-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #277849 üzenetére
Hát igen, nem valami jó dolog, főleg hogy a meghúzás befolyásolja az előfeszítést...és adódik hozzá, megint sakkozni mint a kónusznál, (de benyelném ezt is, ha normálisan járna az a kerék kotyogás nélkül beállítva ) ... na azt nagyon szeretem a dt350 ben, ott az első agy kapásból úgy forgott ahogy én azt látni akartam. És gondozás mentes. Kicseréled és kész. de egyébként most van benne 13.000 kil és nem kotyog. Igaz nem forog úgy, bár lehet a hideg miatt is...de okés.
na jó mind1.. lépjünk át ezen..nem akadunk le mikor itt virit a bicó menetre készen[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Lacerta #277794 üzenetére
Teljesen jó aszfaltra. Nekem NCX D Air van, ugyanez, csak nincs rajta az "ebike ready" ajánlás, amúgy ugyanaz.
fulton: Addig húzd meg addig, még nem kotyog, majd bekopik és nem fog nehezen forogni.
# 277799: Hasaggymeg: Elvileg azt írták egy PR cikkben, hogy a Cube majd a Newmen kerekeit fogják használni. Ehhez képest van még Fulcrum.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #277730 üzenetére
És jjeah:Téliesebb az egyik cipőm, de igazán téli spd-t nem láttam.
De ha van is ilyesmi, vagy drága vagy beleizzad a lábam szerintem . Igen, bakancsokba és a full bőrbe is megizzad.
Ma jött, kipróbálom majd milyen:[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #277851 üzenetére
Igazság szerint együtt lehet élni vele, csak f@szkorbács járna elsősorban a Fulcrumnak, másodsorban a Cubenak, hogy őket választották. Pont azért jó az átütőtengely, - azon kívül, hogy erősebb, ami inkább MTB-knél előnyös - hogy mindig ugyanoda kerül a kerék és nem kell beállítani utána semmit. QR-nél ilyenkor lehet a tárcsaféket állítani újra. Na meg egy ilyen áru biciklinél beleférhetett volna Mavic vagy DT szett, vagy ott a Newmen is.
Ezért sem szeretem a gyárilag összeállított bicikliket. Megvenne az ember egy adott keretért például egy montit. Utána lehetne cserélgetni pár dolgot, mert spórolt a gyártó és hulladék a kerék szett, szar a teló, de hátulra egy kategóriával magasabb a váltó, mert a katalógusba be lehet írni, hogy XT váltó (vagy outinál 105), csak kár, hogy az összes többi alkatrész meg SLX vagy Deore (Tiagra). Végül kicseréli az ember a cuccokat és kijön dupla árban és akkor már vehette volna az ember a drágábbat, de ott is szar ez vagy az, így ördögi kör. Marad a legózás. Outinál persze már nem lenne kedvem legózni, mert biztos szarabbul jönne ki anyagilag, meg sokszor rosszabb is szerelni, például teljesen rejtett vezetékek.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #277852 üzenetére
Köszi, ez megnyugtat!
Na meg a szerszám nyelének a hossza is szorosan összefügg a nyomatékkal.
Anno én azt tanultam, hogy a méretes kéziszerszámok nyele ( pl. villáskulcs, imbuszkulcs ) méretezett, olyan hosszú, hogy érzéssel meghúzva ne tudd tönkretenni a csavarkötést.Hivatalosan az ipari csapágy az zárt, mélyhornyú csapágy (van nem zárt is, az angol cartridge azaz magyarul golyóskosaras. Hasonlóan néz ki, csak nem tömített). Nem tudom miért lett ez a hétköznapi neve, illetve sejtem. Biztos gondolták, hogy "ipari körülmények között" is jól teljesít. Érdekes módon az angol 'sealed cartridge' sokkal kifejezőbb.
Nem egészen.
Az ipari csapágy az azért ipari, mert szabványos. Katalógusból választható, adott méretsor szerint, és az egyes gyártók termékei csereszabatosak.
Ipari csapágyból létezik nyitott, porvédős és tömített kivitel. Utóbbiból egy, vagy kétoldalas egyaránt.
A golyókosár nem függvénye annak, hogy ipari kivitelű-e egy csapágy, vagy hogy zárt-e?
A kosárszerkezet lényege, hogy a nem széteső csapágyakat összeszerelhetővé tegye, illetve a gördülőelemeket ( golyókat vagy görgőket ) bebevezesse a terhelt zónába működés közben. Így kisebb a csapágy súrlódása ( mivel nem a golyók/görgők tolják egymást ), viszont a terhelhetősége is ( mert kevesebb fér el ).
Ahol maximális terhelhetőségre kell törekedni, ott ipari csapágyaknál is léteznek kosár nélküli kivitelűek. -
SteveAd
tag
válasz Fall-N #277854 üzenetére
1. Van egy QR (gyorszaras) CX bicom tarcsafekkel. Kicsit tul van ragozva ez a "nem kerul vissza ugyanoda a tarcsa" dolog; nalam leginkabb nem szokott ez a gond elofordulni egyaltalan, pedig nem ritkan veszem ki a kereket. Amugy van egy hatul gyorszaras 29-es teli szezonos strapa-montim, azon sem kell utanaallitani kerek ki/be szereles utan a feknyerget. Persze, jobb az atutos szabvany, de azert tulzas amit a QR-rol irsz az en tapasztalatomban.
2. A Mavic meg a DT is boven gyart ugyanolyan (alacsonyabb) kategorias kereket mint ez a Fulcrum, szoval ez nem feltetlenul fillerb*szas/szemkiszuras. A Racing Quattrot eleg sokan szeretik es hasznaljak. En nagyon szeretem a Racing 3-ast (meg a DT-t is amugy), de az konuszos, raadasul 5+ ev alatt egyszer sem kotyogott vagy szorult, nem is kellett utanallitani. Eddig sosem ertettem, hogy miert kellett az olcsobb Fulcrumokba is ilyen elofeszito/allito, de ugyanilyen megoldast lattam egy filleres Novatec agyon is egyszer (az is iparis volt). Lehet, hogy van abban valami amit a csapagyfeszek megmunkalasi precizitasarol (vagyis annak a hianyarol) irtal?
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
-
rétisün
veterán
a 2150 eurós Canyon bringát is a 2 kilós Fulcrum kerékszettel adják....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Fall-N
veterán
válasz SteveAd #277856 üzenetére
Nem azt írtam, hogy olyan rettenetes dolog, de ismerjük el, hogy fejlődik a technika és az egyik előnye a merevség mellett, hogy tényleg ugyanoda kerül vissza a kerék. Nyilván nem nagy dolog a féktestet újra pozícionálni (semeddig sem tart, első keréknél sokszor nem is kell újra állítanom), de ha el lehet kerülni akkor miért ne? Persze emiatt nem cserélek én sem semmit, maradok egylőre a QR-nél. Egy bizonyos szint fölött meg már szerencsére amúgy is átütősek az új a biciklik.
Biztos, hogy a megmunkálás minősége miatt van, más értelme nincs. Golyós csapágy él a velejáró tényező, hogy be kell állítani a csészéket, zárt csapágynál ha pontosak a méretek, akkor semmi szükség rá.
Én elhiszem, meg tudom, hogy van jó Fulcrum kerék is, de az árán már biztos a bevált márkák közül választanék, nem vennék magamtól sosem tőlük kerekeket. Főleg, hogy a DT és a Mavic sok téren jobb. Ha más nem, akkor elterjedtebbek és könnyebben kapni hozzájuk bármit. Kónuszos agyakkal én már nem foglalkoznék. Mér elértem, azt, hogy az összes csapágy a biciklimen zárt csapágyas, még a pedálban is.
Lacerta: Sok szerelős videóban, ahol hobbista szerel, sokszor előkerül az állítható villáskulcs, persze a nagy. Ott ha nincs érzéke az embernek akkor könnyen tönkre lehet tenni valamit. Nekem is van itthon, de csak kilazításra veszem elő, ha be van rohadva a csavar. Ez sem biciklinél szokott előfordulni. Főleg, hogy nincs hatlapfejű csavar egy sem.
rétisün: Biztos olcsón adják OEM-ben. Ugyanez ha Campagnolo kerék lenne, már biztos nem lenne annyira olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz SteveAd #277856 üzenetére
Azt elfelejtettem írni, hogy vannak olcsóbb DT és Mavic kerekek természetesen, de közel sincs annyi hátulütőjük az olcsóságuknak. Ahogy a tapasztalatok mutatják (lásd Hasaggymeg amit írt), viszont gyakorlatilag szarok az olcsó Fulcrum kerekek. Az sem lehet véletlen, hogy sokat látok aprókon, amit már 0 kilométeresen árulnak nyomott áron, így gondolom megelőzi a hírneve és aki tudatosabban fejlesztik biciklijüket, azok inkább cserélik. Ugyanilyen hírhedtek a Formula alkatrészek (fék, kerék, agy) is.
Viszont az olcsó Mavic és DT kerekekről nem olvasni sok rosszat. Nyilván nehezebbek, meg nincs olyan finom csapágy bennük (vagy DT-nél ratchet több reteszeléssel), de teljesen jók és megbízhatóak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Lacerta #277855 üzenetére
Anno én azt tanultam, hogy a méretes kéziszerszámok nyele ( pl. villáskulcs, imbuszkulcs ) méretezett, olyan hosszú, hogy érzéssel meghúzva ne tudd tönkretenni a csavarkötést.
mindig is tudtam, hogy k...rva erős vagyok.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Jester01
veterán
válasz Fall-N #277859 üzenetére
Szerintem a csapágy kopását lehet vele kompenzálni, mivel nekem az idő előrehaladtával kellett utánahúzni. A csapágy maga nem kotyog az agyban, nincs a megmunkálás precizitásával baj. A Racing Quattro LG 126,054km-nél jár, a hátsóban már volt csapágy cserélve de az első is időszerű lassan mert elfogyott az állítási lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
jjeahh
nagyúr
válasz MC Pite #277853 üzenetére
Te már elég komolyan nyomod, télen is tekersz és nem láttál téli spd cipőt? . Gondolom nem is kerested, különben fura lenne, szinte az összes márkának van több ilyenje is: [link] [link] [link] [link] . Az Alltricks-es Neatt-nak le szokták nyáron nyomni az árát 45 eur környékére és elvileg jó. Nekem eddig Diadora Polarex Plus volt, most ilyen van, ennyiért nem éri meg, én 47 dollárért fogtam ki kuponozva. Egy normális téli cipő szerintem más világ, mint a kamáslik + több réteg zoknik, kb. úgy képzeld el, mintha télen 5 réteg tavaszi pulcsi helyett felvennél egy minőségi pufi dzsekit aláöltözővel . Egyik ugy-e kényszermegoldás és kényelmetlen, másik meg tökéletesen működik, mert arra van kitalálva.
Más: a Berg nevet változtatott, most Porte, új weboldal is van, ami még eléggé kezdetleges és bugos, de az új vázuk ahhoz képest, hogy valszeg high end minőség, softtail és a geo is modern, szerintem marhajó vétel 1073 euróért. Egy aluminium Chisel kerül ennyibe, egy hasonló szintű Scott, Mondraker stb váz 2500 eur körül van.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz SteveAd #277856 üzenetére
A legolcsóbb Mavic Crossride kerekemben 25.000+km van, egyszer cseréltem csapágyat, mert mosás közben beázott. Haveri körben és a topikban is azt látom, hogy a Fulcrum, Shimano, WTB kerekek gyakran már 1000km körül "széthullanak", miközben a Crossride, Crossmax kerekeket mindenki csak dicséri.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MC Pite
veterán
válasz jjeahh #277864 üzenetére
Élőben se láttam, meg webshopban sem, mert mindig ár szerint növekvőbe rendezem. 32k volt a Northvawe Originem (meg anno 5000 a lidlben amit hidegben használok).
De köszi a tippeket, felvésem azért, figyelem majd BF-kor.
Aliról nem merek cipőt rendelni, mert széles is a lábfejem, meg a hossz is kérdés, és simivel is jártam meg, hogy a kövi cipő azonos számozással kicsi lett.Plusz félelmem a szellőzés, de ha azt mondod ez zsír, könyvjelzőztem. Még ezekre a kicsi cuccokra vagyok kíváncsi mennyit használ, elvileg jónak kéne lennie.
Meg ne felejtsem átcserélni már a klipszet a télin, mert már ráfér<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
addikt
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #277869 üzenetére
És sajnáltál 200€-t a jobb kerékszettért? Vagy átrakod a mostanit?
-
addikt
válasz chubby2o6 #277870 üzenetére
Az 12 sebességes váltóval van szerelve, amit meg nem akartam, mert aránytalanul drágák az alkatrészek. Mostanit nem tudom átrakni, mert az 622-es, az új kerékpáron meg 584-es kerekek vannak.
Majd egyszer veszek
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
chubby2o6
senior tag
válasz SteveAd #277856 üzenetére
Én sem értem ezt a gyorszár-parát. A féktest felrakása óta többször is ki kellett vennem a kerekeket, de visszarakás után általában nem kellett állítgatni a féktesten. Egyszer kell középre tenni a kerekeket, és ahhoz beállítani a féktestet. Utána már csak arra kell figyelni, hogy középre tedd vissza. Igaz, nem a ráhajtós gyorszáram van, hanem a tekerős [link] , ezzel azért könnyebb ugyanoda visszarakni a kereket.
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #277871 üzenetére
Ezen rugóztok? Láncvillánál a csoda flexi rész.
Bármit próbáltam rugalmas megoldást, azoktól hatékonyabbnak érződik a Giant D Fusion nyeregcső.
Akinek meg több kényelem, normális tapadás kell, meg hogy ne lassítsák a hátsó kereket a terepen az egyenetlenségek...úgyis tudjátok<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #277872 üzenetére
Kicsit reszelgetsz rajta itt-ott, befér az
-
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #277872 üzenetére
bocs, biztos írtad már, (csak szokás szerint lusta vagyok visszakeresni) meglett már az új bringa (Canyon Endurace ?)? vagy arra írtak februári szállítást?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #277872 üzenetére
Végeztél egy összehasonlítást a 11 és 12-es rendszerek kopó alkatrészeinek áráról, mint lánc, sor, hajtómű? Csak mert 10-ről váltáskor nekem nem tűnt fel ez az annyit hangoztatott "aránytalan" különbség. Igaz nem is számoltam utána, de csodálkoznék.🤔 Mennyi lehet, 20, 30, 40%, ami összegben összesen 10-20, vagy 30 ezer mondjuk 2-3-4 évente? Nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277871 üzenetére
Írja a csávó oldalán:
Flextail
An innovation by us.
Flextail is a technology we created and designed to have a compliant and more capable hardtail mountainbike.
The specific carbon lay-up and shape of the tubes of the rear triangle can absorb small stroke movements up to 6mm for more comfort, control and traction when riding on bumpy or coarse tracks.Amíg Berg-nek nevezték (nem hagyták jóvá a márkanevet, ezért tag a saját nevéről nevezte el a márkát), addig az instán volt videó is a mozgásáról. Oké, picit mozog, ez nem olyan, mint a Trek Isospeed, cserébe egyszerűbb, inkább a Cannondale Scalpel HT-hoz hasonlít, a hátsó háromszög nem totál merev. Amúgy high end butik márka, a tag hobbiból űzi a dolgot, de R2-őn is kaphatóak a cuccai és vb-ken, meg Cape Epic-en is versenyeznek Berg kerekekkel. Ahhoz képest megfizethetőek. Toobee-nak van/volt egy kormánya tőle.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz chubby2o6 #277873 üzenetére
itt két rugó van, ami valamennyire központosítani fogja neked a kereket, kb. ennyi a trükk.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Speedy007
őstag
válasz chubby2o6 #277631 üzenetére
most tudtam "érdemben" fotózni ,eddig nagyon nyálkás vizes és szeles hideg idő volt a környékemen. Szerintem a 40T-s tányér simán elfér még van hely neki bőven .A kép nem adja vissza teljesen de kb.1-2 lánc szélesség van a legnagyobb tányér és a lánc villa között
Olyan szinten szarrá ázott a kerékpár hogy ma reggelre a teleszkóp be fagyott és a hidraulikus fék is alig tudtam be húzni a fékkart rajta húzni és fogott a fék valamint a váltó is hátul . Ami számomra nagyon érdekes mert a 25 éves alkatrészekkel megpakolt KTM-m nálam ilyet nem produkált hogy minden elfagyott rajta pedig elől azon is teleszkóp van rajta igaz nem olaj patronos hanem zsíros acél rugós[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #277877 üzenetére
Én az alsópolcos cuccokat szoktam venni, de ott egy 10 és 12 sebis sor különbsége már duplázódik árban. Nem beszélve a rendszer érzékenységéről és, hogy egy hozzám hasonló muglinak semmit se jelentene az a plusz két lánckerék.
-
Kro
tag
válasz chubby2o6 #277873 üzenetére
Akkor én valamit nagyon rosszul csináltam. Akárhányszor ki vettem e kereket, szinte mindig állitanom kellett a féktesten is. Pedig igyekeztem a vázhoz képest központosan betenni a kereket, de ez se ment elsőre mindig, mert ahogy meghúztam a gyorszárat kicsit elhúzta a kereket is. Lehet ez a tekerős gyorszár javít a dolgon.
-
Speedy007
őstag
Szerintetek ezt elbaltáztam? SHIMANO CS-LG400-10 a webshop 39T-s kazetátt 2*10-hez javasolja,ajánlja 1*10 esetén 11-43T-t. Én meg ugye 11-39T-t rendeltem a 40T-s hajtóműhöz ami egy lánctányéros. Így is fog működni szerintetek?
-
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277877 üzenetére
nagy árkülönbözet van a 12 re váltásban, de még szerszámokban is.
Kisebb vagyonba került beszerezni dolgokat...hozzá#277863nemeth989:
Még azt nem tudni bejáratódik e, de így nekem valóban számomra nem olyan mint kéne szerintem lennie. Majd elválik idővel hogy "kopik be" hátha. A váz meg hogy ott a csavart nem lehet teljesen beszorítani az meg, nem foglalkozok vele, mindjárt felteszem a vidit, ott elmondom miért.[ Szerkesztve ]
-
SteveAd
tag
válasz jjeahh #277867 üzenetére
Bocs, de ezek anekdota-szinten valid megfigyelesek, viszont teves kovetkezteteseket lehet levonni. Mielott a Mavic atallt a DT-fele ratchetes szabadonfutokra, eleg rendszeresek voltak a panaszok (konkretan a korabbi magyar Mavic forgalmazotol is hallottam, de angol forumokon rengeteg nyoma volt ennek). Szoval nem lehet misztifikalni olyan szinten, hogy Mavic=jo / Fulcrum=rossz. Az 1000 km korul szethullo Fulcrum kerekek lehet, hogy valamelyik alap montis modellt erintik (de lassan ugy allitod be hogy "csak a Mavic", minden mas szar, ami eros koltoi tulzas), de a konuszos orszaguti kerekeik (gyak. Campag ikertesok) nagyon reg etalonnak szamitanak szaksajtoban/szakforumokban. Mellesleg volt 10+ eve alap iparis Fulcrum Racing 5 kerekem is (sot, meg regi 26-os idokben Fulcrum Red Metal), semmi gond nem volt veluk (ld. meg fentebb a 100ezer km-nel tarto Fulcrumos kollegat, ha mar anekdotak szintjen akarunk mindenkeppen altalanositani).
Nem tudom mit sporolnak ki az OEM Fulcrumokbol, de a bolti Racing Quattro nem veletlenul nepszeru kerekszett. Nekem (mivel nem megyek sokat sikon) nem fontos az aero, ezert a Racing 3 (ami konuszos) abszolut jo ar/ertek aranyt kepvisel (most vettem tartalekba nagyon jo aron egy testvermodell Campag Zondat): vajpuha futas, nem tul nehez, merev ugyanakkor nem raz szet, full zart felni (tehat nem kell szalag) stb.
Amugy szinte minden bringamon DT van, igazi "bombabiztos" kategoria, de azert pl. naluk is volt bizonyos modellcsaladoknal a ciripelo hatso kullok problemaja stb. A DT alapbol dolgozo Rovallal is vannak gondok (tulzott konnyites az agyban stb.). De azt sugallni Fultonnak (aki amugy is keresi a kakan a csomot, es ezt nem pejorative irom, mert en is hasonlo vagyok ), hogy atbasztak egy szar kerekszettel, mert a 200 euroval dragabb modell mar bezzeg DT-t (Mavicot stb.) kapott, kicsit torzitja a valosagot es csak felesleges "buyer's remorse"-erzeseket kelt. Ettol fuggetlenul, mint mar korabban irtam, en eladnam ujan azt a Fulcrum kereket es vennek helyette DT-t, de ha a hatso agy mizeriajat meg tudja oldani, nyugodtan hasznalhatja is egy ideig. Szamomra a komplett bolti modellek nagyon nagy reszebe ertelmezhetetlen a kerekvalasztas, szoval en eleve vagy vazat veszek es epitek, vagy komplett bico vasarlasakor belekalkulalom a szamomra szimpatikus kerekszett upgrade koltseget (illetve azt, hogy ezt nettoban mennyire lehet csokkenteni a gyari kerekek 0 km-es allapotban valo eladasaval)
-
fulton
addikt
válasz vallas #277839 üzenetére
Na megcsináltam a vidit, elmondva hogy szerintem miért...van vidi a kerékről is...3 fejezetre osztottam. Ha valamit nem szakszerűen" fogalmaztam előre is elnézést, de remélem a lényeg átjön.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
Játszom a gondolattal tudom múltkor mit mondtatok hogy az internetentallható adatok nem pontosak az adott termék(ek) esetén és otthon kellene lemérni a dolgokat magamnak.
Shimano HB-QC400 első agyról csak itt találok adatokat kérdésem az lenne hogy jól értelmezem itt a dolgokat? Értem ezalatt P.C.D az bal és jobb perem távolság és a Flange diameter az bal és jobb küllőkör?
Azért játszom a gondolattal mert a KLS felniről ami gyárilag rajta van a felnin semmi féle adatot nem lehet találni meg nem is bontatnám szét hanem agyastól mindenestől tovább passzolnám majd és Ryde Rival 19 vagy 21 felnit vennék hozzá (apropó melyiket érdemes választani 19-t vagy a 21-t? szélességen és a külső kompatibilitáson kívül mik a különbségek? 40/42-622-s külsőt szoktam használni) -
jjeahh
nagyúr
válasz SteveAd #277888 üzenetére
Nem állítom, hogy Mavic=jó / Fulcrum=rossz, de szerintem OEM Fulcrummal sokkal valószínűbb lehet a szívás. A Crossride, amit dicsérünk, amúgy 3 kalapácsos rendszer, nem star ratchet. Fulton viszont szerintem túlgondolja a dolgot . Tekerés közben ki veszi észre, hogy egyik kerék picivel nehezebben forog?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Because
őstag
Van egy horpadás a Merlin vázon, írtam nekik ezzel kapcsolatban, valamint hogy nem a megfelelő méretet küldték. Kíváncsi leszek a hozzáállásukra
-
SteveAd
tag
válasz fulton #277889 üzenetére
Milyen ferfias hangod van, Anita
Komolyra forditva: En ezt a helyedben elkuldenem a Cube-nak egy angol magyarazattal.
1. A valtoful es/vagy a tengelyrogzito anya problemas igy (vagy esetleg a karbon papucsresz a vazban?). Nem lenne szabad ugy elhuznia a menet sikjabol ha rogzited. Legrosszabb esetben minimum hatha kuldenek neked egy uj valtofulet & anyat, aztan hatha azzal meg is lesz oldva. Ha nem, akkor a Cube mindenkeppen adjon valami magyarazatot mert ez igy nem koser
2. A kereket is megirhatod nekik, mert azzal sem minden kerek. Ez nem ugy megy, hogy most legyen jo szoros (alig forog), aztan majd "bekopik".
Ezeket erdemes lenne igy 0 km-esen tisztazni a gyartoval -
Maximum1
őstag
válasz SteveAd #277894 üzenetére
Szerintem meg jól van ez így, mert ha fix lenne, nem lenne semmi holtjátéka akkor kihúznád a menetet.
Mint írja/mondja meghúzva már nincs gond, ez egy műszaki megoldás lehet.
Nekem is ilyen lóg a falon, de nem fogom szétszedni és nézegetni, 2szett kereket cserélgetek benne évente, van benne 7-8 ezer km, nem tulajdonítok ennek nagy segget.
A kerékhez nem értek, de mint minden forgó alkatrészt ezt is be kell járatni tippre.
Viszont garis a gép, vagy valami olyasmi, így hajtanám pár száz kilit utána nézegetném és jelezném ha valami tré.[ Szerkesztve ]
-
tknof1871
őstag
válasz jjeahh #223221 üzenetére
Szerintem a hétköznapi használatban szükség van a kerékpáron egy olyan kürtre, ami szinte fájdalmasan hangos. Nem büntetésre, baleset-megelőzésre. 1-2 éve feltűnt, hogy milyen sokan járnak true wireless bluetooth headsettel. Már minden tinédzserről és fiatal felnőttről azt feltételezem, úgy se hallja meg ha csengetek.. Ezek a gyalogosok kvázi süketek. Mikor a kerékpár elhalad mellettük csak akkor látni a fülükben a headsetet.
Nemrég a boltban végeztem az önkiszolgáló pénztárnál és felszabadult. A többi 5 még foglalt volt. A bolt dolgozója éppen az egyik vevőnek segített. Ez egy elkerített rész, egy bejárat az elején, egy kijárat a végén. Akik egy megüresedő pénztárra vártak a bejáratánál álltak sorban és az első, egy fiatalember, nem vette észre, hogy jöhet a helyemre, ami a kijáratnál volt. 4-5 méterre lehetett tőlem. Egyre hangosabban mondtam, hogy ide jöhet, ez a pénztár már szabad. Integettem is. Már mindenki abbahagyta az áruk beolvasását és engem nézett. Akkor láttam meg, ahogy a fiatalember oldalra fordított fejjel nézett valamire, a fülében TWR headset volt. Elhallgattam és a leggyorsabban elhagytam a boltot.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest