Új hozzászólás Aktív témák
-
Baluka63
csendes tag
[link]
Na végre sikerültek a képek,csak kicsi Estére lesz a jelenlegi állapotról.[ Szerkesztve ]
W.123/ 200/ 1981.
-
Odiepapa
csendes tag
-
qdak
addikt
válasz Baluka63 #1752 üzenetére
jok a képek csak:
http://www.kepfeltoltes.hu/thumb/080225/BU_K_2008_055_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
hejett:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/080225/BU_K_2008_055_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[link]
de igy a legjobb keret nélkül :
[link]
a nagy képen jobb klick kép cimének másolása, és azt beilleszted ide.[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Templomegere #1756 üzenetére
múzeumi darabokkal rendelkező profikkal nem versenyzem
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #1745 üzenetére
Nagyon jó cikk, fantasztikus !!!
Teljesen átérzem a fickó érzéseit, elvégre már majdnem én is megváltam tőle, mikor annak idején végleg megállt a motorja.
És minden hasonló cikk elolvasása után megállapítom, hogy mennyire szerencsés voltam, jobban mondva, mennyivel szerencsétlenebbül is járhattam volna, mint ahogy mi vettük az Öreget !
Én már csak ilyen érzelgős típus vagyok és már valszeg ilyen is maradok.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Batman2 #1761 üzenetére
Én sztem teljesen felháborító ez a cikk. Meglehetősen lehúzza a huszonhármast a hozzánemértő barbárja. Bontóból féknyerget. Eszem megáll. 5000forintos tétel. Csodálkozik hogy mindenhol be kellett őt húzni. Egy normális alkatrészt nem vett hozzá. Arra nem vette a fáradtságot, hogy elvigye szerelőhöz, aki egyből megmondta volna hogy az 5 hengerből csak 4 jár. Egy év után kell erre rájönni? És nagyon sok ilyen ember van, aki nem becsüli a huszonhármasát, de szerencsére egyre kevesebb fut az utakon.
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
válasz Puttyos #1741 üzenetére
Szevasz
Igazad volt !!!
Ez valóban az az autó, amit én fotóztam le Debrecenben, még valamikor augusztus, vagy szeptemberben, a rerndszáma egyezik !
Lassan már ismerni fogjuk az ország összes normálisabb 123-asát !
Jobban, mint a rendőrök !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-
Baluka63
csendes tag
-
Baluka63
csendes tag
-
Baluka63
csendes tag
válasz Batman2 #1764 üzenetére
[L:http://kepfeltoltes.hu/view/080304/BU_K_2008_079_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][L:http://kepfeltoltes.hu/view/080304/BU_K_2008_080_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][L:http://kepfeltoltes.hu/view/080304/BU_K_2008_081_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][link][/L][/L][/L][link][link]
[ Szerkesztve ]
W.123/ 200/ 1981.
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Odiepapa #1762 üzenetére
Sokat gondolkodtam anno, amikor elolvastam ezt az írást. Ez a f@szi most mit akart leírni?
Aztán abba maradtam magammal, hogy ez a hely nem a másik lefikázásának a helye, ezért nem írtam semmit!
Csak annyit jegyeznék meg, hogy maradjon a bömösnél inkább.....MB W123 300D 1981-ből!!!
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Odiepapa
csendes tag
válasz !Overdose! #1776 üzenetére
Erősen kolompár gyanús. rózsafüzér és mercijel lóg a visszapillantóról. Amúgy nagyon jól néz ki a képen és egész tisztának tűnik.
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
válasz Baluka63 #1778 üzenetére
Szevasz
Így nagyobban még jobbak a fotók !
Nagyon ügyes vagy, ha saját magad tudod megcsinálni !
Én is legszivesebben magam álltam volna neki, de nincs helyem hozzá.
De nagyon megmozgatja a fantáziámat egy ilyen munka !!!
Várjuk a további fotókat !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
válasz !Overdose! #1776 üzenetére
Már nagyon régóta hirdeti a gazdája ezt a pirosat, kb. szeptember óta fennt van.
Lehet, hogy egy lélektani határ ez a félmillió mert nem nagyon viszik -nekem úgy tűnik- ezeket a merciket. Van egy nagyon szép 200 D automata váltós nekem ez a kedvencem december óta mindennap megnézem. 550-ről indult most 499-nél jár.
Csatlakoznék az előttem szólóhoz a piros szín nekem is mores egy kicsit.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Odiepapa
csendes tag
-
Odiepapa
csendes tag
igazi ínyencség... legalábbis számomra
bele tudnék kötni sokmindenbe, de a puszta tényeket nézegetem inkább
[ Szerkesztve ]
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1787 üzenetére
Pl. a középkonzol fölött a műszerfalon van egy magasított rész, alatta egy üreggel, az a taxaméter helye volt nyliván.
De ez engem egyáltalán nem zavarna, legfeljebb tennék oda valami kis saját gyártású ketyerét !
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
BRÜÜÜÜÜÜÜHÜÜÜÜÜÜÜÜ!!!! Elvitték a KIS DRÁGÁMAT!!!!!!!!! Még mindig sírok.Azóta is. REMÉLEM TALÁLOK MÉGEGY ENNYIRE MEGBÍZHATÓ AUTÓT!!!!
-
Puttyos
csendes tag
Egyébként egy nagyon kedves szimpatikus srác vitte el, aki olvasta már a fórumunkat, úgyhogy remélem jó kezekbe került.
-
Puttyos
csendes tag
-
Lackómackó
csendes tag
Sziasztok,
Laci vagyok, sajnos még benz nélkül. Jelenleg egy pug 405D-m van, amit szeretnék egy 123-asra lecserélni. Nem tudom eldönteni, hogy benzines vagy dízel legyen, segítsetek! Mi szól mellettük pro és kontra? Sajnos túl sok pénzt nem tudok az autózásra áldozni, ezért is gondoltam az elpusztíthatatlan 23-asra, ami állítólag az alternatív üzemanyagokat is jól tolerálja. Ha mondjuk használt étolajat, motoroljat keverek, akkor milyen fogyasztással számolhatok? Alkatrész árak milyenek? Van bontva minden? Igazából az álmom egy dízel kupé lenne, ami ötvözné a kortalan eleganciát, a dízelmotor nyugodt dübörgésével, ideális cirkálóként lehetne használni. Mekkora az esély, hogy belefutok egy ilyenbe? 250ezer forintom lenne a vásárlásra.
Előre is köszi a válaszokat!
Laci -
Kendácsmanó
csendes tag
Szervusztok
Végre találtam 1 egészséges fórumot,eme nagyszerű márkához címezve.Homola Gáspár vagyok,és Mercedeseket építek át a tulajdonosok kérésére kisebb,nagyobb mértékben.Motorokat cserélek,és keltek életre rég elfeledett és a garázsok mélyéről előráncigált jobb sorsra érdemes gépeket.A pártgarázsban dolgoztam,most maszek vagyok.Éppen egy 123 dízel Mercédeszbe rakunk bele fiammal egy V 8-as 420 blokkot.Az ötletet németországból származtatta a megrendelő,de kisebb-nagyobb fennakadások vannak a műveletben.Esetleg van valakinek tapasztalata a témával kapcsolatban?Gondolok főleg itt a helykihasználásra,mert azzal van a legnagyobb bajunk idáig.De remélem lassan összeáll már a dolog.
Üdvözlök mindenkit és remélem hasznos tagjává válhatok eme közösségnek
Gáspár
-
Lackómackó
csendes tag
válasz Kendácsmanó #1794 üzenetére
Szia Gáspár!
Felcsigázott, amit az átépittésekről, felélesztésekről írtál! A motorcsere, amiről írtál, megoldható legálisan? Dízelről benzinre? Megy ez fordítva is? Azt hallottam, hogy érdemessebb benzines autót keresni, mert azok megkíméltebbek, sokkal később fog tönkremenni rajtuk minden, mint az esetleg már agyonhasznált dízeleken. Igaz ez? Mekkora munka egy ijen átépíttés? Ami a mostani autóból kikerül dízel, az eladó lesz esetleg? Hol vagy te helyileg? Én kaposvári vagyok, sajnos senkit nem ismerek aki a témában akkora tapasztalattal rendelkezne mint te, más körökben mozgok, az informatika az életem. Mi a véleményed az alternatív üzemanyagokról?
Köszönöm előre is válaszaidat!
Laci -
Kendácsmanó
csendes tag
válasz Lackómackó #1795 üzenetére
Szia Lackó
Az átépítés legálisan csak olyan motorral oldható meg,amivel hozták a típust gyárilag is.A jelenlegi autót amin dolgozom,a tulaj Németországban fogja üzembe helyezni,és ott fogja rá fizetni a díjakat stb. Csak halkan jegyzem meg,hogy "hallottam" már itthon is olyat,hogy meg lehet oldani sokmindent.Minden megy csak akarni kell.Igen,jól hallottad,érdemesebb benzines példányt venni,azokban kevesebb a kilóméter.Volt is ezzel 1 történetem,1 kollegám hozott kintről ilyen megfontolásból 1 benzinest.Egy 280 as 123-ast,hazautózott vele németországból,és itt beraktam neki 1 dízel motort.Kb 2 hét múlva(még szerencs hogy nem lett átpapírozva a dolog) sikítva rakatta vissza a benzines erőforrást,mondván,hogy ez a dízel kegyetlen dolog.Egy ilyen átépítés nem kis munka,főleg dízelről benzinesre nem,mivel ki kell mosni a tankot meg ilyenek,mert ha marad benne 1 kis cucc abból a mocsok gázolajból,azt a benzinmotor nem szereti,és különféle dolgokat hamar tönkre tud tenni az üzemanyagrendszerben.A mostani motor sajnos használhatatlan lett(pedig kár az autóért mivel 1 eredeti 300CD volt) amiből nagyon kevés példány fut,de sajnos a tulajnak nagyon nehéz lába volt,és a halálba kergette a motort.Azért lesz most benzines,mert nem való neki a dízel.Én Zircen élek és dolgozom,de 1 ilyen nagyszabású projektnél a távolság nem hiszem hogy akadály lenne,elvégre nem élünk olyan nagy országban.Az alternatív üzemanyag alatt mit értesz?Fáradtolaj meg étolaj?Igyaz hogy a 23 as 1 szívós technika,de hosszútávon nem díjazza ő sem ezt a spórolást.Tudnék mesélni tönkrement adagolókról,és átégett valamint leszakadt dugattyúkról az ilyen dolgok miatt.Meg aki azért 6-8 netalántán 10 liter gázolajat nem bír ki,az inkább ne is autózzon ilyen géppel.Ezek nem érdemlik meg ezt.
Üdv Gáspár.
-
Baluka63
csendes tag
válasz Lackómackó #1795 üzenetére
ÜDV: a csapatban. A manokanak igaza van!!! Ezek az öreglanyok megerdemlik a normalis üzemanyagot meg akkor is ha minden heten emelik!!!!!!!
W.123/ 200/ 1981.
-
Puttyos
csendes tag
Halihó Fórumozók!
Most viszont már elkezdtem dilemmázni. Minden ismerősöm le akar beszélni, a 280CE-ről. Valaki tudna nekem egy pontos infót adni, hogy egy ekkora motorú autónak mennyi a fogyasztása, automata váltóval, 90-100-120-as kényelmes utazótempóban, esetleg egy-két rövidebb városi cirkálással??? CSAK PONTOS INFO érdekelne, sejtéseim nekem is vannak. KÖSZI! -
Puttyos
csendes tag
Ja, mert egyébként gyönyörű az autó és tényleg alkalmi vétel lenne a tulajtól kapott képek alapján, csak marha messze van és nem tudom, hogy elmenjek-e, vagy minden ismerősöm hülyének fog nézni, ha megveszem, mert tényleg 100-on 100-at eszik, mint mondják.
-
bokonon
csendes tag
válasz Lackómackó #1793 üzenetére
Szia,
a javaslatom az, hogy csak benzineset vegyél -
1) a dieseleket (tisztelet a kivételnek, de az sajnos nem a 250 eFt-os kategória ) a végletekig széthajtották - ők voltak az igazi zőccséges, taxis, dinnyés mercik. Benzinesben nagyobb eséllyel találsz megkimélt példányt.
2) téli hidegindítások - egy átlagosd öreg diesellel mindig lutri 0 fok alatt indulni
3) menetkényelem és komfort - egy diesel kerregését és csigalassú sebességfelvételét nem lehet egy szinte hangtalan és szépen gyorsuló Benzével össze sem hasonlítaniPersze ha neked csak a minél olcsóbb fentarthatóság számit, akkor legyen diesel. Lásd erről a minapi Totalcaros W123-as cikket...
(ha még nem derült ki a fentiekből, nekem benzines van...).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen