-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #187446 üzenetére
Igen ha nagyon akarják akkor megtudják állapítani. Bonyolult, mert alvázszám alapján letudják kérni a gyári felszereltséget és úgy kitudják kalkulálni, hogy milyen szoftfver verzió került rá. De akkor is egyesével kellene bújni a sorokat az admapban amire kétlem, hogy bárkinek lenne türelme. Bár lehet van nekik valami gyorsabb összehasonlító, de biztos nincs lementve az összes kocsi admapja nekik. De senki nem fog ilyennel foglalkozni, hogy be van kapcsolva, 2db extra led a féklámpában. Ha nagyon akart volna vele foglalkozni a VW akkor már rég nem lenne legális a VCDS vagy az OBD11.
Mit akarnál egyébként állítani? Csipogást ne akarj kikapcsolni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
6030D
Ármester
válasz Doki16 #187452 üzenetére
Dehogy akarom, bár azt, hogy nyitott ajtónál ha áll a motor és gyújtáson van, azt kilőném.
Van Amarton listája, azon gondolkodtam, csak mivel céges, így nagyobb a felelősség, hogy játszak-e a garival.
Ami érdekes lehet számomra: két ködlámpa (nem nagyon használom, de szeretem a szimmetriát), hátsó drl (puruttya verzió, nincs auto lámpa, ha 0-n van csak elöl világít, ha helyzetjelzőre rakom, akkor elöl, hátul, de az leállításnál bimbammol. Így lenne a nulla, meg a nem látok/tomított verzió). Start/stop, mert nyáron nem zavar, de télen igen (kisváros, nincs annyi lámpa meg dugó), inkább akkor nyomkodnám, ha szerintem kell. Illetve olyanok, hogy csak programozással előhozható-e mondjuk a hazakísérő fény vagy a ködlámpából kanyarfény funkció. Ezek alapból nincsenek. A tükördöntés tolatáskor az gondolom itt is más modullal van.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz BigBlackDog #187399 üzenetére
mit raktál abba a kávéba? Én is kérek
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ngaba
aktív tag
Visszaolvastam. Jól értem, hogy itt is sokan képesek a féken állni lámpánál, akár percekig? Szvsz ez nemcsak mások, hanem a saját magad szívatása is, de mindegy. (Anno ezért szerintem bukás járt forgalmi vizsgán.)
-
stickermajom
addikt
válasz ngaba #187464 üzenetére
Dehogy járt érte bukás. Nálam az oktató külön felhívta a figyelmet rá, hogy kereszteződésben egyenes kormánnyal, féken állva álljak, hogy ha esetleg valaki elbambul ne lökjön be a szembejövő elé, vagy a kereszteződésbe.
Ahogy látom az autós társadalom is kezd elmenni PC irányba, mindenki megbántottnak érzi magát valami miatt. Féklámpa ég, indexel a keresztődésben, ég a DRL, nem ég a DRL..
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Év autója szerintem:
Toyota Yaris +1 -
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #187466 üzenetére
Ki kell ékelni a kereket. Akkor probléma megoldva,; nem is gurul el a kocsi, meg nem ég a féklámpa sem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #187468 üzenetére
A DSG is szétkapcsol ha állsz a féken. Egy idő után átszoktam a bal lábra, ha elfáradok akkor meg ott az autohold (ritkán használom csak pl ha felétek megyek a HÉV átjárónál sokáig szokott piros lenni).
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz BigBlackDog #187475 üzenetére
Vagy a kéziféket használni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #187479 üzenetére
Nálam a rádió sem megy, mert zavarja a kéregetőket a lámpánál és amúgy is csak a fogyit növeli.
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #187483 üzenetére
Engem annyira nem zavar. Szimplán nem értem. Azt hittem, hogy csak a kezdők csinálják. De ezek szerint nem, és érzékeny téma. Mindig lehet tanulni valami újat.
Szerk.: Meg nyilván mindenki úgy vezet majd, ahogy eddig. Nekem is van egy csomó hülyeségem: A kormányfogásom szar, meg lámpa előtt kiveszem üresbe, pedig mindenki leírja, hogy felesleges. Nekem így kényelmes / így szoktam meg.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #187475 üzenetére
Kuplunggal tartani, féklámpa sem ég, motor sem áll le.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #187478 üzenetére
Helyes, helyes!
Dobok is egy komolyabb kérdést; kompakt kategóriában (pl. Focus/Astra/Golf), ugyanabban a konfigurációban mennyire érezni menet közben a multilink hátsó futómű előnyét egy csatolt lengőkaroshoz képest? Gondolnám autópályán egyáltalán nem, inkább csak rosszabb, kanyargós úton jön ki az előnye, hogy nem megy le az ívről az autó.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #187486 üzenetére
Kevesbe a konstrukciotol fugg, mint a megcsinaltsagatol. Anatomiailag jobb egy multilink, de eros akarattal azt is el lehet szurni Viszont a tesztek alapjan ma mar megcsinaljak jol a csatoltat is. Mondjuk az Elantraban pont nem sikerult amig jo az ut nincs baj, de a legkisebb uthiban is tancol a segge
En azt mondom, hogy ha nem helybol fos a csatolt lengokaros az adott tipusban, akkor csak a multilink miatt nem feltetlen vennem meg a nagyobb motort.
-
Amúgy ehhez a fék, nem fék, kézifék témához, le kell állítani a motort, sebességbe rakni aztán csá
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
6030D
Ármester
válasz Pttypang #187488 üzenetére
Persze, a műszerfal úgyis jelez, ha megtelt a szűrő.
Én olyan 1,7 l-t töltöttem rá 10e km-en a Toyotába, de cseréltem mindent 10e-ként.
Szerk.: ha nagyon-nagyon spórolni akarnék ilyenen, és ennyire enné, akkor lehet, hogy 3-4e-nél leengedném az olajat, olajszűrő csere (gondolom abba is pár100 Ft-os tétel) és vissza a régi olaj+ a feltöltés. Így legalább mindig szűri a maradékot is.
Na jó, mégse, 5600 Ft 4 liter új olaj bele, azt ki kell bírni 10e-ként.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tboldi
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #187486 üzenetére
Egyetertek rbalinttal: konstrukciotol fugg. Audi multilink volt, probaltam csatolt lengokaros autot is a kategoriajaban, igazabol annyiban vettem eszre kulonbseget, hogy hullamos uton, lejton kanyarodva kicsit elpattogott/eluszott a hata, ezen kivul nem nagyon lattam mas hatranyat. Sokkal inkabb szamit, hogy hogy van megcsinalva.
[ Szerkesztve ]
-
ziyan
tag
válasz BigBlackDog #187486 üzenetére
A Focus 4-ről tudok nyilatkozni, abban szerintem elég jó a csatolt is, ebben a modellben az van, elég jó eredményt ért el: [link]
Én még nem vezettem belőle multilinkes verziót, így nincs összehasonlítási alapom, viszont fel/lehajtókban és körforgalmakban szokásom gumit koptatni az enyémmel, azokban jól teljesít
Állítólag a nagyon kicsi különbség miatt már csak a kombi és ST verziókban alkalmazzák a multilinket (a valóságban persze az olcsósítás a cél, de azért a cikk egy része igaz): [link] -
EQMontoya
veterán
válasz focvis #187465 üzenetére
Nem eros auto kell, hanem konnyu.
Azon gondolkodom en is, hogy ha elerhetobb (6-8M) arba kerul majd az MX5 NDFL, akkor megveszem a 184 lovas verziot. Ami azert 1100 kg-hoz boven eleg.Ha mar nehez es eros, akkor Tesla.
Egy long range Model3 vagy egy nagyobb akkus Model S johetne siman.Same rules apply!