-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #220350 üzenetére
Ha Octavia 3-ra gondolsz, szokásos belarusz összefoglaló [link]
Fenntartás 180-250k km között drága, akkor kell vezérlést, olajpumpa szíjat cserélni (praktikusabb egyszerre), utána megint jó darabig elvan.
Egyéb típushibákat illetően pl váltógomb bőr gyenge anyag, váltó tartó bak csere, szilent nyekereg. Kézi váltó hiba volt csoportban 1-2, érdemes olajszintet nézni és cserélni, bar lehet a bakhoz is volt köze, nem voltam ott gyakorinak azért nem nevezném.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #220351 üzenetére
köszi, haver nézegeti
-
CactuS
Arcképgyáros
Az igazság mindig veled van, ha van elég pénzed...
Undorító.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Szada85
aktív tag
válasz tboy93 #220343 üzenetére
Ugyanez jutott eszembe nekem is, nemrég még megmosolyogtuk a sztorikat, hogy X éveket vártak annó Trabira, Wareszra (akinek jutott), most néhány évtizeddel késöbb ismét sikerült idáig eljutni. Nem mellesleg pedig ez közvetve néhány év csúszással majd a használt piacra is vidám hatást fog gyakorolni.
Még azt várom, hogy mikor kerül majd fel apróhirdetési oldalakra az "Új XY modell vásárlási joga/ XY évi szállítással átadó" címü posztok, természetesen a vételárnál drágábban.
-
Vismajor01
addikt
válasz CactuS #220353 üzenetére
Sajnos a nem eszaknak megfelelo gumiabroncs az nem buncselekmeny. Es lehet nem versenyzett senkivel, csak oda lepett neki-megcsuszott es bumm. Tehat meg gyorshajtast sem tudjak rahuzni. A daewoo nem azert nezett igy ki mert a srac 150el ment mint a dozsa gyorgy uti, hanem mert a bmw 2 tonna a daweoo meg 800kg...
En nem mondom h mon nem a gazdagoknak lejt a talaj, de ebben az esetben siman lehet h a rendorseg nem tud mire vadat emelni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
Vismajor01
addikt
válasz Szada85 #220354 üzenetére
Amerikaban a sportkocsiknal bevett szokas a vignettet arulni, kiveve ha a gyarto ezt meg nem tiltja. Pl befizetsz egy uj ford gt-re, approvaljak majd az approveot adod el valakinek az auto araert, es akkor o veheti at ha kesz van. Nna covid tett rola, hogy ne csak sportkocsinal van igy :D Kerskedesek is elkezdtek h msrp folott aruljak a showroom autokat, mert az van azonnal.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz macilaci78 #220312 üzenetére
Ja először azért, aztán meg azt mondják rosszul járattad be és azért
Nekem az első tipo 1dl/1000 km kért, de nem tudom, hogy össze kopott-e 16ekm alatt rendesen (szerintem igen)
És a mostani is ennyit, de még csak 10 ekm van benne. Utolsó csere óta nem fogyott, de csak 1000 km-t mentem, ez kb nem mérhető. 5ekm alatt maxról le megy minimumra, kap fél litert és kövi olajcserénél tele töltik úgyis, ha így nézem 10ekm alatt 0,5 litert kell bele töltenem, de igazából 1 litert fogyaszt el.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #220356 üzenetére
Megnéztem a riportokat is az apával, hát, volt gombóc a torkomban, nyilván van nálunk is két gyerkőc, én nem tudom mit kezdenék az asszony nélkül. Mondjuk szerencsére megtehetjük, hogy nem ülünk utascella nélküli autóba, így azért nagyobb az esély a túlélésre. Mondjuk alacsony az a kerítés, szóval semmi sem biztos.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Vismajor01
addikt
válasz CactuS #220362 üzenetére
Felesegem erőltette, hogy a 15 eves 206ossal maszkaljon. Megmutattam neki tobbek kozott ezeket a kepsorokat, azota nem kell gyozkodnom h a 7 eves Volvoval maszkaljon, aminek a baleslo ajtaja nehezebb mint az egesz pug kb
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Vismajor01 #220363 üzenetére
Tudom, hogy a súly a megbízhatóság jele - , de alapvetően a 206-osban is már valószínűleg túlélte volna a balesetet. Nyilván az eleve biztonságmániás Volvoban valószínűleg még több az esélye, ez is tény. Sajnos nagyon sokan vannak, akik még a ~2000 évek előtti autókkal csapatják, mert városba az jó, de a mai, alsóhangon 1.5-2t+ dögök ellen ezeknek esélye sincsen. Könnyűek és nincs merevítése az utasok körül, egyszerűen összegyűrődnek, mint egy alufólia.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #220367 üzenetére
Bizony, mindenki megkapta. Mondjuk nekünk szerencsére van kb. 30-40 ceed rendelve, így nincs gáz. És nemsokára jön a 2023-as árlista. 2022 januárban.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz CactuS #220364 üzenetére
Na pont ez az ok, ami miatt mi is erősen gondolkodunk valami újabb, biztonságosabb autón, mint a jelenlegi 2000-es évjáratú F Astra. Bár itt már volt oldalmerevítés, azért 0db légzsák segíti a túlélést, és ez viszonylag kevés.
De hát a mostani helyzetben mikor és milyet... ez a kérdés meg már majd a társtopikba megy... ha lehetne, akkor persze e-autót használnék, de olyan veszett drágák még használtan is, hogy ugh. Az árak meg csak emelkednek, és mindig pont az a kicsi hiányzik majd, ami egy kategóriával előrébb mutatna.M.o. jól teljesít tudom, csak valahogy minden feltűnően drága lett, kb. pofán vágtak az árváltozások a 'intel'spárban múlt hét pénteken az első újévi/heti bevásárlásnál...
Tudom, hogy a súly a megbízhatóság jele
Hát még a tömeg![ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz CactuS #220368 üzenetére
Jaj, azt hiszem jókor vettem új autót, meg Fater is.
Abban a kivételes dologban volt részem, hogy készleten volt autóEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #220355 üzenetére
A nő a járművével a Soroksári úton a Földváry utca irányából az Illatos út irányába közlekedett a középső forgalmi sávban. Az autó a Hentes utca kereszteződésében a zöld jelzésre elindult, azonban az Illatos út irányából érkező, szintén zöld jelzésre elinduló másik jármű, amelyet a 22 éves B. Márk vezetett, megcsúszott, áttért a menetirány szerinti bal oldalra, ahol összeütközött a nő gépkocsijával.
A zöld jelzésre induló másik jármű a BMW, aki ezek szerint álló rajtból nyomott egy annyira kövéret, hogy a 3 forgalmi sávnyira lévő Daewo-ban meghalt valaki. Ha a gumi miatt csúszik meg, akkor már a jobb szélső buszsávban kifarol a bömbi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
suits
tag
válasz molnarpeter #220263 üzenetére
Köszi!
Jó hogy írtad.Tényleg mától akciós a Lidlben.Ez amúgy "edzi" is az akksit? -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #220376 üzenetére
408 Le, elképzelem, hogy az idősebb korosztály, aki meg is veszi véletlenül pedált téveszt. Igazából nem is a teljes tartomány a vészes, mert 100 fölött már kb. semmi extra, egy viszonylag dinamikusabb valami, de a ~0-60 közötti tartományban baromi nagyot ugrik.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dj79
senior tag
válasz hemaka #220381 üzenetére
fék helyett gázra lépett: volt "szerencsém" ilyen esetet látni régi swift sedannal, egy c-type hölgy jobbra kanyarodáshoz készülődve (mivel egyenesen nem vezetett tovább út) fékezés helyett komoly gázfröccsel kínálta meg a 68 lóerős japán szívet, a ménes pedig vidáman felnyerítve egyenesen elindult lefelé egy kisebb dombon, ami egy céges parkolóba vezető utat is tartalmazott (épp indultunk haza munkából, előttünk kb 15 méterrel történt az eset). Mivel az autó ezt némi huppanással honorálta, a közismerten erős, nem rozsdás küszöbök annyira jól bírták, hogy a tető a b oszlop felett a focimeccseken látható hullámzásba kezdett. A hölgyet meg ilyen felfújható ágyban szállították kórházba gerincsérülés gyanúja miatt.
Valójában rohadt aggasztó, hogy elég sok erős villanyautó hátsókerék-hajtású, attól tartok hiába lesz ezekben hülyebiztos elektronika.
rbalint88: jaja. pedig ha belegondolok, mekkora móka volt a hathengeres kettőnégytádé volvon megtanulni vezetni, miután megszereztem a jogsit
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #220375 üzenetére
Jó a téma, most jöttem vissza Tesla 3 LR próbútról.
Megindul B+! 60-ról is. Állóból állat. Utána a GTI-t lomhának éreztem (160-ról - remélem - lenne azért fórom). MOM - Osztyapenkó - MOM táv volt, jó az egypedálos fék, fekszi az utat, az ülés formára kényelmes.
Hajlandó lennék megbocsátani (áthúzatni) a műbőr kormányt. Már csak a hatótáv ami kérdés.Szerk: ha nincs benne, akkor javasolnám valami "leszedált mód" beállítási lehetőségét, mert ha nem csak simogatod, akkor normál gázpedálkezelésre ágyúgolyó lesz tapasztalatlan kezekben.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Adaptív tempomat, meg parkolássegítő a f@szomat! Sebességfüggő teljesítményhatároló, egy garázsba minek 20-nál több lóerő?
Anno a GreenGo-s eUp! is fun volt, de párhuzamos parkolásnál annál is elég volt csiklandozni a gázpedált.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dj79
senior tag
válasz macilaci78 #220385 üzenetére
Amúgy a nagymotorokhoz hasonlóan itt is be kellene vezetni az életkorhoz/teljesítményhez kötött kategóriákat, vagy akár próbajogsit, ehhez mellé autó teljesítményétől függően páv 3 vagy páv 2. Orvosi alkalmassági mellé pszichológiai alkalmassági teszt.
Mehetne mellé még a kötelező téligumi, random útszéli mérőállomás füstőlő kiherélt katis/dpf-s taligákra, félvak (kiégett izzós) autók útszéli vegzálása, osztrákoktól átmenteni a 12 éves kornál idősebb autók esetében az évenkénti műszaki vizsgát aztán lenne itt rend. Ehhez még hozzácsapjuk a kötelező menetrögzítő gps kamerát, amely direktbe küldi az adatokat szombathelyre, automatizáltan jöhetne a csekk és egy csapásra élhető lenne minden város és vidék. -
stickermajom
addikt
válasz macilaci78 #220385 üzenetére
Nem csak a garázsba, de az átlag közlekedéshez sincs szükség szerintem 100-nál sokkal többre. Springen szoktam nézni, hogy átlagos városi forgalomban 25-30kW körüli teljesítményt ad le maximum. Nem mintha sokkal többet tudna, de értitek na.
-
6030D
Ármester
válasz focvis #220384 üzenetére
Megfordítanám: alapból legyen normál mód (60% power), meg egy kapcsolóval eco. Meg sok gomb nyomkodással a max power. Talán a Teslának valahogy így is van a Ludacris mód.
Persze biztos megvétóznák, hogy van az a helyzet, amikor biztonságosabb padlózva a 400+ ló.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #220355 üzenetére
A suly egy dolog de a 10+ eves felig szeteohadt Kalos meg annyira se ved mint ved(ett volna) ujkoraban.
Jah es ha kgfb-nel bepipalta az evszaknak megfelelo abroncs hasznalatot, akkor a biztosito sem fizet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hellomi
tag
válasz focvis #220384 üzenetére
Van benne chill mod, pontosan emiatt, meg az LR is brutalis, es akkor nem beszeltunk a Performancerol. Ezert lett nekem is elegendo a Standard, ez is 5.8 alatt tudja a le a 0-100at, megindul ha kell neki, de cserebe joval olcsobb. Bar sok minden hianyzik azert, amit a LR ad plusszba, de nem banom, hogy vegul ez lett.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
nagyúr
A bömbim is 6,2 körül tudja, nekem ez is űrhajó a Focus 10 körüljéhez képest. Persze X-drive néha tényleg jobb lenne (elkapar a télivel ilyen időben ha minden sportban van ) de nem panaszkodok. Egy STi-ben mondjuk a hangélmény is jobb
#220384focvis: Fú vegyél egyet, ülni akarok benne és sikítozni
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
Motoros értelmezési tartományban egyáltalán nem kemény.
A középkategória legalja is tudja 48 lóval és elcseszett váltásokkal: Honda CB500XAzért hiányzik a sajátom. 😕
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #220393 üzenetére
Na jó... hát mondja a mondás is, hogy motorost meg villamost ne akarj legyorsulni (kommersz) autóval.
Viszont mot a villanyautóknál már lehet, hogy másképp kell/lehet gondolkodni (persze nem a Dacia Spring lesz a gondolkodás tárgya - no offense).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Peter.70
őstag
-
dj79
senior tag
Toyota hsd szagot érzek a levegőben, kíváncsi leszek az itthoni árakra....
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti játékok OFF topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Milyen autót vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...