Új hozzászólás Aktív témák
-
Odiepapa
csendes tag
Nem mind1 melyik biztosítóhoz mész.
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
andrez
csendes tag
válasz Templomegere #1552 üzenetére
akkor még 250ért sem éri meg, gondolom... Átíratni nem feltétlenül akartam egyébként, ilyen összegnél nem érdemes.
Nekem mondjuk laikusként nem tűnt olyan rossznak, igaz, hogy sajnos csak gyenge villanyfénynél tudtam megnézni...
-
ákos123
csendes tag
szevasztok mi újság
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
van egy 400-ért 300 D és ötsebességes a váltója uo. a hasznalta.-n inkább kicsit többet szánj rá többet és várj -mondani könnyű-
több értelme van mint megvenni 2-3-ért aztán meg ezt-azt cserélgetni, beállítgatni nagy szopásokkal hosszú várakozásokkal ill. átb.-okkal.
Van még egy nagyon szép szintén ott. Asszem fekete 200 D automata! ami nálam a favorit lenne ha lenne és 5-re tartja de 550-ről indult pár hete. Lehet 450-ért odaadná. nemtom. nekem nagyon tetszik, képek biztatóak.
ez csak az én véleményem volt, én az enyémet 350-ről alkudtam le 3-ra, most cseréltem 4 lengéscsillapítót 65-ért, egy segédkormánymű javítókészlet és egy másik kormánymű kellett hozzá még ezek közel 28-ba voltak és még nincs vége, kell két küszöb meg lehet, hogy 4 sárvédő is. a műszaki és a zöldkártya is hamarosan lejár.
Amúgy király a gép mínusz tizenegynéhányban is beidult már ( ja új akksit is kellett vennem 29-ért )
Ha utánaszámolok inkább jobb lett volna várni és venni egy sokkal jobb állapotút mondjuk 5-ért.
DE nem panaszkodhatom asszem baromi jól kifogtam.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
van egy 400-ért 300 D és ötsebességes a váltója uo. a hasznalta.-n inkább kicsit többet szánj rá többet és várj -mondani könnyű-
több értelme van mint megvenni 2-3-ért aztán meg ezt-azt cserélgetni, beállítgatni nagy szopásokkal hosszú várakozásokkal ill. átb.-okkal.
Van még egy nagyon szép szintén ott. Asszem fekete 200 D automata! ami nálam a favorit lenne ha lenne és 5-re tartja de 550-ről indult pár hete. Lehet 450-ért odaadná. nemtom. nekem nagyon tetszik, képek biztatóak.
ez csak az én véleményem volt, én az enyémet 350-ről alkudtam le 3-ra, most cseréltem 4 lengéscsillapítót 65-ért, egy segédkormánymű javítókészlet és egy másik kormánymű kellett hozzá még ezek közel 28-ba voltak és még nincs vége, kell két küszöb meg lehet, hogy 4 sárvédő is. a műszaki és a zöldkártya is hamarosan lejár.
Amúgy király a gép mínusz tizenegynéhányban is beidult már ( ja új akksit is kellett vennem 29-ért )
Ha utánaszámolok inkább jobb lett volna várni és venni egy sokkal jobb állapotút mondjuk 5-ért.
DE nem panaszkodhatom asszem baromi jól kifogtam.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Der Bosss
csendes tag
T.egere írását avval egészíteném ki (hiszen Ő egy "kicsit" jobban ért hozzá mint én), ha megnézzük, hogy a műszaki pikk-pakk lejár, a 250e km tuti kamu, és az az első keréknél levő króm enyhén szólva cinkes, én 150e nél többet nem adnék érte, de ahhoz is jó kedvben kell lennem.
Ja és a belsejét még nem is mutatják! Miért? Annyira lelakott?MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Der Bosss #1558 üzenetére
Teljesen jogos. Bár én nem akartam ennyire lehordani a gépet, de én sem adnék érte sokat. A sárvédőívkróm az elején azért van rajta, hogy eltakarja a rohadást. Ezek után el tudom képzelni, hogy mennyire törődhetett a gazdi a javítgatásokkal.
[ Szerkesztve ]
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
fecx
csendes tag
Az is minősíti az eladót, hogy úgy fényképezi le az autót eladásra, hogy a csillagot nem képes helyére állítani...
Mercedes-Benz W-123 240D 1978
-
Dawess
csendes tag
Szevasztok!
Nah a faszi jövő héten viszi bontóba a verdát...77 000-ért odaadná, nem kell senkinek???Én úgy néz ki ezek szerint h ami nekem kell azt elviszem, a többi dologgal nem tudom mi lesz...MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
B3
csendes tag
Szia! meg tudnád nézni ,h müxik-e a szervó? (ha beindítjátok a motort) + mekkora a kormány holtjáték középen. (az adagoló vákumos leállítója müxik e ,az irányjező kart érdemes-e kiapplikálni?)
Eredetileg ugy gondoltam, kivárom még 1-2 hét mulva megkapjuk a matricát a diákra, azután elvonatozok ,és alaposan "körbeszaglásszuk" a gépet, (összeírtam a listát miket szerelnék le róla). Kár ,h az alak így siet a dologgal.
Te mikor mennél kibányászni a cuccokat? miket viszel? mennyi pénzt szánnál rá?
Majd irj ,h mi a szitu. Üdv.
W123 200D 1980 (220D blokk)
-
Dawess
csendes tag
Hell...
Holnap felhívom a faszit, aztán lehet elmegyünk megnézni hogyan startol...Nekem egy két belső dolog kéne róla, starter...meg az alternátor...talán, de nem bizti, nem állok vmi jól anyagilag.Küldd el a listát mi kéne neked aztán azt megnézem rajta...MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Puttyos
csendes tag
Hát igen! Az ajtóknál, így képeken is elég hervadtnak látszik, na meg az a króm ív . A YT biztosításhoz pedig asszem muszáj lesz átiratnod, mert talán az az egyik feltétele, hogy te legyél a tulaj. A YT biztosításról pedig már többen értekeztünk, csak nézz vissza egy pár oldallal előrébb és ott megtalálod !
-
Puttyos
csendes tag
77.000-ért egy kicsit soknak tartom, ha bontóba megy. Nekem volt egy (jó mondjuk az csak egy) öreg Opelem, amiért nemhogy fizetni nem akartak, hanem nekem kellett volna fizetnem, hogy elvigyék, pedig viszonylag egyben volt: gurult, indult, kasztni sem volt annyira vészes, a futómű, fékek, pedig szinte újak voltak. Aztán helyben egy autószerelővel egyeztem meg, aki megvette alkatrésznek 35.000-ért. (kb. 2 éve lettek cserélve a féltengelyek 56.000-ért, amikben nem volt 500km, plusz teljes futómű-fék felújítás /ö:kb.130.000 ráköltés, plusz az autó ára 150.000/, mert a kocsi szinte azonnal be lett álltva a garázsba, ugyanis a nevelt lányomnak vettük és nem tetszett neki, ezért nem is használta ) Ja és az exnejemnél ezért is én voltam a felelős, pedig a kiscsajnak, amikor megvettük tetszett, csak aztán nagy ívben bele....art és én voltam a hülye, hogy rábeszéltem. Egyébként a hasznaltauton még van, 50.000-ért is 123-as. Legalábbis, a legutóbb amikor néztem még volt.
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Egy technikai kérdésem lenne.
Durván 3 honapos eltéréssel lesz a karosszéria és a motor restaurálása.
Melyiket célszerü előre venni, melyiket kezdjem csináltatni?? Vagy teljesen mindegy?w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
Szevasz
Engem érdekelne a belső padló szönyegezés komlpetten, úgy tűnik, hogy még elviselhető állapotú (de ha nem, akkor szólj légyszi, nézdd már meg),
és a hűtőventilátor körüli takaró gyűrű is kellene, aztán még ki tudja, mi, apróbb dolog !Valamikor, talán, ha már meglsez a járgányom, meg a műszakija is, akkor nyélbe kellene ütni végre azt a kirándulást, amit már tavaly ősz óta terveztem és akkor akár Párkányra, vagy a közelébe is el tudnánk menni !
Ez talán március első felében már lehetséges !Addig is, ha még nem licitált senki és félre tennéd nekem a cuccokat, nagyon megköszönném.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Zsoltdej #1524 üzenetére
Szevasz
Belső küszöb helyett inkább javaslom a padlólemezt, vagy a félkomplett padlólemezt, attól függ, hogy az első része kell csak, vagy kell a hátsó is, mivel a padlólemez tartalmazza a belső küszöb részt is, belső küszöböt meg már nem nagyon fogsz találni sehol,
én már csak tudom, mert végigkajtattam minden boltot telegrácson.És csak később derült ki, hogy a padlólemez tartalmazza ezt a részt !!!
Jó szívás volt, de lényeg, hogy megoldódott !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Áll, akarom mondani a kerekein van és sajnos még mindíg áll, még nem fejeződött be a felújíytás, épp ma megyek ellenőrizni, hogy hol áll a dolog, de lassan már meg lesz, aztán már CSAK a műszakit kell elintéznem rajta, meg vissza a motorszerelőhöz. . .
Volt egy kis kényszerszünetem, torok, meg fog gyulladás, azért nem jelenkeztem.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
Hali !
Tud valaki megoldást a budiajtó-effektusra?
Az a problémám, hogy be kell csapni az ajtót _nagyon_ mert különben lötyög
Kösz!
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Dawess
csendes tag
válasz ákos123 #1576 üzenetére
Hell!
A ajtó záránál van egy kúp alakú vezető tengely,ami a zár álló részébe csúszik be egy furatba.Abba furatban van elvileg agy réz-betét.Azt enyhén zsírozd be, ne vidd túlzásba mert kidobja a felesleget oszt minden csupa trutyi lesz Én bele estem ebbe a hibába...de a végén sikerült az összes ajtót így megcsinálnom.Egy picit bezsírozhatod az zár elemeit is...ezt tudom ajánlani
Batman2 mjad valami képeket lőjjé má... Kiváncsiak vagyunk...
Az ótóhoz annyit B3 hogy hétvégén lesem meg....megkaptam mélt
[ Szerkesztve ]
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Baluka63
csendes tag
Üdv mindenkinek.
Én is belenyultam a jóba.[ Szerkesztve ]
W.123/ 200/ 1981.
-
Baluka63
csendes tag
Szia.
Próbálok képeket beszúrni de nem igazán sikerül. Tudsz segíteni?[ Szerkesztve ]
W.123/ 200/ 1981.
-
ATA123
csendes tag
Sziasztok
Kis segítséget szeretnék kérni!
Tud e valaki W123 benzines kapcsolási rajzot küldeni nekem?Nekem csak dieselem van.
Elkezdtem bekötni az elektromos ablakokat,és mivel benzinesből lett kimentve,valahogy nem akar stimelni a diesel kapcsolási rajzával
Köszönöm ATA -
ATA123
csendes tag
Illetve van még kérdésem,hogy w123 merciben az ablakemelő kapcsolók világítása világítás függő,vagy gyújtás ráadásakor is már világít
Köszi -
ATA123
csendes tag
válasz Templomegere #1586 üzenetére
Köszi szépen!Nincs véletlenül kapcsolási rajzod benzines modellhez?
Üdv ATA -
Dawess
csendes tag
Szevasztok!!!
Van egy jó storym...: A mai nap dél környékén egyik barátommal igyekeztünk Komáromba, egy tárgyalásra.Minden laza, merci suhan, király az úton...Már nem jártunk távol csak az utolsó falun kellett volna átérnünk, amikor a falu előtt 90-100-as tempónál egy laza kanyar közvetlen közelében egy hosszú sziszegést hallottam a jobb hátsó kerék felől...Lelassítottam kb. 85-re és máris a laza kanyarban voltam de éreztem, hogy az autó fara elkezdett csúszni.Tudtam máris, hogy valamilyen féle defekt a helyzet, de már nem volt időm sokat filózni a dolgon mivel a verda teljes sunggal elindult az árok felé.Ugyebár nem léptem a fékre mert NEM SZABAD minden profi ezt mondja, hát én próbáltam fék nélkül ellen kórmányozni.Ahogy illik úgy belezúztunk az árokba,de mivel nem volt mély csak rallyztünk benne egyett.Ugyanazzal a nagy dinamikával ahogyan belezúztam úgy elindultunk kifelé az árokból.Ilyenkor feleszméltem és b*sztam minden k*csög profira, teljes erővel rá léptem a fékre, mivel a másik árok ami felé elég nagy ütemmel elindultunk, mély volt...Sikerült annyira lelassítanunk hogy nem b*sztam össze totál a kocsit, csak lazán megfejeltük a másik árkot.Maximális káosz a kocsiban, én belegabalyodtam a handsfree-be, minden irat szerte, a barátom meg kiabál mellettem: ASZTAK*RVA--ezt ismételve.Kiszáltam a kocsiból és elkezdtem felfogni a helyzetet.Persze nem állt meg senki, végülis minek segítsünk egymásnak...nem???A f*sznak majd kezdenek valamit...Végül egy mentő megállt , megkérdezte, h minden ok, segített kitolni a verdát, aztán annyit mondott, ne csináljak problémát belőle, tegnap ő ugyanitt repült ki mentővel 130-as tempóval beteggel együtt, közben mutatott egy felszátott szántóföldre Végülis nem nyugtatott meg vele, de legalább tudtam, akkor nem én voltam az egyetlen balfék ott Aztán pótkerék fel, gyors helyzet mérés, és azon kívül, hogy a kasztni orra alulról egy picit meg lett nyomva, meg a kipuffancs lóg egy kicsit nem lett más baja az ótónak Nah csak ennyi volt a mese, vigyázzatok mert egy pillanaton múlik az élet...és a kocsiról ne is beszéljek.
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Batman2
őstag
. . .feltölthette volna legalább a muksó az akkut, ha már el akarja adni !!!
20 perces járás az már bőven több, mint elég ahoz, hogy ne tudd meg, hogy indul hidegben !
Sőt mondok egy olyat, hogy nekem ha beindítottam a motort és tett mér pár normális fodulatot, tehát alig pár másodpercig járt rendesen, már rendesen indul újra, holott teljesen hidegen (egy nap, de minimum 8 óra állás után) nem indul jól !!!
Jól meg kell azt nézni, elég tanyatuningnak nézki a fotón a környék is, én nem bíznék benne !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Puttyos #1566 üzenetére
én is volt, hogy láttam már 50-ért a használtauto.hu-n, igaz, az olyan volt, mintha egy darab ócskavas lenne, valszeg az is volt, de lehet, hogy még volt bene valami használható, ha nem ia a karoszszéria. . .
de volt 50-ért is[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
Batman2
őstag
válasz Baluka63 #1583 üzenetére
Szevasz
A fotókat fel kell töltened valamelyik képtár oldalra (képfeltöltés.hu, vagy imageschack, stb.), majd a a feltöltött képre ráklikkelsz és egér jobb gombbal előszeded a menüt, azon belül a tulajdonságogkra mész és onnak kimásolod a kép címét, ami a http után van !
Ezt el is mentheted magadnak, mellé a fájl nevét, és akkor később is bárhova tudod linkelni ezt a fotót !
Szóval ezt a kimásolt címet linkeled a PH! hozzászólásba, úgy, hogy LINK gomb,. majd a http utána beilleszted az egész képelérérsi útvonalat és enter.
Én így szoktam, de van elvileg kifejezetten egy kép link funkció is a PH!-n a KÉP gomb, de azt nem teljesen értem, mindegy.
Sok sikert !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
. . .Fő, hogy Nektek nem lett semmi bajotok, meg még a verda is egész jól megúszta ezek szerint !!!
Sajnos ilyenek az emberek, minek is álljunk meg, TISZTELET A KIVÉTELEK ELŐTT !
Én biztos megálltam volna segíteni, de az én vagyok. . .Tszek már majd fel képeket, a koma alig haladt az elmúlt hét alatt, úgyhogy még lesz vagy egyésfél-két hét legalább !!
Mindegy, csak ne csapja öszenekm a végét, az a lényeg !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
válasz Batman2 #1595 üzenetére
Szeva!
Attól tartok, hogy nem boldogulok az ajtókárpit levételével:
- hogy lehet levenni a króm ajtónyitófület és a mögötte lévő tokot vagy mit
És attól tartok, hogy lehet nem jó az ajtónyitáshatároló mert nem pásszol..
Gáz..W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
Új hozzászólás Aktív témák
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- GoPro Topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mesterséges Intelligencia topik
- 3D nyomtatás
- Airsoft
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...