhúzni a kormányt, nagyon közel volt-fék. Bement a belsőbe, majdnem rajtam keresztül.
Dudáltam majd nálam is elgurult egy kicsit a gyógyszer, utána iramodtam a külsőben és mellé érve lelassítottam. Gondoltam, hogy valami kigyúrt kihaénnem
pali lesz benne. Átnézek, amit látok: egy 60-as pali, aki alig lát ki a kormány mögül, kb 160 magas, húzza le az ablakot és közben vörös fejjel ordít át nekem:
„Mivan? Mivan? Mivan? Mit nézel a k.r.a anyádat?Hirtelen az indulat átfordult bennem sajnálat/szánalom keverékébe, egy szó nélkül ott is hagytam a szerencsétlent.
Ő volt eddig a legszánalmasabb ember akivel az utakon találkoztam…
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
válasz kovacsroli #38368 üzenetére
Az ilyet meg kell beszélni az emberrel. Elállni az útját rendőrt hívni és addig feljelenteni, hogy elvigye az ideg. Az ökölbe szorult arcú kisebbségi komplexussal küzdő görcsöknek semmi keresnivalója a forgalomban. Ha lenne dashcam felvétel, lehet egy szándékos veszélyeztetés kinézne neki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz raczger #38361 üzenetére
Egy középkorú csaj így hajtotta be a tükrünket. Határ úti felüljárón mentünk éppen a csaj meg elkezdett átjönni a sávunkba. Se index se semmi. Megálltunk erre nekiállt szabadkozni, hogy vidékiek és a kamasz lányával épp azon vitáztak, hogy merre kéne menniük. És? Tükör, index? Vidéken nem kötelező tartozékai az autónak? Szerencsére kézzel le lehetett polírozni a horzsolást.
mod: Szilárd meggyőződésem, hogy városba egy 300ezres LPG-s Lada Niva való elől-hátul vadráccsal.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz kovacsroli #38368 üzenetére
Szia!
Szerintem annyi tortent, hogy a corollas felidegesitette az addig bekesen kocsikazgato bmw soforjet es az idegtol nem nezett korul kesobb, valoszinu nem direkt huzta rad a kormanyt, csak savot akart valtani es nem figyelt. Nem biztos, hogy igy tortent, ez is elkepzelheto. A corollas viszont nem valo a forgalomba, az ilyentol elvennem a jogositvanyt orokre.
[ Szerkesztve ]
-
Gépötty
senior tag
válasz bitpork #38366 üzenetére
Nyilván csak olyannak ér valamit a lehetőség, aki ki is tudja használni, ez természetes.
(#38368) kovacsroli
Sokkal élhetőbb lenne az ország, ha sikerülne legyőznünk önmagunkban ezt a kicsinyes egyenlítési kényszert. Az utakon konkrétan életveszélyes, de a mindennapokban, néha a legváratlanabb helyzetekben szembesülök azzal, hogy valaki a vélt vagy valós sérelmei miatt áll bosszút a másikon. Mindezt úgy, hogy abból kézzelfogható haszna nincs (sőt, még neki kerül pénzébe, erőfeszítésébe), vagy gyáván, amikor a másik azt sem tudja miért és kitől kapta azt amit, de akkor is, egyfajta lelki megnyugvást jelent. A legrosszabb az, hogy ésszel végiggondolva a többség szánalmasnak tartja ezeket, aztán adott esetben mégis ugyanúgy bosszút áll, illetve lenézi az ismerősét, aki nem vág vissza.Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
amargo
addikt
Itt rendszerint nehezen fogják fel a macisajt ot a kikanyarodók, de a tegnapi majom vitte a palmát eddig, mobiltelefonálás közben kövérgázzal kanyarodott ki rám, csak a satunak köszönhetően nem kaptam telibe.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Sotho
őstag
válasz bitpork #38366 üzenetére
Én eleve nem megyek olyan helyzetbe ahol élesednek a dolgok, többet ésszel mint erővel. De olyant láttam hogy az szinte hihetetlen volt, Egy merdzsó akkorát rajtolt a lámpánál hogy csak néztünk mondom ilyen nincs, de semmi motorbőgetés vagy ilyesmi , áll a földön kategória volt.
amargo : de hát nincs is ott senki!
[ Szerkesztve ]
-
-
Solad
őstag
válasz Gépötty #38372 üzenetére
Tavaly volt egy olyan esetem, hogy megálltam egy úriember garázsával szemben olyan távolságra hogy egy kamion is ki tudott volna fordulni. Na neki ez nem tetszett, és mire visszamentem, az autóm körbe volt locsolva használt sütőolajjal, a visszapillantók pedig előrefordítva, letörni nem tudta. Amikor megkérdeztem, hogy ugyan ezzel könnyebb-e a lelke, az én kurv@anyám volt és esett volna neki a szélvédőnek, ha nem figyelek
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
amargo
addikt
Ohh még pár éve mentem bringával és jött egy telefonom, erre felmentem a járda felé ez egy családi övezetes rész, de mondom szűk a járda inkább a fű felé állok meg (kocsi is állt ott meg nem tűnt ápoltnak). Beszélgetek a telefonon, amikor is a "kert" tulajdonosa (ami ugye közterület, tehát nem az övé) jön ki és ordibál felém, hogy mit képzelek, hogy oda állok, gondoltam arrébb megyek, ha ennyire a szívébe gázoltam, erre tovább pampog, hogy de mit képzeltem és elkezdett rángatni a bingáról, na itt pattant el a cérna szószót követett, csak azon gondolkozott el egy pillanatra, amikor megkérdeztem tőle, hogy szeretne e minden nap üvegeshez járkálni, de előtte most azonnal átrendezem a berendezést a házában. Szerencsére kijött a felesége és rövidre zárta, mert csak annyit mondott nekem, hogy megkattant és neharagudjak, látta az esetet, én is elnézést kértem és mikor elindultam is pampogott valamit a férj. Itt lehet látni mennyire rendezett a "kert" [link]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
mephi666
nagyúr
na, foutakon ideertunk villanyba... az 52est leszamitva viszonylag normalis volt a forgalom es a kozlekedesben reszt vevok, 52esen viszont 2 eset:
1: kecskemettol kb 10 km-re elottunk 2-3al egy kis piros suzuki, utana egy sedan meg egy kisteher... egyszer latom, hogy fekezget a kisteher, lassitunk kb 30-ra, de kozel nem satuval, kovetesi tavolsag igy is megvolt, egyszer fekcsikorgas, tukor: egy audi satuzott mogottunk mint az allat, reflexbol elengedtem a feket, kb centiken mulott, hogy nem jott belenk (a suzuki lassitott elottunk, lement balra)
2: fulopszallas elott bealltak elottunk: kamion, sedan, rendorauto, mi, majd mogottunk zold corolla meg paran, a mereszek elozgettek sorban, rendort is, kb 70 volt a tempo... kigyosi csardat elhagyva erdos resz jott, 60as tabla, majd 40es, utfelujitas... ahogy haladtunk ki az egyenes szakasz fele, a rendor lekanyarodott balra, fekezett sorban mindenki, mert odaertunk a munkasokhoz, mogottunk egyszer csikorgas, csattanas, corolla huzodik jobbra, menekul, mogotte levo 2-3 kocsirol szall lefele minden... valami barom megerkezett es megaldotta a nepet (corolla eppen meguszta, de mogottuk paran adtak egymasnak, nem maradtunk ott, corolla sem, tobbiek elrendezhettek azota maguk kozt, mert hirt sem lattam az esetrol)
mindket esetre 2 szavam van: kovetesi tavolsag
(utana csak helyi versenyzokkel talalkoztunk itt-ott)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
philoxenia
MODERÁTOR
Meleg vsan hetek ota, mindenki faradt ideges tobb turelmet!
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
válasz philoxenia #38384 üzenetére
Sajnos a meleg csak rontott, az amúgy is gyalázatos morálon
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kovacsroli
senior tag
...illetve a meleg mellett még azt sem szabad elfelejteni, hogy őznász van. Nagyon oda kell figyelni a következő hetekben a vadakra.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Sotho
őstag
-
Solad
őstag
Azért tegyük hozzá, hogy amíg nem vészfékezés van, addig bizony a stéherező bringást nem fenyegeti nagy veszély, amint megváltozik a teherautó hangja, ő már húzza a féket még a féklámpa felvillanása előtt, ráadásul egy technikás bringás megfelelő úton meglepően rövid féktávon meg tud állni. (Nem kell most felhozni a túlméretezett légféket )
Ha meg vészfék van, és felkenődik, akkor így járt.
A horzsolás meg semmiség, magam ötven környékén is estem már görkorival, 1-2 plezúrt még a kislányok is kibírnak
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Gépötty
senior tag
Lehet, hogy fékezni még tudott volna, bár a biciklik fékjei sem ekkora sebességre vannak méretezve. De mi lett volna, ha kijön a vákuumból oldalra, és kicsit meglöki a szél? Azt hiszem, qrvagyorsan leszállt volna róla
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
Solad
őstag
válasz Gépötty #38390 üzenetére
A boltbajárósoké valóban, de ezeknek a bringáknak a fékjei pont ekkora sebességre vannak méretezve Felsőkategóriás outik, amikkel gyakorta 100 környékén ereszkednek a szerpentinen ahol biza gyakran kell lassulni.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
8th
addikt
amíg nem vészfékezés van, addig bizony a stéherező bringást nem fenyegeti nagy veszély
Az elmélet szép és jó kár, hogy a gyakorlatban nem működik. 120km/h felett egy hatalmas és függőleges homlokfelületű kamionnak akkora a légellenállása, hogy ha a sofőr szimplán csak lelép a gázról már az is felér egy enyhébb fékezéssel. Ezt még letudja követni egy bringás is de ha a sofőr még pluszban fékez is egyet nem is kell nagyot a bringásnak esélye sincs lereagálni. (de persze tudom itt minden bringás superman aki fütyürészve hágja meg a fizikát...)
ezeknek a bringáknak a fékjei pont ekkora sebességre vannak méretezve
Nem tökmindegy milyen fék van egy csilliárdokért vett biciklin? Az úttal csupán egy talpára fordított gyufásdoboznyi felületen érintkeznek vagy még annyin sem amin egyszerűen fizikai képtelenség akkora fékhatást elérni mint amit egy kamion tud 14-18darab 25centi széles kerékkel és az, hogy a kamion jóvoltából a bringás légellenállás nélkül halad csak tovább ront a dolgon.
A horzsolás meg semmiség, magam ötven környékén is estem már...
Ja ötvennél és nem 124km/h-val. Ha megfelelő ruházat sisak térd és könyökvédő nélkül egy szál homárgatyában meghempereg valaki 120 felett több centi mélyen leradírozza a beton a húst és akkor még örülhet az illető ha egy két törésen és zúzódáson kívül más baja nem esik.
-
Zozzant
addikt
"Tökjó" hogy arrafelé lehet bringázni autópályán, vagy nem lehet és ez (nem) autópálya.
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
raczger
őstag
Elég szarok eleve az országútin a fékek, de a szűk keresztmetszet inkább a vékony gumiból adódó tapadás. Ugye cél, hogy minél kisebb legyen a gördülési ellenállás, ebből következik, hogy nem túl nagy a tapadás így intenzíven lassítani 70-80 km/h-ról szinte lehetetlen. Ilyen helyzetbe valami gebasz van nem fog tudni megállni.
Pár hete kint olaszban ment előttem egy komoly országútival egy bringás, hiába tudott gyorsabban gurulni nálam (egyenesekben), hiába volt nagyobb áttétele, könnyedén beértem a kanyarokban, gyakorlatilag ráestem féktávon (monti 2.2-es gumival, 180-as tárcsa, hidraulikus fékkel).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Solad
őstag
Álltam meg nyolcvanról erőset fékező teherautó mögött, úgy hogy a fékhatásomnak nem voltam a végén erre te bemondod, hogy ő 120-nál elég ha lelép a gázról és kb halott is a bringás Akkor beszélj a gyakorlatról, ha van róla bármi infód vagy tapasztalatod, ne csak kitaláld a kis fejedben, hogy hogy működnek a dolgok. Napjában több tízezer bringás stéherezik, már csak statisztikai alapon több balesetnek kellene lennie napi szinten, amik minden bizonnyal eljutnának hozzánk a magadfajta vérben forgó szemű "mindenbringáshülye" embereknek köszönhetően.
Nem tökmindegy milyen fék van egy csilliárdokért vett biciklin? Az úttal csupán egy talpára fordított gyufásdoboznyi felületen érintkeznek vagy még annyin sem amin egyszerűen fizikai képtelenség akkora fékhatást elérni mint amit egy kamion tud 14-18darab 25centi széles kerékkel és az, hogy a kamion jóvoltából a bringás légellenállás nélkül halad csak tovább ront a dolgon.
Láthatnám a számításokat figyelembe véve a légellenállást, a járművek tömegét, guminyomást, súrlódási együtthatót és egyéb tényezőket? Addig ez biza fing a fürdőben, függetlenül attól hogy igaz-e vagy sem. Alap nélkül ne okoskodj.
A homárgatyás témába ne menjünk bele, személyeskedés lenne a vége...
A többieknek: nem vagyok mellette az autópályán 120-szal való bringázásnak, még mielőtt bárki nekem esne, de ne közöljünk már tényként légből kapott dolgokat amit
az úriemberkitalál.No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
8th
addikt
erre te bemondod, hogy ő 120-nál elég ha lelép a gázról és kb halott is a bringás Nem. Én nem ezt mondtam
homárgatyás superman.mod:
a mondandóm megcáfolására láthatnám a számításokat figyelembe véve a légellenállást, a járművek tömegét, guminyomást, súrlódási együtthatót és egyéb tényezőket? Addig ez biza fing a fürdőben, függetlenül attól hogy igaz-e vagy sem. Alap nélkül ne okoskodj.
Na?
[ Szerkesztve ]
-
Ha már kerékpár a téma: a két héttel ezelőtti eset után ma a második kerekezős kolléga akadt az utamba a körforgalomban forgalommal szembe tekerve. Bár ezt most nem én ütöttem el majdnem, volt rá más jelentkező, de ennek is legalább akkora lelki törést és felháborodást okozott az eset, mint a múltkorinak.
Remélem, ez nem valami új trend, én már attól is teljesen készen voltam, amikor a biciklisek rákaptak, hogy balra bármikor kihajthatnak a kereszteződésbe az úttest nekik bal oldalára, akkor is, ha mindkét irányban tömött a forgalom. Vagy amikor alap lett, hogy ha az utcán elsőbbséget kellene adnia balra kanyarodáskor, vagy úttesten áthaladáskor, akkor ráhajt a gyalogátkelőre, és onnét mutogat, hogy márpedig neki elsőbbsége van, mert zebrán van, ergo akkor is gyalogos, ha le sem száll a bringáról. Afölött már lassan napirendre is térek, hogy a kerékpárosra soha semmilyen piros lámpa nem vonatkozik, legyen az közúti forgalomnak szóló, vagy gyalogátkelőhelyhez tartozó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Solad
őstag
te állítottál valamit alap nélkül, kértem indoklást, ezek után tőlem várnád azt? Jópofa
Ritka irritáló, kötözködő ember vagy, aki bizonyára túlkompenzál az autójával, sok boldogságot kívánok az életben, ignorelistára kerültél nálam. És tudod, egyeseknek jól áll a technikai öltözet, nem homárnak néznek ki benne, mint akik annyira fújolnak rá
(#38399) peterkeT: sajnos idióták vannak, ez tény
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest