Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    válasz pictigjis #88320 üzenetére

    Szerintem az innovacio az, hogy kepesek legyartani ilyen marginok mellett. A tobbiek is raknak bele ennyi akkut, csak epp nem tudjak megfelelo aron megcsinalni. A hulye kormany meg a tobbi az nyilvan marhasag.

    Szerintem abban hasonlo a sztori az Apple-hoz, hogy az Apple eseten is ment ez az innovacio/nem innovacio/etc. tema, es arrol nem sokan beszeltek, hogy az Apple talan legeslegfontosabb 'innovacioja' a supply chain, azaz hogy nincs olyan masik gyarto, aki ugyanazt a modellt a vilag minden pontjan egyszerre piacra tudja dobni ugy, hogy tenyleg van raktaron, es minden egyes darab rendesen ossze van rakva. Es ezert X trillio dollaros ceg az Apple, nem azert, mert megfeleloen van lekerekitve az iPhone sarka.

    A Teslanal az az egyedi, hogy sok EV-t tudnak gyartani profittal. Egy BMW iX szerintem is fantasztikus kocsi, de nem ez a lenyeg, hanem a 40-60e euro kozotti modellek es az azonok elert profit. A BMW-t pont nem tudom, de a Toyota autonkenti profitja 15%-a a Teslanak.

    Meglatjuk :) szerintem erdekes.

    (egyebkent szerintem is nagyon sok problema lehet meg, de en elsosorban makro kockazatokat latok)

    [ Szerkesztve ]

    while (!sleep) sheep++;

Új hozzászólás Aktív témák