Új hozzászólás Aktív témák
-
Der Bosss
csendes tag
Sziasztok!
Egy kérdésem volna hozzátok most:
Mitől van az, hogy amikor beindítanám az autót, nem gyullad ki az izzító gyertya sárga lámpája, elszámolok 30-ig, beindítom, és még kb. 1-2 perc kell ( már jár a motor), amikor viszont égni kezd (a lámpa)?
Simán pöccre indul! De miért akkor ég, amikor már jár a motor?[ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
Bocs, hogy bele ugatok, de én is átestem ezen a dilemmán. Talán a hozzászólásaimból kiderült, hogy én is a felújítás mellett vagyok.
1. Te hozol létre egy értéket (a semmiből, hiszen most roncsértékű a vas), ilyenkor a pénz (szerintem) másodlagos.
2. Saját munkát fektetsz bele, tehát neked sokkal többet ér, mint akinek eladod.
3. Nincs időhatár, hiszen, ha ideiglenesen kivovnod (fél évre, és azután annyiszor hosszabbítod, ahányszor akarod, 1800 Ft-ból), addig nem kell rá fizetni se biztosítást, se súlyadót.MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #671 üzenetére
Erről eszembe jut egy kérdés, amit mindig elfelejtek feltenni, ha szerelőnél járok:
Akkor is kell ennyi időt izzítani, ha meleg a motor (pl.: megálltam a benzinkútnál tölteni), vagy ilyen kis idei leállásnál kell e egyáltalán izzítani?És megint eszembe jutott, ehhez kapcsolódik:
Néhány ismerősöm mondta, hogy nem árt ha akár kétszer is izzítok, mielőtt beindítom a motort (persze hideg motornál). Igaz ez?[ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
Kipróbáltam az izzítógyertya kiméréses ötletedet!
Az először egy kicsit elkeserített, hogy nem ált meg egy számnál (200 ómra tettem), ahogy vártam, hanem mindenféle számot, össze vissza mutatott. De. A harmadik gyertyánál nem mutatott semmit, tehát az volt a rossz. Kicseréltem a gyertyát, és tényleg...pöccre indult a masina, 30 mp izzítás után (0 fok volt kb.)Köszönöm az ötletet és egérnek is a javaslatait, így tovább segítsük egymást!!!!
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #710 üzenetére
Szia!
1., Ha úgy vettem az autót, hogy egy drót végén van egy villásdugó, és a másik vége a motorban van a drótnak, akkor az a motormelegítő?
2., Ezt hogyan kell használni?MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
Adalékszer?
Az egyik legelső dolgom volt (az olajcsere után), hogy öntsek bele STP adalékot a motorba. Azóta nem csöpög az olaj a motorból, és mintha szebben is járna. Ezt mindenhol lehet kapni, még a tesóban is, 1000valahány forintért.
Mondjuk ott elb@sztam, hogy nem meleg motorba öntöttem, ezért kis idő kellett, amíg észrevettem, hogy "működik".MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #753 üzenetére
Olajfolyást fizikailag megszüntetni szinte lehetetlen!!! A féléves, zsír új motorból is szivárog az olaj!
Azzal egyetértek, hogy drágább adalékszerrel, jobban járhatok. Azonban az általad preferált adalékot aranyárban adják, nekem most erre volt pénzem.
Az meg, hogy mivel dicsekszem, és mit szégyenlek az én dolgom, főleg, hogy egyik sem volt.
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #832 üzenetére
Jól gondolom, hogy hasonló az eljárás a hátsó lengéscsillapítók cseréjénél is? Mintha úgy láttam volna, hogy hátul együtt vannak a rugókkal a lökésgátlók, nem úgy mint elől.
(84-es 200D-m van.)Ja és ez a rugóból való flexelés nekem is eszembe jutott, bár saját autón nem csinálnám!
[ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #843 üzenetére
Köszi a gyors választ!!!
Ezek szerint ott is külön van a rugótól.
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #908 üzenetére
Templomegere (mester)!
Nem gondoltál még rá, hogy írsz egy magyar nyelvű merci szerelési kézikönyvet?
És ezt most tök komolyan kérdezem?
Szerintem nagyon - nagyon hiányzik a piacról!!!MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
Tudnál néhány képet csinálni a belsejéből és a motortérről?
Apróságok kellenének.
Pl.: jobb első ajtóra a belső króm kilincs, motorháztető nyitó kallantyú és annak tartója, stb.
A motorból, meg pl.: a légbeszívó, hosszú müa tölcsér, ami a dobba megy bele, ahol a szűrő van.[ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #1219 üzenetére
Pont ezért! Ha mindig búg, akkor kardán, ha csak gyorsításkor, akkor inkább diffi.
Vagy nem?
Nekem is akkor búg, amikor gyorsítok, és amikor motorféken van.MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
Néhány (száz) hozzászólással előbb valaki beszélt a biztosításról, de nem találom.
Kérlek titeket (aki tud) segítsen nekem, hol találok ócsó, de nem gagyi (pl.:máv) biztosítót. És mégegy kérdés, ha 25 éves idén az autó, akkor lehet-é rá veterán biztosítást kötni?MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #1465 üzenetére
T. T.egere már éppen kérdezni akartam merre vagy!
Díszcsík nekem is kéne bal elejére ha van, és az összes alsó körbe.
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #1467 üzenetére
Ez egy összerakott ótó, az ajtajai egy másikból valóak.
Én a vastagra szavaznék...MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
T.egere írását avval egészíteném ki (hiszen Ő egy "kicsit" jobban ért hozzá mint én), ha megnézzük, hogy a műszaki pikk-pakk lejár, a 250e km tuti kamu, és az az első keréknél levő króm enyhén szólva cinkes, én 150e nél többet nem adnék érte, de ahhoz is jó kedvben kell lennem.
Ja és a belsejét még nem is mutatják! Miért? Annyira lelakott?MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Odiepapa #1762 üzenetére
Sokat gondolkodtam anno, amikor elolvastam ezt az írást. Ez a f@szi most mit akart leírni?
Aztán abba maradtam magammal, hogy ez a hely nem a másik lefikázásának a helye, ezért nem írtam semmit!
Csak annyit jegyeznék meg, hogy maradjon a bömösnél inkább.....MB W123 300D 1981-ből!!!