-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #112050 üzenetére
Látni olyan 300e km felettieket, amikben teljesen szép, maximum a széle van kicsit megroskadva, és vannak olyan 200 körüliek, amikben hányinger a belseje. (gyaníthatóan az a 200 nem 200).
De leginkább az a baj, hogy mindent az borít, ajtókárpitot telibe, üléseket és a tetőkárpitot is, ezért az ülés széle amit csutakol a sofőr segge, könyöklőt amit ér a kezed egész út során, hamar meglátszik a kosz.
Az elődben, (mappában a bordó) 24 év elteltével sem retek a bézs alcantara, de már szöszös."Bad reklám is reklám too"
-
ReSeTer
senior tag
Hello! Az autom jobb elso kerekenel karcolodo hang jon ki amikor be van tekerve balra a kormany elegge, de akkor is szakaszosan. Igy elsore vetemedett fektarcsa a tipp, de megkerdezlek benneteket, hatha valami mas, mert ha fektarcsa, akkor miert nem csinalja egyenesben? Valami logasa van a kereknek esetleg? Hogyan tudnam letesztelni?
Koszonom!
-
gzbotii
veterán
válasz barnam_ #112043 üzenetére
Gondolom forgalmi ugrik. Ha pl 18 hónapja volt a műszaki, akkor simán lehet az alatt akkora romlás állapotban, hogy most már nem felel meg. Ha meg 18 napja, akkor az gyanús, de kétlem, h lenne belőle belső vizsgálat
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Snoop-y
veterán
Hat meg irtam korabban itt olyanok miatt lehet elhasalni a vizsgan amiket ertelmes orszagokban sem neznek meg. Ettol fuggetlenul azert latni ossze vissza vert meg lepukkant autokat. Na hogy azok ,hogy kapnak muszakit itt az rejtely...
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
hacki87
senior tag
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #112001 üzenetére
En veled vagyok. Igy ez kb semmire sem jo viszont kb ugyanennyire nincs is ertelme ekezni ,hogy ez vagy az az auto jobb/rosszabb mert ebbol nem lehet megallapitani.
Az egesz kb arra jo ,hogy teves kovetkezteteseket vonjon le az atlag user. Vagy esetleg talaljon onigazolast
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #112072 üzenetére
Én még mindig nem csodálkozom ezen. Az Octavia nehéz, más hangolású, orrtolósabb autó, mint a kis könnyű Ibiza varrógépmotorral az orrában.
De jó példa erre a Car Throttle csapat. 3 másodperccel ment jobb időt egy M3 E92, mint egy E46 330D Touring? Hiába a sok erő, ha nem tudja a szűk, kanyargós pályán az útra vinni."Bad reklám is reklám too"
-
Peter.70
őstag
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #112077 üzenetére
Akkor aztán nem lesz huligánkodás a Volvóval
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #112079 üzenetére
Jó válasz
-
nagyúr
válasz Peter.70 #112082 üzenetére
Peti most komolyan: " két mérőpont között zárt rendszernek kell lennie, nem lehet parkoló vagy kereszteződés benne.
Külföldön is főként hidakon és alagutakban használják." Itthon annyira de annyira sok van ezekből. Most akkor vigyázz a lánchídon, vagy a Margiton, mert átlagolnak és megbaty a yard
Nettó faszság, tény, az autópályás gyorshajtás sem túl jó dolog, de szerintem itthon messze nem autópályán halnak meg a legtöbben, hanem városban és főúton. Plusz ez akkora dugókat fog szülni, hogy beszarunk, mire leérünk a balatonra, akár 2 sáv lesz oldalanként, akár 4... A magyar nem tud vezetni, nem akar RENDESEN vezetni, ő autója, ő vára. Örömét leli a másik autós szivatásában. Plusz buta, nagyon sokan agyilag alkalmatlanok a dinamikus vezetésre, néznek, de nem látnak, nem tud kombinálni. Stb. stb.
Itthon nem is tudom van-e 2 olyan véda, ami között ne lenne lehajtó vagy pihenő...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Most 8.4, ehhez az kellett, hogy ne legyen dugó a pók utcánál, sőt még a nulláson is normálisak voltak, igaz fél órával később már anyáznom kellett, mikor kijöttem az OBI-ból, dehát ezvan... A reggeli dugó viszont 10.0
(#112092) [vilike]: Ezt most nem vágom, mybad, de csak várd meg a karácsonyt és a supercips-et! Ma már megnéztem hol van az OBD csati az utastérben: szuper jó helyen!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
hülyegyerek
addikt
Minden tiszteletem azon Bp-i lakosoké, akik még nem kaptak idegösszeomlást a forgalom miatt, és egyetlen mekiben sem kezdtek el random lövöldözni.
Tegnap mentem egy Győr- Örs vezér tere -Pécel - Győr túrát a délután 5 felé. A Hegyalja úttól az Örsig annyi idő alatt értem oda, mint amennyi a Győr-Bp tábla volt. Hármasnál nem váltottam feljebb, de főleg 1-2-ben mentem. Direkt néztem a "városi" fogyasztást, 11 alá csak a Keleti után ment, szóval Tsebacsi Focusa kifejezetten takarékos
Aztán hazafelé dugó a nulláson, dugó az m1-en Tatabányáig, szóval nem kellett már megnéznem a Barátok Köztöt mire hazaértem.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen