-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fraba
aktív tag
Sziasztok!
Bergamont bringámról szeretném lecserélni az ülést, mert >50 km túra esetén rendkívül kellemetlen már ez a gyári ülés. Összefoglalóban semmi konkrét ajánlás nincsen, a "mindenkinek meg kell találnia a megfelelőt" meg nem sokat segít.
Miket tudnátok TI ajánlani? Gyártók, esetleg konkrét típusok, aminek utána tudnék nézni tesztes oldalakon, esetleg személyes tapasztalatok. Egyszóval: minden jól jönne!Előre is köszönöm!
-
nauro
aktív tag
2 óra és kezdődik a buli ne felejtsétek!
Link -
Maximum1
őstag
Bringás gatya?
Vannak sokkal komolyabbak, keresgélj.
Kár lenne az összképet rontani azon a szép kerékpáron. -
Zola007
veterán
ne vedd sértésnek a következő sorokat, csak hetente felmerül a fórumon és erre tényleg nem lehet mást mondani:
Ez olyan mint cipőt neten venni, lehet hogy egy srácnak Türkmenisztánban kényelmes az új Nájki, de ez nem garantál semmit.
Igazán kényelmes nyerget csak úgy tudsz venni ha próbálgatsz. Ez van és ez így is marad míg el nem jutunk oda, hogy egy 3D scanner mintát vesz a csupasz s.ggünkről és a gyár legyártja az ideális nyerget jó pénzért.
Erre jó egyébként az internet, befektetsz egy kis pénzt és megrendelsz 3-4 nyerget eb!król testalkatod szerint. Majd egyet megtartasz és a többit visszaküldöd. Van rá 8 napod
nagyon off: A gond ott kezdődik, hogy már mindenki mindent fórumok és tesztek alapján akar venni, lassan már barátnőt is így kerítenek az emberek?
ha van róla review, vagy a haver próbálta és bevált, akkor jó lesz?Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
fraba
aktív tag
válasz Zola007 #19858 üzenetére
jó, persze értem én ezt. csak vakon elkezdeni lövöldözni nem túl hatékony. és így, hogy papírra vetetted ezeket a 'sértő sorokat', már adtál valami útmutatást, hogy te hülye, az ellenfél úgy északkelet felé lehet, és arra indulj el..
nem tudom, érted-e, mire gondolok.
Pl, nem is tudtam, hogy lehet így az ebike-ról rendelni, és még az árát is visszaadják, ha visszaküldöm..! -
Zola007
veterán
minden webshopból lehet így rendelni, távollévők közötti szerződés címszó alatt keresendő
azonban még úgy sem lehet elsőre jó nyerget venni, ha ott van előtted és megfoghatod
én ~4. alkalomra találtam egyet, de pl hosszú távra ez sem lesz az igaziaki azt mondja, hogy elsőre jó nyerget vett, az:
- vagy nem tudja mi a tényleg kényelmes
- vagy az optimális fenékkel bír
- vagy nagy szerencséje volt
- vagy hazudikMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Stauffenberg
nagyúr
Mi a vélemény a Rockrider 5.1 2013-ról?
Ér ez ennyit? Egy ismerősömnek keresünk bringát, nem akarja a hegyekben hajtani, főleg városban nyomná, meg azon kívül döngölt földutakon, murvás terepen. Használtat nem akar mert a legkevésbé sem ért hozzá, csak megvenné, összerakatná a szervizben és menne vele.
-
Zola007
veterán
válasz razzorr #19863 üzenetére
Azért ne terjesszétek a hülyeséget, maradjunk abban hogy nektek bejött a dolog, mert átlag széles a csípőtök
Van amit nem lehet megszokni, szóval azért ezt nem nagyon reklámoznám.Én pl. ~ 123-124 mm-es ülőcsont távolsággal szenvedhettem volna akármeddig a 135mm széles Kellys Ultraform nyereggel, soha az életben nem szoktam volna meg. Csúsztam le róla folyton, forgolódni kellett rajta 200 méterenként.
Ez anatómia, nem fog megváltozni csak azért mert sokat ülünk és reménykedünk benne.
Mindkét oldalon vízszinten felületen kell nyugodjon a csont közepe és még legyen ~10mm oldalra a tekerés közbeni mozgás miatt, tehát nekem a minimum egy 145-150 széles nyereg.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
razzorr
őstag
válasz Zola007 #19865 üzenetére
Magamból indulok ki, hogy életem során eddig kb.3x volt új bringám és nem volt gond a megszokással. Pedig elég keskeny üléseim voltak/van. Na mindegy, nem vagyunk egyformák.
(#19864) Stauffenberg
Én inkább máshol válogatnék, ebben az árkategóriában pl. [link]
[link]
[link]De majd jön valaki és rácáfol vagy megerősít.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19864 üzenetére
Ezen az áron újonnan többnyire acélvázas bringákat árulnak, szóval végül is megérheti, de a vázanyagot kivéve, a létező legolcsóbb alkatrészekből van összeállítva, 60 ezerbe nyilván nem fér bele több.
Cross trekking szerintem jobb választás lenne, de azt ennyiért nem kapna, legalább is olyat ami megüti az elvárható minimum minőségi szintet.Egyébként a decathlonos bringáknak nagyon sz@r vázaik vannak, örök garanciás szóval ha elreped kicserélik, de merevséget ne nagyon keress rajta, a drágább bicajaik váza is csapnivaló. Főként az "össztelósok".
[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz Zola007 #19865 üzenetére
Az én csípőm minden, csak nem átlag széles
Minden eszközömhöz így állok, és működik. Pl. amikor az aktuális korimban először voltam edzőtáborozni, 13 különböző helyen volt víz- illetve vérhólyag vagy csak simán lenyúzott bőr a lábfejemen. Ma már ez a legkényelmesebb kori a világon, pedig nem formáztam egyszer sem.
Alapvetően a lábmintára készült bringás és (bocs hogy megint ezzel jövök) koricipőket is meg kell szokni, ami beletelhet akár 50-100 benne töltött órába is, és ezeknél nem mondhatjuk hogy nem megfelelő az egyén anatómiájához..
Abban az esetben, ha nem eszméletlenül kirívó a különbség az ideálishoz, ez biza járható út!
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Runner_fxr #19867 üzenetére
Ja, én is a cross-trekking kategóriával szívok, mert magamnak is keresek valamit 60-80 körül. Újonnan csak csupa fapados, alsó kategóriás cucc van, használtan meg alig-alig bukkan fel valami normálisabb cucc, de ott is inkább csak 80 ezertől felfelé látok értelmesebb vételeket. Őszintén nem tudom mi legyen, keretet bővíteni most nem nagyon tudok, pedig szívesen áldoznék rá többet. MTB-t sem akarok, pedig használtan már a bőség zavara van 60-80 pénzből.
Én is crosst ajánlottam neki, mert én is kb. ilyesmire használom a bringám (vagy jobban mondva jelenleg csak aszfaltra, mert most csak egy országútim van).
Akkor megmondom neki, hogy ezeket a Decathlonos bringákat kerülje. Azért akart itt vásárolni, mert van 4 meg 8 hónapos ingyen hitel, ráfizetés nélkül ami hamarosan véget ér. De ha nem túl jók ezek a bringák, akkor nincs értelme megvenni, csak azért mert már holnap hazavihetné.
(#19866) razzorr: Köszi ezeket a tippeket, továbbítom.
[ Szerkesztve ]
-
dewil666
őstag
válasz D.Orion #19850 üzenetére
Szia!
Nem tudom hogy milyen volt mert 2 bringából csináltam 2 bringát. És ezt a váltót az újonnan szerzett bringáról van (németből behozott használt). Gyanítom hogy laza volt már akkor is. A váltó legalsó váltókerekét könnyedén előre lehetett mozdítani és ugye ez adná a feszességet neki. De nekiálltam és amit lehetett kihoztam belőle. Spanoltam mindkét rugón és most már feszesebb a lánc (pont jó). Igaz még most sincs olyan erőssége a rugóknak mint az új váltónak (de nem is várhatom el). Beállítottam a váltót és most már jónak tűnik. Majd használat közben kiderül.
A váltókarok ilyenek: 3x8 sebességesKözben egy 28-as agyváltós (Peugeot) bringa váltóját is sikeresen megcsináltam
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19869 üzenetére
Kamatmentes hitel más bringa boltokban is van. Csak emiatt nem érdemes a decathlont választani. Illetve ha hitel, akkor már szerintem belefér egy drágább modell is.
Egyébként ez a 60 ezres rockrider még épp az a kategória amit talán meg lehet venni, ezen az árszinten hasonló az összes bicaj, csak más van ráírva a vázára. Csuda jó egyik se lesz. Sűrűn kell beállítani, meg tényleg csak laza túrázásra, aszfaltra jó, semmi többre.
Ha drágábban akarna bringát venni, akkor már egyértelműen nem ajánlanám a decathlont.80 körül talán egy akciós gepida cross trekkinget kifoghatsz, az lehet jó vétel, amúgy 120 környékén indulnak a valamire való cross trekkingek.
Használtat meg tényleg csak annak érdemes nézegetnie aki valóban ért hozz, a legtöbb hirdetés túlárazott, agyonhasznált bringák, nagy szerviz előtt, nem hozzáértő ebbe simán belefut. Használtat nem hozzáértőnek abban az esetben van értelme nézegetnie, ha egy felsőbb kategóriás gépet akar venni, legalább 150-200 körül, vagy akár még drágábban. Mivel ez esetben megéri elvinni egy megbízható szervizbe, ahol egy kis szerviz áráért átnézik és megmondják megéri e, vagy nem, illetve mik a hibái, ha vannak. 200 ezres bringánál 4-5 ezer egy átnézésre nem oszt vagy szoroz, de 60 ezres bringát 5 ezerért átnézetni egyértelműen nem éri meg, pláne ha azt mondják sz@r és buktál 5 ezret.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #19872 üzenetére
jó mondjuk én tényleg aszfalton használom a montit, de kell is a rugós villa a hazai utakhoz.. viszont a tourney váltót 2 év alatt állítgatni nem sokat kellett, egy kezem megszámolom. lehet ennyire qva jól összerakták az én kross hexagonomat
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Runner_fxr #19872 üzenetére
Na nekem is ez a bajom a használttal, valamennyire értek azért hozzá, de olyan szinten nem, hogy ne fussak bele hibákba. De hát ezekből (is) tanul az ember, csak nem mindegy, hogy mennyi pénzt kockáztat.
A környezetem tele van fixis meg SS arcokkal akik mind régi átalakított országútikat hajtanak. Ők a mostani 4 sebességes országútimban azért valamennyire segítettek, de egy modern cross-trekking már magas nekik (meg nekem is).
Ezért gondolkozom új bringában. Vennék valamit 70-80 ezerért, aztán ahogy kopnak ki az alkatrészek (gondolom nem kell nekik sok), úgy cserélném le őket minőségibbre. Lehet alapvetően rosszul fogom fel, de jelenleg ez a tervem és apránként ahogy lecserélődnek a dolgok lesz egy értékesebb bringám. Tutira cumizás és ráfizetés az egész, de az is ráfizetős lenne ha kifognék egy bajos bringát.
Vettem már olyat amivel valószínűleg ütköztek már, mert a váz egy kicsit meghajlott (az első villa nyakánál). Alig észrevehető (nekem nem tűnt fel), de 2 hónappal később talán pumpáért vagy valami kacatért mentem el egy szervizbe és ott rögtön megkérdezte a fickó, hogy ütköztem-e vele. Ez volt az egyik oka, hogy nem fejlesztettem tovább a kerékpárt, megtartottam olcsó munkába járósnak amit nem féltek kint hagyni az iroda előtt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #19873 üzenetére
Attól is függ mennyit mész vele, milyen körülmények között, az állítgatás inkább a gagyi v-fékekre jellemzőbb mint a váltóra. Van aki elvan rugós villa nélkül is, aszfaltra nekem nem kéne plusz nehezéknek egy acél borzalom, amiatt a pár centi csillapítás nélküli rugózásért cserébe. Inkább legyen könnyebb a bicaj.
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #19875 üzenetére
szerelemes vagyok a csepel royal vázakba lehet építek majd egyet, csak pont a merev villa miatt félek. munkába napi 30km oda vissza még holnap is... jól bírja a drágaság meg mostanában tata-tatabánya közötti bicósúton sprintek, illetve turulhoz fel és le aki idevalósi tudja mik ezek
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #19876 üzenetére
Nem tudom milyen telód van, de ezek a legalapabb rugós suntour, rst, meg társai, ft-ot nem érő vackok. Dög nehezek, tele műanyag alkatrésszel belül, terepre egyáltalán nem valók, hamar tönkremennek. Csillapítás szinte nincs is bennük, nagyobb sebességnél ugyan úgy pattog a bicaj eleje mint egy merev villával, maximum aszfalton ad egy kis plusz komfortot a merev villához képest. Nekem is volt fitnesz bicajom, semmi bajom nem volt a merev villájával, pedig én világ életemben montiztam és mindig kiváló minőségű teleszkópokat használtam, ennek ellenére aszfalton elvoltam a merev villával is. Amit nem tudtam megszokni az inkább a virsli gumi. Emiatt váltam meg tőle.
Egyébként szerintem a csepel royal váz nem valami nagy cucc, baromi nehéz, gagyi acél váz, akkor már inkább valami retro, de minőségi acél országúti váz alapnak.
Stauffenberg: Ha később fejleszteni akarod, akkor mindenképpen olyat nézz aminek jó váza is van.
Jó cross trekkinget én 120 alatt ritkán láttam és 120-ért is elég alap bringákat árulnak, amin szintén lesz mit fejleszteni, de legalább van egy jó aluváza.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #19877 üzenetére
lehet, hogy nektek nem ér semmit, de sokan velem együtt örülnek egy ilyennek, kicsit kemény valóban,de legalább van nem ugratgatok, nem cipelem a bringát, hogy a súlya gondot okozzon
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Runner_fxr #19875 üzenetére
Azért vannak olyan utak Budapesten, ahol csillapítás nélkül leszakad a veséd. Tavaly volt alkalmam kipróbálni lefelé (!) a Varsányi Irén utcát. Nagyon jó, mert a rakpart felől hegymenetben a Moszkva felé tükörsima kerékpárút vezet. De ez egyirányú, lefelé az úttestre felfestett sáv van, az utca iszonyú keskeny, autós nem tud előzni kerékpárost. Míg leértem országútival az aljára, már azt hittem szét fog esni alattam a kerékpár ha 15 km/h-nál gyorsabban megyek. Próbáltam tempózni a simább szakaszokon, mert hátra nézve már vagy 6-7 autó is feltorlódott mögöttem, de végül úgy engedtem el őket, hogy a tízmillió giga kráter közül az egyiken megrottyanva egyszerűen kirepült az U-lakat a tartójából. Félrehúzódtam, hogy felszedjem.
Azóta ha a Déli-pályaudvar felől megyek Újpestre, akkor inkább délről megkerülöm a Budai várat az Erzsébet híd felé és ott fordulok rá a rakpartra, vagy egyszerűen a körúton tempózok a Margit sziget felé.
Ennél már csak a térkövekkel kirakott kerékpárutak rosszabbak, ami alól az eső már kimosta a földet és sorra fordulnak ki alólad a kövek, meg olyan hullámos, hogy nagyobb tempónál már életveszélyes.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #19878 üzenetére
Én nem azt mondom, hogy vegyél helyette 120 ezerért egy levegős villát, hanem, hogy inkább egy merev villa.
Az meg nem drágább.
A kerékpár súlya pedig nem csak akkor számít amikor a válladon cipeled, hanem tekerés közben is, egy könnyebb bringát könnyebb tekerni is.
Ettől függetlenül elismerem, hogy ad némi plusz komfortot az alap rugós villa is, de nekem ez nem ér annyit, hogy egy ilyen plusz nehezéket építsek a bringába. Annyi pluszt nekem nem tud nyújtani, hogy megérje.Stauffenberg: Egy néhány centit rugózó villával, amiben nincs csillapítás, plusz merev vázzal, kb majdnem ugyan úgy kirázza a beled a rossz út mintha merev villával mennél és kirepülhet az u lakat is.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #19880 üzenetére
hol kapok merev villát ami nem néz ki olyan virslin ? mert amik tetszenek kinézetre azok 20k kategória, ugye az is számít nekem, hogy valami megjelenése legyen... vagy egy épkézláb teló szerinted hol kezdődik?
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19879 üzenetére
Gondolkozom azon, hogy építek egy melóba járós bringát, aszfaltra, bár rühellek városban biciklizni, azért a tömegközlekedést még sokkal jobban rühellem. Az autót meg felesleges luxusnak tartom, legalább is magamnak.
Rendeltem egy elég komoly össztelós all mountain bringát, (sajnos 2 hónapja várok rá, mivel nem akarták elérhetővé tenni a készletet, mert az üzletünk csak az olcsóbb modellekből rendelt, ezért egy ideig csak azokból rendelhetünk, most nyitják meg nemsokára a drágább modellek raktárát és remélhetőleg 1-2 héten belül ideér)
Kéne e mellé egy városi gép is mert nyilván nem akarom a drága montiba belerakni a városi km-t, meg aztán egy kb 700 ezer ft értékű bringával melóba járni mégiscsak túlzás lenne. Meg ez különben is erdőbe való, nem aszfaltra.
Gondoltam cross trekkingre, sima trekkingre, még 29"-es montira is, de lehet
megpróbálok ismét megbarátkozni a virsli gumival, valami retro, de minőségi országútit akarok, egyenes kormánnyal. A lényeg, hogy könnyű legyen.Because: Az aluvillák vastagabbak, de azok merevebbek, az acél az vékonyabb, de rugalmasabb, tehát kényelmesebb. Hát valami olyan boltban nézegetnék ahol vannak használt bringák, alkatrészek, ott sokféle villát lehet találni. Talán a maxi bike.
A legideálisabb egy carbon villa lenne, de az árban egy minőségi teló szintjén van, annyit meg nem ér, max ha olcsón szerzel használtan.
A teleszkópból ha számít a súly, márpedig miért ne számítana, akkor kizárólag a levegős rugózású villákban érdemes gondolkodni. Ezek pedig nem olcsók, pláne újonnan, 100k környékén indulnak a minőségibb darabok. Használtan nyilván jóval olcsóbban is lehet találni, de az megint csak lutri, nagyon át kell nézni.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #19880 üzenetére
mert most néztem ami nekem van az elvileg 2200g és amit néztem merev villát az 1500g ez sokat számítana?
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Runner_fxr #19882 üzenetére
Nekem meg az a bajom, hogy ha most veszek egy cross bringát, akkor az olcsó melóba járós országútitól meg kell válnom. Korábban annyi bringát tartottam otthon amennyit akartam. De összeköltöztem a barátnőmmel, ez már egy kisebb lakás, egyszerűen nem tudom hova tenni. Két bringa még elfér, az enyém meg az övé, aztán kifújt.
A melóban meg nem szívesen hagyok ott az udvaron egy nagyobb értékűt (nekem a 80-90k már annak számít).
Szóval dilemma. Azért is akarok minél előbb venni valamit (bár ez enyhén esélytelennek látszik), mert pár nap múlva lejár a BKV bérletem és nem akarok már venni a következő télig, csak bringával járnék (ha 80k körül veszek valamit az 8 hónap alatt meg is térül, nyilván ez már nem az idén lesz, de nem is csak egyetlen szezonra veszem). A mostani bringám arra jó, hogy azt a 6 km-t megtegyem vele a munkába, de nem nagy élmény. Közben meg szívesen mennék nagyobb karikákat is (20-30-40km).
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #19885 üzenetére
a 2. alakja tetszik, de eszem ágában sincs ennyit költeni rá, még bicó egészére se
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19884 üzenetére
Ha csak aszfalton használnád a bringát, akkor akár fel is újíthatnád azt az országútit, persze ha van értelme rá költeni.
Because: Nyilván egy olcsó montiba nincs is értelme drága levegős telónak, vagy drága merev villának, ha használtan látsz valami jó vételt, azt esetleg érdemes megnézni, persze jó át kell nézni. Vagy megbízható üzletből venni használtan.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #19877 üzenetére
Nana, a legszarabb teló is jobb, mint a merev villa. Legalábbis én így éreztem. Lehet, hogy nem mozog normálisan, de egy-egy nagyobb döccenőnél igen kényelmes tud lenni az a csillapítás.
szerk: Jó volt a verseny, Sam Dale szó szerint úgy esett be a második helyre.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Runner_fxr #19888 üzenetére
Ezt az országútit már nem újítom sehova. Eleve úgy vettem, hogy valaki elkezdte felújítani, de félbe hagyta, aztán én is csak szinten tartottam az állapotát, hogy menni lehessen vele. Új hajtás kéne, új fékrendszer, új váltó, új nyereg kéne és a verseny kormányt is le kellene cserélni egyenesre. Szóval gyakorlatilag nincs rajta olyan amit ne kellene lecserélni, gyakorlatilag mintha a nulláról építenék bringát.
Na meg pont ez a bajom az országútival, nem akarok mindig az aszfalthoz ragaszkodni, néha letérnék földutakra vagy nagyon enyhe erdei sétányokra is (ahova még nem indokolt az MTB).
-
fungeld
aktív tag
válasz dragonfx #19792 üzenetére
Bocs, hogy eddig nem írtam, csak akartam egy videót is csinálni neked. Egyébként elég jó, én 32500-ért vettem boltból 2-3 éve, szerintem megéri az árát. Feltétlenül olyat nézzél amin van visszaút csillapítás. VIDEÓ! 0:50-től nézd
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #19889 üzenetére
Ezt senki nem vitatja, hogy még egy szarabb teló is kényelmesebb mint a merev villa, én annyit mondtam, hogy aszfalt használatnál nekem nem ér annyit az a kis komfort, hogy egy 2 kilónál nehezebb villát rakjak a bringába. Ahova meg igazán kell a teló, ott úgy sem ér semmit a gagyi teló.
Maximum1: A csepel royal váz egy fos, ettől még nyilván sokkal könnyebben haladsz vele aszfalton mint egy montival, senki nem is állította az ellenkezőjét.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz lsebestyen #19679 üzenetére
Na beszéltem a sráccal, 80k-ba megkapom postástól mindenestül. Darabokban, csomagolva és dobozolva, ezt egy kerékpárboltban intézik. Egy ilyen kaliberű kerékpár összeszerelését bevállalhatom faterral vagy beszéljek a helyi kerékpárbolt-tal, ahol érdeklődtem az új kerékpár után? Közben tetessek rá Kresznek megfelelő felszerelést, sárvédőt, csomagtartót?
Kértem pár további képet:
1(katt)
2(katt)
3(katt)
4(katt)
5(katt)
6(katt) -
anorche1
őstag
válasz grizlisandor #19895 üzenetére
Nekem nem engedi megnyitni a képeket, "403. That’s an error. Your client does not have permission to get URL..." hibát dob.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
grizlisandor
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz fungeld #19892 üzenetére
ez egy irto faxa video lett.ebből kiderül a teleszkop is jo.frankon mozog. és a kamerát is irto jol rögzítetted. a váz aljára?
köszi.
amugy egyre többet nézem a dechatlonos rockrider.t arra gondolok egy igencska jovétel.élettartam garancia a vázra. a fék türhető. a váltó amint beadja akulcsot csere egy alivio szintre ugyanez igaz a hajtásra.és onnantól egy franko bicaja van z illetőnek.alap célokra.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Runner_fxr
Ármester
válasz grizlisandor #19895 üzenetére
Azt te tudod, hogy mennyire értesz a kerékpárhoz, többnyire az első kereket szokták kivenni, a pedált, kormányt, hogy elférjen a dobozba. Ezeket nem egy nagy művelet visszarakni. Váltót azt gondolom nem kell állítani, mert beállítva küldik. De ha nagyon bizonytalan vagy a dolgodba, akkor bízd kerékpár szerelőre a beüzemelést.
80k kb a reális értéke ennek a bicajnak, ha műszakilag hibátlan. Egyébként a képről nekem úgy tűnik, mintha kicsit rövid lenne a lánc azon a bicajon.
Stauffenberg: Ez esetben egy cross trekking ideális választás lehet, esetleg egy 29"-es monti is megfontolandó. Persze 29"-es monti az bőven 100 felett van.
Gepida cross trekkingel se hiszem, hogy nagyon mellé lőnél, átlagos használatra nem rossz az.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...