Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    válasz Shadowbull #88310 üzenetére

    Figy, evek ota zero informaciot tartalmaznak a posztjaid ebben a temaban. Ez a lufizas tenyleg a legalja ennek a mufajnak, kb. a 'tothemoon' kriptozassal van egy szinten, nem tudnal szamokkal, ervekkel, ilyesmikkel beszelni errol?

    Szerintem nem ez tortent, mert a novekedes egyelore nem allt meg. Egyelore itt tartunk:

    Ez termeszetesen nem folytatodhat a vegtelensegig, de 50% YoY + hihetetlenul magas profit margin az eleg jo. Nem tudom, hogy koveted-e a gazdasagi hireket, de minden novekedesi reszveny toredekere zuhant az utobbi 9 honapban, tekintve hogy egesz mas a kamatkornyezet, mint volt. Ettol az uzlet maga nem valtozott - nyilvan a recesszio meg fogja utni oket, mint mindenki mast is, de a 'lassan kiderül mindenki számára hogy egy nagy lufi az árfolyam' azert nem egeszen igaz.

    Plusz ahhoz kepest, amikor elkezdtel lufizni, az arfolyam meg mindig kb. 10x-es magassagban van.

    Tehat a kerdes: szerinted mennyi a Tesla realis piaci kapitalizacioja most? En szivesen megmondom a sajat velemenyemet: ahol mindenkepp erdemes lenne beszallni,az olyan olyan 70 dollar, 200-250 milliard dollaros piaci kap. Ez azt is jelenti, hogy szerintem a Tesla valos erteke pl. a BMW-nek 4-5x-ose (jelenleg 6-7x-en forog), az utobbi ugyanis lenyegeben nem produkal novekedest, es a Tesla profitja majdnem 2x akkora abszolutertekben, mint a BMW-e.

    Egyebkent ezert is zavar a folyamatos lufizasod, mert evekig toltad, hogy 1) az EV zsakutca 2) a Tesla csodbe fog menni. Jelenleg az 1)-et mar nem hangoztatod, a 2)-vel kapcsolatban meg ott tartunk, hogy 2x annyi profitot csinal a Tesla, mint a BMW.

    while (!sleep) sheep++;

Új hozzászólás Aktív témák