- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A gordeszkaknal volt 6 ezerert cipo, en azt nezegettem, a turacipo ami van 3 vagy 4 ezerert az se rossz, de valami kemenyebb anyagu talp nem artana, azt meg tesztelni kene, hogy birja, mert az adidas cipom talpan mar 3 centi mozgasa van a pedalnak, ugy bevagott a pedalrol a tuskesor
Everybody lies.
-
5381
aktív tag
Néztem shimano tányérokat, azokon nincs ilyen. Szerintem is érdekes.
Vagy negyed óráig gondolkodtam, mikor törhettek le a hiányos fogak. Ha nem lettem volna olyan ideges, 5 perc múlva rá is jöttem volna(#92378) ShiTmano ezen tényleg olyan. Eddig nem figyeltem fel ilyenekre.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
nagyúr
-
rétisün
veterán
az 54-es Feltemen is 90-es stucni volt*, ráadásul 8-16 fokos összevissza forgatható. de pl. az xs-es Canyonokat is 80-assal, az s-est 90-essel adják 'gyárilag'
*de azt hiszem ezt már írtam párszor....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
5-6 kiló az rengeteg lenne. Ezek nem ólom akkuk, hanem lítium. 5-6 kilós akkuk az ilyen épített szörnyekbe vannak, de ott a bringa össz tömege is motorokra hajaz, meg a teljesítményük is. Minőségi szabvány pedelec rendszer manapság már elég könnyű a teljesítményéhez képest. 2,5kg az 500Wh-s akku. A Bosch motor 4kg a Shimano E8000-es motor 2,8kg.
Nem olyan vészes ez már. Egy komplett pedelec rendszer (motor + akku + sallangok) ad hozzá kb 5-6kg-ot a kerékpár súlyához, persze minőségi rendszert feltételezve.
Így néz ki a Bosch akku szétszedve: [link]
18650-es cellák vannak benne. Azt hiszem a 400Wh-s-ba 40db, az 500-as-ba 50db.Dottore: Ezt a nadrág betétet valahogy én sem tudtam megszokni, mindegyik gatyámból azonnal kivettem. Még a minőségi gatyákba is olyan kényelmetlen mintha egy pelenkát vennék fel a bringás gatya alá. Plusz melegít is, többet ront a komforton mint javít. A betét maximum a hagyományos feszülős bringás gatyákba elviselhető, mert ott csak egy réteg az egész. Egy ilyen baggy short-ban valami borzasztó.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
az is lehet, és ezesetben az ő hibája, bár nem lennék meglepve, ha az újonnan 5e Ft-ba kerülő acél sínes cucchoz nem tartozott volna. Sőt, ha nem tartozott volna tényleg, akker sem értem, hogy merte rábízni arra az egy bizonytalan rögzítésre a bringáját, szóval nem akarom rákenni a gyártóra. A Thulének legalább olyan a kialakítása, hogy ha ügyetlenül rögzítem, és később meglazul, akkor is valószínűtlen, hogy ki tudjon jönni belőle a váz, mert szűkül a nyílása.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Normális anyagból meg lehetne azt csinálni,de hát ez is tömegcikk lett.
Közben megosztom veletek Paul Lange válaszát,mellyel semmi kifogásom nincs,nem úgy mint a Shimano anyagminőségével."
...a probléma ismert. / a jelenség a 29” esek elterjedése óta sokasodok, megoldás apró, a szerkezet mechanikai változtatásával folyamatban van /
Jótállási időn belül a hibás termék + az eladási számla másolatával cserélem a kazettát.
by the way
Nem nyúlunk a garanciális termékbe, mert jótállását veszti a termék ! Tudom bosszantó a meghibásodás, és valahol megértem a csalódást az XT minőséggel kapcsolatban,
de fogyasztói társadalom kitermeli magának az újabbnál újabb rendszereket, melyeknek a régi beváltak nem tudnak maradéktalanul megfelelni.
A gyorszáras rendszer nagyobb hibaszázalékkal teljesíti a 29 es ill 650 B s rendszerek teljesítmény igényét, mivel nagyobb nyomatékot ad le a 11 es rendszer 32 – 40 / 42 es áttétele.
Ezért térnek át a gyártók a 11 es rendszernél az átütő tengelyes rendszerre, ahol is kisebb a meghibásodás – itt is előfordult 2015-2016 ban, ebben az évben még nem volt rá példa.
Illetve az xtr nél nincs ilyen meghibásodás, a kazetta test az anyagösszetétele miatt.
szép napot
Varga Zoltán „Vargánya” | Qc manager"
...azt viszont,hogy az átütő tengelynek mi köze van a reteszelő mechanikához,nem vágom.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
peppe79
senior tag
Mi benne a marhaság? Hogy megfelelő méretű, és rendeltetésű bringát szeretnék neki venni? Ilyen megközelítésből én is vehetnék a 190 cm-es testmagasságomhoz mondjuk egy 16"-os MTB-t, vagy egy 54-es országútit.
A nejem amúgy közel 180 cm. Neki volt már például 18"-os Capriolo városi bringája. Na, olyan nem kell több, kisebb vázméretű meg főleg nem. Aztán volt már nagyon kényelmes, "Amsterdam" jellegű kerékpárja is, 54-es vázzal. Ez tökéles volt mindaddig, amíg bent laktunk a városban, és ott volt a közelben minden. Néha még én is használtam, amikor a boltba gurultam vele. Most viszont kiköltöztünk a kertvárosba, innen pedig már oda-vissza 17 kilométer a munkahelye. Egy 21 kg-os, egysebességes, klasszikus holland bringa alkalmatlan arra, hogy napi szinten ekkora távokat tegyen meg. Egyrészt a "döntött" ülésvázcső miatt nem lehet vele rendesen haladni, egy idő után már "görnyeszkedve" teker az ember. Másrészt az utat egy nagyobb vasúti töltés, meg 1-2 emelkedő is keresztezi, ahol jól jön a legalább 3 sebességes agyváltó. Innentől kezdve a tanyabike is kilőve.
A felsorolt 3 kerékpáron kívül (Koliken, Csepel, Romet) semmi mást nem találtam. Pontosabban találtam, csak azok már bőven 100 ezer (inkább 150 eFt) felett vannak.[ Szerkesztve ]
-
peppe79
senior tag
Azt hogy érted, hogy "tök random"?
A klasszikus tanyabike számomra az öreg Csepel Mátra (amin még "spagetti" fémpálcás fékkar van), meg esetleg az ősrégi Csepel Velence. Az öregasszonyok a mai napig ezeket hajtják itt a faluban. Ezek azért távol állnak a mai bringáktól.
Ami picit hasonlít a mostani városi kerékpárokhoz, az például a 80-as évekbeli Csepel Túra. De ha megnézed a 30-40 évvel ezelőtti Csepel bringákat, azért ott is felfedezhető a különbség a mostaniakhoz képest: a középcsapágy például olyan magasan van, hogy a láncvilla közel párhuzamosan fut a talajjal. Aztán nézd meg a hátsó támvilla - ülésvázcső - láncvilla elhelyezkedését: majdnem, mint egy egyenlő oldalú háromszög. Az első villa jobban ívelt, a homlokcső pedig jellemzően nem túl magas. Ilyen vázgeometria nem jellemző manapság.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
eleve csak azért tud támpont lenni a nyeregvázcső hossza (azt is van, hogy C-C, van hogy C-T adják meg, helyből több centi eltérés), mert egyéb adatokat meg sem adnak ezeknél a bicóknál, így kénytelenek vagytok ezekre támaszkodni... pedig csak annyi az infótartalmuk, hogy azonos típusból jó esetben a nagyobb vázméretű hosszabbat is jelent, nem csak magasabbat, a hossz szerintem sokkal fontosabb adat lenne... a kolléga gondolom egyszerűen nem akar túl rövid biciklit.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Vasinger!
nagyúr
A vicc az egészben, hogy a bringa kb. 3-4 hónapos már és csak most jött ki, pedig már több 100 Km van benne. Bár anyum nem figyelte naponta, lehet lassú folyamat volt ez, de minden esetre nagyon fura. A kontra mint olyan nem tud ilyesmit csinálni? Értem én, hogy az a hátsó agyban történik, de már nem tudom hogy mibe keressem a hibát.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
nagyúr
-
zorzy4
őstag
Csengettem mint az őrült. És az baj, hogy nem féktávon belül került elém. Már láttam jó előre, csak gondoltam lecsengetem, és kikerülöm, főleg hogy már épp a szembemenő sávba készült átmenni.
[ Szerkesztve ]
A világon csak kétfajta ember létezik, jó és rossz. Mobilmementók!
-
Vanir
veterán
Akkora, viszont a duplával az a baj, hogy a kisebbik tányér - hacsak nem kb. 34 fogas, abból meg nem gyakori az óccsóvintázs - bele fog érni a láncvillába. Középtengelyt meg nem raknék bele hosszabbat, mert akkor a láncvonal nem fog kijönni.
Így triplával, a középső részre rakva a 42-es tányért, kb. 2 mm rés van a láncvilla és a lánctányér között. -
ZolkoW
őstag
van, amikor nem, sőt a Deore agyam nem valami egzotikus, mégis az anya külső fele kör alakú, csak nagyon vékony profilú kulcs megy be a lelapolt részre. a csillagkulcs, ami fentebb említve lett, meg egynesen esélytelen
nekem ilyenből van kettő: [link]
igaz, azóta vettem gumi markolatos BBB-t, de már rég volt, lehet hogy csak azért, mert kölcsönadtam az Icetoolz-okat, és sokáig nem kaptam vissza.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Sleek
senior tag
Elvileg most már minden erdei úton közlekedhetsz amit nem tilt az erdőgazdaság.
Ebben csak az a gond ,hogy sok esetben csak egy útra tesznek ki tiltó táblát. Tehát ha , pl fakitermelés van stb akkor nem minden esetben tudja a bringás ,hogy oda nem szabad bemenni , mert van kismillió út . De csak egy tábla van...
Az erdész vadász sok esetben kiskirálynak érzi magát.... Ebből szokott a gond lenni.
Bár mostanában azért akad normális is köztük aki elmagyarázza a szitut .<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
jolti
senior tag
Köszi!
Igazából fogalmam sincs. Csak sejtem.
A hagyományos középső tengelyes-golyós megoldást rengeteget szereltem, de ilyet még nem. De megoldom ezt is.
Ahogy a képeket nézem ez kompletten kijön egyben. Kéne hozzá a speckó célszerszám, ami bele illeszkedik a kis nútokba, gondolom. De az nincs. Marad az előbb említett csavarhúzós verzió majd. Kicsavarom és kihúzom, ennyi?
Ha mondjuk innen valamelyiket megveszem majd az jó lesz bele ? -
makoss
addikt
Direkt ilyet néztem, mert munkába menet nem szeretnék különálló akkuval meg a méteres vezetékével bíbelődni ami hasonló árú külső akkus változatoknál látható, mert az életben nem indulnák el akkor.
Az a bordás rész oldalt szerintem öntvény.
IP64-es védelem alatt áll.[ Szerkesztve ]
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
-=RelakS=-
veterán
Balról csak bátran, ha bírja szusszal, jobbról nem előzhet
(#95828) szjoci
Gondolom, az még bejutottnála a winchester cathedral-ba, hogy a teherautó előtt kifér, a bringást meg már "nem látta".
Én is ordítottam már rá autósra, hogy van macisajtja, tartsa is már be...[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
StLui
veterán
Igen, a jobbról előzésen nem gondolkodtam, csak azon, hogy ha haladsz az úttesten, és jobbra akarsz kanyarodni, akkor a veled párhuzamosan haladó kerékpárosnak van elsőbbsége.
Gödről Dunakeszire akkor most szabálytalanul előztem az araszoló kocsisort 2km-en kersztül, balról kellett volna elmenni mellettük, vagy mindíg megvárni amíg éppen megállnak, és ahogy megindul valaki egy kocsihossznyit akkor megállni?Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Új hozzászólás Aktív témák
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Okos Otthon / Smart Home
- iPhone topik
- Autós topik
- Politika
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs