Hirdetés
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- Gray Zone Warfare
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Wuthering Waves
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Bestbuy játékok
- Premier előzetesen a LEGO Horizon Adventures
- Path of Exile (ARPG)
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #185351 üzenetére
Akkor a múltkor valakik megint foteljogászok voltak valamelyik topikban, mert ott meg határozottan állítva volt, hogy nézhet utcára maszkolás nélkül amíg nem nyilvános. Mindegy, megszoktuk már az interneten.
Itt majdnem minden nyaralónak a kamerája kilát félig az utcára is a kapura nézők közül, el tudom képzelni mennyi van kimaszkolva ebből. Legfeljebb azok amiket biztonságtechnikai cégek telepítettek, a többi szinte biztosan nincs.A kígyós zöld avatar jobb volt, megszoktam, hogy te írsz arról.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz #89309696 #185353 üzenetére
csak hogy tiszta legyen:
ezt írod: Nézheti a kamera az utcát. Főszabály szerint nem, csak kivételes esetben, ha az adatkezelés célja megfelelően indokolt ÉS van erről tájékoztatás (tábla a falon). Az más kérdés, hogy ott majdnem minden nyaralónak a kamerája kilát félig az utcára is a kapura nézők közül, de abban biztos vagyok, hogy 99,9%-a nem jogszerű.
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #185357 üzenetére
Nagyon alapmotor bele az a 2.5i. A 2.0 az kb szuksegmegoldas abba a nagy kaszniba. Kollegam az 1.4 tsi VII-es Passatbol ult at de tobbet eszik es szarabbul is megy a Mazda.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #185356 üzenetére
Hacsak valami sokagyú szomszéd nem pattog, akkor látszólag senkit nem érdekel. A bűnözőkön kívül mindenkinek csak haszna származhat belőle, a szabályozás viszont sajnos idiótán van megoldva.
-
MrSealRD
veterán
válasz BigBlackDog #185357 üzenetére
Kicsit elhűlve olvasom mikor ilyeneket írtok...amikor a mostani 1.6 szívóról azt gondolom, hogy nem rossz...de időként jó lenne ha kicsit erősebb lenne...mondjuk mintha a 2.5-ös...
Erre lagymatag...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
#89309696
törölt tag
válasz MrSealRD #185361 üzenetére
A kocsi súlya is sokat számít, meg az euro norma miatt a padlógáz az akkor padlógáz, ha Gréta úgy gondolja és a motorkarakterisztika is lehet unalmas.
Egy szívó amúgy is dögunalom a kis nyomorult 4 hengerével meg a hozzávaló giliszta 2-2.5 literével a mai 1400 kilós autókban, kivéve ha valami ütősebb V8 vagy kicked in yo'.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Fekbetet temaban tudtok-e tanacsot adni, konkretan, hogy honnan vegyem. Amit kineztem bardiban/unixban 50khuf, egyeb helyrol mint pl. autoalkatreszonline meg autoalkatresz24 olyan 25k. Viszont ezekrol a helyekrol baromi sok ido alatt jon meg. Van esetleg valami ertelmes beszerzesi forras ami ketto kozott van arban, de gyorsan hozzajutok?
(A betet ATE 13.0470-2747.2)[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #185365 üzenetére
es @molnarpeter
Tokeletes, meg is talaltam. Nem is tudom miert nem jutott eszembe, szoktam naluk vasarolni
-
MC Pite
veterán
válasz MrSealRD #185361 üzenetére
Ne gondold hogy túlzás. Mazda6 pókszeműből pl az 1.8 kb 140lovas keservesen ment, a 2.0 se nagyon jobb, a 2.3 már alakult, de az se kifejezetten jól ment. Mondom ezt úgy, hogy pl az autóink (aláírás) relatív jól mennek szvsz. (Hatos váltóval keveset éjt, vvt, plusz csipsz, a másik meg a 2750es nyomatékmaxtól eegy sose messzire, szeret hamar felpörögni).
Annyira rohadt hosszú a váltó a mazdában és közép helyett olyan magasra hangolták a nyomaték maximumot, hogy alig ment jobban mint az 1.4G Astra, ami a másik autó volt a konvojban, pedig azt se vádolják azzal hogy nagyon tüzes lenne.
Haverom 1.8 125 lovas 20V Leonja is álmos volt (váltó tuti hosszú, nyomaték is egyenletesen és későn jött) a Picassom hasonlóan ment, chip+hátsó dob csere után még simán jobban. Mikor ezeket és két új lambdaszondát is kapott, kezdett úgy menni a Leon ahogy 1.8 szívódnak illene (előtte 1.8 16V 117 lovas autók volt).[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MrSealRD #185361 üzenetére
Hat ott a suly, a legellenallas, a homlokfelulet meg a malomkerek meretu nagy es nehez felnik. Egyik sem kedvez a menetdinamikanak plusz a leszedalt karakter az euro6 szabalyozas miatt.
Bubi kompakt abba eleg lenne a 2.5i motor de itt meg az awd szedalja le a menest. Mondjuk az sem veletlen, hogy az usaban ez vt az alapmotor, se 2.0i se 1.5i nem volt. Kepzelem azok hogy mehetnek...
#nincsbennetarcsi
-
MrSealRD
veterán
Hát ez elég lehangoló... azért 190 lótól mást várnék.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
macilaci78
nagyúr
válasz MrSealRD #185361 üzenetére
Ne aggódj, én sem értem. Ami most van 116 lovas TDI erősebb, mint a Wartburg és a Samara együtt véve, amiket fiatalon hajtottam és azokkal is odaértem mindenhova időben.
Ahogyan 640 kb elég mindenre, ugyanúgy elég 80 lóerő, de persze kell a 200 ló, mikor 170-190 lóerő felett egy tengelyen nem lehet az aszfaltra vinni az erőt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #185374 üzenetére
"mikor 170-190 lóerő felett egy tengelyen nem lehet az aszfaltra vinni az erőt."
Hat nem tudom, Dodge Charger SRT Hellcat valahogy megoldja a 707 loero leadasat egy tengelyen.
-
rbalint88
addikt
válasz MrSealRD #185373 üzenetére
A teljesitmenyadat csak egy szam, de a hangolas, adott fordulatszamhoz tartozo nyomatek, porgosseg stb sokkal tobbet mondanak egy motor hasznalhatosagarol, csak ezeket nem lehet beirni a katalogusba. Egyebkent biztos nem gyenge a 2.5i, inkabb azt mondanam, hogy az mozgatja a kategoriatol elvarhato dinamikaval az autot.
Sajnos a kibocsatasi normak es a jo katalogusadatok mellett sokszor elmarad a karakter jol megcsinalasa, ezert lehet ebben az autoban a 2.0 165 lovas motor gyenge erzetu. De pl a Splashben, meg a tobbi Suzukiban az 1.2 16vampir mind a 86 lova az nagyon elni akar, orommel porog fel es csapkodja a revlimitert, meg cibalja a kis kasztnit maga korul, tenyleg tiszta racse meg vatanen. Aztan persze komikusan lassu, a “nem meno” eros autokkal orrot turva mesz el mellette.
egyebkent a mi Audink is kelletlen volt, olyan volt a gyari program, de egy chip csodat tett vele - a nyers teljesitmeny alapvetoen eleg lett volna gyari allapotaban is, forgatva szepen ment, de hianyzott belole a rugalmassag, pici gyorsitashoz is vissza kellett pakolni. Hat most mar nem kell pedig nem lett agyig irva, 163 lorol kb 185-re, viszont a gyarilag 225Nm-re korlatozott nyomatek elszalad kb 280-ig es azt rohadtul erezni. Meg tenyleg sokkal porgosebb, jobban veszi a lapot minden tartomanyban. -
veterán
A kispolszki 24 lóereje is csupa móka és kacagás.
Bár az igaz, hogy autópályán nem próbáltam. -
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #185377 üzenetére
Ha nem oldana meg nem tudna gyorsabb lenni, mint az egytengelyen 200 lovas autok.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #185377 üzenetére
Adott körülmények között nem is füstöl szinte semmit, pedig ez egy demon (még erősebb).
Kevésbé optimális esetben jóval kevesebb ló is elég ahhoz, hogy füstfelhőt hagyjon maga mögött.focvis: Pedig ott tudnád kiautózni maximálisan.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #185379 üzenetére
Vedd ki a kipörgésgátlót. Mindennapos közúti forgalomra személyautóba tök fölösleges és haszontalan a gyakorlatban.
50-re, 90-re, 130-ra, 150-re gyorsulás számít a gyakorlatban.Azért tud gyorsabb lenni, mert a nagyobb kerekek adnak nagyobb tapadást. Egy Ignis sem a ménestől visít fel, hanem a virsli gumiktól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #185383 üzenetére
Szerintem azt senki nem vitatja, hogy a szabályos autózáshoz idehaza kell a 700 ló, vagy akár 200-250. De ezek az autók nem is azért léteznek, mert racionálisan nézve szükség van rájuk, nem a helyváltoztatáshoz szükséges minimumot képviselik.
Viszont van olyan, hogy kellemetlenül lomha a forgalom ritmusához képest. Legutóbbi ilyen élményem a gen2-es Ceed 1.4 szívó táltossal. Hát, a fővárosban azt már kényelmetlen volt használni, nem volt meg a dinamikája még kipörgetve sem igazán, folyamatosan gangolni kell lefelé, ha egy picit is gyorsítani akartam.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
bandus
veterán
persze, hogy meghirdetés előtt sikerül meghúznom kicsit a kocsit. bár nem nagyon látszik semmi rajta, a másik autón is csak minimális. egy régebbi, szakad fos smart parkolt be elém a szokásos kretén módon (merőlegesen, két párhuzamosan parkoló kocsi közé), szűk utca, mindkét oldalon parkoló kocsikkal hogy ne tudjak normálisan kifordulni, és egy icipicit sikerült meghúzni. normál esetben hagytam volna egy cetlit, de fizessen az ilyen rohadék, aki nem képes felmérni, hogy mennyire baszik ki a másikkal.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #185384 üzenetére
Néha előveszem a kocsit a fővárosban is, gyakran érzem, hogy dinamikusabban a saját tempóm, mint a környezetemé, az említett 116 lóval. És ehhez még nem padlózok, nem kínzom a vasat, csak egyszerűen nem tudom autózni a saját tempómat.
És a manuális váltónak része, hogy vissza kell váltogatni.
18 évet éltem Szegeden, ebből 12-t jogsival. Egyetlen egyszer fordult elő velem, hogy a nagykörúton a Szentháromság utcától a hídig sebességváltás nélkül, csak mmotorfékezéssel tudtam végigmenni fényes nappal. Budapest egy katyvasz, pirostól pirosig autózunk, mert így vannak hangolva a lámpák. És ez az a helyzet, amikor lehet haladni, nincs dugó.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #185385 üzenetére
Autómegosztós kocsi mozgássérült helyen forgalommal szemben parkol, kerékbilincs rajta. Kíváncsi vagyok, a szolgáltató mikor értesül róla.
Remélem, a büntit ráterhelik az utolsó bérlőre (elkövetőre) és a szolgáltatásból is kizárják.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #185387 üzenetére
Persze, hogy rá fogják, hacsak nem valami lopott regiszráció. Bár valószínűleg akkor is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
bandus
veterán
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #185386 üzenetére
Mondjuk egy 116 lovas TDI jóval dinamikusabban halad, mint egy 1.4 100 ló körüli benzines, főleg, ha még a kasztni is könnyebb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bandus #185391 üzenetére
16 éves, jogsi nélkül törte rommá anno a Limos Mercit. Ott is a szülők fizettek végül gondolom, de az tény, hogy illetéktelen személy vezetett.
Szerk. Qru gyorsabb volt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-v-
addikt
válasz MrSealRD #185373 üzenetére
Jó azért annyira nem kell ám temetni automatával is jobban megy mint egy kézi váltós E39 530d amit anno megjelenéskor össze vissza dicsértek mennyire klasszul megy [link] - persze ez szívó, nincs annyi nyomaték de az automata visszavált neked, a 40-140 11.9s az egy teljesen korrek érték, 100ra 8s, 160ra 20s .. nem vadállat de teljesen baráti.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BMW topik
- Honor Magic V2 - origami
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs