- World of Tanks - MMO
- Escape from Tarkov
- Xbox Series X|S
- Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Gray Zone Warfare
- EA Sports WRC '23
- Bestbuy játékok
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
mai tekerés, vagy inkább szenvedés? szép kis hegyet megmásztam ma durva terepen ami a sziklákat és a törmélket illeti. Valakinek van ötlete amúgy, hogy mit lehet kezdeni egy nyikorgós fékkel? az első fékem ha gyorsan megyek semmi hangot nem ad ki, de amint lelassítok 10km/h alá olyan hangot ad ki ha egy picit is meghúzom mint egy légkürt. Városban tökéletes a tömegbe meg ha előttem vannak és nem hallják hogy jövök, de picit szégyellem a dolgot, erdőben pld egy bicajos szanaszét sz*rta magát úgy megijjedt, be is szólt rendesen.
-
#27813376
törölt tag
válasz gergo5991 #91651 üzenetére
Nekem is ilyen volt, de ugy raktam be a kereket, hogy a gyorszár laza, fék behúzva, így a tárcsa párhuzamosan áll a betétekre, zár meghúz, aztán kis kopás kellett neki és hangtalan lett.
Más:
Tudtok ajánlani droppert nekem ami viszonylag egyszerű, bevált?
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Erről hallot már valakit (jót) ?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
atok666
őstag
válasz Strezi #91631 üzenetére
A szomszedban - a slovakiaringen - epp most zajlik a 24 oras bringaverseny. Na oket se irigylem A rekkeno hoseghez vegig durva pofaszel a celegyenesben.
Atok
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #91623 üzenetére
Felsejtsd el a 26-ostt, több mint 20 éve itt a piacon a 29er, már jó ideje kis hazánkban is csak 27,5 vagy 29-es bringák között válogathatsz. Nem vallom magam sem versenyzőnek, pusztán hobbi felhasználó vagyok, tekintve hogy idén még csak 700km körül tekertem. Viszont lényeges hogy egy-egy fejlesztést használat közben észre sem veszel, de visszaülni a régebbi gépre, vagy hiányolni az adott rendszert, már zokon esik. A szénszálas vázaknál ugyan ez a helyzet. Nem vagyok az a típus aki a poliakrilnitril lépletét a mellkasára tetováltatja, de már nem széles mosollyal ülnék vissza színesfém vázra. Ezek közül kivétel az acél, mert ahhoz betegesen vonzódom. De míg alu váz van alattam, lassan jobban féltem mint a Carbon-t, mert alu-t rohadt könnyű benyomni, olyan vastag a fala mint egy sörös doboznak, ezáltal a szénszálas váz kisebb nyomódást "kirugózza", nagyobb esetén pedig megreped a lakk, esetleg az anyag, akkor javítani kell. Amit még mindig egyszerűbb összehozni, mint alu vázat megtákolni, mivel (falvastagság miatt) azt szinte lehetetlen, ugye kivétel ha a nyeregcsőbilincsnél (gyakori) törik. Amúgy a szénszálas kompozit vázakat ne keverjük a műanyaggal, tartósabb használat során pedig minden előnye megmutatkozik az alu vázakkal szemben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Dottore
addikt
válasz balintka #91650 üzenetére
Gondolom úgy is jó, hogy próbáltam és több ismerősöm is használja.
Igen, határozottan érezhető a különbség, főleg hosszabb tekerésnél. Sokkal komfortosabb. Persze ha csak pár centi áll ki a vázból akkor tökmindegy.
Viszont a WCS Carbont amit írtál nem javaslom, legalábbis haver egyfolytában panaszkodik az egycsavaros rögzítésre. Recseg, kattog és állandóan kilazul neki. Lehet csak egyedi probléma de ez is egy információ.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
6030D
Ármester
válasz balintka #91661 üzenetére
Ennyiért miért nem veszel droppert már?
Hasaggymeg: pedig próbáld ki. Nem rossz érzés több óra után száraz zoknival kilépni a cipőből. Vagy max pár pillanat alatt száradóval.
Ugyanazon az elven működik, mint a mez. Ha jól értem, azt pedig használsz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mezt igen,de a cipőből órákig nem lépek ki,addig meg belerohad.Talán majd egyszer kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #91664 üzenetére
Nem, mert az a lényege, hogy az izzadtságot kivezeti a szárához, ahol elpárolog. Illetve a cipőd is szellőzik elvileg, tehát ott is párolog. Én ugyan azt a különbséget érzem, mint a technikai póló/mez és a pamut póló között.
balintka: oda igen. De akkor sem értem. Ez egy xc cső a gyári oldal szerint. Most akkor mtb-vel mész országúton, vagy xc csövet raksz outiba?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz BlacKSouL #91668 üzenetére
Mekkora szaki a haver? Ha szereti bütykölni a bringát szerintem meg lehet próbálni a fékkarnál kicsavarni az olaj tartályt, és megnézni h kifolyik-e magától. Ha nem, esetleg picit meg lehet húzni a féket hogy egy kevés olaj kifolyjon.
Expert szinten érdemes kivenni a kereket, kivenni vagy kicserélni a fékpofát egy olyanra ami már nem kell, majd óvatosan visszanyomni a dugattyúkat. (műanyag gumileszedővel ha nincs fékpofa, és széles lapos csavarhúzóval ha van bent használt, az aktuális fékpofát ne karmolja össze)
Mivel gondolom felszerelése nincs, ez az egyetlen amit tanácsolni tudok, ha el is rontja, mindenképp szervíz következik, ahol újratöltik, szóval komolyabb kárt.Arra nem árt figyelni hogy a kicsöpögő olaj alatt legyen rongy, és semmiképp nem folyhasson végig a vezetéken pl az első tárcsára/fékpofára!!!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
BlacKSouL
addikt
válasz trialboj #91669 üzenetére
Köszi,
Az olajkieresztés jó ötletnek tűnhet, a fékbetét kivétele nem biztos, mert annyira feszes állítólag, hogy teljesen szorítja a tárcsát alaphelyzetben. Ha kiveszi közüle a tárcsát, esetleg összeugrik a két betét. Akkor meg már megint piszkálni kell. Ha meg kiveszi a tárcsát, és utána a betéteket, akkor meg kiugorhat a dugattyú.
Szokottt amúgy szerelni, saját motorjait is szokta mikor kell.És mi okozhatja ezt? Levegős és attól vizes lett az olaj?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
6030D
Ármester
válasz BlacKSouL #91671 üzenetére
Én inkább valami rossz tárolási helyzetre gondolnék. Nem volt behúzva a fékkar (nekidőlt egy másik bringa, ilyenek)? Lehet, hogy abban a pozícióban, behúzott fékkel volt, a rugó is vetemedhetett, a dugattyú is beragadhatott. Szedje ki a kereket, és nézze meg milyen a rugó, meg tisztítsa meg a dugattyúknál, aztán vissza minden és mit mutat.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
"vagy xc csövet raksz outiba?"
én is monti(?) nyeregcsövet használok outiban, mert a gyári 350-es helyett azt tudtam venni 400-as hosszal. a slopingos vázban a gyárit majdnem határig ki kellett húznom, így viszont 5 centivel hosszabban van benne a vázban.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Fred23
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz BlacKSouL #91671 üzenetére
+(#91672) 6030D ...nem is tűnik rossz ötletnek,hogy ha már kint vannak úgy is a dugattyúk,akkor kenje meg oldalaikat szilikonzsírral és tolja vissza őket valamivel,így lehet bejáratódnak mert csak meg vannak ragadva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fpeter07
veterán
Huhú a Tour de Hongrie bekerült az extrém versenyek kategóriájába. Le kellett fújni, mert szó szerint elvitte a víz és a szél a versenyzőket.
-
bringasisti
őstag
-
zoli03
őstag
-
Jester01
veterán
Mondjuk hogy a szerencsétleneket Kápolnásnyéken miért kellett a felújítás alatt álló faluközpontba terelni azt nem értem amikor a körforgónál is elmehettek volna. Ja lehet, hogy a 800 méter biciklisávval akartunk eldicsekedni (de utána meg van pár száz méter katasztrófális út megint...)
Jester
-
zoli03
őstag
-
Because
őstag
Segítsetek
Adott egy Shimano m610 váltókar (2-3x), egy m615-ös hajtás (24-38) és egy m618-h első váltó, de egyszerűen képtelen vagyok beállítani, hiába állítom a határoló csavarokat, a bowdent vagy alul vagy felül beleér
felléphet valami összeférhetetlenség?
-
rétisün
veterán
válasz Because #91693 üzenetére
ha 3 fokozatú a váltókar, akkor nem létezik, hogy nem húz annyit, hogy elég legyen 2 tányérhoz. úgy állítsd be, hogy a nagytányérra váltás jó legyen, a kisebbre váltásnál meg a 3 fokozatot használva, le kell tegye a kis lánctányérra, de ha jól van belőve a határolócsavar, nem fogja ledobni a láncot befelé.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
K Norbi
addikt
Ezt a zöld tömítőt miért nem szeretitek használni? [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Nők, nőügyek (18+)
- Ukrajnai háború
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Escape from Tarkov
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest