-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz szőröscica #264389 üzenetére
csak a fiat 500 játszik? tényleg rettenetesen gyászos autó. 500X-et használok itt néha, az egy fokkal jobb, de semmiképp sem választanám sajátnak, vagy hosszabb távra. a mini szerintem teljesen jó, i3 is, szerintem a peugeot 208e is fasza. i3 meg of course fasza
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #264401 üzenetére
jóvan ez a 300ló, mellé 2 tonna 100-200ad meg szarabb mint egy 170 lovas autónak, arra persze elég ne fárassz. nekem csak 285lo de szar gumival padlózom még 120nál is kapar, ilyen autókra kevés a cc, ezvan
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #264405 üzenetére
azért az emberek nagy része még mindig azért vesz hot hatchet hogy rugdossa, persze mindig van kivétel. Nekem egy goodyear szett 2 szezon max, 30e km, cserébe ki is van használva. Addig kell kiélvezni ezeket a dolgokat amíg vannak, utána úgyis beleleszünk kényszerítve az elektromos npc autókba sajnos.
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #264406 üzenetére
Nem adjuk el. Apum már egy ideje pedzegeti a WagonR lecserélését a klíma hiánya miatt, és erős jelölt a Lancia Musa, amire pont jó.
-
Vismajor01
addikt
válasz dnelb #264404 üzenetére
Cc2 nem szar gumi, és hiába volt 2 tonna volt benne rajtelektronika és ott nagyon sokáig tudta tartani a 215 pacit az első kerekeken mire elforgott. Szal rakjal fel cc2t mondd h szar aztán mondhatod h specifikusan a te autódra nem jó, mivel nekem mondod akinek a 3. Autóján van és volt nagy hóba, erős autón, sárba etc.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #264418 üzenetére
Igen utana olvastam csak el. A WagyonőR-ert sokat nem kaptok, lehet inkabb a Jazz-t kene eladni. Azok meg mindig tularazottak. Anyud meg azt a rovid utat kibirja klima nelkul. Amugy sem hutene le az utasteret olyan rovid tavon.
Matric miatt mar nem fognak belekotni. Azon ne parazz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #264419 üzenetére
nem azt mondtam hogy szar ,hanem hogy egy gti,mx5 kaliberre kevés ha kihasználod az autót.. Amit továbbra is tartok, tesztek is igazolják. Egy sportos nyári gumihoz képest sehol sincs, közepes szint fékútban, tapadásban, elmelegedésben.
En csak azért irom ezt mert beirtad itt focvis-nak hogy "hehueuhehuue mekkora szopás és önként" holott full érthető amit csinál.
De nyugodtan nézd meg mit tud. Még a közepes szinttel is jófej voltam, tök utolsó órási hátrányban..[ Szerkesztve ]
-
-
Tothgera30
Ármester
Fogyasztás on: Mióta felkerültek a nyári gumik (Laufenn S-Fit EQ+), beletoltam 375km-t városban, erre 24 litert kért. Ahogy látom, nagyon sokat jelent hogy melegszik az idő.
#264410 tboldi: Ezt az 1.3-as dieselt nem erőltetném. Pályára inkább kompakt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dnelb #264422 üzenetére
Teljesen masra van a ket gumi, felesleges hasonlitgatni mert az egyik alma a masik korte kb.
Vezetesi trening nagyon jol kijott a difi; Conti SC5 gumival szerelt auto szaraz meleg aszfalton siman elvert szlalomban de amikor rendesen fellocsoltak a palyat csapvizzel akkor rogton egalban voltak az idok a CC-vel... Ugy hogy egy 30 loerovel gyengebb autoval voltam (mind a ket gumi uj volt).
Mindegyik masban jo.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #264425 üzenetére
Kis kasztniba teljesen jó, az Ypsilonban szerettem, a Musa meg ugyanaz a platform kis beletoldással. Papíron ugyanazt tudja, mint a klasszik 1.9 TDI, 90 ló és 200 Nm, de a common rail és a változó geós turbó révén annál kultúráltabb.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz dnelb #264422 üzenetére
Ezt irtam én is, ha tökéletes körülmények között akarsz határokat feszegetni akkor nem jó, valóban. De mikor szokás autókat eldobálni, szikrázó napsütésben száraz időben, vagy esőben? És esőben már jobb a CC2. És továbbra is tartom, hogy aki akár GTI-t akár mx5ot akar úgy hajtani, hogy a CC2 nem elég az menjen a kakucsringre
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Hachiko95
aktív tag
válasz focvis #264414 üzenetére
Spiderre van két szett kerekem, alun 205/50 R15 Firestone gumikkal, lemezfelnin a gyári méret 185/70 R14 Conti Ecocontact 3 "csúszkálós" gumikkal.
Arra leszek kíváncsi, hogy sok-e a 205 széles gumi, lehet hátra túl nagy tapadást ad.
A kormány érzet mennyire változik meg, keskenyebb gumikkal élénkebb szokott lenni. Viszont mivel /70-es ezért a közvetlenség pedig valószínűleg nem olyan jó.
Eddig csak a 205-össel mentem, azt tudom hogy a parkolás kihívás, főleg a párhuzamos, de a merőleges sem semmi. A jó öreg kenyérszervó, de a lényeg menet közben lesz. -
Integrale
veterán
válasz tboldi #264427 üzenetére
Nekem még Astrában is tetszik az a motor, szerintem remek. Van pár dolga, amire figyelni kell, de azokon túl elég tartós.
De nem ám, az eredeti helyén sem tetszik. Pedig megvan az összes fajta felni Lybrára (egy kivételével, plusz nincs a képen az a fajta, amiről szó van. ).
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz focvis #264392 üzenetére
Nekem csak gumik vannak, jelenleg 10db, de abból 8db 4 évszakos, 2db téli, de csak azért ennyi, mert tavaly nyáron adtam el 8db gumit és 8db felnit, külön, külön
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #264438 üzenetére
Igen, nekem is jobban tetszik az autón a 2-es, csak van egy olyan hülyeségem, hogy nem akarom többnek láttatni, mint ami. Ahogy a Jazz-t sem Type R-esítettem (mondjuk nem is létezett olyan), ezt sem akarom QV-nek beállítani. Egy nyamvadt lóherét sem fogok rátenni soha.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Nekem csak a jobb szélső tetszik.
A többi csak azért kellett, mert szerepelt a kiegészítős katalógusban.
Nekem meg az a kattanásom, hogy azt be kell gyűjteni. Sikerült is pár kivétellel, azóta a Cromához is. Ezek értékéből már egy fasza használt autó kijönne.
Most ez a táska a legfrissebb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Hachiko95
aktív tag
válasz focvis #264434 üzenetére
Igen, van benne. Nyomaték is elég jó ahhoz képest, hogy csak egy 8 szelepes (2 liter) és milyen régi motor, 178Nm 4200-nál. Ugye látni kéne a görbét, mert 177 Nm lehetne 2000-nél is már, a max. adatok önmagukban nem sokat mondanak. De ezek a Twin Cam motorok az erős középtartomány nyomatékról híresek. Egy modern hengerenként 4 szelepes szívó motor szokott tudni 100Nm/litert.
Most néztem egy videót és ott mondta aki ezekkel foglalkozik, hogy utcára egy 160 lóerőt ki lehet hozni belőle stabilan (128 a gyári), 180-200 amikor már komolyabban építed versenyre. 200 lóerő felett már kezdődnek a problémák és a költségek is nagyon elszállnak.