Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Bestbuy játékok
- Assetto Corsa Competizione
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
-
Snoop-y
veterán
válasz Integrale #110900 üzenetére
Vicces ezt olvasni. Astraba akkor se ulnek ha fizetnenek erte
Szurkebb barminemu karaktert nelkulozo unalmas autot kevesebbet talalni. Legalabbis szamomra.
Tipikus A---->B auto.
Bocs ha esetleg valakit megbantok ezzel.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Declare
őstag
válasz Integrale #110899 üzenetére
En speciel sokkal jobban szeretem a nemet autoknal azt, hogy van egy fapad auto, amit ugy szerelsz fel, ahogy szeretned. Szerintem sokkal jobb, mint a japanoknal, hogy van kb 3 valktozat aztan valassz....aztan ha akarsz automata klimat, akkor ahhoz csak automata valto valaszthato...kis tulzassal persze
-
nLali
őstag
Az elektromos autók nagy előnye, hogy lopott árammal olcsón üzemeltethető.
Nem általánosítok. Örülök, hogy egyre többet látni elektromos autót. Viszont felháborító, hogy kinyitja valaki elosztó szekrény és vagy mit, hogy töltsön.
Mostantól lakattal lesz zárva, nem Rittal kulccsal.Bérelhető reklámfelület
-
Integrale
veterán
válasz Snoop-y #110904 üzenetére
Egy szot sem irtam a karaktererol, minoseget irtam. Amikor egy uj Avensis Fiat Tipo szinten van belul (anyag es osszeszerelesi minosegben), ket kategoriaval feljebb es nagy, es hibatlan Toyota nevvel atitatott pedigrevel, nem ezt varod.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #110906 üzenetére
Csak en nem latom, hogy utaltam volna hasonlora?
Annyit irtam, hogy mashol 10+ eve alapfelszereltseg resze volt a kodlampa es a sotetedo belso tukor, most meg legombolnak minden szarral kulon-kulon. (Plana a nemetek) egy F30-ba nem alap a hatso konyoklo? A hatso rostely?
Na ne mar!"Bad reklám is reklám too"
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #110899 üzenetére
Tudod van ennek a 5 ajtósnak egy normális alap változata 4M -ért (17" alu, navi...), nyugaton az alatt nincsen, mert úgy sem lehet eladni, de a keleti piacokra mint mi is csinálnak egy fapadot 400-500eFt olcsóbban.
Ez lenne a 4 ajtós 3,49M és 5 ajtós 3,59M.
Fiatnál viszont vannak csomagok, meg egyesével is bele lehet kérni dolgokat.
Nekem a fapad+ nekem szükséges dolgokkal 3,6M a 4 és 3,7M az 5 ajtós, ebbe minden benne van ami nekem kell, a többi nekem kb felesleges extra. Azokért minek fizesek?
A ködlámpát is azért kérem csak bele, mert jobban néz ki az eleje, valahogy úgy teljes, évente kb 1x kell, de 35eFt az nem pénz érte 1% az autó értékének.
A másik, hogy kb ez a lélektani határ, és amit még a pénztárca elbír.
Innentől 5évig csak tankolnom kell, de beleszeretek, akkor megtartom amíg elporlad
Meg is volt az első kettő jelentkező az autóra, azt hiszem még pár hívást le kell bonyolítanom, de már az i30 sw 1,4crdi-hez képest most jobb a helyzetEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
nagyúr
válasz nLali #110908 üzenetére
Ez a pofátlanság + szarrágás tipikus megnyilvánulása (a BMW-s részéről persze) Én kitennék rá egy papírt, hogy vajn a boltból is fizetés nélkül viszi el a zsemlét?!
(#110909) Integrale: Izé az első lámpa széle az skoda superb (kicsit, de én belelátom), a hátsó ív és lámpa picit Seat Leonos, belül meg ez a tablet, nagyon igyekeztek a letisztultságot megvalósítani, de szerintem majd a facelift lesz ebből patentebb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #110912 üzenetére
De értem, másról beszélünk.
Tudod a Fiat Tipo egy olyan autó ahol megpróbálták úgy spórolni, hogy azért minőségben a peugeot 301, citroen c elysee, Dacia Logan ... fölött legyen, ezt extrák elhagyásával érték el és hidd el, hogy tudják melyik extrákat kell elhagyni, hogy ne fájjon annyira, vagy azt úgyis belekérik ...
Ha minden dolog benne lenne az alapba, ki venné meg az extrákat?Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #110910 üzenetére
Máshogy nem jön ki a 10 alatti alapár. Nem véletlen vagy egy csomag, ami egyben tartalmazza ezeket az extrákat (Advantage csomag). Ez egy 3er továbbra is, a legnagyobb eladást produkáló modell, ebből kell megélniük. A 7-esbe már sok minden alap és pl nem is kapható 6 henger (és 260 ló) alatti motorral, de annak 30 a listaára (és rájöhet még akár 20 extraként).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #110910 üzenetére
Soha nem is volt a nemeteknel Az alapferszeletseg annyit takar, hogy megkapod az autot, hogy alkalmas legyen a közlekedesre kb . Ha neked ködlampa kell, akkor 30 ezer jo-nem jo...nem tudom, de mint irtam, inkabb ez, mint az, hogy van egy extra ami kell, de ahhoz meg kell venned 20 masik extrat egy csomagban, h megkapd.
5-10 eve nem a hatso könyöklö, de az elsö sem volt szeria felszereltseg egy A6 audiban pl. Az hogy ma benne van, az annak tudhato be, hogy igy van megdizajnolva az a közepsö resz az üles között, igy nem tudjak kihagyni
(#110916) [vilike] szerintem csak azert nem, mert ma mar a kurblis ablak oldtimer es dragabb lenne beszerezni, mint 1€ ert az elektronikat, kinabol
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
Elektrosokk
addikt
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #110922 üzenetére
Abba nem volt alap, csak a villany szekekhez, ami masszivan felaras volt.
Az elektromos derektamasz az amire te gondolsz, az mindben volt.
De azt pl megrendelni sem tudtad, ha bele szakadtal sem, klima, konyoklok, 4 elektromos ablak, elektromos, futheto es behajthato tukrok nelkul.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
-
Declare
őstag
válasz Integrale #110920 üzenetére
Hat ezt nem latjuk akkor egyforman
Vannak olyan modellek, meg markak, amik a kivaltsagokrol szolnak (pl 7 es bmw, porsche, maserati, de pl egy ferrarit sem fogsz elhozni 1,4 tsi vel ). Ott igen, ez van, hogy az extralistan van még kb 5 rubrika, amit beixelhetsz, hogy akarsz e az elektromos heremaszirozora swarovski diszitest vagy sem, de amugy megkapsz minden fele földi jot, alapbol.
Egy A6, 5 bmw nem erröl szol...ott még böven benne vannak a ceges vasarlok, ahol van egy keret, amibe bele kell ferni, abba belefer a navi, esetleg az alap börüles egy 30d motorral es mindenki örül...de nem igeny, hogy a kedves vevönek ne kelljen mar x-elgetni az extralistan
-
barnam_
nagyúr
válasz Tsebacsi #110927 üzenetére
Amit nem bírok megérteni - és nyilván nem csinálná, ha újságíró lenne - az a :DD smiley használata. Szerintem ilyen nem kell egy online "újság" cikkébe.
Maga az autó tényleg elég ronda a vajszínű belsővel és a világos fa utánzatú kormánnyal, de sötét színben egész vállalható.
Saint_: nem jött össze
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #110928 üzenetére
Nincs műbőr az 5-ösben. Kevered a Mercedes-szel.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #110928 üzenetére
azert mübört csak nem adnak hozza
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #110927 üzenetére
Winkler nagyon jo ujsagiro szerintem, es jo meglatasai is vannak. Nagyon ritkan erheto tetten szerintem, hogy alapvetoen o nem autobuzi, es nem a karotta fele iranybol jon, bar emiatt szerintem sokkal jobban olyan szemmel nezi az autokat meg jobban ugy gondolkodik, mint az atlagpistike, aki venni fogja az autot.
-
Gabesz77
senior tag
Üdv!
Urak, tapasztalatokat és véleményeket szeretnék kérni ezekkel a Puretech motorokkal kapcsolatban. Citroen C4 Grand Spacetourer-ben gondolkozom, de mivel nem vagyok egy nagy szakértő, így furcsa nekem, hogy ilyen nagy autóban, ilyen kicsi motor van.
Vagy elég ez? Érdemes egyáltalán benzines verzióban gondolkozni?
Előre is köszönöm.Guns n' Roses, 2023. július 19.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gabesz77 #110934 üzenetére
Konkrétan ovijáratra való szerintem. 1.6 szívót próbáltam, kis turbós valamivel jobb a nyomaték miatt, de pályán sokat forog az is (évente egyszer ki lehet bírni), és üzemanyagra érzékenyebb. Összességében a szívó az egyszerűsége miatt arra, amire való, jobb szvsz, vezérlés elvileg már javított verzió.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #110937 üzenetére
En mindig is ezt mondtam, mondom....es mindig le vagyok hurrogva, hogy wuuuuuuuu az audi meg a bmw az premium....losz@rt....vannak premium modelljei igen, de az nem az 1er, meg 3 er, meg 5 er...egy fullos 5 er az ad premium erzetet, de igazabol erre a 7er van kitalalva....meg vannak premium autogyartok, de azokat ugy hivjak, hogy maserati, meg porsche meg stb.....
-
nagyúr
Ez lehetne +1 ha nem lenne mellé néha ilyen ripacskodó, legalábbis nekem ez a siralom amit eltolt a cikkben ezt mutatja. Persze ettől az ő stílusa, de nálam ettől nem nőtt semennyit, sőt inkább csökkent, de biztos nem emiatt fog dunának menni
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #110939 üzenetére
A Maserati pont BMW szint, csak sokkal gyengébb beltérrel. Egy jól felszerelt 3er (inkább mondjuk egy A4/A5, vagy a következő 3er) pedig egyértelműen prémium. Csak meg kell élni valamiből, így lesznek olcsóbb modellek is. Ne essünk át a ló túloldalára, a 7-es nagyon messze van ettől, ne az 50 milliós autót nevezzük csak prémiumnak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #110943 üzenetére
Az F10 utáni 5-ösét? Viccnek is rossz.
Önlejáratás vagy sem, de a német trió él és virul, az olaszok meg lélegeztetőgépen tengődnek évek óta. A privát vevők nagy része korrektül felextrázva veszi az autókat (lehet, hogy "csak" 20d-vel, de 190 ló 400 NM és a 7.3-as 0-100 egy 5ernél hova nem elég?), a cégek meg meg tudják venni olcsón, fapadosan. Win-win.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #110944 üzenetére
Nem hoztam fel az olaszokat, azzal pedig nincs gond szerintem, hogy 20d, boven eleg mindenre.
Az F10-et hasonlitsd ossze a videoban levo Ghiblivel, azota volt egy facelift. Mellesleg, mi a gond a kapcsolokkal? Egy 5-osben aranybol vannak? Nem, ugyan olyan muanyag, mint abban a Maseratiban.
Anyagok minosege alapvetoen jo egyebkent, nem ugy mint egy M6 GC-ben, dragabban. (Nem volt meg olyan Maserati, amibe ne kotott volna bele, hol okkal, hol szorszalhasogatoan)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Peter.70
addikt
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #110940 üzenetére
Hat legalabb egy egyeniseg, szerintem egy jo ujsagiro ne tolja tul a PC-t, es legyen stilusa meg karaktere. Winklernek, Csikosnak, Karottanak, Valyinak van ... ezeknek az uj gyerekeknek nincs, az meg hogy eroltetik, csak meg rosszabb ..az ilyen sotlan, semmirol nem szol "teszteket" meg minek elolvasni, kepeket meg szamokat a katalogusban meg tudom nezni en is.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #110948 üzenetére
Végignéztem már párszor, mindig nézem a videóit.
Tudom, hogy F10 volt előtte, és világos, hogy ismered a kapcsolókat, hangjait, érzetet. Maseratié megvolt?
Mert az addig oké, hogy formára olyan a gomb, mint a Dart-ban, de a kapcsoló mögötte nem feltétlenül, mert a kapcsolási érzet jó. Ez már korábban is egy mellélövés volt sokszor újságíróktól, amikor sok tesztben az szerepelt, hogy a 156, Lybra, és a Fiatok kapcsolói ugyan azok, messze nem, alakra van hasonlóság, más nem igazán.Facelifttel szerencsére elég jól kikupálták az egyébként valóban gáz Ghibli ellátmányt, és a belterén is javítottak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Horgász topik
- Automata kávégépek
- NVIDIA® driverek topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs