-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hellomi
tag
válasz brumi1024 #220790 üzenetére
Dehogynem. Slusszpoen, van, aki banyaszik az epuletben, tehat nem lottel messzire.
Fizetunk annyit berleti dijra, hogy belefer, hogyha egy kicsit nagyobb a villanyszamla, hidd el, nem hulyek az itteni foberlok(a mi esetunkbe, a landlord, akitol berelek, 200+ ingatlan folott rendelkezik Londonban, nyilvan cegrol beszelunk, de tobb, mint ezer berlo, 200+ ingatlan egy olyan varosban, ahol ezeknek az atlagara 300M HUF folott van egyenkent).ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
vzsryl
nagyúr
Hozzánk közel, pár utcával arrébb vettek egy fekete Mach-E-t. Először azt hittem, hogy egy tucat SUV gurult be a perifériámba, és igazam volt, mert több mp után esett csak le, hogy miért van a nyihaha a hátuljára rakva. Ez élőben még kevésbé Mustang, mint a felvételeken.
TAB-os rendszáma volt már.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hemaka
nagyúr
válasz vzsryl #220855 üzenetére
Az egy szánalmas autó ezzel az elnevezéssel. Volt "szerencsém" menni vele németbe, igen cink amikor pályán elkezdek előzni 175-nél meg benyögi, hogy a sebességet korlátozta és hiába nyomod neki a gázt nem gyorsul tovább. Az akku 78-79% körül volt mielőtt valami nagy elektromos fan nekem esne emiatt. És ez a GT verzió volt, szóval a combosabb.
Persze legyünk igazságosak, a 0-100-at menőn nyomja, de melyik ilyen teljesítményű villany autó nem?
Értem én, hogy megpróbálták meglovagolni a mustang nevet, de ha Ford emléma lenne rajta, akkor is megvenné akinek ez kell cirka 31 misiért...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz macilaci78 #220858 üzenetére
ezzel azért szerintem együtt lehet élni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz hemaka #220857 üzenetére
Tök jó, annyi, hogy az nem GT volt, max az erősebb AWD verzió. A sima mach-e és az AWD van 180-ra korlátozva elektronikusan, a GT 200-ra - és a GTk jelenleg még nem kaphatóak, mert csúszik a gyártásuk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #220858 üzenetére
Előbb vagy utóbb a németeket is legyűrik a zöldek és elbúcsúznak a korlátlan szakaszoktól. Attól a perctől kezdve pedig kb. pont érdektelen lesz, hogy 180 vagy 250 a vége az autónak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #220861 üzenetére
Itthon is van, aki 180-200 körül közlekedik.
Amúgy a sebességkorlátozással pont nem kell foglalkozni a német zöldeknek. Beköszönt a villanyosdi, meg az önvezető autók korszaka és magától fog elhalni a gyorshajtás.
Az önvezető ugye megoldja, a villanyost pedig a hatótáv drasztikus csökkenése fogja vissza. Ma is látni sok villanyautót kamionok szélárnyékában sompolyogni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
hemaka
nagyúr
válasz CactuS #220860 üzenetére
De GT volt. ua vezettem, mint az autopnl-es Max, csak nála kicsit tovább bírta szuflával amikor ő csinálta a reviewt róla, talán 185km/h-t mondott...
macilaci78
ja a villanyos autók megoldják majd a sebességkorlátozást úgy tűnik majd maguktól, mert nem bírnak majd annyival menni csak korlátozott ideig, vagy addig sem. Hálisten, az még nem az én életemben lesz. Verethetem nyugodtan.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #220865 üzenetére
Mondjuk ez is megint egy tipikus user error, van fordított esete is, csak az ritkább. Bár ezt ugye el is mondja a videóban a srác korrektül, hőbörgés nélkül, hogy nem erre való az az autó.
Egyik bérlőnk egy táltos három hengeres fiestát etetett cirka 12-14 literrel. Board szerint tényleg annyi volt. Kiderült, hogy gyakorlatilag hideg motorral közlekedik pár km-t, egész nap, így gyakorlatilag a gatyáját leette a kis vacak. Ő is hőbörgött, hogy hát a katalógusban nem ez van - mondjuk itt meg az van a katalógusban amit az autó tud -, pedig csak szarul választott autót a használati szokásaihoz.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #220862 üzenetére
Van, mondjuk 170-et még a nagy Transitokból is kigyilkol pár kedves bérlő, de itthon az eleve nem megengedett, szóval főleg egyéni szoc. probléma. Na, ezek, meg a befordított tükrös sofőröket is eltiltanám a forgalomból. Mehet tömeggel is, ha ennyire fillérbaszó. Aztán amikor a kamion fékez és nem tud megállni, akkor ő lesz a legjobban felháborodva.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #220869 üzenetére
Nekem semmi bajom nincs ezzel a Mustanggal. Csinálják meg nincs ezzel semmi gond. Pont engem érdekel legkevesbé a kocsik végsebessége. Egyedül akkor próbáltam meg a Golf-ot is amikor eladtam. Most a Passat elvileg tud 230-at, de még a közelében sem jártam vele.
Szép lassan majd talán jönnek talán az értelmes villanyautók is és annak örülni fognak többen. Egy logikusabb lépés kellene, hogy Ioniq-hoz hasonló kocsikat gyártsanak. Bőven elég az a 118 ló és cserébe baromi jól fogyaszt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #220861 üzenetére
Ez csak azért rémisztöen szüklátókörü proraganda, mert az utóbbi években lenyomott hazautak során egyre inkább azt tapasztalom, hogy a forgalom 80-90%-a a 110-140km/h közötti sebességgel közlekedik, és relatíve kevés 180-200 feletti tempóval repülö egyént látni.
Másrészt az "ajánlott" tempó ott is 130 km/h, emiatt a felelösséged is komolyabb, ha afölött hajtasz.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #220872 üzenetére
Én egymás után használtam a 408 lovas XC40E-t meg egy Niro mekaful-t és inkább a niro kéne. XC40ben baromi zavaró volt araszoláskor, hogy elég érzékeny volt a pedál. Inkább hagytam araszolni a gépet, mert kényelmetlen bökdösni a gázpedált. Másrészt azt hiszem írtam is, hogy a forgalom eleve nincs felkészülve ezekre a gépekre. Nem egyszer volt, hogy mentem fel M0/pályára és már majdnem elhaladtam az előttem felhajtó mellett a szélső sávban és rám húzta a kormányt. Átnéztem mindig és látszott a döbbenet az arcukon, hogy fogalmuk sem volt, hogy hogy kerültem oda. Egyszerűen nem nézik ki abból a kocsiból, hogy 4.xx alatt futja a 100-at.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dj79
senior tag
válasz BigBlackDog #220867 üzenetére
Igen. A fehér nem metálfény, tehát könnyebb. Na most a versenysportból tudjuk, hogy a súlycsökkentés nagyon fontos. A másik dolog a gázpedál-jeladó, ugyanis területiképviselősiet/újcégeskocsitbejárató üzemmódok jellemzően ezekben gyakori extra
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Szada85 #220873 üzenetére
Az emberek döntő többsége fel sincs és nem is akar arra felkészülni, hogy - főleg tartósan - 200 fölött közlekedjen. Ha meg jön a baj, akkor az ilyen tempónál már általában nagyon szól és meg y a csodálkozás.
Egyébként sok minden vagyok, de zöld biztos nem.
dj79: Meg is hálálják a mostani autók ezt. Van pár olyan Octavia is a flottában, amiben motorcsere volt, pedig üzemórát tekintve is kevés volt benne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #220874 üzenetére
Hát megmondom őszintén kipróbálnék egy olyan Volvót, de nálam családos csókaként a Niro EV lenne a legjobb választás. Már a Ioniq-al is ellenék, főleg ha lenne belőle kombi
Ioniq 5 és EV6 biztos jó autó lett, de ott már nem a hajtási hatékonyság volt elsősorban a lényeg mint a Kona Niro párosnál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #220877 üzenetére
A 0-60 az nagyon b*szós, 100-ig még megvan a tűz, aztán olyan 130 után már kb. csak egy erősebb valaminek érződik - és 180-nál meg is áll, de béna - . De egyébként olyan volvo-s: ha kinyitod az ajtót, akkor érzed a bőr illatát, robosztus, kellemes belül, de igazából semmi hivalkodó nincs benne. És ami mostanában előny, hogy viszonylag élhető időn belül megérkezik, ha megrendeled. Méretre egyébként kb. pariban van a kettő:
Nem rossz az EV6/ioniq5 sem, erősebbek lettek mint az előd niro/kona, de egyik sem túl sok, inkább korrekt. Élhetők, nagy a tér bennük. Jók, csak hát az árak... Mondjuk a Hyundainál mesélték, hogy az ioniq 5ből az előrendelők 90+ százaléka a 1st editiont vette, ami az egyik legdrágább felszereltség, bőven 20 mFt fölött.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
-
Shadowbull
addikt
válasz Doki16 #220865 üzenetére
Régebben én is gyorsabban közlekedtem, Németországban 200 Tempomat, Ausztria 150, Magyarország 160.
És egy Győr-München etapon még tankolni sem kellett megállni.Aztán hibridet vettem, azóta 140 tempomat mindenhol + 1 tankolás. Innen már csak egy lépés a 130 és a két tőtikézés ugyanezen a távon.
Igaz a család aszonta hogy felejtsem el a villanyautókat, ők ugyan meg nem állnak kétszer.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz BigBlackDog #220867 üzenetére
ezt meg tudom erositeni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #220886 üzenetére
Áh, a gyári adat azt hiszem 21-22 kWh / 100 km. Nekem 30 alá nem nagyon ment - elég hideg volt, amikor nálam volt, plusz gyorsuláskor hajtottam a lovakat -, amikor játszottunk, akkor meg átlag inkább a 50 felé volt. Egyik reggel, leolvasztással, normális közlekedéssel, araszolással együtt 35 kWh / 100 km lett az út átlaga. Szóval nem egy liga.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dj79
senior tag
átlagsebességnél meg tessék beleszámolni a töltési időt
-
CactuS
Arcképgyáros
Töltési idő: 30 sec volt, amíg bedugtam a céges töltőt, majd kb. 35 sec, amíg lehúztam és feltekertem a kábelt az oszlopra. Nincs pénztár, nincs sor, nincs szendvics.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban