Hirdetés
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Kopogásérzékelővel nem jutottam előbbre, és a néhai szerelőmmel sajnos már nem is fogok.
(10 éven át jártam az autóimmal hozzá, 39 éves volt, rendezett, szép műhely, korrekt hozzáállás, 2 hete szívinfarktust kapott. )Tegnap szerelő után kutakodtam, és egy srác jelentkezett is, hogy ő szívesen vállalja az autó szervízelését. Fel is vázoltam neki, hogy nagyjából rendben van a maga 340 000 Km-ével az autó, de a legutolsó Check lámpa projektet már nem tudtuk megoldani a szerelőmmel.
Jelenség: nagyon ritkán (havonta 1x, 2x), 1-esben, max 2-esben, gázpedál nyomásra nincs reakció kb 1 mp-ig, majd egy tompa puffanás alólam (talán kipufogó felől, legalábbis a korábbi szakival erre tippeltünk, nála természetesen nem produkálta a hibát), és újra minden OK.
A tegnap felhívott srác, így látatlanba kapásból mondott valamit, hogy az EGR szelep nyitva marad vagy mi. És a puffanáskor visszazár. Mit gondoltok, lehetséges hogy tényleg valami ilyesmi baj van? Csak mert a diagnosztika kopogásérzékelőt jelez, de véleményem szerint nem a szenzorral van a baj, mert nyilván ezt a jelenséget mutatja. Vsgy hát gondolom, és mivel 40 000 Ft a szenzor, nem kísérletezgetnék a cseréjével. Kétlem hogy a cserétől megszűnne a puffogás. Szívesen hallgatok véleményeket, ötleteket, lévén hogy új szerelőm lesz, szeretnék nem tök hülyén állni előtte, mikor magyaráz. Köszönöm.
-
Integrale
veterán
válasz i-sti #111654 üzenetére
Így marad!
Az a bajom a szürkével, hogy a jó kontraszthoz világosabb szürke kell, világos színt rakni váltóra, kormányra, tehát olyan helyekre, amiket fogdosol, szerintem nem ajánlatos, mert csúnya lesz. Gyárilag is fekete volt, ragaszkodom a gyári állapothoz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Johnny_vT
senior tag
Valakinek van tapasztalata törésmentesen vásárolt, de valójában törött autó jogi vitájában? Annyit játszottam a napokban detektívjátékokkal, hogy összeállt a kép és ma reggel a márkaszerviz igazolta is: az S60-am hátulja törve volt.
Részletek a másik topikban.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Magnum_
nagyúr
válasz Johnny_vT #111658 üzenetére
Te Magyarországon élsz?
Azért kérdezem, mert eurós összegeket dobálsz, ha nem Mo.-n, akkor tudok véleményt mondani. Mivel nem ismerem a külföldi kártérítési jogot.
Ha jól sejtem, külföldön vetted.
Milyen a szerződés? Export only?Ha Mo.-n élsz, akkor meg annyit tudok csak írni, hogy a használt autó vásárlása egy kockázat, ha magadnak nézted át, akkor pláne. De okos szerződéssel még inkább. Itthon aztán mehetsz bíróságra, ha ez a hazai gyakorlatban egyébként jelentéktelen hiba a leírásod alapján nem veszélyezteti a műszaki alkalmasságot (amiben benne van a sofőr és utasainak biztonsága is), akkor csak sok sikert a pereskedéshez, meg annak és a szakértő(k) költségeihez, ami aztán tényleg felmehet 2k eurónak megfelelő forint fölé..
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Magnum_ #111659 üzenetére
Németországban vettem és itt is használom német rendszámmal, biztosítással. Privát eladó, privát vásárló, magánhasználatra. Mobile.de mintaszerződését töltöttük ki. Ott csak a karcok vannak feltüntetve, a sérült autó rész ki van húzva.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
kisza25
félisten
válasz z123456789 #111656 üzenetére
39 jövőre leszek, ilyenkor az ember kicsit mindif átértékel
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #111657 üzenetére
Én viszonylag világos szürkével varrattam, ~6 hónap után sem néz ki koszosnak.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Johnny_vT #111660 üzenetére
bele van írva a szerződésbe, hogy az eladó kifejezetten nyilatkozza, hogy unfallfrei? Nem mindegy, hogy jelenleg sérülésmentes, vagy hogy sosem szenvedett sérülést, amit jelent az unfallfrei.
Valamennyire azért inspirálta a BGB a Ptk-t...[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Magnum_ #111663 üzenetére
III. pont utolsó előtti sorban nyilatkozik róla, hogy mióta ő birtokolja azóta balesetmentes.
Az utolsó sorban pedig nyilatkozik róla, hogy semmilyen más egyéb kár, hiba nincs az autón.Nálam előbbi ki van húzva. Utóbbihoz pedig az apró karcolások vannak feltüntetve.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Magnum_
nagyúr
válasz Johnny_vT #111665 üzenetére
Gyanítom, Németo.-ban komolyabb eljárási ÉS ügyvédi költségek vannak, mint kishazánkban, ahol egymás árai alá mennek a megélhetési ügyvédek, így kimatekoznám, hogy az általad leírt tök jelentéktelen hiba megéri-e azt, hogy locsold bele a zsét bizonytalan kimentellel.
I humbly and respectfully decline™
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Magnum_ #111666 üzenetére
Valamikor csak végére kell járni a dolognak. Ha hagyom és eladás után a következő tulaj is észreveszi ezeket, akkor én vagyok a fasz rossz végén. A személyi felelősségbiztosításom fedezi az ügyvédi költségek nagy részét, ezen kívül kezemben lesz két kikerülhetetlen szakértői vélemény addigra. Nem az eladó nyugdíjas bácsit akarom büntetni, de helyette szopni sem fogok.
Nem is a lökhárító a fő gond, azt kb. 100 euróból tudnám javíttatni (csere nélkül). A vezetőülésben működésbe lépett a WHIPS. Ez két acél elem deformálódásával jár, amik miatt ugye keletkezett az a rés az ülés és a támla között. Ezek nem deformálódnak attól, hogy Pista bácsi erősebben hátradől, annál azért durvább ütközés volt.
Mivel első tulaj egy márkakereskedés (aki olcsón jut alkatrészhez és ott a saját szervize), ezért gyanítom, hogy az összegányolt lökhárítót és az egész balhét az öreg okozta, aki olcsón meg akarta úszni a dolgot. Abból kiindulva, hogy a kötelezőn túl 1,5 évvel húzta a vezérléscserét (pontosabban azt már én csináltattam) és hogy soha nem akarta javíttatni a lökhárító horzsolásait sem egy 10-15 eurós javító stifttel, arra következtetek, hogy eléggé fillérbaszó volt az öreg.[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz Johnny_vT #111667 üzenetére
Nemtom
náciországbanMerkelországban hogy van, de szakértőt csak a per során a bíró rendelhet ki. Ami előtte születik max előzetes vélemény lehet, még ha hozzáértőtől is sikerül beszerezni.Amennyiben a szerződés pontjai között az van leírva amit te idéztél , akkor nehéz lesz bizonyítanod hogy ő tudta a saját birtoklási időszaka előtti hibát - már ha ott is hasonló a bizonyítási kényszer.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Johnny_vT
senior tag
A lökhárító sérüléseiről és négy hiányzó rögzívőcsavarról vannak képi és videófelvételeim vásárlás előttről. Talán még az ülés pozíciója is látszik az egyik videón. A légzsák hibakódot közvetlenül vásárlás után a márkaszervizben olvastattam ki, ezen a diagnosztikán is rögzítve lett a lökhárító furcsa állása.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Magnum_
nagyúr
válasz Johnny_vT #111672 üzenetére
Mo.-n ez úgy megy, hogy bizonyítási teher rajtad. De ez szakkérdés, szakértőt ki rendelni, előlegezni kell a költségét. Ha nem tudja egyértelműen megállapítani, hogy a sérülés a bácsi alatt keletkezett, vagy jelentős a hiba, akkor bukó. + két év csak az első fok legalább.
USA-ba kellett volna születni, ott aztán lehet lengetni a pört
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #111672 üzenetére
Elég erőteljes behatás kell ahhoz, hogy a whisp bekapcsoljon. A lemezek viszont nem sérültek láthatóan. Nehéz ügy. Próbálj meg az öreggel egyezkedni. Ha ez nem sikerül akkor nem biztos, hogy belemennék egy jogi herce-hurcába. De második lépcsőben esetleg egyeztethetsz egy kinti ügyvéddel. A konzultáció nem egy nagy költség. Ha ő azt mondja veszett fejsze nyele akkor meg max itthon adod el...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Snoop-y #111670 üzenetére
Megnéztem a linket, 1.2 szívó 90LE 120 nyúlmókus... Igaz hogy 900 Kg... 4 méter, a Punto II 3,8 volt... Azaz kb az a kategória. Namármost ha nem tapossa, akkor elhiszem az 5 litert, de úgy kb útakadály Ha tapossa neki, az olyan 8-9 liter. Persze mi a taposás Normál haladással elhiszek neki 6-7 litert max.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #111675 üzenetére
Ami benzinnel megy az megeszik 10 litert. Atlagfogyasztasnal kb 3x annyi fogyasztas kicsikarhato barmilyen autobol csak azzal ha harmadiknal feljebb nem valtasz
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Johnny_vT
senior tag
"pont, hogy a márkaszerviz melegítette rá az öregre a tákolt vasat"
Benne van a pakliban, de ezt meg az öregnek kell tisztáznia. Levelezve fogok kommunikálni velük, hogy megmaradjon. Ha azt mondják, hogy törésmentesen vették és náluk sem volt baleset, akkor viszont muszáj jogi útra terelni. Én azt tudom bizonyítani, hogy a hibák vásárláskor fennálltak, de a törés ténye rejtve maradt, innentől fogva ha nem tévedek nekik kell az ellenkezőjét bizonyítaniuk.
Az hétszentség, hogy nem fogom megkockáztatni "törésmentesen" továbbadni mikor eljön az ideje.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
veterán
Boldog névnapot kívánok az IRL Kornél nevű fórumtársaknak!
-
barnam_
nagyúr
Meghalt egy motoros az Erzsébet hídon
Szerencsétlen
Az egész környék beállt, elmondás alapján a Hegyalja út - Ferenciek tere busszal kb. 1 óra volt.(#111680) focvis: a Ludovikákat se felejtsük el
-
-
nyogo83
senior tag
válasz barnam_ #111681 üzenetére
Masik topicban pont irtam rola
"Pont mellette jottem el reggel. Budarol Pestre meno buszsavban allt egy auto, a motor pedig fent a jardan a pillerek kozott, az egyik piller toveben meg szegeny szerencsetlen letakarva
Napi szinten van ott baleset, de ha a rohadt trafizas helyett csak 1 hetig az ilyen kiemelt helyeken buntetnenek, akkor talan visszafognak magukat az autosok.Valoszinu itt is azt tortent, amitol minden nap fosok mikor arra megyek.
Budarol halado sav altalaban all, es sokszor a hid kozepen egyszer gondol egyet a gyoker es padlogazzal kivag a buszsavba, hogy ott sunnyogjon elore a hid labahoz a kanyarodo savhoz.
Elmult 1 honapban legalabb 3 balesetet lattam, akkor "szerencsere" mindig a busz csapta seggbe az autost.
Viszont itt gyanitom hogy a motorost kilokte a pillereknek..."Es meg mielott kapnam a savazast, itt az "autosok" alatt azokra a gyokerekre gondolok, akiket nap mint nap latok a teljes KRESZ-t telibeszarva kozlekedni. Rengeteget jarok autoval is, robogoval is varosban, de az elmult fel evben katasztrofalis lett a kozlekedes a varosban szabalyok szabadon ertelmezese miatt.
Arrol nem beszelve, hogy sokszor rendor elott nyomnak olyan szabalytalansagokat, amire a rendornek 90%-ban csak orrturas a reakcio. Akkor mitol is felnenek...
Pl csak temanal maradva, Erzsebet hidon nem egyszer a rendor ele vagott ki buszsavba zarovonalon gyoker, es a rendor ott vonatozott a seggebe a buszsavban az Astoriaig, majd elvaltak utjaik. Egy ravillogast se ert meg a rendor reszerol -
veterán
válasz nyogo83 #111684 üzenetére
Nagyon sajnálom az áldozatot.
A nagymotorosok természetesen példamutatóan közlekednek Magyarországon, csak minimálisan hajtanak gyorsabban a megengedett városi 50 kmh-nál és országúti 90 kmh-nál; sose cikáznak, sose előznek jobbról városban.
Nem.
Ha országúton / autópályán szabályosan közlekedő motorost látok, akkor 99%, hogy külföldi. Természetes szelekció, sajnos ez van.
Őszintén sajnálom az esetet.[ Szerkesztve ]
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz focvis #111685 üzenetére
En sokaig eltem Kolozsvaron, ami ugye romaniai nagyvaros, hiresen paraszt soforok orszaga, ellentetben Magyaroszaggal. Ami videkre talan igaz is, de itt BPn mindenki telibefo*** az egszet. Buszasav, jobbra terni tilos, 50es korlat? Ugyan. Utobbi egy evben Bukarestben nem halt meg annyi ember utcai versenyzes/gyorshajtas miat mint itt.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
kisza25
félisten
válasz Tsebacsi #111675 üzenetére
Nekem az i20 10 ekm átlaga 6,3liter, 1ben 3500-4000, 2ben 3500-4000 váltom el és akkor már 60-al megyek aztán, 4.-be teszem. Lakotterület végén 3.-ba visszaszúrom 100-ig
Autópályán a gyorsító sávban 110-130- ig felgyorsítok és úgy sorolok be.
Nem vagyok útakadály, de még akkor sem ment 7,5 fölé az átlagom amikor télen egy fél nap ökörködtem a parkolókban.
És mindig klímázok, vagy fűttök, nekem nincs olyan, hogy valamelyik ne menne.
A baleno 170 kilóval könyebb hasonló motorral, vékonyabb kerekekkel, én elhiszem, hogy kevesebbet eszik mint az enyém.
Az 1,4-el 8,5 volt a plafon nálam, az 1,6-al 8 liter, de azzal sosem ökörködtem, mert az nem az enyém[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
nagyúr
+1 Sok motoros normális, viszont azért vannak hibbantak is, pl. a talán keddi szembesávba jövő, és még neki állt feljebb, mondván ő álló sort előz. Jó de bmeg a szembe sávban záróvonalat többször átlépve???
Jelen Erzsébet hídi eset szerintem is autós felelőtlen kivágása miatt volt, ott épeszű motoros nem száguldozik pont ezek miatt. Szegény embert sajnálom...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nyogo83
senior tag
válasz focvis #111685 üzenetére
Abszolut nem akartam motoros vs autos falmewart inditani, nem is ez volt a lenyege a hozzaszolasomnak, lehet nem jott at.
Amugy autoskent es motoroskent majdnem ugyanolyan aranyban latok gyokereket es szabalytalankodokat mindket oldalon. Sajnos van is ismerosi korben ilyen gyoker, es az ilyen tomindegy mivel megy, csak kevesbe latvanyosan tud szabalytalankodni autoval. Motorra ulve duplazodik a gyokersege, egy 10km alatt 500k buntetest alaphangon osszeszedne. -
kovacsroli
senior tag
válasz z123456789 #111656 üzenetére
Hali,
pár hónapja nálam is volt ilyen jelenség, puffanással és check lámpával együtt, ahogy írod. Gyújtáskimaradás okozta, trafó + gyertya cserével oldották meg.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #111698 üzenetére
Félreérted. Észreveszek dolgokat, de nem idegesítem magam rajtuk. Jártam pár helyen a nagy EU-ban, és egy-két kivétellel, sehol sem jobb/másabb a közlekedési kultúra, így elkönyveltem magamban, hogy ez ilyen, és pont.
Jobb lesz nekem, ha fröcsögök, hogy balkán, ez is szar, az is szar, tiszta Oroszország, nincs morál!?"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- XPEnology
- Ukrajnai háború
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- alza vélemények - tapasztalatok
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Macska topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest