-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stracker06
aktív tag
Sziasztok!
Van egy régi, retro országúti bicajom, amit nagyon szeretek. Szükségem lenne hozzá jó állapotú, de olcsó fékkarokra és esetleg egyéb alkatrészekre. Gondoltam megkérdezlek Titeket, hogy nincs-e valakinek otthon elfekvőben valamilyen régi cucca, amit már nem szeretne használni és esetleg megválna tőle valamilyen mérsékelt áron. Tud valaki segíteni?
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Van egy régi, retro országúti bicajom (is), amit nagyon szeretek és szeretnék a lehető legjobb állapotba hozni, viszont nincs túl sok pénzem a "projektre".
Szükségem lenne hozzá jó állapotú, de olcsó fékkarokra és esetleg egyéb alkatrészekre. Gondoltam megkérdezlek Titeket, hogy nincs-e valakinek otthon elfekvőben valamilyen régi cucca, amit már nem szeretne használni és esetleg megválna tőle valamilyen mérsékelt áron. (Preferálnám a régi (korhű), de jó állapotú alkatrészeket.)
Tud valaki segíteni?SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz Teasüti #5143 üzenetére
Szerintem városba, nagyrészt aszfalton, jó minőségű földúton/murvás úton történő túrákhoz jobb választás egy kevésbé "rücskös" típus, például egy ilyen
Nyilván a bicaj típusa, a felhasználás módja és még sok más dolog is befolyásolja azt, hogy mi a kegjobb választás.Én egyébként olyan gumikon gurulok már jó néhány éve mint amit linkeltem, annyi különbséggel, hogy én egy 28"-os trekkingen használom őket. Az elsőn szinte semmi kopás nincsen, nem is keményedett meg, tapadást sem vesztett, a hátsó pedig lassan már csereérett lesz. (Annak idején kicsit drágának tűnt a szett, de így utólag már látom, hogy megérte megvenni.)
A SafetySystem egyébként kifejezetten jól teszi a dolgát. Nem bicajozok kiemelkedően sokat, de nem is nagyon volt defektem már évek óta. Pontosabban 1-re emlékszem, de az is a belsőgumi elöregedése miatt volt.SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz fi:zi'k #5171 üzenetére
Ha kevés pénzből kell kijönnöd, szerintem is érdemesebb a használtakat nézegetned, venni egyet és azt "reszelgetni". Normális összegekért lehet találni már egész jó gépeket is, szerintem.
Saját példa:
Sok évvel ezelőtt volt egy tesco-s bicajom. Nagyon szeretek tekerni, meg szoktam is, így egyre több dolog ment rajta tönkre/nem olyan volt, mint amilyet szerettem volna. Néhány évig használtam a gépet és a végére azt vettem észre, hogy több olyan alkatrész van rajta amit cseréltem, mint olyan, ami eredetileg is rajta volt. (Cseréltem: kerekeket, abroncsokat, racsnit, láncot, ülést, üléscsövet, fékbetéteket, fékkarokat, markolatot a kormányon, bowdeneket /ennyi jut eszembe/) A kaput az tette be, amikor tönkrement a monoblokk és elvittem javíttatni. Kifejezetten jó hírű szervizbe vittem a gépet, de sajnos nem tudták levenni a hajtókart úgy, hogy az nem sérüljön meg. Mondtam, hogy hagyják akkor, azt most valahogy nem szeretnék venni (középiskolás zsebpénzből nem volt egyszerű). Ott a boltban mondta a csávó, hogy Ő azt javasolja, hogy vegyek másikat, ezt így már nem érdemes javíttatni. Elhittem neki!
Mindez az egyik nyár elején történt. Szerencsére azon a nyáron ráakadtunk egy használt, magán kézben lévő, nagyon jó állapotú Schwinn Crossfit típusú trekkingre (NEM Schwinn Csepel, csk simán Schwinn! ). Megvettük, azóta is azt használom. (A tesco-s bicajt ezután eladtam.) (Csak annyit mondok, hogy nagyon nagyon olcsó volt. ) Tudom, hogy nem mai gyerek, de ez nem zavar, sőt inkább örülök is neki (szeretem a "veterán" cuccokat.) A kora ellenére viszont szerintem nagyon jó állapotban van, vigyázok rá, magam javítom. Mióta megvan, szinte semmi jelentőseb alkatrész nem ment tönkre rajta. (Cseréltem: hátsó kereket /az előzőt én tettem tönkre-véletlenül/, racsnit, láncot /a régi is jó volt, de így megnyugtatóbb/, lefestettem a sárhányókat, markolatokat.) Mostanában kezd tönkremenni a monoblokk, de meg is érdemli már a cserét, hisz nagy valószínűséggel még a gyári egység van benne, ami nagyjából 20! éves. A felújításokat általában apránként, a legköltséghatékonyabban, a legjobb ár/érték arányon végzem, egyetemista vagyok, van mire költeni a pénzt.Szóval, a javítás előtt egy olcsó bringa esetén megéri elgondolkodni, körülnézni, jól megfontolni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz lsebestyen #5190 üzenetére
Szerintem csak a nyeregcsőre gondolt. (Én a vázcsőbe nem nagyon engednék vizet, mert akkor az bejut (befolyik) a monoblokkhoz, ami meg ugye annyira nem jó dolog. )
Persze ha a nyeregcsövet mosod majd, vedd ki a vázból. A zsírral, olajjal meg tényleg óvatosan bánj, mert valóban előfordulhat, hogy nem fogod tudni annyira megszorítani, hogy ne mozogjon a vázban. Ha így jársz, kezdheted újra a "takarítást".
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz Damage401 #5237 üzenetére
Nyereg magasságának beállítása: Egyenes, sík talajon odaállsz közvetlenül a bicaj mellé, a nyerget pedig a derekad magasságához állítod be. (Tehát olyan magasan kell lennie, hogy egy szintben legyen a derekaddal, /tapasztalatim szerint picivel feljebb is lehet, de ne sokkal, max néhány centivel /.)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz gergopetro94 #5265 üzenetére
Nem a tengellyel van gond, a racsni (hátsó fogaskoszorú) ment tönkre. A racsnik belsejében vannak kis gyűrűk (is) és ilyenkor ezek közül törik el valahány. Ilyenkor ez beragad, stb. és nem "old ki" vagyis a tengely nem rud rendesen, a racsnitól függetlenül forogni, tehát forog a pedál, ha tolod, menetközben pedig rángat, csattog a lánc, stb. Előbb-utóbb teljesen tönkre fog menni és hiába tekersz majd, csak a racsni fog forogni, a kerék nem, ergo nem tudsz majd biciklizni. (maximum dombról lefelé) Ha kazettás, akkor talán lehet javítani, viszont nagy valószínűséggel nem érdemes, cserélni kell. Ha csere, azt otthon is meg lehet csinálni, különösebb hozzáértés nélkül. Egy speckó kulcs, egy villáskulcs, egy satu, meg az új racsni kell hozzá. Azonban elképzelhető, hogy a csere után a váltót is be kell állítani.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz Teasüti #5306 üzenetére
A fogyasztóvédelmi törvény pont, hogy a pénz visszaadását tartalmazza, ellenben sehol sem szerepel benne a levásároltatás lehetősége.
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó 3 dolgot követelhet:1. a termék kijavítását
2. a termék kicserélését (a csere csak az eredetivel mindenben megegyező darabra történhet)
3. (amennyiben ezeket az eladó megtagadta, vagy ezek teljesítése valamilyen ok miatt lehetetlen), az eladó köteles visszatéríteni a termék vételárátA levásárolás az egy megállapodás a fogyasztó és az eladó között. Ha Ő ezt ajánlja fel, nem vagy köteles elfogadni. Ez csak egy lehetőség, egy felajánlás, amit vissza lehet utasítani és vissza lehet kérni a pénzt. Ha nem adják, hivatkozni kell a PTK-ra, ha így sem, akkor jöhet a Békéltető Testület, Fogyasztóvédelem, Bíróság, stb.
Keresd meg a PTK ide vonatkozó részét, érdekes és hasznos olvasmány!
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz Teasüti #5320 üzenetére
Igen, azt jelenti.
A Ptk. 306. § (2) bekezdése kimondja: "A kijavítást vagy a kicserélést [....] megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni."
Ez a passzus azt jelenti, hogy az üzlet kicserélheti a dolgot, de ez nem okozhat a fogyasztónak, mint jogosultnak jelentős kényelmetlenséget. Ez azt jelenti, hogy nem köteles elfogadni a levásárlást, ami egyrészt nem a kicserélést jelenti (a kicserélés az, amikor ugyanolyan terméket adnak), másrészt ez valóban kényelmetlenséget jelenthet.
A Ptk. 306. § (1) b) pontja szerint ha a kötelezett, azaz a bolt sem a kijavítást sem a kicserélést nem tudja teljesíteni, akkor a jogosult, azaz Ön elállhat a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vételár visszajár.
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz Runner_fxr #5332 üzenetére
Azért azt is figyelembe kell vennünk, hogy valóban nálatok ment tönkre és azt is, hogy nem mindenkinek van pénze 100k+ bicajokra, ha tetszik, ha nem. Viszont attól, hogy valaki egy régi/olcsó bringával jár, attól még szerethet bicajozni, lehet hogy jobban is mint akinek a bicaja annyit ér mint egy olcsó autó, sőt, lehet, hogy jobban is tud annál a valakinél.
Na, pont az ilyen vitás helyzetek miatt szerelék én majdnem mindent saját magam a bringámon. Olcsóbb, jobb, ha elcseszed csak magadra haragudhatsz és még azt is elkerülöm, hogy a boltban/fórumokon fikázzanak azért mert régi a gépem és mert nem tudok/nem akarok több tíz-/százezer forintot költeni biciklire.
Nem értem, hogy miért kell lenézni azt, aki nem vagyon érő kétkerekűeken közlekedik. Mivel kevesebb ő mint az aki pl. 200000 Ft-ért vette a kerékpárját? Én úgy gondolom, hogy valaki akkor szeret igazán bicajozni, akkor szereti igazán azt az életérzést amit ez a sport ad, ha megfelelően ápolja, karbantartja, szereti a bicaját attól függetlenül, hogy az mennyibe került, milyen fajta, vagy mennyi idős.
(Ez természetesen csak az én szubjektív véleményem.)[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz Runner_fxr #5338 üzenetére
Engem nem érdekelnek ezek a dolgok. (a lenézősek) Tudom, hogy a kerékpárjaim jó állapotban vannak, látszik rajtuk, hogy használják őket, de minden jó, nem nyiszog, nem kattog, vagy ha igen, akkor szétszedem (kivéve amit nem tudok - ilyenkor szerelő, de csak a legvégső esetben, ha egyedül végképp nem megy). Minden működik rajtuk, aminek működnie kell.
Saját történet:
Még régen, általános iskolás koromban volt egy olcsó, de új mtb-m. Akkoriban kezdett jobban érdekelni az, hogy min ülök, hogyan néz ki és hogy jól működik-e rajta minden. Szóval, volt ez az ominózus bicaj. Egy "szép" délutáni napon tekerés közben a kisöcsém hátulról eltrafálta a váltómat, de úgy elég rendesen. Ugye mondanom sem kell, hogy elállítódott, nagyon rossz volt (szerencsére nem tört semmi). Én még akkor nem tudtam, hogy mi a teendő, így édesapámmal elvittük egy szervizbe. A szerelő megcsinálta a hátsó váltót, pöpec volt, viszont közben valamit elcseszett az elsővel (nem tudom miért piszkálta) és az nem dobta le a láncot a legalsó fogaskerékre. Mondtam, hogy ez így nem jó, csináljon valamit. Megpróbálta, nem lett jó. Erre jött azzal, hogy nem tud, mert elgörbült az első váltó, miközben ő most állítgatta, ezért nem tudja megcsinálni, vegyünk másikat. (Ő tette tönkre, a szemünk láttára, tényleg elgörbült.) Vettünk másikat, csak hogy szabaduljunk, feltette, jó lett.
Azóta szerencsére ez a szerviz már bezárt és az ürgét se láttam más szervizekben a városban. HALLELUJAH!SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz HollyBoni #5432 üzenetére
Legjobb tudásom szerint ez valóban utalhat repedésre, viszont lehet, hogy még nem is /alig látható hajszálrepedés. Szerintem nézd át még egyszer a vázat és a kormányt is, jó alaposan.
A hajtókar recsegését szerintem éreznéd a lábaddal is, ha nem érzel semmit amikor a recsegést tapasztalod, akkor szerintem nem a hajtókarral/középcsapággyal van gáz. (Meg ugye a hang se onnan jön...)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz HollyBoni #5435 üzenetére
Hát, ha csak a sima felülésnél is csinálja, akkor szerintem nem hangzik jól a dolog. Nem találkoztam még ilyen problémával (nem tapasztaltam még, hogy repedt váz milyen tüneteket produkál, stb.), várd meg, míg válaszol valaki, aki tapasztaltabb.
Ha a középső agy/hajtókar recsegne azt egyértelműen lehetne érezni/hallani, saját tapasztalatból tudom. Akkor egyértelműen onnan hallanád a hangot, nem a fejcső irányából, illetve éreznél rezonanciát, "mozgolódást", rezgést is a talpad alatt (erősebb tekerés közben biztosan).
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Mondjuk, jó hogy ezt most leírtad, mert a trekkingemben is kattog, súrlódó hangot ad ki a monoblokk. Én is gondoltam, hogy ha elkezdem használni újra, majd a nyár végén, akkor el kell vinnem egy középrész cserére, mert a régi már rossz.
Ezek szerint lehet, hogy nem is rossz, csak piszkos? Mit javasoltok, mit próbáljak ki vele?[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz HollyBoni #5464 üzenetére
Egy egyszerű, hülye tipp egy álmos embertől: a sarokcsiszolókhoz szokott tartozni hasonló formájú kulcs. Nem tudom, hogy vajon jó-e az átmérője és a "fogai" beleférnek-e a lyukakba, de egy próbát megérhet, hátha jó, olyat gondolom könnyebben találsz.
Bár ahogy elnézem, szerintem nem lesz jó hozzá.valami ilyesmi: link
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz lukaszokni #5664 üzenetére
Öröm! (muszáj megosztanom veletek ): tegnapi bicajozásom során jött velem szembe egy ürge, újnak, vagy újszerűnek tűnő, modern trekkinggel. Nyiszogott (tudjátok, mikor nincs elegendő kenés) és kattogott is egy kicsit a lánca. Ezzel szemben jöttem én, a kb. 30 éves outimmal, néma csendben. EZ, az egyik kedvenc pillanatom!
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Országúti kerékpárnál, rejtett bowdenes fékkar esetén a bowdent csak a kormánybandázs alatt tudom elvezetni és csatlakoztatni a fékkarhoz?
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz stracker06 #5881 üzenetére
A rejtett bowdenes változatnak a "sima" változattal szemben van valami előnye az esztétikai szempontokon kívül?
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz sanzi89 #5988 üzenetére
Tavaly egyszer nagyon megszívtam. Elvileg jól volt beállítva a váltóm, legalábbis azzal a beállítással mentem kb. 300 km-t mindenféle hiba nélkül. A barátnőm kb 14 km-re tőlem, egy másik településen lakik, viszont pont a Tisza másik oldalán, tehát komppal kell mennem. Szóval, tavaly nyáron éppen feléjük tartottam, amikor abban a városban ahol Ő lakik(tőlük kb 3-4 km-re), a kerékpárúton előzésbe kezdtem, de sajnos nem tudtam befejezni. (Azért volt a legfelső lánckeréken a lánc mert éppen egy kanyarból gyorsítottam ki és mindig így szoktam, ha gyorsan szeretnék nagy sebességet elérni.) Valamiért beesett a lánc a fogaskoszorú és a küllők közé. Én sem értem, hogy miért, talán a rázkódástól (azon a részen rossz volt az út). Lényeg a lényeg, nem volt nálam semmiféle szerszám, nem számítottam arra, hogy kb. 25km-en lerobbanok. Már könyékig olajos voltam és szétszedte a lánc a kezem, de sehogyan sem tudtam kiszedni, feszegetni sem nagyon akartam a hajtókarokkal, mert a hátsó kereket egy héttel azelőtt fűzték teljesen újra.
Szóltam barátnőmnek, hozzon szerszámokat. Hozott, ezután még vagy fél órát szórakoztam vele az út szélén. Ekkor gondoltam, hogy jobb a biztonság, teszek rá egy ilyet. Vettem egyet, rátettem, de mivel 4 kis köröm tartja, nem passzol pontosan, így mindig lötyög és hozzáér a lánc, ha a legfelső lánckeréken van. Szeptembertől nem nagyon voltam otthon, a suli miatt, ilyenkor nyáron meg a másik bicajomat használom. Viszont augusztusban szeretném használni azt is amiről eddig írtam, így gondoltam, hogy lecserélem ezt a műanyag izét (már tudom, hogy küllővédő tárcsa ) egy olyanra ami tutira passzol és nem fog ott lötyögni.A lánc leesésének okát tényleg nem értem. Előtte hibamentesen ment, a lánc és a hátsó fogaskoszorú pedig egy évesek voltak akkor amikor ez történt. Ráadásul annak idején pont nem a leggagyibb alkatrészeket (racsni-shimano, lánc-nem emlékszem, de azt mondták középkategóriás) vettem rá, hogy ne legyen gáz. Sajnos, mégis lett.
Szerk: akkor ránéztem a váltóra még egyszer, de jelentőset nem állítottam rajta. Azóta egyszer sem váltott túl, mióta feltetettem ezt a műanyagot, vagyis kb. valóban nincsen semmilyen szerepe, de nekem biztonságérzetet ad.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz fpeter07 #6005 üzenetére
Az én trekkingem már elég régi konstrukció és valószínűleg ennek is köszönhetően sajnos csak 18 sebességes. (Néha érzem, hogy jó lenne több sebesség is.)
Hátul, a legfelső fogaskereket 2 esetben szoktam használni. Az egyik eset az általad is említett, ám ezt csak "terepen", lassú haladásnál, illetve akkor használom amikor beállok vele a garázsba. (nem szeretem tolni)
A másik eset az, amikor elöl a lánc a középső fogaskeréken van. Ezt akkor használom, amikor gyorsan szeretnék elindulni. Ebben az állásban tekerek kb. kettőt, aztán pedig szép fokozatosan (ez kb. minden sebességben 2-3 tekerést jelent) váltogatok lefelé hátul (mint amikor autót vezetsz). Így kisebb erőkifejtéssel, elég jól lehet gyorsulni.Szerk: outinál persze más a helyzet, ott nem feltétlenül van szükség ilyen "trükkre", az a gép kicsit jobban megy.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz rétisün #6035 üzenetére
Nekem valahogy könnyebnek tűnik. Lehet, hogy az üléspozíció miatt, vagy csak maga az érzés...
A trekkingen kb. úgy érzem magam, mintha egy fotelben ülnék, baromi kényelmes. Sokkal egyenesebben ülök rajta, de mégis pont előre kell dőlnöm annyira, hogy még kényelmesebb legyen. Ezzel szemben az outi sokkal kényelmetlenebb, viszont sokkal nagyobb erőt lehet kifejteni a hajtókarokra és valahogy a tekerés érzése, az erőátvitel is közvetlenebb érzést ad, arról nem is beszélve, hogy az outit vidáman emelgetném egy kézzel egész nap, még annak ellenére is, hogy egy régi acélvázasról van szó. A másikhoz képest nagyon könnyű, a trekkinget még két kézzel sem szívesen emelgetem, ha nem muszáj.[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Alumínium kereket szeretnék festeni (a küllőket is) de úgy, hogy a végeredmény esztétikus és tartós legyen.
Milyen festéket javasoltok? (valamiféle flakonos kellene) Korábban festettem már bicajt akrilfestékkel, a végén le is lakkoztam meg minden, szép is lett, viszont a festékréteg valamiért nagyon sérülékeny, könnyen karcolódik, stb. Ezért gondoltam, hogy most megpróbálkoznék valami mással, csak nem tudom mivel...SFm™
-
stracker06
aktív tag
Alapból nem jó úgy használni, hogy elöl is és hátul is a legnagyobbon van. Kopnak a fogaskerekek, kopik a lánc, stb. szóval nem tesz jót a gépnek, egyáltalán nem. Tipp: inkább ne használd így, valószínűleg a lánc túlzott mértékű keresztbe állása (keresztbe váltás) miatt esik 1-2 fogaskerékkel lejjebb
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz venember83 #6126 üzenetére
Szóval jó tisztításra. (akkor lehet veszek egyet ) Egyébként mit ajánlotok a lánckerekek és a lánc tisztítására? (Valami olcsó, de hatékony cucc kellene.) Korábban autókhoz használatos motormosó folyadékot használtam ami jó is volt, viszont emlékeim szerint egész sokba került és nem volt kisebb az 1 literes kiszerelésnél. (persze lehet, hogy rosszul emlékszem)
A lánc kenésére műszerolajat, hajtóműolajat és nagy teljesítményű motorokhoz készült olajat (ami a kocsi utántöltése után kimarad ) használtam eddig.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz Szakbarbár #7211 üzenetére
Nekem is van egy ilyen. Elvileg be lehet állítani az eddig megtett távot, legalábbis én úgy emlékszem, hogy állítottam már be rajta ilyet. Nekem már 1 éve ugyanaz az elem van benne és nincs vele semmi gond.
Én is olcsóbb kilométerórákat használok egyébként, 3 db-ot, 2 bringán és semmi bajom sincsen velük, már évek óta tökéletesen működnek.EZ az egyik kedvencem az eddig volt kilométeróráim közül. Csak 3 funkciós és elég régi, viszont egyszer a gatyám zsebében felejtettem és kimostuk mosógépben. Nem lett semmi baja, azóta is vidáman működik.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
A hátsó kerekem "agyában" most egy sima menetes tengely van. Lehetséges ezt csak simán egyszerűen gyorszárasra cserélni? (Az egyszerű alatt azt értem, hogy csak kiveszem a menetes tengelyt, betolom a helyére az újat és már kész is.) ??
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz attiati #7489 üzenetére
Szerintem ez drága. Nekem tavaly ettől kevesebbért (kb. 3000 Ft) fűztek be egy teljesen új felnibe teljesen új küllőkkel egy agyat és ebben az összegben benne volt a felni ára, a küllők ára és a munkadíj is. (Én csak a gumit szedtem le a kerékről, minden mást a szerelő csinált.)
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Teljesen véletlenül nincs itt valaki, aki Szolnok környékén lakik és tudna segíteni egy középcsapágy kicserélésében? (olyan akinek (/aki) van spéci szerszáma hozzá, csinált már ilyet, jó fej és van egy kis ideje segíteni valamikor)
[ Szerkesztve ]
SFm™
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek