Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz macilaci78 #220221 üzenetére

    Abban, hogy egyre nehezebb csak egyetérteni tudok.
    Nálam hozzá szokott jönni, hogy jellemzően kraftosabb, haladósabb autókat igyekszem nézni, az igazi valami finomabb (sor5-6, V6-8) motoros vas lenne, de ez nem mindig jön össze.

    Viszont mindettől függetlenül próbálok a (saját keretrendszeremen belül) racionális vonalon maradni, én sem ész nélkül veszem meg ami csak belefér, vagy ameddig a hitel ér.
    Sokáig én sem voltam nyápic, még a Németországba kiköltözést is az akkor 23 éves F GSi-vel abszolváltam, megjártuk azzal is párszor a ~1000km-es távot zokszó nélkül oda-vissza, ugyanakkor be kell látni, hogy nem erre való már egy ilyen autó.

    Legutoljára a Vectra cserekor ültem fel erre a vonatra, legyen fiatalabb, ha lehet kevesebb méteres, hasonló jó erőben, akkoriban írtam is róla, nálam is ez volt, amit elsőre kinéztem típust 10-12 ezer € volt, aztán végül inkább beleraktam 4-5 ezer €-val többet, és lett egy, az elsőnek kinézettnél 8 évvel fiatalabb, ~100e km-rel kevesebb futású autóm a GTI személyében. A különbözetet pedig simán elnyelte volna az első céltípus egy vezérléscserés elsö szervizzel, meg pár dologgal.

    @focvis:
    Le kell, hogy lombozzalak, vagy feszültségmentesítselek, jelenlegi terv szerint marad a Cupra vonal, csak egy 300ST-t célzok.
    A C43 pl. már túl van a jelenlegi fájdalomküszöbömön a 35-40e €-tól kezdődő ársávval. :) Talán majd eccer.

Új hozzászólás Aktív témák