-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
nagyúr
válasz ziyan #179068 üzenetére
Így van, a turbóbenzines motoroknál az eltérő teljesítmény (Lóerő) de egyező Nm adatok azért vannak, mert a turbó töltőnyomásával játszanak, nagyobb fordulatszám tartományban engedik dolgozni, tovább tartja meg a magasabb nyomást. Ennyi és nem több.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
oliwire
őstag
válasz ziyan #182471 üzenetére
Mert én most 108.000 km-nél állok, és 2016-os a kocsi. Digitális szervizkönyvét megkaptam kinyomtatva, és 2021 májusra van beírva a következő szerviz. Már 2x volt benne gyertyacsere, 5 olajcsere volt már benne. Most az 5. évi szerviznél nem tudom mit végeznének el rajta, és így mekkora összegre számítsak.
-
ngaba
aktív tag
válasz ziyan #182587 üzenetére
Megelőztél.
Illetve ha már írok még egy hozzászólást, akkor azért megjegyzem, hogy a Ford hozzáállása is bicskanyitogató: Elosztják egyenletesen a visszahívást... Nem, gyerekek, baromira elcsesztétek, bukó van, anyagilag is, ha kell, béreltek és betanítotok mindenhonnan (konkurenciától stb.) szerelőket. Lehet, hogy a hírneveteken is kisebb csorba esik, és összességében jobban jártok. (Amúgy a mai világban sajnos nem...)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ziyan #182594 üzenetére
Csak hogy maradjunk a Fordnál: Tse Fordja is garis, aztán marha sokra megy vele látod...
De ez nem csak a Ford-ra él. Fél éve hadakozunk a VW márakkerrel mert a vadi új 0 km-es Skoda újkora óta eszi a vizet. Semmit nem csinálnak vele pedig 4000 km alatt bever kb 2 dl vizet, ami valljuk meg nem normális dolog...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz ziyan #182958 üzenetére
Megvolt, köszönöm nem jött át a buli.
Nem kell érteni hozzá, a rossz fülem is hallotta. Plusz érezni, hogy nem lökettérfogatból és hengerekből megy, hanem a turbó tartja életben.#182961ngaba: Pont olyan sok pénzről van szó, amit többször is meggondol az ember...
Én szeretem a technológiát, ebben nőttem fel, keresem, mert könnyebbé teszi az életem (általában). Pont a hybrid-től és az elektronyostól nem kell félni, sokkal lazább és nyugodtabb lesz tőle az ember, én legalábbis a legjobb 4 napom töltöttem el az 530e-ben sok évre visszatekintve. Oké az 540i adott egy egészen más feelinget, de a jövő nem a fosszilis energiában van szerintem. A hangot meg a "szagokat" én is sajnálom, de a fejlődéssel járó "esetleg megmentjük a hülye Földet" eszmét jobban kedvelem.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ziyan #182958 üzenetére
A 3 hengeres ecoboost viszonylag finoman jár, de ennek megvan az ára a karbantartásoknál. A Kia megoldása, nekem jobban tetszik, kicsit rázósabb, cserébe nem fogja a gatyádat is elvinni a szerviz költsége, ha már egyszer hozzá kell nyúlni a motorhoz.
A reklámszöveg meg ne tévesszen meg senkit, nem azért nyolc év a gari - amivel látod, hogy Tse is sokra megy -, mert tényleg annyira megbízható szerkezet, mint mondják, hanem azért mert ennyire rossz a híre az ecoboost motornak hogy már csak így lehet eladni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz ziyan #183001 üzenetére
Pontos a leírás a kis alternatív hangszóróra vonatkozóan... amúgy most frissítettek a hivatalosan elérhető legfrissebbre.
Viszont most onnan sem szólt semmi, és a normál hangszórók sem szóltak.
de furcsán (kis alternatív hangszóróból jönnek a kormány alatt)
Ezt próbáltam elmagyarázni a szervizeseknek is, de először nem értették... aztán küldtem nekik videókat... utána már felfogták.
Kicserélték az akkut is...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Szoszo94
őstag
válasz ziyan #196112 üzenetére
A felhajtón 70-nél már hangja van a guminak? Meg körforgalomban is megindult a segge 40-ről gyorsítva? Milyen gumi volt rajta? Ezek alapján vagy nagyon kopott, vagy nagyon öreg, vagy Eco
Qru: aztamindenit. Ha több autót is végig locsolt, akkor nem a Skoda volt a gondja, hanem az, hogy kiskorában nem engedték cápákkal játszani...
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
forceberg
veterán
válasz ziyan #212412 üzenetére
Ezért kell az autókba a sima helyett AGM aksi, ami alaphangon a duplájába kerül.
Nálam ESM a neve Rönónál, szerencsére diaggal kikapcsolható.
[link]Ez kb. arra jó, hogy a norma tesztre beküldik a kocsit fullra töltött vadiúj aksival, aztán ateszt alatt meg alig fog menni a generátor, így nyerik a jegyzőkönyve azt apár tized CO-t.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Puma K
veterán
válasz ziyan #215675 üzenetére
Nekem a BMW E39-nél a kézifék az év első felében télen befagyott... Ráadásul lejtős helyen álltam meg párhuzamos parkolással. Így jó volt ott hintáztatni az autót, hogy engedjen már ki a kézifék...
Előző hónapban cserélte a szerelő a 20 éves jobbos bowden részt, mert az egy kicsit be is volt rohadva és egy kicsit be is fogott amiből nem vettem észre semmit...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ziyan #215675 üzenetére
Ha maga a pofa fagy oda a tárcsához, akkor az az első hintára elenged, jellemzően pattan egy hangosat. Ha viszont stabilan befog, akkor valahol a bowdenben van a fagyott rész. Elektromos kézikre nem jellemző az utóbbi vagy ha igen, akkor az már nagyon rossz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ziyan #237227 üzenetére
Ennyit nem változhat a teljesítmény szerintem alkatrészek miatt. Placebo része annyi lehet, hogy eleinte még szokod a gépet, nem mered neki annyira nyomni. De 2000 km körül padlóztam neki párszor és nem volt ennyi ereje mint most.
Na meg a fogyasztás ami szembetűnően kevesebb lett. Persze ott van humán faktor is, jobban megtanulod a gáz adagolást. De nem 130-as tempomatnál.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ziyan #237230 üzenetére
Ja elég erős hőszivattyús klíma van benne. (távolról indításnál olyan hangos mint a split klíma kültéri egysége )
Nekem túl sok is, én nem klímáztam a 20 éves kocsiban, már megfáztam 2x is az új miatt. Pedig 25 fokra van állítva, de azért ha rövidebb utakra megyek akkor izzadtan beülni sajna ezt eredményezi.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest