- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maximum1
őstag
Minek, mindenki tudta V.A. nyer, a muglikra 10percet vert.
39 induló volt, topiktekerésen jövőre többen lesznek. -
lsebestyen
addikt
"Az Astana vonat nem fog csodát tenni. A Giro-n is bebizonyították, hogy alkalmatlanok. Ha nincs "G"- akkor Cav ott sem nyer. Ettől függetlenül én is szorítok neki. Csak sajnos rajta fog múlni, nem a során." - ezért hívták meg Renshaw-t a csapathoz, én azért bízom benne, hogy sikerül javítaniuk legalább egy picit, de való igaz, hogy pl a quick-stepnél ezzel iszonyat sokat foglalkoztak, szóval pár hét alatt nem lehet csodát tenni.
Jonasnak szerintem elég jól sikerült időzíteni a csúcsformát, Poginak nagyon nehéz dolga lesz, de nem baj, legalább izgalmas lesz.
#255830Hasaggymeg: igen, most a tavalyit ismétlik. Jobbulást!
-
Csokicsibesz
tag
Szerintem pont a tavalyi Tour mutatta meg, hogy a csapat mennyit is számít. Amikor az első héten valamelyik hegyi befutón Pogi pár méterrel a cél előtt verte meg Vingegaardot én ott azt mondtam, hogy nincs az a pszichológus, aki ebből visszahozza. De nem lett igazam és nem adta fel, vissza tudott jönni mentálisan is. Szóval a Jumbónál nem csak a versenyzők jók, hanem a háttér személyzet is.
Szóval az UAE-nek szerintem csapat szinten is oda kell raknia magát, mert a Jumbó fog próbálkozni, mert megvannak rá az embereik. Teljesen világos, hogy Pogit nem lehet 1-1-ben megverni.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
Az versenyzőként iszonyat demoralizáló lehetett. Vezetsz, ott van előtted a cél, minden tök jól áll. Aztán hopp a semmiből megelőznek és megnyerik a szakaszt
Nem is kicsivel nyert Pogi mert le volt szakadva és onnan előzte meg. Az egy iszonyatosan nagy erőfitogtatás volt.
Saját tapasztalatból mondom, hogy befutón pozíciót veszteni nagyon szar érzés, mert hiába vagy jobb valakinél a verseny 90%-ban, ha az utolsó métereken megelőz, akkor lényegében az eddigi munkád értelmetlen volt.
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
Pénteken elmentem megint erre a Szlovák "körre", hogy megnézzem, hol kezdődik az a frankó bringaút. Én azt hittem, hogy jó hosszú, már itt Sturovó/Esztergom-hoz közel fel lehet menni rá, de nem. Dunaradvány-tól indul, és tart Komárnó-ig. Szóval elsőre se sokat tévedtem, mire feltűnt, hogy ott megy a főút mellett.
Viszont pénteken nem jöttem át a Magyar oldalra Komárom fele. Hanem visszafordultam a Szlovák oldalon. És így hosszabb is lett ez a tekerés. 122km lett a vége.
Szóval akkor Dunaradvány, és Komárnó között marha jó a bringaút. Álljon itt ez, zárszóként.
Volt két Biotech gélem otthon. És mivel írtátok, hogy nem túl jó cucc, ezért a Balatonkörre vettem másikat. De hétvégén eltoltam ezt a két Biotech-et "élesben". Nem volt gond, és valamennyit segített is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
RexpecT
addikt
Szerintem ez rohadt drága.
Összetevők: Maltodextrin (kukoricából) (57%), fruktóz (42%), aromák. Allergéneket nem tartalmaz.
Vegyél valami jófajta szörpöt, meg egy kilós maltodextrint. Bejár egy jó ideig. -
6030D
Ármester
Balatonkörre én még mindig hambit, kólát és egyéb szilárd kaját terveznék, nem gélt. Kivéve, ha azt is 30cal akarod nyomni.
dellfanboy: ez viccesen nézhet ki, majd egy képet dobj róla, ha fent van. Inkább valami big apple szerű.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Azért egyrészt folyamatosan 7 órát a nyeregben ülni sem egyszerű, másrészt a bringaúton nem tudsz egyenletes tempót menni, lesznek emberek, kereszteződések, eltévedés, szóval a "menettempónak" inkább 31-32-nek kell lennie. Átlagban. Ez majd jusson eszedbe Kenesén az Árpád úton.
Szél tud megszívatni, tegnap nekünk is az ütött be. A végén már 3-4 percenként forogtunk, nekem ugye a pánt elment világgá, de haverom mondta, hogy elöl 160, hátul 130 a pulzus. Nem mindegy. Egyedül azért nagyon más.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zoliwrc
aktív tag
Nem ettől megyek úgy, nem tudom mi bajom van, most így megy.
Frissítésnek jó cucc az biztos, elfogyott az Nduranz iso-m a múlt héten és volt egy ilyen is még otthon.
Balaton körhöz nem tudok tanácsot adni, mert soha nem érdekelt, nem szeretem a nyüzsgést meg a sznob helyeket. -
-
fulton
addikt
-
Tin
veterán
Szerintem ez alkati kérdés, és amúgy ezt a pulzusos dolgot félreértetted. Ha nem lenne internet, akkor valószínűleg széttekertem volna a térdeimet, mert én is az a "toljuk" típus vagyok. Az elején annyi célom volt, hogy kiderítsem, hogy akarom-e ezt csinálni hosszabb távon. Amikor az pipa volt, nekiszaladtam én is az emelkedős köröknek, de nagyon hamar kifulladtam tőle, és éreztem, hogy ezt így el fogom unni. Utána váltottam a síkra (oda-vissza) azért, hogy felépüljön valami alap. Ez most már alakul, és mint tegnap írtam, nyaralás után jönnek az emelkedők majd megint, mert most már bírni fogom.
Ez az oda-vissza sokatoknál zavaró pont (igaz fulton? ), de azért a nulláról elindulásnál tényleg azt kellett eldöntenem, hogyan motiváljam magam. Próbáltam elmenni hosszabb utakra, de ott meg folyton fékezgetni kell meg babakocsis anyukákat kerülgetni, másik irányba meg hegyet mászni, amihez nem volt meg az erőnlétem. Egy síkos hosszabb útvonalat tudok itt a környéken, de ott reggeltől estig dugóban állnak az autók. Itt meg lehet menni, és felépíteni magam annyira, hogy utána máshol is tudjak.
Ha lenne valahol a környéken sík körpálya, simán azon mennék egy ideig, amíg nincs meg az alap. Neked valószínűleg ugyanez volt az elején, csak tudtál olyan helyeken menni, ahol nem nyíródtál ki addig, amíg átlendültél a "nem bírok" problémán. Aztán fokozatosan épült fel a többi. Na, nekem ez az oda-vissza az átlendüléses-alapépítős rész.
-
avl
senior tag
"Én felülök a bringára, aztán ami a csövön kifér (a legtöbbször)"
-> ez kortol, allapottol, genetikai adottsagoktol függöen k.va veszelyes is lehet
...40 éve én is így tettem, szoval nem azert irom, mert idegen tölem
tizen-huszonevesen, még nem annyira egészségkárosodottan más mint ...hogy nem a leghatekonyabb, arrol meg az edzestervezes szol
makrociklusok, mikrociklusok, pihenesek, ...a leghatekonyabbake szempontbol ez a sokkal jobb: #256424 neha (kortol, allapottol függöen minden masnap, hetente 2-3-szor) meghajtani, többnyire meg lazabb intenzitas es hosszabb tartam
"..magamnál legyek jobb. Ez a cél." -> ez a lenyeg, ez a jo
-
Tin
veterán
Neked más volt a motivációd, láttál egy hegyet, meg akartad mászni, és addig küzdöttél, amíg meglett. Én még ott tartok, hogy szeptemberben a nyaralás után is felüljek majd bringára, és majd év elején is. Egyelőre az az állapot, hogy tartsam meg a dolgot, és legyen egy alap, amivel már nem okoz gondot 50 km.
A kaja például most még nincs terítéken, de a fejemben már megvan. Egyelőre ugyanúgy 185/100 vagyok, ahogy kezdtem, de kinézetre sokat fogytam, magyarul zsír helyett izom lett. Kevesebbet eszek, érzem is, de egyelőre még nincs az a hatalmas odafigyelés az étkezésre, mert magamat ismerve túl sokat változtatva fordítva sülne el a dolog. De ősztől tervezem azt is, hogy rákoncentrálok a kajára, mert lassan jöhet a fogyás is. Az én célom egyelőre a 90 kg, a jelenlegi testösszetételem alapján a +8 kg zsír ledobásával és némi további fogyással az elérhető. De ehhez is az kell, hogy tartsam meg a rendszeres tekerést, meg önmagában a fogyókúrát csináltam már jó párszor, le is ment 10 kg többször is, csak éppen nem maradtam meg ott, mivel nem mozogtam.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Jól beszélsz!
#256565
avl...ezek között aligha lesz számottevő és érzékelhető/mérhető tartóságbéli különbség.#256567
Ringman...Csepel dogma.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
fulton
addikt
Nem tudom még melyik lesz pontosan, csak "célszemélyek" vannak amiket most vakon esélyes befutónak látok. Függ attól is milyen lesz a kipróba, és más dolgoktól is.
Giant, Merida, Canyon - nem lesz, Cube - nem lesz. Trekk nagyon drága felszereltséghez képest. Van még az Orbea mint esélyes.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
én a Dt swiss pr1600-ra gyűjtök, mindenhonnan csak áradoznak róla ,meg arról az agyról,stb. csak nehéz szerezni normális áron..(mondjuk ahogy nézem rose-ról a legjobb ha nem szettben veszem hanem külön külön onnan az első és hátsó kereket)
viszont van 32mm és van 23mm-as magassaágban.
van ennek a 9mm különbségnek bármi érhezhető hatása vajon?
az biztos hogy kicsivel a jobb a max terhelhetősége a 32-esnek(legalábbis papíron amit megadtak)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
dom1n0
senior tag
Ez az aero kerék elég szubjektív dolog, főleg hogy honnan számítja annak az ember, mit néz, pl. a küllök elrendezésétől is függ, profil magasság, stb.
De igen, valóban a tipikus aero magasabb profilú (és cserébe 5-10x drágább is )flash- köszi megnézem majd ezeket is, eddig egyébként nekem a gymbeames fueride jött be legjobban, de adok esélyt másnak is, kitudja...
Nekem az vállt be eddig, hogy óránként 30g iso, és mellé 3-40g gél, és 2-3 óránként pár banán..[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
ó köszi a tippet! mondjuk engem nem tudom mennyire dobálna, megint elekzdem kicsit 90 fölé kúszni súlyban ,a bringa nekem sem aero(és 9.5kg), hanem alap alu 2016-os országúti speci allez.
bár néha engem is megdobál a széllőkés,pedig a gyári speci kerék nem könnyű(cserébe bitang erős,erősebb mint a 36 küllős trekking kerekem) legalábbis kátyúztam már többször nagy súllyal és semmi 8-asés mennyire szerviz igényes? újra kenni hány évente-km-enként kell?
nekem erre a gyári axis kerékre is azt mondta a szerelő hogy nem szedné szét, pedig már hajtom 1.5 éve,azért furcsa,azt gondoltam csak kell időközönként újra kenni,tisztitani[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
Jobb bizony egy jobban guruló gumival
Viszont nálam a pirellik 5160km után már hááát nem tudom ki fog e bírni a kopás jelző még 5000 km-t. Nagyon puha cucc magas TPI, de pont ezért nagyon kopik is.
Remélem elmegyek még vele annyit, ja és defekt nélkül. Majd most visszacserélem az elsőt a hátsóval. (ezek a gumik annyira jól tapadnak hogy nincs e szempontból jelentősége hogy elől vagy hátul van)[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
tényleg nem kötekedés(csak okoskodás ), csak az hogy egy world tour csapat mivel teker az sajnos nem mindig a legjobb, ezt mondták már versenyzők is hogy előfordul többször hogy a szart adják alájuk, dehát ezzel kell menni mert ezzel van szerződés,ez van
persze nézhetjük onnan is hogy a többihez képest milyen a technika,márpedig a jumbo tavaly másodikak lettek, most vezetnek,(vagy csak ennyivel jobbak a riderek hogy a fossal is nyernek )[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
persze, csak így ez jutott eszembe.
ha a normál belsős országúti külsőket nézem ezen a teszten, akkor itt még mindig a gp5k a legjobb ár-érték arányú, a picit gyengébbek (legalábbis pontszámban, gördülésben vagy defektállóságban) drágábbak, bár az lehet hogy kevésbé kopnak azt nem tudom
nekem egyébként végülis mondhatni jók a tapasztalatok vele, 8000km után 1 szer volt lassú defekt, egyszer egy felütéses (hatalmas kátyúba mentem) és egy hátsó kerék csere mert egyszer csak elszakadt a futófelület.
de azért én megyek kifejezetten borzasztó aszfalton vele, meg balaatonkör,ilyenek...[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
ó srácok maradjunk már a realitások talaján, milyen 60km/h síkon? meg 40 es utazó...ugyan már. Lejtőn ...de oda is minek 60-70-80 km/h kimondani is horribilis, ráadásul útviszonyt is vegyük számításba, én ahol eddig jártam pl sehol nem lett volna biztonságos nem hogy 60 még 50 is alig. Kanyarok stb.. kavicsfelhordások..
mi halandók nem fogunk 40 es utazóval menni egyedül, bármennyire is szeretnénk hátszél nélkül. akár milyen tányért teszünk előre. Hátszélben én a 36T/11 el is elvagyok 40 feletti tempónál . 36T/11! és még ott a 48 as első ha kell...de nem szokott kelleni. 45 től fentebb am sem megyek, de enyhe lejtőn is elég nekem, 53-57 ig elviszem vele elég is. nem váltogatok elől emiatt egy kipörgetésre.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Még múlt héten a bölcsességfog műtétem előtt kimentem egy körre, megtoltam a helyi felüljárót, 22mp, 50km/h átlag, de 4% emelkedő. Igaz volt szél is hozzá, na majd legközelebb szélcsendben is megnézem, érzésre nem adott sokat.
Sprintekbe is egész hamar bele lehet jönni, bár biztos alkati kérdés is, hogy mennyire vagy robbanékony.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
“Ez már megint egy nagyon körülményes, amolyan túl van b***va téma de nagyon...”
Mint minden, amibe belekezd.
”Így nem lehet bringát venni.”
Nyugi, nem is fog.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csokicsibesz
tag
Ez az 5. szkasz volt, szóval még nem kell temetni senki. Még van vissza bőven
Az az érdekes h WVA elég gyengusnak néz ki, legalábbis a tavalyi formájához képest mindenképpen.Poginak meg lehet tolnak majd egy kis gepárd vért, hogy erőre kapjon.
-
Friczy
senior tag
Az e-bike-omon van valami roppant érdekes szabadonfutó, egyáltalán nincs hangja. Ezzel szemben a hajtóműnél is van valami racsni, így ha hátrafelé tekerem a pedált, nem viszi hátrafelé a láncot, viszont ott racsnihangja van. Ez mondjuk annyira nem érdekel, de a klasszikus láncolajozás, hogy a pedált hátrafelé hajtva csepegtetem az olajat, nem működik
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)