Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz emvy #44586 üzenetére

    Nezd meg az utobbi idoszak sikeres SpaceX kiloveset koveto kereskedesi napokat TSLA n Tipikus FOMO mozgasok mindegyiknel

    A Q1 adatokat muti mar. Kivancsi vagyok ra, tenyleg.

    Amugy miben lesz nehez utolerni? Szoftver fejlettsegben lehet, sot biztos, de az hogy van egy - ket olyan komponens az autoiban, az meg nem feltetlenul jelenti hogy cakkumpakk tobbet er a top 3 autoipari oriasnal egyuttveve... Pedig a piac nagyon ezt akarja arazni, iszonyatosan irrealis a P/E (mar 800on is sok volt nemhogy 1000en).

    A technologiai ujitasait ertem, meg jok, de amig pl europa jelentos reszen egy tesla szervizeles ugy nez ki, hogy ha lepukkan a tesla alolad akkor masik orszagba kell trailerrel atvitetni, mert nincs szervizpont, es ezert az autoert joval tobbet csengettel ki mint az alacsonyabb ertekure taksalt volskwagen konszernes csucsmodellert, addig szerintem vicces iparagi szinten akar egy lapon emliteni oket.
    Gondold el hova jutott volna a VW (es az arfolyama) ha az ugyfelnek 40 millaert azt mondja, te, vidd mar at 300 kmre trailerrel....
    Perpill szerintem pont ket irany kozottt toporog a ceg. Autogyartonak keves, autoipari szoftverkonszernek meg nem eleg strukturalt, sok a vadhajtas.
    Nyilvan ha dugig lennek tesla reszvennyel, en is probalnek vegletekig bizakodo lenni, de ez eleg sokaknak egyertelmu hogy ilyen cegstrukturaval, portfolioval hosszu tavon nehezen fog menni

Új hozzászólás Aktív témák