-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter.70
őstag
válasz szabonagyur #263300 üzenetére
Kevés célzó vizet ivott
-
nagyúr
válasz szőröscica #263272 üzenetére
Le akartam én is mosni, de annyira nem volt időm... Délelőtt ide-oda mentünk, ebédre kipróbáltuk az új elektromos grill-t (krvajó), most meg ültettünk, hétfőn meg már jön valami vihar, így már nem is akarom lemosni
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #263300 üzenetére
Matraban keves donor vt de ugye eros rendori jelenlet vt a verseny miatt.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz Szabi® #263262 üzenetére
Ez nem segghülye töltőnél nem gáz, mert annyival tölt mint a generátor - de mindig kis töltőárammal csináljátok a helyén töltve, mert sok lehet a gáz.
Én kis aldist használok, 0,8A-el tölt, és normál módban szolíd feszültséggel (nem emlélszem pontosan, tán 14,5-14,8 körül), hideg módban bő 15V-al, de ez kiszedett akksinál inkább, nyitott cellákkal lehetőleg).
Épp most írtam a psa topikban, higy az autótechnikás cikk szerint a(z indító)kondenzátorok miatt nem lehet benne tölteni, de nem bírtam kivenni, manuál szerint meg lehet benne tölteni. Pozitív sarut levettem, így akku+ és testpontra (ami bikázáshoz és töltéshez van kivezetve) a negatív csipesz azt go.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Peter.70
őstag
Na, a sok autó mosás miatt most már biztos az eső
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #263306 üzenetére
garazs
Na de lesz-e bele rendes verda
-
Szabi®
addikt
válasz MC Pite #263307 üzenetére
Érdekes eset ez, mert nálam is csíkos lett a kijelző, úgy hogy nem volt levéve az akksi + 12 volt, de "low" módba lett töltve, és a tesómnál is, vagy ekkora szarok ezek a műszerfal kijelzők? mert több helyen olvastam hogy halnak meg , csak azt hittem ez a töltéstől történt. Tényleg ezt a kijelzőt lehet javítani ?
-
MC Pite
veterán
válasz radi8tor #263295 üzenetére
És a zárt akksikat is 10A-el töltöd?
Ha le is tudod vinni a kupakokat, akkor is sok.Ha újra életet kell lehelni bele, ok, egyébként nem fasza.
De most egy este alatt nekem dosztmindegy, de amúgy is pár óra alatt gatyába rázza a gyengélkedő akksikat.Előző amit használtam (a bebikázós nagy Aldis) alig két amperrel töltött a műszere szerint (4-es állásban, de 4 Amperrel csak a lemerült akksik vettek fel 10-20 percnél tovább).
Szabi: Az UV cseszi őket tönkre, a túlfeszre elcsattan egy vezérlő/táp, ez meg inkább az átvezető/kábel hibája szerintem.
Van ami javítható, Bp és Fehérvár, keress rá, lesz pár találat.
Ha egyből töltés után jött elő mindkettőtöknél, akkor a töltés a gebasz, 14,8 fölé megy a töltő (kinézem belőle).Btw, mi az a félig lemerült? 12,2-12,3V, amikor az autó rinyál hogy low battery?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #263312 üzenetére
63 AMG
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz MC Pite #263311 üzenetére
Mivel elektronikusan vezérelt töltő (nem klasszik trafós) ezért a max teljesítmény t visszább veszi tuti, ha túl magas feszültség mellett tudná bele nyomni.
Bevallom nem ellenőriztem műszerrel, majd egyszer lehet megnézem.
Maga a töltő 50-200Ah akkukhoz való. (asszem')De ugye az autó generátora 100A körüli töltőáramra képes. Jó persze van fogyasztó is rajta üzemszerűen, csak azt akarom mondani hogy egy lemerült akkunál kezdő töltőáramnak nem sok az a 10A.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
MC Pite
veterán
válasz radi8tor #263314 üzenetére
Aminél lejön a kupak, ott 10A esetén rendesen 'forr' a folyadék az akkuban. Zárt (gondozásmentes) akku esetén tartósan nem éremes ennyivel tölteni, mert levegőző van rajta, de ki is párolog egy adag elektrolitos folyadék ilyenkor.
A legtöbb gondozásmentest felnyitom, mert egybe lejön a fedél a dugókkal, ott is van vízfogyás.Generátor (az okosabb) a feszültséget (és terhelést) változtat, de elvileg nagyobb áramot nem tud ezekbe az akukba tolni, azért kellenek a kondik, pl i-StARS.
De amikor többet is töltenek akkuba a smart generátorok, azt se huzamosabb ideig (ne melegedjen túl). Sajna ampereket nem tudok.Meg ugye, én a sztenderd 54-70Ah akksikról beszélek, amiknek papíron 5A indulóáram teljesen jó.
Szerk: Megnéztem most, alapból 0,8A 14,3V amivel tölt, hideg móddal 14,8V, de 5A-es és 15V feletti módok is vannak az aldisban l.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
avl
aktív tag
nagy szükseg van rá:
GMC debuts 3X trim for HUMMER EV Pickup and SUV, announces driving range estimates - Green Car Congress[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz focvis #263269 üzenetére
Etyeken kellett volna dobnod egy balost Botpuszta felé, szép a gesztenyés út, majd Herceghalol után Torbágy a tavaknál. Ha legközelebb erre jössz szólj, "rajzolok" nektek egy látványos és élvezetes szép kört!
Tegnap Mi Zsámbék-Kassa-Aggtelek-Szentendre-Zsámbék kört toltunk. 650km, 4,8 lett az átlag. Beszarás ez az autó, az M3-os visszafelé, viszonylag gyér forgalom mellett 120-as tempomatnál figyeltem az átlagfogyit. 4,2-4,6.Joe
-
-
cOxeR
Ármester
válasz simonjoe #263318 üzenetére
Betyáros kör egy napra, valamit meg is néztetek?? Fogyasztásban az tényleg baráti…
Mi egy Haltelek/Tatai-tó kört nyomtunk, életében először aludt el a kiscsaj babakocsiban, egy hatalmas sétával ünnepeltük meg. Most is csak az autós ülést felpattintva a vázra sikerült… (mózes/hordozó nem jatszik)
167 km - 32 kWh betöltve, tehát:
19,1 kWh / 100km tippre I3 fogyasztási ranglista végén lehetek… persze attól függ melyik oldalról nézzük… de tuti nem a gazdaságos tojás a pedál alatt kategória vagyok.Más:
Guminyomással szokott valaki kísérletezni? Ez most spec Z4. Gyári érték nekem sokszor kevésnek érződik, van erre valami ökölszabály? Fölé szoktam menni, nem sokkal, de érzésre kell bele +1 tized bár. -
molnarpeter
nagyúr
válasz cOxeR #263325 üzenetére
Az adott gumik között is lehet különbség, végén szerintem az a nyomás tartomány a nyerő amivel szépen kopik és azon belül lehet bármi, ami használatban ízlésednek megfelelő 🤔 féktávot érdemes lehet megmérni, ha éppen rommá optimalizálsz
Kedvenc gumisomnál 2.5 bar a sztenderd ha jól emlékszem, hogy kevésbé legyen sérülékeny a gumi kátyúkra.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #263328 üzenetére
245/35-öt én is 2.4-re tolom.
-
Predator2
addikt
Helló
Elég amatőr kérdés, de a véleményetekre volnék kíváncsi.
Egy 2004-es Clio2-vel rendelkezem, amin elég csúnyák, rozsdásak az acélfelnik.
Hosszabb távon, mi éri meg jobban szerintetek, újat venni, vagy felújíttatni?
20.000Ft/db árban kaptam árajánlatot a felújításra. (Homokszórva epoxi alapozóval kezelve ès fényezve)
Alu felni nem játszik, az utak rossz minősége miatt.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Adott egy GD Jazz, regi akksival.
Ma egyszercsak a piros lampanal elment a komplett muszerfal, majd leallt a motor. Indulni nem indult, fesz 12V korul, lampa kapcsolasra esett 11 ala. Jaro motornal 14V+ fesz.
Zsebbikaval pocroff, hazajott.Jol sejtem, hogy cellazarlat?
-
cOxeR
Ármester
válasz MunezXBK #263326 üzenetére
225/40R18 és 255/35R18 a gyári méret, annyi extrával, hogy elől is meg hátul is szélesebb felni van, elől +0,5J hátul meg +1J. Szóval jobban kiterül.
2,3-on kezd jó lenni, 2-2,2 bár a gyári érték elől-hátul (1 fővel, 2 fő + csomag +0,1 bar az alap értékhez)… lehet bepróbálok 2,4-et körbe. -
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #263328 üzenetére
Lehet előre 2,4 hatra meg 2,5 lesz a nyerő.
-
KrAt
veterán
válasz F_Zolee #263338 üzenetére
Utána nem is állt le, akkor állt le a pirosnál, az az elméletem, hogy akkor ment el zárlatba, azért ment el a rádió, műszerfal, és állt le..
Tescoban megpróbálok akksit keríteni...
tboldi: nem, több éve nem volt hozzányúlva, bár a pozitív fél menet után oldott, de fixen rajta voltak, ezt már többször is ellenőriztem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #263328 üzenetére
Gyari erteken szemre lapos, eddig is 2.4-en hasznaltam. Egyeneltes a kopas, teljesen ok. Ma mar gyarilag tulfujatjak a gumikat a CO sporolas jegyeben.
Bar a gumi birja a nyomat mert XL-es (az uj mar nem az lesz).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal