Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz gergo5991 #186181 üzenetére

    1, A magyar lengéscsillapító mérés semmit nem ér.
    Semmit. :(
    Egy számmal nem lehet leírni a karakterisztikája. De hogy azt is milyen szarul tudják itt egy példa:
    Asszem 2015ben raktam a Picasso a Monroe Reflex frekvencia szelektív csillapítókat. Előtte németek a jó gyári, 69%. Ugyanoda visszamentem az extra csillapítót bemérni, 69%. Szemre is tök máshogy viselkedett és az úton is. Fék év után ekkor visszahozzák a gyárilag, a mostani tulaj bemérette (a natív, olyat kátyúzott hogy gumi felni kuka, és szivárog a csillapító, de bekérette és használja tovább) ott évvel és kb 100.000-el később, és 77%-ot méreek neki (másik műhely).

    2, Igen, bebicsaklik kicsit a gumi. Nyomás fokozása segít (Megane3nál +0,3bar a matrica szerint) vagy stílushoz illő gumi, esetleg felni is.
    Például kezd azzal, hogy 4 rávaló méretű 195/65R15-ös jó gumit rakat rá, és máris sokat javul! Párom előző autóján 5,5" téli 175/65R14, a nyári szintén 5,5" de 185/60R14 volt, és többször tapasztaltam ugyanezt, lendületesebb kanyarodás)irányváltáskor.
    Javult plusz 3-4 tizeddel (nyáron), de keskenyebb gumi vagy szélesebb felni a megoldás (ésszel persze).

    3, Van abban a motorban tartalék, nekem padon 124 ló a max, de főleg alul és közepén lett jobb a csipsztől.

    <ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák