Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Ez is érthető, főleg, hogy a Suzuki hajtáslánca elég korrekt, főleg a 10 év garanciával. Csak mondjuk fogyasztásban az a 1,5-2 liter éves szinten sokat jelenthet. Mi anno Versoról váltottunk Priusra és éves szinten elég combos különbséget adott az összesített üzemanyagköltség. Sajnos asszony mai napig visszasírja azt az autót, meg a peugeot 1007-est, de arra azt mondtam, hogy ahhoz egy jobban fizető állás kéne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #187897 üzenetére
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #187905 üzenetére
Nem és nem, nem lesz plözsin hájbörid (ezt nem rég így hallottam), nem lesz használt vásárlás 3m fölött és kész.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #187906 üzenetére
Lehet.
-
rbalint88
addikt
Hat mi ugye ugy futottunk neki tavaly az autovasarlasnak, hogy na akkor vitara szalonbol (az scross jobb auto, de hat a forma...), aztan amikor latod a belteri minoseget, akkor azert elgondolkozol. Az auris meg oke, hogy sokat futott, de sok a jol felszerelt es osszehasonlithatatlanul minosegibb a beltere a suzukihoz kepest. Es ha az uj megfelelojehez nezed, ami egy hibrid corolla, az 9M. Ahhoz kepest nem rossz deal 4M elejen egy 4-5 eves fullos auto 200-220e km-rel, foleg hogy bizonyitottan nem meghalos technika. Nem vagyok uj auto ellenes, csak sok-sok dolog elorebb van a prioritasi listan, mint egy uj auto vetele.
-
veterán
válasz molnarpeter #187904 üzenetére
En is 1007-est akartam, amig nem mondtak, hogy fogyasztasa rossz, meg a motorok is gyengek.
Pedig twingo utan igazi kis partyauto lehetne.Everybody lies.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #187911 üzenetére
Nekem GLX Vitara volt, az Auris előtt, de én nem tudtam megbarátkozni a belső térrel. Számomra vállalhatatlan volt. 1 hét után el is adtam és utána jött az Executive Auris. Hát ég és föld a különbség.
Nagyon jó az új autó, meg tényleg te ülsz benne elsőként de felesleges összehasonlítani. Annyira más ligában játszik egy 4,5 milliós használt és egy 5 milliós Vitara. S-Cross árából meg kijön egy Passat GTE, de nem is kérdés melyik a jobb.
Nem neked szól, de én soha nem értettem miért kell ilyen összehasonlításokat csinálni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #187900 üzenetére
Ma leadtam az autót a szerelőnél. Buszozok hazafelé már negyed órája, és a busz ablakán kinézve megállapítom, hogy milyen pofás Altea parkol ott. Megnézem a rendszámot: Ez az enyém...
Egyébként megkérdezte a szerelő, hogy elvigyen-e valameddig (akkor még másik autóval indult el tesztútra), de még papírmunkáztunk az irodán.
-
tboldi
nagyúr
Csináltam egy vidijót a lengéscsillapítóról. Hát, ez is mindenképp cserés... Már csak azért is, mert a végét a toronycsapággyal együtt leflexeltük.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz user2 #187861 üzenetére
Helyette spiccelj sima téli szélvédőmosót (nem cefre szagú vackot, hanem normális Prelix/Prevent vagy Wynns) a szélvédőre ablaktisztító spricniből.
S-Crossra amúgy anno mentem én is alkudni, ami kicsit jobb mint a Vitaa, dee... kics, ez volt a fő baj (nekem amire használnák kicsi, nem abszolútban), meg helyenként elég igénytelen megoldások vannak, ami helyett akkor veszek használtat, olcsóbban, de kicsit igényesebbet.
Ahogy szállítom a bringákat, az mit csinálna a a szélén a burkolattal, és milyen hangja lenne? [link][ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #187928 üzenetére
Legelőbb csak holnap, elvileg ma adják postára.
-
SpaceKombajn
aktív tag
Jól látom, hogy itt még nem volt a VW Golf 1 GTI edition laptiming főleg focvisnek, ha nem látta még.
spacetime
-
veterán
válasz SpaceKombajn #187930 üzenetére
Köszönöm! Megnéztem vasárnap este.
-
pit stop
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #187941 üzenetére
Franc tudja, alul egy kis púp van csak, amibe megakad a vége, semmi más.
A videómon látszik.Felül meg egy műanyag elembe kell belepattintani, ami a rugótányér és a porvédő között van. Az a sok lelógó füles izé az.
De a rugó felső végén nincs is gumi. -
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #187942 üzenetére
Tboldi talán dob képet a felületekről, én is kíváncsi vagyok
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #187942 üzenetére
Majd lehámozom róla a gumit, aztán megszakértheted.
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #187943 üzenetére
Hat erdekes megoldas.
Ez egyszerubb lenne."Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Integrale #187946 üzenetére
Közben eszembe jutott, hogy a Jumper pl így volt egyébként megoldva, de nem tudom, eredeti vagy utángyártott megoldások Mondjuk mikor a rugó volt összehúzva toronycsapágy csere miatt, akkor utána elég könnyen el tudott mozdulni a helyéről, talán ilyen szempontból nyűgösebb
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs