-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #136089 üzenetére
Persze. De azert kerdeztem a tolomerot, mert 12cm -ig kitudom huzni, szemtol szemig megtudom merni azon a tavon.
A kep alapjan a fogaskoszorumnak semmi baja. Sem elnyalodas, sem hegyesedes nincsen. Ezt mar felre tudom akkor rakni felesegem bicajara. Meg kell egy hajtomu es egy hatso valto, es megvan a 9 sebesseges szett utodja.Ákkk: Gyari csomagolas, es a csoka bicaj alkatreszeket arul. A 10-es szett mar mindenhol kifuto, leertekelt.(vagyis egy idoben az M980 az volt) Anno az elso hajtomuvet is felaron vettem, 220 euroert.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bringasisti
őstag
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #136117 üzenetére
Amit a doki ajánlott sorszámozott ügyfél kártyával hogy vásárlás után a jutalék biztosan a zsebébe kerüljön azt kidobtam és a hatóanyag alapján kerestem ezt a készítményt
BENEFON DELTA--------N8
-
Ákkk
addikt
válasz Hasaggymeg #136217 üzenetére
Ettől még laikus ezen a téren.
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136226 üzenetére
Ami késik arra várni kell, szokták mondani.
Úgy néz ki júliusban megyek tekerni Szlovéniába (Júlia-Alpok lába) meg Olaszországba le a tengerig. Kíváncsi vagyok milyen lesz. Asszony beszélt rá hogy menjek ők meg ellesznek anyóséknál a kisasszonnyal. Még jó hogy megvettem a bringaszállítót.
Més que un club!
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #136231 üzenetére
Elvileg minden út előtt kellene kalibrálni a mérőt, nem?
https://barbieripnk.hu/
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #136261 üzenetére
Annyira én sem. A koncepció az, hogy kell egy eszköz, ami ki tudja számítani, hogy mekkora teljesítményt adsz le és hogy hogyan helyezkedsz el a térben, valamint valós időben figyeli a környezeted.
- giroszkóp: látja, hogy milyen szintben van a bringa, tehát ereszkedsz e vagy mászol, illetve érzékeli ha gyorsítasz, lassítasz, kanyarodsz.
- A nyomásmérő, hőmérő, páratartalom mérő széltől és naptól mentes, nyitott helyen kell legyen, hogy jó felszíni adatokat tudjon mérni
- Ha van szélirány ér erősség mérő, akkor mérhető a levegőtől származó változó nehézség a haladásban. Külön jó, ha a kerékpárosról készült egy 3D-s aerodinamikai modell, így pontosan számítható a légellenállás.
- mérni kell a kerék és a pedál fordulatának periódusidejét, illetve jó ha van egy pedál, ami képes érzékelni mekkora erővel nyomod.
- kell a gps, hogy tudd hol.
- Kell ismerni az össztömeget, mert nagyban attól függ a mászás nehézsége
- Jó lenne ismerni a gördülési ellenállást különböző úttípusokon és kéne egy eszköz, ami felismeri az útminőséget, és hozzárendeli a korábban mért ellenállást.Ne vegyetek komolyan, épp tanulok és ez amolyan kikapcsoló agymenés akart lenni... (ami amúgy teljesen reális, csak kivitelezhetetlen vagy tök felesleges)
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #99835 üzenetére
WD 40 Specialist PTFE...
Mikor erről kérdeztelek elfelejtettem a leg fontosabbat, ez mennyire zajol az olajhoz képest? Az elején csendes ez alap mindennél, de mikor kezed el hallani, és az mennyire hangos kb 60km után ha fele terep fele aszfalt?
A 400ml, mennyi időre elég neked? Mivel ez egy spray, gondolom nem tart 4x annyit mint 100ml olaj.
A másik amit ajánlott valaki nem tetszik, Muc-Off C3 Dry Ceramic Lube, elég sűrűn kapja meg a visszajelzésekné, amit én is tartok a Muc-Off olajról, hogy seperc alatt lekopik a hajtásról, és elkezd csörögni, majd minden oldalon van legalább 1 aki emiatt értékelte 5 csillag alá.
Azért csak nem véletlen hogy még mindig az olaj a legnépszerűbb kenőanyag, hiába van spray meg squirt, meg egyéb wax. Persze a sima olaj 5 euró, ez a ptfe kb 8 a squirt meg 12 de ha ezek jobbak mint az olaj, nem mocskolódnak, akkor miért csak maroknyi ember használja őket?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Fetz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #136335 üzenetére
Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget, Hasaggymeg kapja a pontot , mert éppen akartam írni, hogy a nap lúzere díjért be is jelentkeznék, ugyanis valóban van ott egy mini pöcök, ami megoldotta a problémát!
Most kicsit megtisztogatom a gépet, aztán be is mutatom, mert nagy a boldogság!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136349 üzenetére
Igaz, XC-re nem rakunk platformot!! . Várom amúgy a multi release stoplit, azzal még teszek egy próbát, de még mindíg úgy érzem, hogy nem leszünk barátok . Hiányzik a szabadság érzete, hogy sokkal jobban szellőzik a cipőm, nem merek ellazulni és csak a tekerés örömeire koncentrálni, mert ha belefeledkezek és meg kell állni, annak esés lesz a vége. Na de meglátjuk még, ma pl valószínűleg megjön a Nobby Nic is, azzal nem fosok annyira, mint a Rekonnal, hogy mikor csúszok meg és mikor kell letennem a lábamat, ez is segít egy picit. Cserébe (sajnos?) nem csak a negatívumait érzem az spd-nek, nagyon tetszik, hogy húzni is lehet, azt hamar megszoknám, szal ha az spd-vel nem leszünk barátok, akkor muszáj lesz Magped-et vennem.
Hargitára egyedül nem merek kitekerni, de ha a haveromat rá tudom venni, akkor simán kitekerünk, igaz a mi tempónkban bele fog telni pár órába[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #136337 üzenetére
Az biztos, hogy gőzerővel fejlesztenek és tesztelnek különböző akku technológiákat. Aztán, hogy ebből mikor lesz valami kézzel fogható, az más kérdés. Az írják, hogy az idei Eurobike-on már lesz kiállítva ilyen akkuval szerelt bringa. Meglátjuk.
proci0: Azt megkérdezhetem, hogy akkor azt hova sorolnád, ha mondjuk valaki vesz 1 millió körül normál, analóg hajtású bringát? Csak mert egy valamire való, tárcsafékes karbon országúti, vagy egy karbon Enduro hasonló árban van. Márpedig elég sok ilyen árkategóriájú kerékpárral szaladgálnak emberek idehaza is, sőt itt a fórumban is jó pár embernek van komolyabb, drágább bringája. 1 milla körül már elég jó e-bike is van.
jjeahh: "Az asszony nem ember, a sör nem ital és a medve nem játék"
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #136341 üzenetére
Ezt kizárólag azok mondják, akik még nem próbálták. Nekem volt szerencsém Runner gépeivel menni, bár előítélet nélkül álltam a dologhoz. Egyszerűen annyival intenzívebb az élmény, mintha másik dimenzióban lennél. Ehhez magasfokú technikai tudás szükséges, mert ha ez nincs meg, akkor irtózatosan nagyokat lehet esni. A hagyományos hajtásnál mire annyira megerősödsz, hogy tempót tudj menni, jön a technika is.
Mondhatnám csúnyán is: korlátolt, újításokat, újdonságokat befogadni nem képes emberek véleménye.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136385 üzenetére
Ez sem rossz, én is hasonlót mentem tegnapelőtt, csak 2km/h-val lassabban, mert gombásztam is közben . Ezek szerint lehet mégiscsak nagyobbak a hegyek felétek, vagy mindenre felmész ami emelkedő, a legkisebb hangyabolyra is
trialboj: Tudtommal a Slime-nak van belsőbe önthető folyadékja és ha mégsincs, lötyis belsője biztosan van. Kérdés, hogy megéri-e ilyesmivel szöszölni, mert a két belső árából lassan kijön egy tubeless kit... mondjuk az is igaz, hogy a jelenlegi külsőid ha jól tudom nem TL Ready-k. Én a helyedben megvárnám, amíg elkopnak és vennék tubeless-es külsőket, onnan már csak egy lépés az átalakítás, én is így léptem meg, adta magát a dolog. Vagy... ha drágának tartod a tl ready külsőket, akkor amíg elkopnak a jelenlegiek, folyamatosan lesném, hátha leakciózzák valamelyiket és amikor jó áron vannak lecsapnék rájuk.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
hm15
senior tag
válasz Hasaggymeg #136408 üzenetére
Kösz, ez lenne a dilemmám nekem is, hogy kiveszem a természetes közegéből. Viszont ha beválik aszfalton, meglépném a cserért, mert út-független imádnám az 1x11-et. Megnézem még egyszer, kipróbálom és azt hiszem nem fogok tudni ellenállni.
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #136423 üzenetére
meg is leptem magam, hogy mindenhol felmentem, nem toltam sehol, bár a 3-4. után már nem volt őszinte a mosolyom. mondtam is a fotós csajnak
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136435 üzenetére
Asszony csak aszfaltbetyárral tudja tartani a tempót veled?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #136513 üzenetére
En meg a cso helyett radugtam egy masik ures fecskendot a karra, a fektest oldalrol pedig egy majdnem full fecskendonyi olajjal atnyomtam, majd visszahuztam, es ezt igy parszor. Most jo.
Hatso rugos tagnak az allitojat nem sikerult rendesen megkicsinalnom, kicsit jobb, de "downhill" fokozatra meg mindig nehezkesen fordul at. Talan a rugo megfaradt, nem tudom. Nem merem szetszedni, mert ahhoz nem ertek. Es s kornyeken senki nincs, aki ehhez ert, szerintem. Egy szervizt ismerek, de azok Maguraba is DOT olajat ontenek, szoval oket innkabb nem. Pedig meg az agyakban is csapagyat kellene csereltetnem valakivel. A vegen tenyleg fel kell vinnem Bp -re.
Raktam be extra konnyu belsoket, Continental -t. Es meg jon egy 75mm -es stucnim a 100-as helyett. XTR sort hagytam, ez meg birja, bar sulyban igy vesztettem 100g -ot. Most igy 9,9kg a bicaj, itt mar nagyon nem tudok lejjebb menni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #136520 üzenetére
Az kellene... Jon a szezon, most lehet sulyt vesziteni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #136534 üzenetére
Ja és azon meg pláne, hogy meglepődtem, hogy van ami nálunk olcsóbb Véletlen, hogy csak ránéztem berguson-ra.
Sajnálom, hogy én nem bírom rávenni a feleségem a leg"light"osabb terepezésre sem, még e-mtb-ot is vennék neki ezért, de annyira félős, hogy sajna nem lenne értelme. Már a kékpályás síelést is abbahagyta ez miatt (félősség) pedig 31 éve nászutunkat is Chopokra szerveztem
Több mint korrekt szervíz volt!
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #136554 üzenetére
Úgy-úgy, meg amikor offszezonban mész fel NHH-re, és meg lehet saccolni ki van előtted a guminyomok alapján.
Corsair90: az agyhoz közel vannak a küllők a legközelebb a villához, így valószínűleg úgyis az fogja megadni, hogy a fél centi távolság (ami az érzékelő és a mágnes között kell hogy legyen) hol lesz. Minél messzebb van valami a felnitől, annál kevésbé fogja leszedni egy-egy belógó dolog az útról (fű, fa, pocsolya, sár, kiscica).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #136571 üzenetére
A Móricz Zsigmond téren összetévesztettem az autóbuszt a villamos pólóval. Pont 60 voltam. Átmentem két piroson és mikor a járda mellett elindult a busz mivel ott emelkedik az út úgy gondoltam hogy le bírom gyorsulni. Jött befelé és azt gondoltam hülye fejjel hogy kerül valakit. Persze nyomtam ahogy tudtam és egyszer csak visszafordult a Fehérvári útra. Mikor láttam hogy az első kerék megy a busz alá akkor nem tudom hogyan de a két SPD bontás után hátrafelé levetődtem a bringaról. A ruhám nem szakadt el, nem lett koszos, csak a csigolyám kompressziós törést szenvedett.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #136575 üzenetére
Igen seggre ültem és a kezem nem tudott csillapítani. A Mindenható velem volt, mikor gyerek voltam egy utcai verekedés után a kezem feldagadt a röntgen orvos azt mondta hogy nekem soha nem fog csontom törni, akkor még feljártam a hegyre és volt izom a hátamban ami megtartotta a gerincet. De mindenképpen a szerencse. A többit nem meséltem mert senki nem hinné el amit mondok.
BENEFON DELTA--------N8
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #136582 üzenetére
nekem meg még egy röntgenképem sincs az összzcsúszásos kulcscsonttörésemről, amivel dicsekedhetnék
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #136582 üzenetére
[link]
Köszi a jókívánságokat.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136608 üzenetére
Na igen, a haverinám épp tegnap mondta, hogy valamikor be kéne vállaljuk a Transzfogarast, de ott is ez van még . Gondolom a magasabb hegyekben ez általános és megszokott dolog, arrafelé nagyon későre tavaszodik ki.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #136610 üzenetére
Megnéztem a kerékszettem mennyiért megy, hát jól felmentek az árak. Új matricával ugyanazt 100€ drágábban adják, mint tavaly
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #136614 üzenetére
az a "jó", hogy ami meg pár éve jó volt, az már nincs, helyette lehet venni olyat, ami akkor még nem létezett, és lutri /a Red Power HP nekem bevált, de annak előbb készült egy szélesebb felnis változata, majd már nem is létezik a honlap szerint/
Amúgy a DT belépőszintű valamelyik kerekéből találtam jó áron, és már csábultam elfele, mikor nagyon gyorsan lebeszéltek, hogy sz*r a racsnija. M1900 Spline volt, megnéztem.Trialbojnak: ha van rá keret, ésdemes lehet megtartani is egy játszós kerékszettet. Téli görgős gumit rá, vagy aszfaltosat, vagy sarazóst, akármi.. legalábbis ha megvizsgálod, mennyiért vinnék el, lehet, hogy többet ér ilyen felhasználásban.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #136614 üzenetére
Ne viccelj már, amit linkeltem az egy 200 eurós szett, lehet tavaly olcsóbb volt, annak ellenére hogy tavaly év elején nem volt ilyen brutális az euró árfolyama, de ha 200 ercsiért is csak szart lehet venni kerékszettből, akkor komolyan jobban jövök ki ha veszek egy zsír új canyont, és az enyémet eladom amennyiért vettem. Nevetséges, hogy milyen szívatások mennek itt minden szinten.
A szervizben amúgy volt olyan váltófül egyenesítő szerszám, és szépen visszahozták szinte egyenesre a váltó alsó részét is, ami ferdeség maradt, az már a váltó miatt van, de mivel a váltást nem befolyásolja nem ajánlották hogy tovább feszegessem itthon.
A 220ml trutyival a belsőkben, a bringám jelentős sár nélkül szerintem belépett a nehézsúlyba, Runner pedelecje után, még max 1 fatbike előzhet meg a topikból, és sanszos a dobogó Majd a 3. X után mikor már vén leszek, kipróbálom milyen a fürge bringa, addig megoldjuk izomból
(#136616) ZolkoW
Lassan arra lyukadunk ki hogy az én sun ringlé kerékszettem az slx agyakkal, jobb választás min az M1900 Spline amit hasonló árban láttam ma, mint a fulcrum volt.
Nem szeretem ezt a részét a bringázásnak, masszív idegeskedés, egy rohadt alkatrészcsere, ha nem figyelsz eléggé, többet ártasz és kidobtál egy vagon pénzt.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #136647 üzenetére
Alap szint, trekking+városi 26".
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136647 üzenetére
Nem igazán értek hozzá, mert nem szedtem szét soha egyet sem . Remélem tartós lesz, ha meg nem, akkor cserélhető a kazetta, vagy kuka az egész agy? Nem igazán néztem utánna semminek technikailag, csak az érdekelt, hogy legyen olcsó, tubelessesíthető, 21mm-nél ne legyen vékonyabb a felni, ha lehet ne legyen túl hangos a kazetta és legyenek pozitív vélemények róla. Az utóbbi elvárásom miatt sajnos kiesett az összes többi 200-220 euró alatti ipari csapágyas kerék, egyedül ezt dicsérték. Mondjuk állítólag a csapágyak nem a legjobbak, de az itthon is cserélhető, ha tönkremegy.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136654 üzenetére
Érdekes amúgy, hogy shimano-tól ebben az árkategóriában már az xt agyas kerekeket szórják, akkor náluk mi az, ami drága, xtr és karbon? Ipari agyas kerekekből meg ennyiért belépő (?) szintet kapsz... mondjuk annyira nem hinném, hogy a 150-250 euró között kapható kerekek belépők, valszeg ezek is vannak minimum deore szintűek. Valamiért igazán belépő kerékszetteket nem is igazán lehet kapni ezekben a német webshopokban, olyanok ezek, mint a rapid rob külső, senki nem veszi meg őket, csak ha a bringával adják gyárilag
Ez a verseny nekem furi, nem látok a videóban semmi lélegzetelállító tájat, süt, elég egyszerűnek tűnik a recept: eresszünk egy rakás xc-st dh pályára
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #136661 üzenetére
Nekem is fura volt, aztán rákerestem a típusra, és kiderült, hogy valószínűleg nem lesz az olyan f*s. [link]
BMW001: ez a bringa volt már itt a topikban. Nem te voltál már akkor is szerelmes?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136661 üzenetére
Ja, így már értem. Bár ezek szerint az XT az nem minden alkatrészben királyság, van amiben az a belépő szint? Mondjuk ezt el tudom képzelni, amikor középcsapágyat vettem pl. a Deore-re azt írták sz*r, minimum Saint kell nekem, pedig mondjuk fékekben egész jó a Deore szint. Kerékszettből is nézegettem a Deore agyasokat, de arra is azt írták, hogy csak akkor vegyem meg, ha nem tervezek hosszú távra vele.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MittuDomain_
őstag
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136692 üzenetére
Nem vagyok otthon egyáltalán.
Még amin agyaltam, hogy 1-2 helyet megnézek az ajánlóból, ahol vannak használtak. De az az igazság, hogy simán rám tudnának sózni valamit.Van valami összefoglaló a bp-i, és környéki bringás útvonalakról?
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136700 üzenetére
Ez hasznos, köszi.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #136700 üzenetére
Merretekerjek?... én legfőképpen semerre itt össze vissza esik, a várost nem tudnám szárazon elhagyni.
Ezért érdekelne, hogy mivel most már van slime a belsőkben, ezt muszáj lenne rendszeresen forgatni? Jó pár napig nem nyúlok még hozzá, lesz bármi baja attól hogy mozdulatlanul áll? Pl megköt, összeáll, érzi hogy nem foglalkozom vele és elpárolog
Megjegyezném hogy ez nem TL, csak rózsaszín trutyi a belsőben!
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #136729 üzenetére
Igen, elég jó videósok, és bringázni is nagyon tudnak!
6030D: Igen, én is azt hittem idősebb a Palotáj.
Gondolom olyan lób@szó különbséget nem érezhet az E-Enduro és az analóg Enduro gépe között, már ami a kezelhetőséget illeti. Máskülönben biztos nem ezt használná edzésre.BMW001: Más azért egy olyan termék amit boltból veszel meg, garival. Egyébként abból a 2500 Euróból amiért az alap Caprát adják, kb 1500 a váz taggal, 1000 meg az összes többi. Szerintem nem rossz ár, figyelembe véve, hogy német webshop-ból közel 850-1000 euro csak egy Lyrik villa!
Nehogy azt hidd, hogy sokkal többe van a gyártónak a karbon váz. Konkrétan kb 100 dollár a gyártási különbség egy modern alu és karbon között! Sokan már azért használnak inkább karbont mert az alut nehezebb megmunkálni.[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #136729 üzenetére
Mást én sem látok, vagy valami nagyon elvonta a figyelmem
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
szkink
aktív tag
válasz Hasaggymeg #136738 üzenetére
Köszöntem.
-
6030D
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #136752 üzenetére
Az a baj a műanyaggal, hogy ha beesik a lánc akkor belevág és nem lehet kiszedni, csak nagyon nehezen. Ha nincs műanyag akkor max. bedarál néhány küllőt, de ki lehet szedni és haza menni valahogy.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #136752 üzenetére
Naszály inkább köves, murvás, nem lesz sár, max az Ezo-nál. Gyada felé ne menj, az a lényeg.
Sződligetnél meg feljössz a 2-esre, a "kocsimosónál" (régi Toyota szalon után balra) meg be a bringaútra.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #136752 üzenetére
A nyúlás egyébként 0,25 volt. Gyönyörű jószág. Gumiból a Schwalbe City Jet-et néztem ki rá, olcsóbb, mint a Kojak.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136767 üzenetére
Ja, az a gond, hogy én is így álltam hozzá,hogy na most lecserélem és addig gyakorlom, amíg megszokom, merthát ha ennyi ember ilyent használ, akkor nekem is menni fog. Aztán 3 esés és 1 majdnem esés után hamar romba dőlt a bátorságom . Most meg a multi release stoplival végre nem rettegek annyira az eséstől, de úgy érzem nem sokan nyomják ilyennel terepen, inkább városba való.
Csokicsibesz: Ja, az lesz, csak hát:
1. még nem szoktam meg és attól tartok folyton le fogok maradni a haveroktól
2. a multi release stopli valszeg nem terepre való és félek, hogy kicsatol
3. még nem merem felrakni a normál stoplit, amíg meg nem szokom az oldalra kicsatolást, konkrétan az SPD-t sem mertem visszarakni, amíg meg nem érkezett a multi release stopli, ha csak a normál stopli létezne, szerintem már árulnám az egész SPD szettet valamelyik aprón, annyira elegem lett az elején miatta az esésekből[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #136763 üzenetére
Köszi. Vasárnap 10 órakor van a verseny, de már holnap elmegyünk.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
cdl
senior tag
válasz Hasaggymeg #136775 üzenetére
A hátsó soron ne kelljen annyit váltogatni természetesen. Így kisebb az ugrás elöl.
A másik bringámon 50/39/30-as 105-ös szett van, sokkal jobb ez a része.jjeahh.
Ez nem fenyeget. Jó időben tekerek, amennyi időm csak van.[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #136797 üzenetére
Hát akkor ma ez többünknek nem jött össze de majd legközelebb, megyek spiningre
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #136797 üzenetére
Mondtam, hogy az ezónál lehet rossz.
Ha tovább mész, utána már csak kő van.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen