-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
-
Doki16
addikt
válasz KAMELOT #167321 üzenetére
Még a 7-8 is egy jó becslés. Ez nem egy hagyományos 1.4 TSI. Húzott 150 lovas egy 110 lovas villanymotorral és sok súllyal. Több mint 1600 kiló ha benne ülök a 78 kilommal.
És focvis nem 120-al járkál el vele(#167325)focvis: Akkor pedig a GTE a jó választás tényleg. Bírni fogja a 180-at és városban meg jól fogyaszt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz KAMELOT #167354 üzenetére
A kia ceed 1,4 mpi 105le (1200kg), a fiat tipo 1,4 smpi 90le (1190kg) is ennyit evett, csak pályán 140-el (gps). A seat ibiza-val még nem nyomtam el teljes tankot autópályán, eddig 2x 7,2 lett a fogyasztás sok hideg járat+ autópályán, de szerintem 7,5-8 liter körül lenne ez is, mert 3800- at forog. (5 sebességes)
Ezek az 1,4 mpi motorok elfogynak erőben 110-120 felett és neki állnak enni. Országúton 6 literrel el lehet velük járni, ha óra szerint 90-el mész még kevesebbel.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz KAMELOT #167354 üzenetére
Nem igazán esznek kevesebbet a kisebb motorok autópályán.
Mondjuk a 4 literrel, az E65 fogyasztása is messze van az igazságtól.
Egy átlagfogyasztást írhatnál, kiegészítve a felhasználási területtel, úttípusok megoszlásával.
12 alatt nem jössz ki vegyesben.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz KAMELOT #167378 üzenetére
Ilyenem van.
Amúgy igen, az ülőlap egy picit rövid, de egyébként bőséges hely van benne. Magam mögé be tudok ülni a twingoba, ha a hátsó sor hátra van tolva. Ezt sok ennél jóval nagyobb autóban nem tudom megtenni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz KAMELOT #167358 üzenetére
Mennyibe került a gázosítás?
CactuS: az biztos, hogy közvetlenebb a kormányzás, meg azt vettem észre, hogy kanyarok elött vissza váltok
És igen, sokszor inkább kerülök, egy jobb út miatt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz KAMELOT #167487 üzenetére
Azért komolyabban kicsit pls...
(#167486) Magnum_: Kéne nekem is, de akár ugyanez X3-ban. Vagy egy dízel vagy benzines X3. Vagy X2... Mind1 csak kéne valami nem Focus
Poént félretéve ez így egy tök élhető jó prémium alternatíva a GTE VW-re. De jön sok plug-in VW konszernes autó most (Új Leon, Octáv), hamarosan Yo(bb) világ lesz ittMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz KAMELOT #167451 üzenetére
Mondjuk úgy vetted ok, de 20 ekm-t elmegyek az árából és 50ekm-en hozza vissza az árát, annyit a legutóbbi 4 autóval mentem összesen
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz KAMELOT #167504 üzenetére
Az úgy ok, ha ilyen sokat mész, nekem 4-5 év alatt térülne meg és nem is minden szereti a gázt. (Ismerős most szív vele, 250eFt motorfelújítás) Még új autóm sem volt meg 5,5 évnél tovább, szóval havi 1000km 7 literes fogyi mellett, én sem dőlök a kardomba
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gzbotii
veterán
válasz KAMELOT #167591 üzenetére
KAMELOT: néztem nagyobb autók kb mekkorák, pl B8 Passat kombi, Land Cruiser. Ez alapján akartam belőni a méreteket. Pakolni inkább mellé, eddig is így volt otthon.
(#167592) molnarpeter: ne is mond...most volt lomtalanítás otthon, egy kisebb tehereautónyi kacat gyűlt össze. Ez öngerjesztő folyamat. Van hova rakni? Igen. Akkor rakjuk el.
(#167593) Qru: 10m-est nem akarnék, akkor lesz egy beállós inkább, a másiknak egy tető.
(#167595) tboldi: egyik sem nagy autó nálatok. Lomokat tárolni lesz sufni, ide csak pár kisebb dolog kerülne be.
(#167598) freeknight: igen, mint írtam azt vettem figyelembe, hogy egy pl. B8 kombi 4.8m, kell elől-hátul is azért kis hely, ha nem akarsz folyton centizni. Az autó lenne itt, meg a hozzá tartózó kütyük (töltő, ablakmosó folyadék, alap szerszámok)
(#167599) focvis: nem vagyok nagy bügykölős fajta, olajcserét sem csináltam még magamnak. Szerelő meg a szomszédba. Kell ez nekem? Ráadásul a talaj 1m környékén már vizenyős, extrán kéne figyelni, hogy tavasszal ne békaúsztató legyen belőle
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
zoo8800
veterán
válasz KAMELOT #167699 üzenetére
Itt épp beakad a kormány a kikerülős teszt közben. Egy Macan kereke métereken keresztül satuzik. A Grand Cherokee vagy 7x kap defektet. Hogy?
rip and tear, until it is done
-
Szoszo94
őstag
válasz KAMELOT #167709 üzenetére
Nem szoktam villogni én sem, nagyon ritka, csak mikor már tényleg látom, hogy nem vesz észre/nem akar elengedni. De akkor sem tolakszom, dudálok, csak finoman villantok. Ha nem reagál, akkor elmegyek a külsőben mellette, nem csinálok nagy ügyet. Nekem nem derogál a külsőben haladni, a tükröt is figyelem, szeretek képben lenni folyamatosan a forgalommal. De most a sz@r is megfagyott bennem kicsit, mert nem számítottam arra, hogy valaki pont előttem fog büntetőzni...pláne, hogy okot sem szoktam adni ilyenre.
FF: van felfüggesztés (multilink (hátul) és kettős keresztlengőkar elöl), ESP most épp be volt kapcsolva (de olyan hirtelen történt, hogy be sem avatkozott még a sodródásba, időben kikormányoztam, nem is csippant meg), gumi sajnos a hátsók utolsó szezonosak és már csúszkálós. Meg hát ekkora tempónál egy ilyen hirtelen mozdulatra max az F1-es gépek nem csúsznak meg Tréning pedig kell! Most szerencsém volt, jól reagáltam, ez elsülhetett volna nagyon balul is. Ezért kell a tréning, fejlődni és minél higgadtabban és rutinosabban kezelni a veszélyes szituációkat.
molnarpeter: jogos, csak azért írtam le, hogy az is érzékelje akinek még nem kellett nagyobb sebességről erős fékezés közben egy teljes sávváltást abszolválnia. Félelmetes egyébként, mikor érzed, hogy keresztbe akar állni az autó akkor, amikor te nem akarod
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
#89309696
törölt tag
válasz KAMELOT #167813 üzenetére
Ez olyan, mint motorból az ötveneseket kihegyezni. A világ marhasága amúgy, a végén kapsz egy üzemórás, rövid élettartamú, 12 litert zabáló, vinyogó szart 3x áron ami képes a bámulatos 100-as tempóra. Mégis sokan csinálják. Szeretnek szerelni, határokat feszegetni, egyedit alkotni, ebben ez a lényeg inkább, nem a használhatóság.
Mondjuk marha unalmas egy idő után a huszonhatodik Supra, Impreza, BMW széttuningolása, persze kell a kultautó hozzá és egy olyan blokk ami bírja is, de szürke lesz tőle a tuning idővel.
Egy dízel Audit rántanának fel inkább, a 3 literes TDI-t. -
nagyúr
válasz KAMELOT #167929 üzenetére
Nekem most 1 hét alatt fogyott egy majd negyednyi a nívó szerint az olajból...
Más: [link] Ezt a bumszli izét hogy gondolták a kerék mögé? Egy padkáról leállásnál meg széjjelveri a lökhárítót és az alvázat vagy az ezt? Nem is értem komolyan mondom...
Nem a ténnyel van bajom, hogy szálló por van, de ez a megoldás...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Reggie0
félisten
válasz KAMELOT #167865 üzenetére
Mindenhova Ez olyan, hogy hova sietsz 130-al, alig rovidebb idoben, mint 110-el menni, akkor mi ertleme 130-al. Pl Debrecen 20 perccel lenne tobb 110-el, hat mi nekunk az a 20 perc. Majd ha levinnek a palyasebesseget 110-re, akkor meg elmagyaraznam, hogy nincs ertelme 110-el menni, mert ugyanez a tav 90-el, csak 28 perccel tobb, es az sem sok extra.
Amugy palyafuggo is, de Bp-tol tavolodva jelentosen javul a forgalom. Most kanizsara mentem, ugy 150 felett volt a haztol hazig atlag es volt benne egy tankolas es egy kocsimosas is.
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
válasz KAMELOT #168203 üzenetére
Megmondom őszintén engem nem igazán érdekel a prémium üzemanyag. Az első autómba se táncoltam azt max néha néha semmi baja nem volt ilyen téren sőt ameddig volt értelme tankolni anyagilag etanolt addig azt tankoltam. 320ezernél elrohadt mint hogy a motornak gondja lett volna. A cromaba is sima GO megy. A beetle-be csak azért megy most 98as mert olcsó xD. Plusz mivel a feleségem holnap megy szülni, ezért az elmúlt kb 7 hónapban alig ment az autó ezért inkább az e5 ment bele. Most inkább a croma lesz parkoló pályán és a beetle lesz a munkába járos. Főleg, hogy egy két alkatrészt most cseréltettünk ezért úgy mond teszt üzembe van.
-
barnam_
nagyúr
válasz KAMELOT #168230 üzenetére
Persze hogy semmi értelme, ezt csak azért csinálják, hogy ne ülj autóba. Akkor se mennék biciklivel munkába, ha nem lenne autó az utakon, mert nehezen össze egyeztethető a kulturált (nem büdös) irodai munkavégzéssel. Pedig egyébként napi 2x20 km tekerés megedzene
Szoszo94: ma Budapesten is káosz volt Google térkép szerint, legalább 4-5 helyen láttam baleset ikont délután. Ahhoz képest nem is volt olyan vészes hazajutni. De mondjuk ez még mindig csak a 2. napom ingázást tekintve.
-
aktív tag
válasz KAMELOT #168230 üzenetére
Kibicként ugatok bele, mivel hál' Istennek a napi városi birkózás már jó ideje nem érint.
Pont az a lényeg, hogy kivetelezhető, csak a forgalommérséklés szempontjából kell(ene) rátekinteni, és nem autós/bringás szemszögből.
Az útfelület növekedése mindig is magával hozta a forgalom felzárkózását, illetve csökkenés esetén a degradálódását az adott keresztmetszethez igazodva, ha az adott szakasz nívója stabilan tartja a szinet, mivel a közlekedőknek van egy 'útidő és kényelmetlenségi normája', amit hajlandóak elfogadni; ezalatt örülnek maguknak, felette elkezdenek vakarózni és alternatívát keresni: akár másik útvonalat, akár másik közlekedési eszközt.
Röviden: szerintem a cél a forgalom passzív kiszorítása, és a biciklisávozás részben csak egy jó ürügy, másrészt azért ténylegesen van remény/szándék a biciklisforgalom mederbe terelésére.
PS I. : A gépkocsiforgalomban biciklizőknél csak az agglomerációs utakon kocogóknak volt nagyobb qrva az anyjuk.
PS II. Ha a BKK megtalálja a tökeit, akkor ősszel betartja az ujját a háborgóknak, illetve pikírten megjegyzi, hogy egyébként is szívesen, miszerint jövő tavaszig nem vonnak be új szakaszokat, mert télre minek, és addig is szokják csak.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz KAMELOT #168561 üzenetére
Gondolom megy a f*szméregetés a kormány és az ellenzéki polgármester között, utóbbi szereti a látványmunkát, mert azzal lehet vakítani a választókat. Részemről nem érdekel, hogy milyen érdeklődésű a polgármester, de örülnék, ha 1- 2 szavazat miatt nem sz*pnék órákat a dugóban. Aki meg azt magyarázza, hogy tekerjen mindenki, annak kívánom, hogy 2 gyerekkel a hóna alatt tekerjen be naponta az agglomerációból.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz KAMELOT #168559 üzenetére
Híres? Max. a topiklakók között.
Az Xtreme Wash-nál szoktam lecsutakolni, ott ezek vannak:
1. Aktív hab;
2. Nagynyomású samponos mosás;
3. Kefés mosás (ezt ki szoktam hagyni, nem akarom összekarcolni még véletlenül sem);
4. Lágyított vizes öblítés;
5. Wax;
6. Cseppmentes öblítés.A 3-as boxban van még egy opció, az alvázmosás.
Minden program 100 Ft/45 mp, kivéve az alvázmosót, az 200-ért 30 mp-ig megy csak.
-
válasz KAMELOT #168565 üzenetére
De miért a belvárosban vásárolsz be?
Cactus: Lásd fent, iskoláknak, óvodáknak a lakóhelyen kellene lenniük, település(rész)eknek automatikusan a lakosságazám alapján kell(ene) tudnia biztosítania a férőhelyet. Itt sokkal nagyobbak a bajok, mint a közlekedésben.
Amúgy meg nem mindenki cipel gyereket, vagy vásárol be, utóbbit főleg nem naponta. Az autók 95%-ában egy ember utazik. De persze kell a suv, meg a prémium céges kocsi. A forgalomcsökkentés nem arról szól, hogy mindenki tekerjen (bár nem rossz ötlet), ugyanígy kellene hozzá a p+r, meg a tömegközlekedés is, csak ezeket nem lehet csak úgy, egyik napról a másikra leakasztani. Amúgy a falunkban az iskolának akkora biciklitárolója volt, mint egy kisebb tesco, pedig csak alsó tagozata van a sulinak, iskolaidőben a biciklik mellett kb 100 roller parkolt folyamatosan. Marha jól néz ki. Most az én gyerekeim is bicajjal járnak (kb 2 km), mert rugalmasabb, de szar időben ott a sulibusz.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
HdRew
őstag
válasz KAMELOT #168565 üzenetére
Mondjuk amikor tisztán kimutatható, hogy belvárosban rövidebb ideig élnek az emberek, mint az agglomerációban, vagy a külső részeken, akkor azért jó lenne, ha az emberekben az empátia felül tudna kerekedni, de ez Magyarországon nyilván lehetetlen, mindenki csak saját magával törődik.
(#168563) CactuS
Gondolom te sem véletlenül közlekedsz az agglomerációból. Én sem a belvárosban lakok, és valószínűleg a jövő tényleg az lenne, hogy a külső kerületeknél építenek majd parkolóházakat főleg a metróvonalakhoz, pl. Örs Vezér tere, leadod az autót és a metróval negyed órán belül eléred a belvárost.Arról nem is beszélve, hogy milyen Földet fogunk magunk után hagyni, főleg a gyerekeinknek..
És itt most függetlenül bármelyik oldaltól, mindenki a saját pecsenyéjét sütögette. Nem kell messzire menni, Bécsben már 6 metróvonal van és mindegyiken több a megálló, mint mondjuk a 2-es vagy 4-es vonalon. Valahogy picit az emberek képzésére adni kéne, de az meg nem jó, és elkezdenének gondolkodni, akkor pedig csak szavazatokat veszítenének.. Lásd CEU elüldözése.
-
Integrale
veterán
válasz KAMELOT #168652 üzenetére
Az ~13,3 l benzin. Az, hogy a gaz olcsobb, jelen kontextusban lenyegtelen, mert nem az a kerdes. Vagy ha focvis 95-ost tankol, en meg 100-ast, akkor a ketto kozotti 50ft/l-t adjam hozza a fogyasztasomhoz? Ha olcsobb kuton tankolok, kevesebbet fogyasztok?
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000