Új hozzászólás Aktív témák
-
Baluka63
csendes tag
-
Batman2
őstag
válasz Baluka63 #1651 üzenetére
Szevasz
Így vetted a masinát ???
Ilyen karambolosan ?
Ezt nagyon kemény dolog lesz helyre hozni !!!
Egészen biztosan sérült az első ablak melletti tető oszlop is, azt meg hivatalosan nem is lehetne javítani, az ilyen járgányt hivatalosan totálkáronak nyílvánítják !
Szóval szerintem el kellessz vágni az oszlopnál és helyre kell valahogy húzni,
aztán le kell bontani az egész oldalát,
a küszöböt le kell vágni teljesen,
a jobb padlólemezt is ki kell vágni teljesen,
a középső tartó oszlopot, a két ajtó között is vissza kell húzni,
és az elejénénl a műszerfal mögötti részt a motorházig teljesen szét kell szedni és kitudja hogy lehet helyrehozni,
szóval újra kell építeni a jobb elejét !
Mennyiért vetted ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Baluka63
csendes tag
-
Baluka63
csendes tag
[ Szerkesztve ]
W.123/ 200/ 1981.
-
Puttyos
csendes tag
FIGYELEM!: Úgy döntöttem, hogy eladom a verdát: csak jó helyre, olyannak, aki megbecsüli, baráti áron eladó, az én kis Drágám. Kívül még mindig nagyon szép, csak alsó-belső kasztnimunkára szoruló, de egyébként tökéletes műszaki állapotban. Priviben, ha kéri valaki megadom, a telefonszámom, illetve az árról is beszélhetünk. Ne higgye senki, hogy hűtlen lettem, de találtam egy nagyon szép 280CE-t és azt szeretném megvenni, mert pp. rájöttem, hogy a 123 az életem, de egy coupe az álmom és most valószínűleg, sikerülne
megvalósítanom . Ezért válok meg Tőle, mert jelenleg nem engedhetem meg magamnak, hogy Őt is megtartsam.
De csak gyorsan, mert már egy vevő jelentkezett a jövő hétre, illetve a másik autó tulaja is, benne lenne a cserében! -
Puttyos
csendes tag
Ja egyébként, fenn van a használtautón is: http://www.hasznaltauto.hu/1868314_mercedes-benz_123_1981
Képet még nem tudtam mellérakni, de majd valahogyan csinálok és felteszem. Az ár csak tájékoztató jellegű. Komoly érdeklődő esetén, komoly összeget engedek. -
Batman2
őstag
válasz Baluka63 #1658 üzenetére
Szevasz
Hát, sok sikert a felújításhoz, és sok-sok kitartást, nem lesz könnyű.
De én azt mondom, hogy semmi sem reménytelen, legfeljebb ezsméletlen sok munka !
Szívesen segítenék a felújításában, az enyémnek is legszivesebben magam csináltam volna, de se helyem, se eszközöm hozzá.Mondjuk eszközt még képes is lettem volna venni hozzá.
Javító anyagokkal újítod majd, vagy bontóból, másik járgányról veszel le oszlopokat stb. ?
Mikor kezded a műveletet?
Mindenesetre várom kiváncsian a fejleményeket !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv. mindenkinek !
Igen, szóval én is várom a végét, bár az azt hiszem, még nagyon messze van. . .
talán el sem jön. . .Most még csak egy alapozás és egy ideiglenes festés lesz rajta, aztán majd valamikor, ha lesz pénzem rá, akkor fogom majd rendesen lefényeztetni.
Aztán közben a belsejét akarom javítgatni.
Legelőszőr is totál szétszedni és kitakarítani az össze mocskot belőle, aztán a kárpitozását javítgatni, és egy padló szőnyegezést bele.
Közben, ha már szét lesz szedve, az összes elektromos problémát is megpróbálom rendberakni.Nagy meló, hosszú idő, de ha tényleg kitartó vagyok és egyszer meglesz, akkor szép lesz és talán lesz még olyan ember is (rajtunk tulajokon kívűl) akik értékelni fogják a szép állapotú, régi autót !!!
Jah és a motort is rendbe akarom szedni esztétikailag is.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
válasz Templomegere #1629 üzenetére
azt a qrva
ez nagyon durva
elismeresem
tudnál meg kepeket feltenni csak a motorterröl
hálásak lennénk szerintem mindannyian.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
asszem nem megy.
már az ajtókárpit levételénél elakadtam, nem tudom leszedni.
nem találok semmit ami foghatná az ajtónyitó kallantyút. pedig fogja, ez biztos
help
és dankeW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Puttyos
csendes tag
válasz Odiepapa #1668 üzenetére
Hali! Szerintem holnapra már lesznek fotók is. Az általam kinézett coupe pedig fenn van ugyancsak a hasznaltauto.hu-n:
http://www.hasznaltauto.hu/1880017_mercedes-benz_ce_1978
még közelről én sem láttam, mert nagyon messze van, de a tulajjal már emailben telefonszámot cseréltünk, a jövő héten megvárom, hogy jön-e a bejelentkezett vevő (egyébként neki már küldtem, MMS-ben képeket és nagyon tetszett neki a verda) és ha nem jön, akkor pedig beszélünk, a másik autó tulajával, a beszámítás részleteiről, illetve az üzletkötés helyéről! -
Puttyos
csendes tag
válasz !Overdose! #1673 üzenetére
Hát igen: emiatt egy kicsit aggódom, de már a mai üzemanyag árak mellett, egyébként sem sokat autózom, hát akkor az kicsi, legyen még élvezetesebb !!! Úgy vagyok vele, ha már úgyis csak a garázsban áll, akkor legyen olyan, ami r....--tul tetszik, a mostani is nagyon jó, de a coupe, az már más, az az álmom . Tankolni meg, majd sikerül valahogy.
Ha meg nem, akkor, csak nézegetem meg szépítgetem itthon, az AUTÓT.
Egyébként is mostanában, új munkahelyre kerültem, ahová mindenképpen MÁV-val fogok járni, mert elvileg, úgy a legegyszerűbb (már ha nem sztrájkolnak), tehát nagyon ritkán kell autóba ülnöm.
Az autó pedig, megmarad szórakozásnak, káros szenvedélynek. -
Puttyos
csendes tag
válasz Puttyos #1674 üzenetére
Egyébként meg, ha jól belegondolok, vennék mondjuk egy mai műanyag csodát, valami cucuki, daevó stb. félét, több évi részletre, arra meg annyi lenne a havi kiadás, hogy abból vígan megtankolom a CE-t és azt legalább szeretem, úgy ülök bele minden elinduláskor, hogy élvezni fogom az utat és nem azon gondolkodni, hogy ki tudom-e ebben a hónapban fizetni a törlesztést, casco-t, vagy esetleg a kötelező-lehúzásos szervízt és még akkor is csak egy f.stalicskában ülök. Ha nincs elég pénzem megtankolni, akkor nem megyek vele (mondjuk ez elég nehéz, mert a mostani autómtól is már függőséget kaptam, de mindegy, majd üldögélek benne az udvarban. A képek alapján, az állapotából arra tippelek, hogy ezzel sem lesz gond a youngtimerséggel, így a biztosítást is megúszom egy évre 20.000 alatt, sőt ez asszem, ha tényleg 30 éves, jövőre köthető már rá veterán bizti is, ami még kevesebb. Tehát erre igazán jó lesz a régi mondás, hogy ami elmegy a réven, az visszajön a vámon . Vagy legalábbis, asszem így van ez a mondás, valahogy !
-
Puttyos
csendes tag
Szívem szerint, egyébként még mindig 107-es coupét, 450SLC-t vennék, de azok nem az én pénztárcámhoz vannak kitalálva. Sajna ! De a második, lehet hogy az lesz, egyszer !
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Puttyos #1676 üzenetére
a hirdetés sajnos mára lekerült az adatbázisból. Viszont teljesen megértem amit írtál. A fogyasztással kapcsolatban ne fájjon a fejed, majd megszokod. Én is először a fogyasztás miatt aggódtam, aztán 10 literen stagnált. Mostmár úgy vagyok, hogy a 15öt is kifizetem egy ÉLMÉNYAUTÓZÁSért.
Hogy egy kis kedvet csináljak a coupe-hoz (és hogy dagadjon a májam):
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Odiepapa
csendes tag
válasz !Overdose! #1679 üzenetére
köszi. irulok pirulok
A 16 lemezfelnin még gondolkodomMercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Odiepapa
csendes tag
válasz !Overdose! #1680 üzenetére
a teli piros hátsó lámpa az bitang. Tudnék is rá vevőt, de egyelőre romokban hever a gépe (összezúztuk horvátországban). A fehér indexen én is gondolkodtam. Megnézném hogy hogy néz ki vele
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
bokonon
csendes tag
Üdvözletem minden W123 fannak
Most találtam rá erre a fórumra, és a hozzászólásokat olvasva nem utoljára fogok itt megfordulni
Gépügyileg: a mostani főcsapás egy W123 230E, emellett megvan még a korábbi 200 benzines is at örök típusból -
B3
csendes tag
válasz Templomegere #1629 üzenetére
ez a moci egyszerűen egy orvosi műszer
ha felújításra kerül a sor aszem hozzád viszem a berregőmetW123 200D 1980 (220D blokk)
-
Dawess
csendes tag
válasz !Overdose! #1680 üzenetére
Hali...
Azonnal,de komolyan AZONNAL elviszem tőled a piros hátsó lámpákat, régóta vadászok ilyenre...persze ha eladó
[ Szerkesztve ]
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
B3
csendes tag
válasz Odiepapa #1681 üzenetére
Olyan vadóc a gép azokkal a széles felnikkel, mint amikor 1 vadmacska a földhöz simulva kuszik és ugrásra készül. és a kép beállítások is nagyon profik.
szerintem 2 féle felni mutat jól a w123asokon az 1ik a "küllős" (aszem BBS) ami neked is van meg a régi [ötágú] amiket a korabeli amg-k re szereltek (a "barokk" nekem nem jön be, bár eredetileg az való rá ha jól tudom)
Üdv
W123 200D 1980 (220D blokk)
-
bokonon
csendes tag
Végre egy igazi zőccséges merci a használtautón!
(Jó virágos, de végül is rokonszakma )http://www.hasznaltauto.hu/1888948
-
Puttyos
csendes tag
A TD felirat a hátulján nem a motorra utal, a T a kombi jelölése. A turbodieselt általában teljes egészében kiírják. Nagyon szörnyen néz ki az az autó. Nem tudom, hogy lehet így elhanyagolni. Szerintem nincs azon egy ép elem, ami ne lenne átrohadva. Nemhogy 80-at nem adnék érte, hanem neki kellene fizetni, hogy elvigyem.
-
Dawess
csendes tag
Hali
Mi a kerékcsavar osztása a 123-soknak, meg a lyukátmérő?...lehet ha tudom könnyebben találok rá felnit...
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Puttyos
csendes tag
válasz Puttyos #1689 üzenetére
Ja és még a belseje is o...-ádék. Legalább a műszerfalat letörölhette volna fotózás előtt. Amikor én akartam először 123-as venni, elmentem Egerbe mert ott egy fickó hírdetett egy olyan paraméterekkel rendelkezőt mint az enyém: idős hölgy tulajtól, szép, megkímélt állapotú autó. Amikor megnéztem, még egész jónak tűnt. Állítólag frisssen volt kikarosszériázva, fényezve. Ez látszott is, mert még a krómok is le voltak fújva . Ne ez nem is tűnt annyira vészesnek, mert annyira szerettem volna egy ilyen autót, hogy még ebbe bele is mentem volna (hát mondom, majd letakarítom valamivel őket). Majdnem meg is egyeztünk 250.000-ben. Ekkor jött a próbaút. Az autót egy gomb benyomásával kellett indítani, egy kapcsoló felkapcsolása után, ami az izzítást adta . Viszonylag szépen járt, de én még mindig annyira fanatikus (vagy hülye) voltam, hogy azt éreztem, kell nekem az autó. Leállításkor megint jött egy probléma: a pali azt mondta, hogy ezt a kocsit nem a gyujtáskulcs elfordításával kell leállítani, hanem le kell fullasztani (teljesen hülyének nézett). Tényleg majdnem be is ugrottam, mert még sosem volt ilyenem és nem értettem hozzá, na meg nagyon messzire kellett érte menni és sokat fizettem, a fater kocsijának tankolásáért. Ő meg akarta magyarázni, hogy ezek az autók így működnek. Na jó lényeg a lényeg, végül megegyeztünk. Hát a figura valamiféle villanyszerelő volt és mondta, hogy mielőtt elviszem, kipakolja a cuccait. Én szívélyesen segítettem neki (Szerencsémre). Amikor a vezető ülés alól pakoltam kifelé, akkor vettem észre, hogy az alja: ne tudjátok meg mivel, deszkákkal volt kijavítva. Na ezután,már fejvesztve menekültem tőle. Majdnem sikerült bepaliznia az ürgének. Tehát okulásként: aki úgy hírdet, hogy megkímélt állapotú autót ad, az korántsem biztos, hogy így is van. Lehet hogy csak jól van tálalva a dolog, de meg kell nézni a felszín alatti dolgokat is.
-
1977
újonc
hali a mercimet a speedy-be toltam be és nagyon jól összekalapálták a verdát!
-
Dawess
csendes tag
válasz !Overdose! #1697 üzenetére
Akkor elvileg bármilyen 5*112-es illik rá??? Persze határok között,nem raknék rá akármilyent, csak ami illik neki...olyan 5-ágút nem tud valaki?
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- OLED TV topic
- Trollok komolyan
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen routert?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...