Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Mibe tegyem a megtakarításaimat? Összefoglaló!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzGee
aktív tag
válasz bulikavagyok #88294 üzenetére
én tegnap 230208-at vettem, az volt még akkor
If you leave me, can I come, too?
-
pictigjis
senior tag
válasz aujjobba #88300 üzenetére
sose mertem bele sok penzt tenni, mert mi van, ha a jovo heten jon ra mindenki, hogy ez csak lufi - mindig erre gondoltam, es nem is lett belole semmim. utolag persze konnyu
es nem tudok szabadulni a gondolattol, hogy musknak is koze van a lejtmenethez, azota tart ugy igazan, amiota allandoan hulyesegeket beszel es csinal. rajott, hogy sok penzbe kerul a twitter, most biztos shortolja a teslat, es megint kaszal
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz pictigjis #88303 üzenetére
Egyebkent minden EV gyarto zuhant tegnap. A Tesla a Twitter miatt is esik, mert Musknak el kellett adnia kurva sok reszvenyt, h legyen a Twitterre penze, plusz vannak egyeb komplikaciok, mint pl. a Twitter hitelei mogott Tesla reszvenyek vannak kollateralkent, ... szoval ezek miatt siman benne van meg nemi eses. Aztan persze fene se tudja
while (!sleep) sheep++;
-
Shadowbull
addikt
"Mindeközben Shadowbull meg a többiek már évek óta mondják, hogy csődbe fog menni"
Ebben a formában ez nem igaz. Egészen addig mondogattam hogy csődbe fog menni, amíg folyamatosan a csőd szélén táncolt. Később maga Musk is elismerte hogy napokra voltak a csődtől.
A jelenlegi árazása is teljesen indokolatlan. Mondom, van mêg tér lefelé.
"többiek még mindig veszítenek rajtuk, ha jól tudom"
Rosszul tudod. És a jelenlegi profitszintje sem extra.
"még így is a legértékesebb gyártó a piac szerint,"
Jól mondod. Még.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
buherton
őstag
Meglátjuk. És ahogy írtam is drukkolok a Teslának.
Attól szép az amerikai tőzsde, hogy bármi is megtörténhet .
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
Shadowbull
addikt
"az egvilagon semmi nem tortent a tozsden kivul"
Annyi történt hogy lassan kiderül mindenki számára hogy egy nagy lufi az árfolyam és az égvilágon semmi sem indokolja. Nincs végtelen növekedés, van konkurencia, az önvezetés nem több mint egy jól hangzó ígéret, Musk meg nem zseni, sőt.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
nagyúr
-
félisten
válasz Shadowbull #88310 üzenetére
Figy, evek ota zero informaciot tartalmaznak a posztjaid ebben a temaban. Ez a lufizas tenyleg a legalja ennek a mufajnak, kb. a 'tothemoon' kriptozassal van egy szinten, nem tudnal szamokkal, ervekkel, ilyesmikkel beszelni errol?
Szerintem nem ez tortent, mert a novekedes egyelore nem allt meg. Egyelore itt tartunk:
Ez termeszetesen nem folytatodhat a vegtelensegig, de 50% YoY + hihetetlenul magas profit margin az eleg jo. Nem tudom, hogy koveted-e a gazdasagi hireket, de minden novekedesi reszveny toredekere zuhant az utobbi 9 honapban, tekintve hogy egesz mas a kamatkornyezet, mint volt. Ettol az uzlet maga nem valtozott - nyilvan a recesszio meg fogja utni oket, mint mindenki mast is, de a 'lassan kiderül mindenki számára hogy egy nagy lufi az árfolyam' azert nem egeszen igaz.
Plusz ahhoz kepest, amikor elkezdtel lufizni, az arfolyam meg mindig kb. 10x-es magassagban van.
Tehat a kerdes: szerinted mennyi a Tesla realis piaci kapitalizacioja most? En szivesen megmondom a sajat velemenyemet: ahol mindenkepp erdemes lenne beszallni,az olyan olyan 70 dollar, 200-250 milliard dollaros piaci kap. Ez azt is jelenti, hogy szerintem a Tesla valos erteke pl. a BMW-nek 4-5x-ose (jelenleg 6-7x-en forog), az utobbi ugyanis lenyegeben nem produkal novekedest, es a Tesla profitja majdnem 2x akkora abszolutertekben, mint a BMW-e.
Egyebkent ezert is zavar a folyamatos lufizasod, mert evekig toltad, hogy 1) az EV zsakutca 2) a Tesla csodbe fog menni. Jelenleg az 1)-et mar nem hangoztatod, a 2)-vel kapcsolatban meg ott tartunk, hogy 2x annyi profitot csinal a Tesla, mint a BMW.
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
válasz Drizzt #88311 üzenetére
Ezzel reszben egyetertek -- ebben egyebkent van spekulacios lehetoseg majd, mert Musk korul jelenleg akkora drama van, hogy az mar elerheti az irracionalis szintet. A SpaceX jol mutatja, hogy ha mar elindult a ceg, akkor azt szepen el tudja vezetni mas is. Remelem, hogy a Tesla kap majd egy jo CEO-t Musk helyett.
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
válasz mauimagic #88317 üzenetére
Nem 34-es a jelenlegi PE? Ahogy irtam lentebb, alacsonyabb aron (kb. 20-as, 25-os PE mellett) mar erdekes lenne, de a 34 az valoban magas a jelenlegi korulmenyek kozott.
> 2. Portfoliód hány százaléka TSLA?
Jelenleg 0. Amikor mindenki azt mondta, hogy be fog dolni, akkor viszonylag sok volt benne, es sokat is nyertem rajta (aminek egy jo reszet utana elbuktam a korai Covidos benazason, dehat ez egy ilyen jatek).
Ha lemegy 65-re, akkor a portfoliom 5%-at bele fogom rakni szerintem. (Ha egyeb korulmenyek nem valtoznak jelentosen a vilagban.) Pont azert erdekes a mostani helyzet, mert hirtelen minden abszolut negativ lett Musk korul, es en ezt foleg a Twitter koruli dolgoknak tudom be.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
CriticalHit
őstag
válasz CriticalHit #88314 üzenetére
08:53. Sikerült a vétel. D230726
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
pictigjis
senior tag
sok jó mutatója van a teslának, de van sok baromi rossz is. az önvezetés az egy vicc, rengetegen beszopták, pedig talán a tesla maga is jobban járt volna, ha ezt az autopilot baromságot el se kezdi erőltetni
de ami igazán aggasztó, az a modellkínálat átlagéletkora, aminél rosszabb mutatója csak a ladának van. a teslák összeszerelési minősége még ennyi év után is messze van a hagyományos autógyártókétól (hiszen a tesla még mindig techcég), és nem nagyon látszik innováció. mert az nem innováció (szerintem), hogy rengeteg akkut teszünk egy autó alá, mert ezt valószínűleg a konkurensek is meg tudnák tenni, csak nem feltétlenül akarják. a nevetséges játékkormány se innováció
a tesla semi is időpocsékolás, szóval én azért aggódnék a jövő miatt, és valószínűleg még 65-nél se szállnék be. de majd meglátjuk, mit hoz a jövő
-
félisten
-
félisten
válasz pictigjis #88320 üzenetére
Szerintem az innovacio az, hogy kepesek legyartani ilyen marginok mellett. A tobbiek is raknak bele ennyi akkut, csak epp nem tudjak megfelelo aron megcsinalni. A hulye kormany meg a tobbi az nyilvan marhasag.
Szerintem abban hasonlo a sztori az Apple-hoz, hogy az Apple eseten is ment ez az innovacio/nem innovacio/etc. tema, es arrol nem sokan beszeltek, hogy az Apple talan legeslegfontosabb 'innovacioja' a supply chain, azaz hogy nincs olyan masik gyarto, aki ugyanazt a modellt a vilag minden pontjan egyszerre piacra tudja dobni ugy, hogy tenyleg van raktaron, es minden egyes darab rendesen ossze van rakva. Es ezert X trillio dollaros ceg az Apple, nem azert, mert megfeleloen van lekerekitve az iPhone sarka.
A Teslanal az az egyedi, hogy sok EV-t tudnak gyartani profittal. Egy BMW iX szerintem is fantasztikus kocsi, de nem ez a lenyeg, hanem a 40-60e euro kozotti modellek es az azonok elert profit. A BMW-t pont nem tudom, de a Toyota autonkenti profitja 15%-a a Teslanak.
Meglatjuk szerintem erdekes.
(egyebkent szerintem is nagyon sok problema lehet meg, de en elsosorban makro kockazatokat latok)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Hi!King
őstag
Az Apple-höz leginkább marketingben hasonló a sztori, hogy el tudták hitetni, ők voltak az elsők (egyik esetben sem igaz), és hogy a termékük kiemelkedő a többihez képest, a harmadik pillér pedig a vezető zsenialitásának az eladása volt. Steve Jobs viszont annak ellenére nem járatta le magát, míg élt, hogy az ő hülyesége egyébként az életébe került, Musk hülyeségei viszont nagy nyilvánosságot kapnak, és nem a Twitterrel kezdődött, lásd pl. a barlangi mentéses esetet. A gyakorlatban a hülyeségei komoly befolyással vannak a Tesla jövőjére, mert a marketing imázs része volt a víziókkal rendelkező zseniális vezér.
-
félisten
válasz Hi!King #88323 üzenetére
Az elejen reszben ez volt, de szerintem sokkal tobbet szamitott az MS elleni antitrust-per. Ha nem lett volna az az eljaras, akkor velemenyem szerint az MS _mindent_ megnyert volna, telefonok, internetes kereso, amit akarsz -- egy oriasi es hiperagressziv ceg volt lenyegeben versenytarsak nelkul, eselye nem lett volna sem a Google-nek, sem az Apple-nek, sem masnak.
Masreszt: Jobs halalakor az Apple _tizedakkora_ ceg volt, mint most. Szerintem ez is azt bizonyitja, hogy a ceg igazi ereje nem az, amit a laikusok gondolnak ('marketing'), hanem a product focus/supply chain.
Tok erdekes, hogy valojaban azt irod, hogy az Apple 3 erossegebol midegyik valami 'fake' dolog. Szamomra mindig meglepo, amikor valaki azt gondolja, hogy egy trillio dollaros ceget ossze lehet kamuzni. Sem az Apple, sem a Tesla nem kamu, az osszes furcsasaguk ellenere. Szokas Muskot is fikazni, de ... bakker, letrejott kb. a semmibol egy uj piac es egy uj piacot vezeto oriasceg egy evtized alatt, ez atlagember szamara felfoghatatlan teljesitmeny szerintem. Egy kibaszott gyrosozot nem tud megcsinalni az atlag
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Paxker315
addikt
Erste brokernél, ha vásárláskor limitáras ajánlatot ad meg az ember, mit érdemes? Piaci ár aztán kész? : )
-
bigbuda
aktív tag
Sziasztok,
Tegnap-ma lejárt az egyik DKJ, így azt az összeget természetesen be szeretném újra fektetni.
Már egy ideje nem követtem a jelenlegi legjobb rövidebb távú (0-1 év), kis kockázatú befektetési lehetőségeket, és a fórumot se igazán volt időm olvasgatni, szóval nem igen vagyok up-to-date.
Kérdésem az volna, hogy van esetleg jelenleg más, jobb alternatíva (akár az Államkincstáros termékeken kívül), minthogy újra DKJ-t vegyek belőle?
Természetesen nagyon kedvező\megérős hozamnál akár hosszabb távú befektetés is érdekes lehet, lényeg hogy legyen olyan szinten likvid, hogy ha adódik egy jobb lehetőség, akkor megérősen ki lehessen szállni és átcsoportosítani a befektetéseket.
Előre is köszi a tanácsokat. -
blg
senior tag
Sziasztok,
Erste brókernél TBSZ-re szeretnék EUR ETF-et vásárolni, forint van a számlán, tehát vásárláskor automatikus devizaváltásra van szükség. A teljes forint összeget szeretném elkölteni, de nem tudom, mennyiért kapom az eurót. Mi a jó megoldás? Honnan lehet tudni, mennyiért fogom kapni az eurót?
A másik, hogy többször olvastam itt már, hogy a Börse Frankfurt oldalán valós idejű árfolyamokat lehet látni, de én 15 perces árfolyamokat látok ott. Regisztrálva vagyok. Tipp?
[ Szerkesztve ]
-
aAron_
őstag
válasz CriticalHit #88319 üzenetére
Ez nekem is volt; D230517, D231018, D231227 viszont továbbra sincs...
"Sikertelen tranzakció!: Jelenleg nincs elegendő névérték, kérjük próbálja meg később.."
#88327bigbuda: Rövid távra DKJ, de ez inkább likviditás biztosítására jó. Hosszú távú befektetésre nem ajánlott. Olyat viszont nem fogsz találni ami "likvid" (bármikor kedvező árfolyam mellett eladható), de magas hozamú.
Befektetés 0. lépése a pénzügyi tervezés. Ki kell találni mekkora összegről milyen időtávra tudsz lemondani.
#88328blg: Valós idejű árfolyam adatszolgáltatáshoz ide kell a termékeket felvenni.
[ Szerkesztve ]
What is your ikigai?
-
Paxker315
addikt
válasz PredatorZoli #88326 üzenetére
Koszonom! Meg is vettem a kiszemelt Vanguard FTSE All-World UCITS ETF USD Acc-t, idén már nem bolygatom a azt a tartós befektetési számlát, jövőre meg meglátom, hogyan tovább. Végül jobb áron kaptam, mint beírtam, így 2 EUR visszamaradt, de ez ilyen.
-
Paxker315
addikt
mikor írod be az ajánlatot, kiírja az árfolyamot-váltást, s hogy az az árfolyam-ajánlat meddig érvényes.
Mivel nem is vált jó áron, talán a legészszerűbb, ha eleve EUR-ban küldöd a pénzt az értékpapír-számládra (Revo, Wise pl), és onnan a TBSZ-re, majd közvetlen EUR-ban vásárolsz.
-
#31733248
törölt tag
Ha megnézitek, a Tesla erős túlértékeltségét alapvetően Musk egyébként zseniális (és irreális várakozásokat támasztó) kommunikációja okozta, amivel valósággal megdelejezte a piacot. Musknak mindent elhittek, a teljes önvezetés villámgyors bevezetését, a humanoid robot küszöbön álló piacra dobását - bármit, amit mondott. De a különböző érdekeltségeinek technológiai alapjai közel sem voltak annyira erősek, mint amire nagyívű kijelentéseiből rengetegen következtettek. Musk bizonyos szempontból az amerikai álom reménybeli beteljesülését jelentette, hiszen egy, a jövőt író, a világon felülkerekedő, az amerikai gazdaság látványos győzelmét eredményező csodát vártak tőle, aki nem csupán a detroiti rozsdáról tereli el a figyelmet, hanem amolyan második Apple-ként ragyogja be az eget. A Twitter-ügy (amit a részéről nem is tudok mire vélni), vagy a republikánusok támogatásának bejelentése csak felturbózta az egyébként sem rózsás helyzetet, ellene hangolva a woke jelleg fenntartását támogató mainstream sajtót.
A piac időről időre felkap ilyen "csodákat", most például a Rivian ilyen, valószínűleg kicsiben és gyorsabb lefutással fogja a Tesla sztoriját megismételni. Egészében véve a nyugati autógyártók kilátásai hosszú távon nem túl rózsásak, mindenki a kínaiaktól tart, okkal. Erre az orosz-ukrán konfliktus és a Nyugat látványos háttérbe szorulása a keleti dominanciájú együttműködésekkel szemben csak rátett egy lapáttal. Sokat elmond a jelenlegi helyzetről, hogy idén a kínai autópiac lendületesen nőtt idén (az EV-k különösen), a német gyártók eladásai viszont csökkentek. Egyrészt egészen jól sikerült őket megtanítani autót gyártani, másrészt nálunk nincsenek az európaihoz hasonló súlyos ellátásbiztonsági problémák.
A magam részéről a kereskedelmi háborúskodás eredményességében sem hiszek. Nyilván lehet korlátozni az AI nyugati érdekszférába tartozó chipjeinek az értékesítését, és az iparvédelmi erőfeszítéseket eddig hatékonyan támogató saját szabványok hatását fokozandó további védővámokat is be lehet vezetni, de a szellemet nem lehet már visszagyömöszölni a palackba: a jövő a kínai autóké lesz. Az Apple régóta tervezgetett autóipari piacra lépése is csak átmeneti változást hozhatna.
-
pictigjis
senior tag
válasz PredatorZoli #88334 üzenetére
köszi, így emlékeztem én is, de te biztosan jobban tudod nálam
-
favagoJoska
tag
És ez a margin hogyan van számolva? A teljes bevétel - gyártás költsége / legyártott autók száma? Vagy másképpen? Csak azért kérdezem mert a Tesla profitjának nagyon jelentős része én úgy tudom, hogy a károsanyag kibocsájtási kvóták kereskedéséből származik és nem magából az autókon elért marginon. Ráadásul vannak azért nem túl szép trükkjei a Teslának, például a garanciális szervizekkel. Az USA-ban vannak olyan fogyasztóvédelmi törvények hogy bizonyos számú szerviz után kötelesek visszatéríteni az autó árát, vagy újra cserélni. Ezt úgy kerüli meg a Tesla, hogy valami "Goodwill service" néven végzi a javításokat amikor csak bírja így ezek nem számolódnak bele a garanciális javításokba. Nyilván nem bagatell dologról van szó, hiszen híresen rossz (volt vagy még az) a Teslák összeszerelése és egy korrekt gyakorlat esetén sokkal jelentősebb pénzeszközöket lennének kénytelenek elkülöníteni a garanciális szervizekre. Ez befolyásolja a könyvelést is súlyosan.
Pont ma reggel volt a Jazzy rádióban ismétleses műsor és abban volt szó a Musk úr piszkos trükkjeiről. Csak a végét sikerült elkapnom.
szerk: szóval lényeg ami lényeg a többi problémákat amit mások is említettek, bőven van itt még lefelé mutató kockázat.[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz nort_on #86248 üzenetére
1. És ha csak kifizetett számlám van az Egészségpénztár nevére amit nem EP kártyával fizettem akkor is fel kell töltenem az egyenleget hogy visszautalják? Nem elég csak a számla elszámolása és a 20%-ot írják jóvá? Mindenképpen kétszer kell "kifizetnem" a számlát vagyis mindenképpen fel kell töltenem a pénztárba az egyenleget hogy visszautalják?
2. Igénylőn van egy ilyen kérdés hogy kérem-e az szja köteles szolgáltatás ellenértékének kifizetését. Ez mit jelent? Miért adnám be ha nem kérem?
[ Szerkesztve ]
-
aAron_
őstag
válasz bigbuda #88337 üzenetére
Forintos befektetések közül ilyen időtávra személy szerint 2027/J-t venném.
Hogy kell-e devizás befektetés diverzifikációs célból, azt neked kell megint csak eldöntened. Leginkább a tőke méretétől tenném függővé. Kb. 2.5%-os, alacsony kockázatú EUR hozam érhető el, ami emelkedhet is az 5 év során még. Ehhez viszont kell TBSZ is. Utána pl. ezen az ETF-en keresztül juthatsz hozzá.
What is your ikigai?
-
nagyúr
válasz CriticalHit #88319 üzenetére
Ezt jól átaludtam. Most meg be sem tudok lépni.
-
Bling95
őstag
válasz pictigjis #88320 üzenetére
Lényegében semmit nem gondolok igaznak abból amit írsz.
Az autopilot messze a legfejlettebb támogató! rendszer. Ezzel kapcsolatban valóban túlzó volt Musk kommunikációja, az FSD messze van még, de látványosan fejlődik. Az meg hab a tortán, hogy a korábbi modellekbe is akár utólag is aktiválható a funkció. Ilyen korábban nem volt.
OTA update, új funkciók. Szintén korábban nem létező dolog, a többiek jelenleg is küszködnek vele.A minőség valóban nem tökéletes, de minden autós újságíró is elismeri, hogy látványosan javul. Messze van egy BMW-től, de a Kiám is messze van tőle.
Akku technológia, töltés. Szintén jelentősen fejlettebb, mint a konkurenseknél. A csúcs EQS Merci sem képes olyan tempóval tölteni, mint akár csak egy Model3.
Gyártechnológia. Semelyik autógyártó nem képes ekkora elemeket egyben préselni. Ez szintén jelentős innováció.
Profit marginja pedig a Ferrari fölött van, a Toyota háromszorosa.
Ettől függetlenül lehet, hogy továbbra is túlértékelt. Lehet, hogy esik tovább. Musk egészen biztosan nem százas. De azt túlzásnak gondolom, hogy semmi innováció nincs.
Ui.: A játékkormány szerintem is egy óriási f@szság és azért egy menetirány választó gomb se ártana -
bigdady
nagyúr
válasz PredatorZoli #88224 üzenetére
A használhatóság miatt írod vagy a költségek miatt NYESZ-re az ERSTE-t, mert netbrokeren tudod kezelni? Költségekben nincs nagy különbség úgy látom: [link]
Csak kérdezem vakon vagyok NYESZ-ben?MKB-nál vagy K&H-nál van valakinek NYESZ esetleg, ott hogy muzsikál? Hosszú időtávra ott mibe érdemes rakni a portfóliót, részvény/állampapír, egyáltalán ezek ott az opciók, mint egy Önkéntes Nyugdíjpénztárnál?
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz PredatorZoli #88343 üzenetére
Nem tudok jobbat, sőt semmilyet sem, most kutakodom Ott mennyi a dija ha vásárolok ETF-et? Mert működik a Randomos Netbroker, láttam írtad online is nyitható.
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
addikt
A Tesla nem azért esik mert "Musknak mindent elhittek", vagy "Musk hülyeségei viszont nagy nyilvánosságot kapnak", vagy "Tesla ceg arfolyama valojaban Musk arfolyama"...
Azért esik, mert Musknak rengeteg Tesla részvénye van, amelyekre hitelt vett fel többek közt a Twitter megvásárlásához. Most, hogy a Tesla árfolyama esik, előbb-utóbb eléri azt a szintet, amikor margin callt kap. Nem tuduk, hol van a határ, de azt tudjuk hogy minél lejjebb kerül az árfolyam, annál valószínűbb hogy elérjük. Akkor pedig a Tesla akár csődközeli helyzetbe is kerülhet. Tehát jelenleg az esés további esést generál.
Amint Musk be tud mutatni valami biztosítékot a marginok fedezésére, az árfolyam hirtelen ki fog lőni az ellenkező irányba. A Tesla ugyanis továbbra is a leginnovatívabb autógyártó, amely jól van felépítve és fedezve sok szempontból: bányák, akkugyártás, innovatív alkatrészgyártás, szoftver, jó mérnökök, költséghatékony értékesítés, népszerűség, stb.
Azt a gondolatot pedig érdemes lenne már elfelejteni, hogy egyszerű félmondatos megoldások vannak olyan kérdésekre, amelyeknek megválaszolására komoly cégek komoly szakértői dollármilliókat áldoznak. Ha a világ egyik legnagyobb cégének árfolyama tartósan és drasztikusan emelkedik vagy esik, annak valós pénzügyi/kockázati oka van, nem pedig "hit" meg "hülyeség".
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
PredatorZoli
Topikgazda
válasz Ixion77 #88345 üzenetére
Miért csődölne be maga a cég ha ő margincallt kap? Csak annyi, hogy kénytelen eladni a részvényeinek egy további jelentős részét egyéb befektetőknek (akár nyomttabb áron). Ennek lehet árfolyamcsökkentő hatása, de csőd nem gondolnám, hisz a vállalati eredményekhez ennek semmi köze.
-
flash-
veterán
azin gondoltam hogy vannak olyan lottónyertesek akik nyeremény után minden adósságukat kifizetnek.
nos ha ezek fix nem emelkedő hitelek,akkor valóban jó ötlet mindet kifizetni?
hisz 5.6 millió dollárból 0.6 millió dollárt egyből kifizetek akkor ugye kevesebb pénzem lesz ami kamatozhat vagyis kevesebb lesz a profit...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest