- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
válasz stracker06 #5452 üzenetére
Holnap megnézem másik rugóstaggal és rugóstag nélkül is.
A forgáspont [link] így néz ki, ezt hogy kéne szétszedni?
-
Teasüti
nagyúr
válasz HollyBoni #5449 üzenetére
Vedd ki a rugóstagot, majd mozgasd meg újra!
Egy forgáspontos rendszer, valószínűleg vmi fasza filléres műanyag persely van benne, mint csúszócsapágy.
Ez valószínűleg már szarrákopott és ha ez egy kalapos persely, akkor mostanra már a persely homlokfelületei viselik a terhet és azon a részen kenés hiányában gyönyörűen recseg-ropog.
Ha igazam van, akkor locsold meg egy kis vízzel, mozgasd meg egy kicsit, majd megint meglocsol.
Ha alább hagy, vagy elmúlik a recsegés, akkor meg is van a hiba.(#5453) HollyBoni
Oh, nem jött be. Ez mégse olyan igénytelen kínai vacak így elsőre.
Bár elég szokatlan szerkezet.
Valszeg vmi fasza spéci körmös szerszámmal lehet kicsavarni a helyéről a fedelet/csapot.
Ha innen jön a recsegés, attól az még mindig elégtelen kenésre utal.Oldalirányban mennyire kotyog a háromszög?
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz superecneB #5451 üzenetére
A Merida MG-3 rajzos ábráján az volt, hogy húzd bele a homlokodba, és át volt húzva mellette a bili alakzat. de aztán ez lehet, hogy sisak kialakítástól is függ. Ha megnézed a formáját látszik, ha bele is húzod, hátul van egy nyúlvány, ami pont a koponyaalapot fogja védeni.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
HollyBoni
veterán
válasz Teasüti #5454 üzenetére
Na az jó, akkor ezt sem fogom leszedni. Rugóstagot megpróbálom holnap, hátha...
Nem kínai, itt gyártották mellettünk, Perbálon. Igényes vázakat, telókat csináltak, csak pár éve bezárt a gyár.
Szerk.: Kotyogni egyátalán nem kotyog, ha erősen húzom tolom akkor ad ki recsegő hangot.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
-
Teasüti
nagyúr
válasz HollyBoni #5456 üzenetére
Látom, h magyar, de ez attól még mindig ipari hulladék.
A forgáspont szétszedésén nem is kell gondolkozni, amíg a hajtómű a helyén van.
Aztán ha van műhely a közelben és egy lakatos ember, akkor lehet hozzá gyártani szerszámot.
Vagy megoldani vmi barkács trükkel, mint mondjuk kalapáccsal kocogtatni egy lyukba beakasztva vmi puha anyaggal (ha nem akarsz a fedélben esztétikai kárt okozni). Ez lefelé még működhet, visszacsavaráshoz viszont már szerszám fog kelleni. Mindenképp keresni kell vmit, amivel legalább két átellenes lyukba be tudsz akasztani.(#5459) stracker06
Ezeket nem véletlenül zsírozzák. Nyomásállónak kell lennie a kenőanyagnak.
Ha gördülőcsapágyas ha csúszócsapágyas, a híg kenőanyagok kiperegnek onnan, kívülről meg képtelenség oda juttatni, ahova kell. Halva született ötlet.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz stracker06 #5461 üzenetére
Valóban, hacsak nem fog a szerelő is bután nézni arra a fedélre, hogy akkor most milyen szerszámmal is álljon neki.
Elméletileg ilyesmire lenne szükség, de a képekből ugyan meg nem mondom, hogy kompatibilis-e.Jól van késő van, csak a legegyszerűbb megoldások nem jutnak eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
-
Teasüti
nagyúr
válasz HollyBoni #5464 üzenetére
Nekem is van 10+ éves Neuzer fully-m, amivel elégedett vagyok arányaiban tekintve.
Voltam vele már terepen is, egész jól helyt is állt.
De attól még, hogy nem szó szoros értelmében esik szét alattam, attól még veszélyes.
Egyetlen alkatrésze se arra van tervezve, hogy üzemszerűen elviselje azt az igénybevételt.Ezzel te letöréseket ugrasz?
Hát egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki! -
stracker06
aktív tag
válasz HollyBoni #5464 üzenetére
Egy egyszerű, hülye tipp egy álmos embertől: a sarokcsiszolókhoz szokott tartozni hasonló formájú kulcs. Nem tudom, hogy vajon jó-e az átmérője és a "fogai" beleférnek-e a lyukakba, de egy próbát megérhet, hátha jó, olyat gondolom könnyebben találsz.
Bár ahogy elnézem, szerintem nem lesz jó hozzá.valami ilyesmi: link
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
Teasüti
nagyúr
válasz HollyBoni #5469 üzenetére
Kelleni fog még egy hajtókar leszedő is, ha otthon akarod megbontani.
-
Atke
senior tag
Az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet az, hogy fékezéskor az első kerék csúszik oldalra... A fék(tektro drako) nagyon harap, 203-as tárcsa van, egy suntour duro qlc20-as villán. Elvileg azt mondták nem tekeredhet.
Mikor behúzom a féket úgy pattog az első kerék mint az autóknál az ABS-nél illetve elhúz a dőléssel ellentétes irányba. Ez ma egy zakómba került, dőltem jobbra a bringa meg kicsúszott alólam balra :S
Mi lehet az oka? -
Zoli133
őstag
válasz Pttypang #5480 üzenetére
A matek az színtiszta logika, fura is lenne nélküle. De az oktatási módszerek rosszak amit a legtöbb helyen alkalmaznak emiatt tűnik logikátlannak elsőre. (Példa: "Itt egy képlet ezzel tudsz deriválni." Az már lemaradt, hogy ez mire jó, miért is létezik, hogyan keletkezett, illetve, kimarad az is, hogy ez bizony nagyon egyszerűen felépíthető (nem csak felépíthető, de következik is) az előtte tanultakból...)
De elfogult vagyok a matematika felé, hisz előbb-utóbb ez lesz a munkám.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
lefkosia
őstag
The Truth Is Out There
-
superecneB
őstag
Hogy érted, hogy pattog?
Az ABS-nél nem pattog a kerék max ha olyan útviszonyok vannak. Egyébként macskakövön szarabb is ABS-sel fékezni állítólag.A tárcsádban nincs nyolcas?
Az teljesen normális, hogy ha jobbra dőlsz és blokkolod a kereket kitörik balra. (illetve nem balra, csak a lendület irányába)
-
TripleB
senior tag
válasz -HajTömeg- #5397 üzenetére
Okavesztett...
[ Szerkesztve ]
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
deicide
veterán
válasz Doki-HUN1978 #5427 üzenetére
De, 18:45 körül lehettem ott. Nem vettelek észre?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nagyúr
Rosszul fékezel és/vagy rossz helyen van a súlypontod fékezés/kanyar közben. Kanyarban markánsan ráhúzol az első fékre és nem vagy "rádőlve a kormányra", akkor az egy normális fék esetében simán perec - nincs rajta terhelés -> kevésbé tapad -> blokkol-> kicsúszik.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz stracker06 #5489 üzenetére
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Teasüti
nagyúr
Féktárcsában nincs nyolcas, nem ér hozzá semmihez sem? Fékkonzol csavarjai kellően meg vannak húzva?
Ha csak fék nélkül megforgatod a kereket, akkor mindenféle hang és súrlódás nélkül szép egyenletesen és könnyedén forog? Gyorszár nincs meglazulva? A csapágyak nem kotyognak? -
Doki-HUN1978
senior tag
válasz deicide #5487 üzenetére
A pákozdi lejtőnél kezdetem el üldözni egy srácot. (aki ezek szerint te voltál )
Volt kb. 150m előnyöd.Mondom elég jó tempót megy a srác, megpróbálom utolérni.
Gondoltam, majd dombnak megfogom...
4-5 fordulatnyit kiálltál a nyeregből az esély -hogy utolérjelek- szertefoszlott...Még fel is merült bennem, hogy te lehetsz az,mivel az endomorf testalkatú emberek közül nem sokan képesek ilyen tempóban dombnak menni.
Több km-en át próbáltalak megfogni, ami végül a Sukoró tábla után sikerült csak.
Mikor melléd értem kinéztem, hátha te vagy, te nem néztél rám. A szemüveg stimmelt, a sapka, a fejpánt hiánya és a testsúly viszont ellentmondott, így kevesebb esélyét láttam, hogy te vagy, mint hogy nem.
Nem köszöntem és lekanyarodtam a hegy felé.
Majd legközelebb...
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
deicide
veterán
válasz Doki-HUN1978 #5492 üzenetére
Akkor már emlékszem, tényleg még vissza is néztél, mikor elmentél mellettem
És igen, kiálltam mindkét dombon, mert kicsit már fáradt voltam...
A lejtő után meg már nem volt kedvem nyomni, mert aznapra már 120km környékén jártam, meg a boltnál is meg kellett állnom vásárolni.
Szépen toltad amúgy, 31-32 körül mehettél el mellettem.Endomorf, ez jó Azt észrevettem, igen, hogy a dombokat egyre jobban bírom.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
ludsimon
veterán
Hogy-hogy most nem lesz 24 órás ph! Team? Tamás, Dani, Norbert??
[ Szerkesztve ]
undefined
-
deicide
veterán
válasz Doki-HUN1978 #5495 üzenetére
Háát, na majd legközelebb jobban figyelek!
Köszi, igen, a -43kg fogyás tavaly óta, meglátszik a sebességen. MTB-vel 33-34-es átlagig mentem fel, rövidebb távokon, a fitnessbringával pedig 36-37 is akár. A lábam is sokat fejlődött, de a súlyvesztés az, ami a legtöbbet számított, főleg emelkedőkön. Az állóképességgel végül is már a tavalyi 300-as túrán sem volt gond
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-HajTömeg-
őstag
válasz deicide #5496 üzenetére
43? Azigen... hasadról hogy ment le?
Én 16-nál tartok,de onnan az Istennek se akar lemenni egy masszív réteg, pedig érzem,hogy alatta kockák várják,hogy újra napfényt lássanak
A bringás testtartás, mikor előre dőlve tulajdonképpen lóg a has, talán még rosszat is tesz ennek a problémának.Alias: Júzer error
-
deicide
veterán
válasz -HajTömeg- #5497 üzenetére
A hasamon van még valamennyi, 3-4kg, de nem erőltetem, mert 8-10 órás edzések alatt jó a tartalék
Derékből 23-24cm-t mentem össze az 1 év alatt, gondolhatod, full új ruhatár kellett...Bringa mellett futok és gyaloglok, néha elborult mennyiségben, volt áprilisban 73km-es gyalogtúrám is. Összességében az intenzitás miatt fogytam le, mert a kaján semmit sem változtattam, sőt, most már, hogy alig van felesleg, többet is eszem, mint akkor.
Egyébként legnehezebben a hasról megy le, azt vettem észre, kezem, lábam, seggem izmos, nincs rajta semmi zsír, de a hasamon még maradt, de ahogy mondtam, nekem ez így már jó, ennyi kell is.A testtartás inkább csak esztétikailag rossz, mert úgy hangsúlyosabb a pocak, de a fogyást nem hiszem, hogy befolyásolja
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen