-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tboldi
nagyúr
válasz Gergőke88 #264049 üzenetére
Különösebben az Alfa sem igényli, de a kezelésiben van egy mondat a lap alján. Meg az is, hogy "miszaki adatok".
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
tboldi: Száram nincs. Köszi a linket!
Qru Mert rossz csatornát néztek szerintem. Nem a 10-15 ló a lényeg. Akkor is csippeltetnék egy átlag euró 5-6-os autót, ha 0 lóerővel lenne több a csúcsteljesítmény. Plusz nagy ccm is élénkebben indul meg ha nincs agyonszűrve a gázpedál/agyonkorlátozva a lambda.
A lényeg, hogy a töltetcsere ami átmegy a motoron, azt át is engedje, és ez a nyomaték növekedés és jobb gázreakció, elevenebb felpörgés végig megvan. Nekem mindegyik autómnál egy ezressel korábban elérhető volt a gyári nyomatékmaximum. Pikacsun a forgatott dob is érezhetően/mérhetően hozott, még városba poroszkálásnál is kevésbé kellett nyomni a pedált pl enyhe emelkedőn (és a kicsit hosszú váltó végre pont jó lett, ezzel együtt a fogyi is csökkent pár decit).
Ok, a 73 lovas C3nál alapból nem hozott sokat (dob maradt), itt klímázva elevenedett meg (korlátozás károsanyag miatt) kezelés után.Szóval a szívó csipsz kb visszabowdenesíti a fojtószelepet, annak hátrányai nélkül.
+12 (névlegeshez 14) ló megért nekem méréssel 90et a Meganenál (kb fele mérés nélkül)?
Csúcsteljesítményt nézve nem. De hogy egy ötödik hengert kaptam virtuálisan, az igen.
A chippelt 1.6 16V pikacsum előtt egy 1.8 16V pikacsum volt, attól chip+dob (kb egyszerre csináltattam) után simán jobban ment(utána is mentem 1.8al meg gyári 1.6-al is), plusz bő egy literrel kevesebbet evett. Pedig 10 lovat se hozott csúcson, ellenben 2200-2300on volt kb ilyan mint előtte 3300-3400-on.
Alapon nyilván gyengébb volt, és bő fél literrel evett csak kevesebbet.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tasiadam
veterán
Azokat a 4.4-eseket pedig nem lehet szívóként gyári mindennel hülyére húzni, headerrel, más szűrővel, stb is alig alig hoz valamit, mert nyomatékra írt motorok, töbebt hoz egy fullos HF felújítás ratjuk meg tömítéscsere, annyi helyen szívhatnak fals levegőt
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Ma volt szerencsem megnezni egymas mellett az Ioniq 5-ot es a 6-ot. Nagyon nem tetszenek a suvok, de az 5 koroket ver megjelenesben a lapostetu formaju tesojara, mintha nem is ugyanaz az autogyar keszitette volna oket.
Nem lehetne egy klasszikus megjelenesu szedant gyartani elektromosban? Nem muszaj 0.2-es cw-je legyen, lehet mondjuk 0.25 is, ugy is keveset fog fogyasztani, ha nem akkora az eleje mint egy panelhaznak.
A BMW i5-re leszek kivancsi, remeljuk ott nem csinalnak olyanokat, mint az i4-nel, hogy ket gyorstoltes utan befekez. -
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #264062 üzenetére
iX-szel nincsenek ilyen töltési problémák, gyanítom az i5-tel sem lesznek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #264062 üzenetére
Lehet, Superb 0.28 es abbol van iV verzio is ugye.
#nincsbennetarcsi
-
Gergőke88
addikt
válasz focvis #264061 üzenetére
Mentem vele eddig 50 km-t ennek nagy része lakott területen belül.
Embertelen, fölényes és mindenki megnézi.
Ahogy kivettem 3 fajta módon lehet vele menni.
Normál használat, olyan mint minden más autó/ erős GT 30-40%-os gázzal// padlón ordít és mint egy állat. Eddig csak “normál” módban volt az üzemmód es váltót is csak normál D-ben. S-ben jobban pörgeti es keményebben vált, de egyelőre jó lesz D-ben.
Kicsit rendbetettem mert koszos volt nagyon.
Elől mindenhol fólia, A oszlop es a tető előtt is. Belül a küszöbök is foliázva es a kilincs/ csomagtér előtt is.
Patika mindenhol az 1 horzsolást leszámítva (küszöbön a gyári kék fólia is rajta. Majd a cégben megy rá aplikáló fólia…)
Minden akkor létező extra benne van, nagy hifi es a prémium bőr is. Ülés hűthető/fűthető.
Amit ki kell nyomoznom, hogy milyen szerrel lehetne a fekete műanyag külső elemeket rendbetenni. Esetleg ötlet rá?
Álom…..
-
Hachiko95
aktív tag
válasz tboldi #264070 üzenetére
Nem is tudtam, hogy van olyan motor, ami Euro 4 és bowdenes. Teljesen bowdenesnek tűnik, mert volt egy átmeneti időszak is, amikor ugyan a gázpedál bowdenes volt, de csak egy potmétert húzott és ugyanúgy kis motorja volt a pillangónak.
Euro 1-2 volt főként teljesen bowdenes, Euro 3-nál már a félmegoldás és Euro 4-nél már a teljesen elektromos gázpedál-pillangó volt az általános.
Azt tudtam, hogy a japánok elég sokáig használták a bowdenes gázpedált.
Pl. a WRX STI-nél a 2.5-ös Hawkeye volt az első, ami már nem olyan volt. A Honda S2000 AP1 2004-ig bowdenes, AP2 már nem, de EU-ban AP1 volt 2004 után is, szóval ott nem tudom mi történt és azt sem hogy ezeknek milyen besorolásuk van.Érdekesség, hogy a régi Spider-ben nem is bowden van, hanem rudazat és a motortér mindkét oldalán lehet gázt adni. Egyik oldalt a karburátoroknál, a másik oldalt direkt erre a célra kialakított kallantyú van.
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #264068 üzenetére
1.2t ki van az hegyezve elegge gyarilag is mar...
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
Honda 1,0 129le.
20%-al nagyobb motor, +1 henger.Bár, alapvetően nem panaszkodom a kis egykettesre... Laza 150-es autópálya utazótempó, nèha 170-190, ha úgy hozza a kedvem.
Tènyleg bírom az autót, a mai napig is.
Ha meg odafigyelek, 4,2-4,5 országúti fogyi.Szerk.: Meg bírom az èves olajcserèket. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
tboldi
nagyúr
-
Petyyyyy
addikt
válasz Gergőke88 #264071 üzenetére
Ja hogy már ebben is van szellőztetett ülés? Wow.
Leírás alapján tényleg gondos gazdája lehetett - fóliák és egyéb.Ami a műanyagokat illeti kint - tudom beteg, de kiszuperált fogkefe + műanyagtisztító kombó pl. csodákat művel. Legtöbb esetben ugyanis elég az oxidációt eltávolítani valamivel, ami nem szárítja ki az anyagot. Utána szivacs applikátorral mehet rá akár gumiápoló vagy egyel profibb a Koch Chemie PSS és éjszakára hagyod száradni.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #264081 üzenetére
De annak teljesen mas a csapagyak meretezese, a turbo, stb.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
Melyik 1.2t az?
Nem vennék rá mérget. Amire tervezték, annyit bírnak .
Fordból nem mondom, hogy szívesen vennék 10 évesen 150 lovast, de a saját 1.2/130asomtól nem tartok, főleg úgy, hogy a picike turbóval elég magasan van a teljesítmény max.1.2htp 60/70ló, mégis akadtak velük bajok (A motorkód főleg).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tm5
tag
válasz macilaci78 #264042 üzenetére
Ennyire szoros nálad a beállás? Én ide meg se próbálnám
-
tboldi
nagyúr
válasz KAMELOT #264092 üzenetére
Van hát, apum kőműves szerszámai, betonkeverő, talicska, meg sok-sok egyéb lom. Még iskolapad és tanári asztal is van, nem vicc.
Meg ugye a 3 autó, mindössze 7*8,5 m-en.Amúgy felnit takarítottunk apummal, Prevent matricaoldóval is egész jól lejöttek a régi súlyok után maradt ragacsok. Egyelőre csak a bal hátsó van meg, későn álltunk már neki, de holnap befejezzük.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W