-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie1978
aktív tag
válasz Cathfaern #20298 üzenetére
Ezt látom én is a hátterében, hogy kevesen vagyunk kis vásárlóerővel mint írtam is. Ki lehet ebből törni? Németből egy hét alatt megjön olcsóbban, vagy itthon a vagy lesz vagy nem 3-6x annyi idő alatt. Ráadásul 14 napig visszaküldheted ha nem jó. Szemben az itthoni 7 vagy 8 nappal.
Ahhoz nagyon elkötelezettnek kell lenni, hogy támogasd a magyar kereskedőt. Alapeset, hogy gyorsabban olcsóbban akarja szinte mindenki. Minden fórumban gyakran látni, hogy külföldi vásárlást szerveznek. Valami tönkremegy, itthon mondjuk egy hónap beszerezni. Már többször jártam így. Vidéken 100000 lakosú városban lakom. Nehéz. Ezen változtatni mission impossible a jelenlegi helyzetben. Én sem cserélem szezonról-szezonra a cuccaimat. Előző cipőm 7-8 éves és még használnám, ha nem lenne kicsi.[ Szerkesztve ]
-
-
troland26
őstag
uhh ez tök durva [link]
-
Szakbarbár
aktív tag
Na, ezzel a hajtóművel nem kell 200-as CAD a 120 km/h sebességhez
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Zola007
veterán
válasz Szakbarbár #20308 üzenetére
hegynek fel egy élmény lehet vele
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Cathfaern
nagyúr
válasz eddie1978 #20302 üzenetére
Szerintem nem nagyon, és minél jobban terjed az internet, illetve egyszerűsítik az országok közötti vásárlásokat, annál rosszabb lesz a helyzet. Ugye mi a tendencia? Mivel magyar boltokban a speciális cuccok nehezen beszerezhetőek, ezért egyre többen külföldről rendelnek. Aki kicsit utánanéz a dolgoknak, és nem csak valami "alap" cucc kell neki, az vagy az ár, vagy a beszerezhetőség miatt onnan rendeli meg. Melyik az a réteg, aki biztos nem fog külföldről rendelni? Akinek csak egy sima "tesco gazdaságos" bicikli kell, mindegy milyen csak guruljon alapon. Ebből az következik, hogy a boltosoknak egyre kevésbé éri meg extra cuccokat tartania, és minél inkább a tömegigényre ráfeküdni. Ebből fakadóan pedig aki esetleg még nem netről rendelt, az is onnan fog. Öngerjesztő folyamat Ráadásul egyre kisebb hátránya van annak, ha az ember külföldről rendel. Szállítási időt szokták annak mondani, de ha nem 1-2 nap alatt kell a cucc, akkor ez se olyan problémás, EU-ból tapasztalataim szerint egy héten belül megjön bármi (és pontosan emlékszek, hogy gyerekkoromban a magyar posta országon belül is ilyen átfutási idővel szállította a csomagokat... a futár cégek elterjedése hozta csak be a manapság megszokott 1-2 napos határidőt). De például karácsony előtt kicsit megcsúsztam ajándék vásárlással. Amerikai Amazonból rendeltem végülis, 2013. december 19. 1:36-kor jött a visszaigazoló e-mail, hogy felvették a rendelésem, és december 23-i garantált szállítást vállaltak. Ehhez képest december 20-án (!) délután megjött a csomag. Igaz embertelen postaköltséget gomboltak le rólam cserébe (8000 Ft, egy akkora csomagért ami belefér egy 20x20x20-as dobozba és pár száz gramm súlyú), de ez mutatja, hogy az idő se akadály ha valamiért nagyon sürgős lenne.
-
pomk
őstag
válasz Krisz79 #20264 üzenetére
Váz függőleges oszlopára raktam a tartót egészen a felső részére. Ide bepattintva, nem fér be a váz belsejébe, viszont be tudom hajtani félig, és így semminek nincs útban. Ill. ha nem hajtanám be, pedál és a váz között akkor is pont elférne. Fotóm jelenleg nincs róla, de jövő héten szívesen készítek róla.
(#20268) pengemetal
Szt. Kristóf Ladába való.[ Szerkesztve ]
-
pomk
őstag
válasz D.Orion #20284 üzenetére
Innen vettem a használt Merida-mat. Minden rendben volt velük, tudom ajánlani őket. Akivel beszéltem nyomta a sódert, és pár kamu is volt benne, de ettől függetlenül a bicajjal minden rendben volt.
Jaaa, és a becsomagolt bicaj mellé kaptam egy kis csomag gumicukrot is a dobozba. -
Runner_fxr
Ármester
válasz eddie1978 #20295 üzenetére
Egy Német piacot nem lehet egy Magyar piaccal összehasonlítani, pláne ha kerékpárról van szó.
Ausztriában, Németországban egy átlagos bicajos boltban az egy főre eső vásárlói kosár, kerékpár vásárlás 2-3 ezer euro körül van és 1 év alatt 1000-1500db kerékpárt értékesít egy bolt, van aki többet is. Ehhez képest Magyarországon örülsz ha egy kis konténert el tudsz adni, az 120db kerékpár, azokból is az olcsóbb modellek 100-150 ezer körül azaz kb 300-500 euro körül darabját.
Ez nagyon komoly különbség, így van ez a kiegészítőkkel is. Rengeteg olyan ember van aki bejön a boltba és még a 65 ezres kerékpárra is húzza a száját. Vagy behoz egy sufniból előszedett kerékpárt, ami kb 20 éves, minden csere érett rajta és még a nagy szerviz árát is sajnálja, pedig a csapágyak karbantartásért könyörögnek, egy sz@ros külső gumit úgy kell rátukmálni a kirepedezett helyett, ebben benne van a csóróság is, meg az is, hogy a kerékpározási kultúránk a Német vagy Osztrákkal még mindig merőben eltér. Itt sok ember úgy tekint a kerékpárra mint egy darab sz@rra, tisztelet a kivételnek és úgy gondolja rákölt 2000 ft-ot és hajtja 10 évig, hiszen az csak egy kerékpár amit hajtani kell, meg ő különben sem versenyző, meg különben is neki jó lesz az is stb. elképesztő, hajmeresztő elképzelésik vannak a kerékpározásról. Ráadásul sokan a gyerekeiknek, barátnőjüknek a kerékpárját hozzák ilyen állapotban és szeretnék "felújíttatni" , nem is értem, hogy lehetnek ennyire felelőtlenek és ostobák. Ilyenből sajnos rengeteg van és ez Budapest! El tudom képzelni mi lehet vidéken, ott még ennél is rosszabb lehet a helyzet. Persze azért nyilván nem csak ilyen van, különben akár be is lehetne zárni az összes bicajos boltot Magyarországon, meg vannak az igényesebb vevők is. Viszont sajnos akkor is érezhető, hogy leginkább a filléres, legolcsóbb dolgok fogynak. Ne csodálkozz azon a kerékpáros cipő hiányon se, tudod ezek a dolgok úgy mennek, hogy még télen le kell adni egy előrendelést a boltoknak, aki ezt nem teszi meg, azzal nem számolnak és nehezen jut hozzá sok cucchoz.
A webshopok is érdekesek ám Magyarországon, az hagyján, hogy olyan termékek vannak fent amik fizikailag ott sincsenek, egy csomó olyan is van amit be se tudnak szerezni de ott van.Kerékpárnál is úgy van, hogy le kell adni már télen egy előrendelést vagy a nagykernél, vagy a gyárnál ha te vagy a forgalmazója egy márkának, kifizeted kb a felét előre, majd legyártják neked és akkor küldik el amikor kifizetted a másik felét is. Ezenkívül azokból a modellekből amikből nem rendeltél, csak később és azt is nagyon korlátozott mennyiségben teszik számodra elérhetővé. Én például akartam venni most tavasszal egy Cube Fritzz mtb-ot, egy közepes árkategória kb 600 ezer, Magyarországon kb 5-6 db üzlet webshopjában fent van a mai napig ez a modell, miközben beszéltem a nagykerrel, akik közölték velem, hogy ebből a modellből egy azaz egy darabot nem rendeltek Magyarországon, semelyik boltnak nincs és nem is lesz, mert a nagyker se tudna szerezni, mert nem volt belőle előrendelés, nem számoltak vele, ennyi. Sok egyéb más modellel is így van. Nálunk ugye Bergamont van, a mi üzletünk a Magyar forgalmazó, még is csak azokat a modelleket küldik amikből előrendeltünk, a 120-200 ezer körüli kategória. A drágább gépeket nem küldik, majd júniustól nyitják meg a raktárt azok számára akik nem rendeltek elő, persze addigra már nem sok modellből lesz. Én mint alkalmazott tudtam egy darabot rendelni egy drágább modellből, azt is csak úgy, hogy kvázi Bergamont dolgozóként megengedték. Egy másik kolléga is akart, neki már nem volt, el is fogyott. Már most. Pedig ez 2014-es modell. Szóval manapság ez a tendencia, hogy ha előrendelsz van, ha nem akkor meg hoppon maradhatsz, sok boltos meg nem mer előrendelni, ezáltal egy csomó mindent nem is tud beszerezni. Németországban ez nyilván nem így van, mert ott mindenki időben előrendel kb mindenből. Ezért van is minden. Persze az egy más világ.
-
ludsimon
veterán
-
bigbuda
aktív tag
Kedves Fórumtársak,
kérnék szépen valakit, aki vágja a témát, segítsen a következő kérdésben, nagyon sürgős lenne, mert kb 1 órán belül mennék megnézni a bringát... Csak arra vagyok kiváncsi mennyi érhet, hogy megérné e nekem a vásárt
Genesis Herkules alu váz (krómozott)
Deore XT váltó
Deore LX fékrendszer
Deore LX csapágyak
SR Suntour állítható teleszkop (pontos tipust nem tudok)
SR hajtásrendszer
LX dupla felni
Rubena külső
Alu kormány, alu pedálok...Mennyit érhet igy átolvasva kb? Sürgős lenne, köszi elpre s... az se baj ha többen válaszoltok
-
sanzi89
addikt
válasz bigbuda #20316 üzenetére
Erre nem lehet egzakt választ adni, amíg nincs pontos információ az alkatrészek állapotáról. Ezt meg távolról akár még fénykép alapján nagyon nehéz eldönteni, személyes megtekintés során lehet döntést hozni.
Én is kérdeznék. A Schwinn trekkingben úgy néz ki, hogy kukás a gyári első agy is. Már nem tudom mennyit elszórakoztam vele, de nem lehet beállítani. Bizonyos helyzetben kottyan úgy, hogy közben még eléggé szorul is, jó kis Joytech hulladékról beszélünk. A többi Shimano agyat szinte álom szerelni, ez egy katasztrófa. A hátsót már cseréltem Shimani Alivio agyra, ég és föld a különbség. Most próbaképpen megnéznék egy iparis Novatec agyat, de elég kicsi a raktáron lévő választék, ezt találtam Novatec A141SB, ami elvileg országúti agy. A kérdésem, hogy mitől lesz ez országúti? A papucstávolság ugyan annyi, és egy 99%-ban aszfalton használt trekkingbe lenne. Megvehetem vagy nézzek MTB agyakat?
u.i.: Itt meg azt írják XC/AM.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
bigdady
nagyúr
Tudtok biciklis utvonaltervezest tudo gps alkalmazast iphone-ra?
[ Szerkesztve ]
-
nauro
aktív tag
Most mentem el egy meridás országutis mellett Kápolnásnyéken. A meze is merida volt, nem ismer magára valaki?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz bigdady #20318 üzenetére
Biztos létezik ilyen, de azt tudni kell, hogy Magyarország bicikliút, illetve biciklibarát út hálózatáról nincsen használható és friss térkép. Nagyon hiányos mindegyik, illetve sok hibás jelzés is van benne (legalábbis Vas megyére, amit én ismerek, biztos igaz ez, de gyanítom máshol se jobb a helyzet). Szóval ha találsz is ilyet, magyar viszonylatban jó eséllyel nem mész vele többre, mint egy sima gyalogos tervezővel.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Cathfaern #20320 üzenetére
hááát....
Google gyalogos tervezője eddig minden alkalommal elvitt olyan terepre, hogy időnként inkább leszálltam a bringáról. Legutóbb meg sűrű káromkodások közepette inkább elmentem másfelé, mert a jelzett út két oldalán sűrűn állt a bokor, és gyalog is max kétrét görnyedve lehetett menni.
Szóval ilyen tekintetben a Google gyalogos tervezője sokszor használhatatlan.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Cathfaern
nagyúr
válasz -=RelakS=- #20321 üzenetére
Én csak azt mondtam, hogy egy "bicikli tervezővel" pont ugyanennyire fog menni Magyarországon
-
jeri
tag
válasz sanzi89 #20317 üzenetére
Bearing Kits are specially designed for on-road or relatively clean riding environments
These bearings have ceramic balls, with stainless steel races and a C3 fit. Ceramic hybrids are lighter, capable of achieving higher RPM’s and sustaining higher operating temperatures than traditional bearings. -
TripleB
senior tag
válasz Runner_fxr #20314 üzenetére
A vidékiek (mi) egy hónap alatt kb 1,2 milliót hagytunk ott, mondanom sem kell, hogy nem magyar zsebbe ment a pénz a másfélszeres ár miatt...
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
Because
őstag
hello! 7es racsnihoz tudok hasznalni 6 sebesseges valtot?
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz TripleB #20325 üzenetére
Azért szerintem nem ez a jellemző. Olyan bringás boltban kell vásárolni ahol jók az árak, esetleg rugalmasak az árak tekintetében, pláne ha több mindent veszel, a legtöbb helyen adnak kedvezményt nagyobb vásárlásoknál. Külföldön inkább a szolgáltatások borsosak, ott egy kerékpárszerviz jóval drágább mint Magyarországon.
-
NeoExDeath
aktív tag
válasz Runner_fxr #20011 üzenetére
Runner_fxr, golyós: Köszönöm a válaszokat!
Igen, súly ügyileg tényleg nem voltam képben. Azóta miután feltettem az előző kérdést, kicsit felgyúrtam magam a témában, és ami még fontos, hogy meglátogattam néhány boltot hogy megtudjam hogy végül is mit is keresek. Kipróbáltam elég sok új MTB-ot, leginkább a méret érdekelt, hogy az én alkatomhoz (185 cm, 110kg) milyen és mekkora monti kellene. Arra jutottunk nézegetés közben, hogy 29-es kerekű monti kellene nekem egy közepes (M / 18") vázzal. A nagyobb vázaknál túl messze volt tőlem a kormány, nem volt túl kényelmes. Tudom hogy kerékpár geometria függő hogy melyik mennyire kényelmes, de nagyjából ez volt a benyomás, hogy 29-es kerék 18-as vázzal lenne a kiszemelt.
Na most elkezdtem nézelődni a neten, hogy az ismert márkák milyen bringákat kínálnak 29-es kerékkel. Nem vagyok versenyző, a belépő szint környékén szeretnék választani. Összeszedtem egy excel táblázatba hogy miket találtam eddig. A fórum elején ajánlott márkákat mind lecsekkoltam, amik kimaradtak a doksiból azok vagy túl drágák, vagy valamiért nem felelnek meg.
A táblázatot felraktam ide: LINK
Az volna a kérdésem, hogy ezek közül mit válasszak? Illetve, hogyha van tudomásotok olyan márkáról, típusról ami ide illik, de kimaradt, és érdemes megfontolni, pls azt is mondjátok. 160 ezer alatt szeretnék maradni.
Ár és felszereltség alapján a Specialized Hardrock Disc SE 29 tetszik eddig a legjobban.
-
nagyúr
válasz NeoExDeath #20329 üzenetére
Én nagyjából ugyanilyen paraméterekkel rendelkezem, de ki nem állhatom a lomha 29-es montikat, plusz azokhoz a magasságom elég töpörtyű. Egy 27.5-ös - számomra - sokkal kényelmesebb, de a 26-os montimmal is teljesen jól elvagyok. Próbáltál egyébként menet közben (terepen) 29-es montit?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Runner_fxr
Ármester
válasz NeoExDeath #20329 üzenetére
Majd mindjárt átfutom a táblázatod, de így hirtelen annyit tudnék hozzáfűzni, hogy szerintem 185 centihez, meg ekkora súlyhoz nyugodtan vehetnél L-es vázat. 18"-as váz kb nekem jó és én 178centi vagyok és pehely súlyú hozzád képest. A felső cső hosszát érdemes megmérni és az alapján is nézegetni a méreteket. 185 centihez 570-585mm körüli hosszúságú felső cső az ajánlott, ez kb 19"-es váz montinál. M-es montivázaknak olyan 555-560mm körüli felső csöve szokott lenne, az pedig neked rövid.
V-féket ilyen súlynál felejtsd el, csak is tárcsa és hidraulikus. A szűk keresztmetszet a villa lesz, ezek az alap suntour villák, amik ebben az árkategóriában vannak nem sokat fognak bírni alattad, pláne ha intenzívebb használatnak teszed ki komolyabb terepen. Meg iszonyat puha is lesz neked.
A 29" nekem se szimpi, nekem lomha, jobb szeretem a 26"-ot vagy inkább a köztes 27,5" fogott meg, javaslom próbálj ki 27,5"-öt is.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Egy ilyenje nincs valakinek elfekvőben? Helyben nem tudják beszerezni, ebike-ról + 1000Ft a szállítás.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
razzorr
őstag
válasz Runner_fxr #20328 üzenetére
Jah. Németben a bringámon a váltót egy bringaboltos, akivel össze is haverkodtam egyébként, akcijóba állította volna be 20 Euróért. Hoppá, mondtam magamban, a magyar leleményesség határtalan, így utánaolvastam a neten és meg is csináltam saját magam. Bár a német jellemzően kényelmes nép, meg hát van az a fizu, amiért ne kelljen összekoszolnia a kezét, mert majd elviszi "az ember"-hez és ő megcsinálja.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz razzorr #20333 üzenetére
Egy ismerősöm Bécsben él, kerékpározik, a bringáján a nagy szerviz 100 euróba került, ebbe még egy bovden sem fért bele, az csak a munkadíj volt. De akár nézz meg egy fodrászt, 20-30 euróért vágnak le egy hajat nullás géppel. Ez nekünk bődület pénz egy hajvágásért, de ha 2000 euróból kell mondjuk havi 1-szer vagy 2-szer kifizetni, lehet nem nagyon érdekelne.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
na bicószerelők 7-es racsnihoz működne a 6 sebességes váltókar? nem baj ha nincs meg egy sebesség
-
szjoci
őstag
válasz belaazallat #20332 üzenetére
Szia!
Lehet hogy van, de csak vasárnap tudom megnézni mert akkor leszek otthon. FD-M430-asom volt, szerintem jó lehet annak az adaptere is. Ha addig nem oldódna meg és megvan még, kedden fel tudom adni postán.
Üdv,
Joci -
Because
őstag
válasz mrst3ph3n #20337 üzenetére
köszönöm a választ!
itt a sok szaki, vagy mki csak a több tízezres cuccokat vásárolja és a működésükkel tisztában sincs... de remélem inkább csak távol vannak a forumtól
attól féltem nem mozgat akkorát a válton és nem tudja megfelelően pozicionálni, más a lánckerekek távolsága 6-7 sorok esetében stb...
azt nem tudja valaki mekkora csavar kellene hagyományos villába a fém sárvédő (aminél vannak szárak) rögzítéséhez, azt hitem ha újonnan veszek egyet ahhoz csavar is jár... -
Cathfaern
nagyúr
válasz fpeter07 #20339 üzenetére
Totál kívülállóként, viszont számokra és tényekre alapozva szerintem ez a 26 vs. 29 témakör kissé el van túlozva. Mert a számok szerint:
- 26"-os és 29"-os kerék "ütközési szöge" 3 fokban tér el egymástól: [link]
- 26"-os és 29"-os kerékkel rendelkező bicikli között tengely és átlépési magasságban 3 cm van: [link]Sajnálom, hogy ebben a témakörben nem igazán lehet vaktesztet végezni (azaz, hogy a tesztelő ne tudja, hogy 26 vagy 29-es biciklin ül), kíváncsi lennék az eredményre.
Kicsit arra emlékeztet a dolog, mint amit a fogkefe gyártók csinálnak. Azok ugye kijönnek évente 4-5-6 új modellel, és mindegyik forradalmian új és jobb a réginél és értelemszerűen minden konkurenciánál... persze Arra jó, hogy azok is esetleg márkát váltsanak, akik korábban nem gondolkoztak ilyenen.
-
feka007
nagyúr
Megyek ma Pesten a Vámház körúton a Szabadság híd irányába a bringasávon, mikor a Kálvin tér környékén áll egy teherautó a zártvonalú bringasávon, amiből pakolják ki a szarokat a boltba. Előttem ment egy futárnak látszó bringás, aki, mivel elég szűk ott az út, már jó előre jelezte, hogy be fog menni a belső sávba, hogy kikerülje. Mikor már majdnem a teherautó mellett volt, hirtelen begyorsított a mellettünk haladó haszongépjármű a jó előre kitett karjelzése ellenére, és elhúzott mellette. Ha a bringás nem néz hátra még az utsó pillanatban, és nem áll meg az álló teherautó mögött, akkor valszeg odakente volna hozzá, aki bevágott elé. Ezután a pirosnál állva, miután nagy nehezen letekerte az ablakot, még kb. ő ugatta le a bringást. 2 paraszt melós volt.. Na szóval ennyire lehet megbízni az autósokban. Ezek után senki ne mondja, hogy miért megyek inkább a járdán (ahol mellesleg leszállok a zebra előtt szinte mindig, és nem lökök fel, keltek félelmet senkiben azzal az 5-10 km/h-val, amivel megyek), mint az ilyen szart nem érő bringasávokon, mert hagyják a rendőrök, hogy ott rakodjanak ki..
-
sanzi89
addikt
válasz Cathfaern #20340 üzenetére
És akkor a 27,5-ös mánia? Mindenki tömjénezi a 27,5-ös méretet, én meg egyszerűen nem értem miért kellett egy új szabvány. Fogták volna a bevált 28-as méretet, kiadnak más geometriájú vázakat, mint a trekkingek, erősebb kerekek, villa és kész is volnánk, de nem, kell még egy méret, agyuk el újra a spanyol viaszt...
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Because #20338 üzenetére
Én M5x15-ös csavarral rögzítettem a sárvédőt, de a hajtóműnél és a féknél oda csak 10 mm hosszú csavar kellett. Viszont én zárt anyát tennék rá, mert kisebb az esélye, hogy a sár rárohad és utána nem tudod leszedni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #20338 üzenetére
Én egyszer próbáltam egy egy 6 fokozatú váltókart 7-es sorral összehozni, úgy, hogy egy fokozat kimarad, nem váltott jól, sehogy sem volt jó, kellett a 7 fokozatú váltókar, ez asszem egy revoshift váltókar volt. Egyéb próbálkozásom nem volt, nem szeretek összetákolni semmit.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
kép1
az év első tekerése, bár bevallom vagy 5-10 percet toltam dombon felfele, mert nem bírta a tüdőm, utóbbihoz ki tudna segítséget nyujtani? pm-be leirnám mi a baj a tudőmmel. -
-=RelakS=-
veterán
Remélem, sikerült rendesen lelakatolni a bringát.
Ebben a cikkben találtam A cikk tartalma meg... Magyarország, én így szeretlek :S
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
gergo5991
őstag
válasz Runner_fxr #20346 üzenetére
Egyszer voltam immunológusnál egy asztma teszte, nem vagyok asztmás, de kaptam inhalátort.(azóta se merem használni, mert félek, ha 1x kipróbálom, függni fogok tőle, szóval mindig szükségem lessz majd rá)
A helyzet az, hogy 20-30 lépcsőfokot lazába meglépek, 5-10 percig lihegek utána, ma bringázáskor ugyan ez volt, de itt már az egész mellkasom elkezdett fájni, az alsó ajkam is, és kb ment át a fájdalom az egész fejembe, még levegő vételkor meg már nagy volt a fájdalom, ez kb 20 perc alatt elmult, ha megálltam.
Ezt milyen orvossal kéne megvizsgáltatni?
ui: vélemények a megtett km/perc arányhoz? jó? hozzátrszem 16 kilós dirt bike-al lett megtéve a táv. -
Cathfaern
nagyúr
válasz sanzi89 #20342 üzenetére
Gondolom látták mennyire meglódultak az eladások a 29er bevezetésével (ami ugye valójában 28"-os felni), ezért kitalálták hogy kell még egy kategória. Meg ugye így be lehet fogni azokat is, akik a 29er-re azt mondták, hogy az túl nagy nekik... ez továbbra is forradalmi, de nem olyan nagy! Még szerencse, hogy a 29er azért volt forradalmi mert nagy
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...