-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #201295 üzenetére
Koszonom szepen, kozben en is utana neztem par dolognak, talaltam review -et is a bringakrol. Legnagyobb problemam ezekkel, hogy en AM -et keresek, max. 150 -es rugouttal. Szeretnek maszni is vele, de szeretnem, ha lefele is ugyes lenne. Napi szinten tekerek a Mecsekben(vegre nem Alfold), es kell folfele is kaptatni rendesen, szeretek is, foleg erdoben, ezt az opciot azert nem dobnam el. Gondolom itt kilottem az Enduro -t, azzal nem tudom mennyire lehet komolyabb emelkedoket abszolvalni.
A 6000EUR -os meg talan mivel irtad is, hogy trail, pont a masik oldala annak a felhasznalasnak, amit keresek.
Ha meg mar ennyit elkoltenek, akkor szeretnek az elkepzeleseimnek megfelelot vasarolni.A rugos tag es villaval kapcsolatban csak azert ez a nagy ragaszkodas, mert anno volt szerencsem probalni, igaz 140/150 -es felallasban ugyan ilyen tipusu Fox -okkal egy karbon AM -et, es brutalis az, mekkora volt a kulonbseg egy ugyan ilyen rugoutas RockShox -hoz kepest.
Inkabb megtanulom szervizelni, minden mast egyebkent is magam csinalok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-=RelakS=-
veterán
válasz -=RelakS=- #201300 üzenetére
Jut eszembe, ez a belsős TA súlya, a 29"-os tubless-é 150g
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #201300 üzenetére
Elvileg simán. Következő bringámra én is tuti veszek valami könnyűt, néha hiányzik az ultra alacsony nyomás . Pl. egy Rocket Ron könnyű insertel együtt is bőven 700g alatt marad, az összehasonlítás kedvéért a jelenlegi gumim insert nélkül is 700g (Maxxis Forekaster).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #201301 üzenetére
A fox-ról eszem ágában sincs lebeszélni, nagyon jó felfüggesztés, nekem is az volt az előző bringámban, csak annyi, hogy nem kell a factory (kashima) felárát megfizetni a teljesítményért a performance a fekete becsúszókkal semmivel se butább, de olcsóbb és villában tartósabb is. Az alsó lábszerviz meg fox-nál se agysebészet otthon elvégezhető. A nagy szerviznek azért ne kezdj neki főleg a hátsó tagnál, azt be kell adni a gyári hivatalos fox szervizbe.
Igen pont erre céloztam, ha ilyen árkategóriában keresel, akkor nem biztos, hogy érdemes kompromisszumot kötnöd bármilyen paraméter, vagy felszereltség kapcsán, tudsz olyat venni, ami tényleg az ízlésednek és felhasználásnak megfelel és a kicsomagolás után csak használod, semmit sem akarsz rajta cserélni se változtatni.
A 150-et mozgó gépek pedig egy elég népszerű kategória van bőven választék akár a direkt sales oldalról (YT jeffsy, Canyon spectral 29, Propain hugene - vagy tyee, Commencal meta TR) és persze vannak a boltos bringák (jó kis Yeti sb150, Santa Cruz hightower, Trek remedy stb...) mind a te célkeresztedben van.Jó csemegézést!
-
sebgutkopf
őstag
-
-
vendingo
veterán
Tanács tipp kéne őszi, téli tekeréshez.
Milyen megoldást ajánlanátok, ami nem gagyi/bazári, hogy ne legyen olajos a gatyám? Valami szolid láncvédő?
A hajtókarnál van egy műanyag kör a nagytányéron, de szerintem ez kevés lesz a teljes védelemhez. (SS gépről van szó)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz vendingo #201310 üzenetére
Lehet kapni tépőzáras végű fényvisszaverő szalagokat. Én ezzel szoktam rögzíteni a nadrágszárat, miután a külső oldalra húztam a fölösleget, majd hátra hajtottam. Egy idő után kicsit McHammer-es lesz a kinézet, de inkább ez, mint a becsípett olajos gatya.
Az is segíthet, ha egy számmal kisebb nadrágot hordasz bringázáshoz, ami majdnem úgy tapad, mint egy rendes bringás gatya, de mégis olcsóbb Melegítő alsóval tesztelve.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz jjeahh #201314 üzenetére
Az!
Squirttel most próbáltam olyat, hogy a SRAM láncot csak 100km-enként kenem vele. 200km után semmi változás. A lánc hosszában sem (jó, hát már viseltes lánc, de na! )
Annyi, hogy a 100km végén kicsit csörgött, emiatt inkább gyakrabban fogom kenni.
Olajjal ennyi távolságon 0,1-0,2% között szokott nyúlni minimum.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #201315 üzenetére
0,1%-ot hogyan méred? Az a gyártási hibahatáron belül lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
válasz -=RelakS=- #201315 üzenetére
200km után semmi változás.
Onnan meg nem maradt le egy nulla?Jester
-
vendingo
veterán
Köszönöm a tanácsokat gatya ügyben.
Végül találtam gombokért egy láncvédőt. Ősztől tavaszig jó lesz.
Végül eladom a montit, miután leszervizeltem, kicserélgettem rajta amit kellett. Elvileg este el is viszik, de nonstop csörög a telefon, lehet olcsón adom. :(
SS lesz helyette, amit majd merek is városban használni, lezárni, odatámasztani, na meg szervizelni se nagyon kell, azt is egymagam megcsinálom rajta. Majd tolom dombnak felfelé. Kicsit sajnálom a montit, mert baromi jó volt, csak nem használtam ki. Városban féltettem, terepen meg nudli vagyok.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
GAbre
veterán
Üdv!
Idős hölgynek lenne 1 elektromos robogó.
Tudom,hogy itt is kéne költeni rá.De mivel ezt engedheti meg magának,és segítség lenne közlekedésében,így ezen gondolkozunk.
Viszont a hasonló márkájú biciklikről.
Szinte csak rosszat olvastam.
Esetleg van valakinek céggel,főleg ilyen elektromossal tapasztalata?Avatar
-
Toobee
veterán
válasz GAbre #201319 üzenetére
Ezek semmit sem érnek, ráadásul illegális a használatuk ebben a formában. SMKP besorolással, tehát jogsival, biztosítással, bukóval használható maximum. Ez minden gázkaros gépre igaz. Pedelec, amit ti kerestek, mindenképp tekerni kell.
A minimum, amit meg mernék venni, mert van hova vinni, ha baj van vele:
ELEKTROMOS VÁROSI KERÉKPÁR ELOPS 120E PEDÁLSZENZOROS
Ezt ügyesen úgy árazták be, hogy csak 2 év garit kelljen rá adni, de mondjuk egy Neuzer Husky már pont 250e Ft feletti, tehát 3 év garanciával vásárolható meg. Ezeknél az olcsó ebikeoknál, ahol a hajtás valami belépő kínai cucc, szerintem fontos a gari.Illetve, ha tart még az állami támogatás, akkor 90e Ft-ot adnak a pedálszenzoros géphez támogatásként. Ennek nézzetek utána, nem ismerem a részleteket.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #201316 üzenetére
Főleg, hogy 0,01-0,02-t kellett volna írnom
Csináltam egy méterrudat (korábban emlegettem), amin van ilyen tolómérő szerű eltolt skála is. Azt nem állítom, hogy hajszál pontos, de azért a változást ezen is lehetne látni.
Jester01
Nem maradt le, mert 200km-enként cserélgetem a láncot, és a sunrace láncom többet is nyúlt. A %-ban maradt le egy 0, mint ahogy itt feljebb is íromItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #201321 üzenetére
Leéve, a lánc teljes hosszán sem könnyű 0.01%-ot lemérni (ami mennyi, 0,1mm?!) nem hogy egy szakaszán a láncnak ennek töredékét.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
batagy
őstag
Sziasztok!
A biciklizés mint edzés előtt érdemes-e bemelegíteni?
És ha igen, hogyan?Illetve, utána nyújtani?
Városban szoktam menni sík terepen trekkinggel, egy futásra átlag 20 km-t.
-
batagy
őstag
válasz nmate91 #201325 üzenetére
Nyújtásra esetleg tudtok könnyen elvégezhető gyakorlat példát?
Alsó lábszárat hátul felhúzni , közben lábfejet tartani, azt tudom csak.Biciklisek "kompenzáló" edzése; nyújtással találtam. Ez jó?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #201322 üzenetére
Teljes láncon mérem, és pont ezért kell az a tolómérőn szokásos eltolt mérce. Amíg azt nem csináltam meg, csak sacc per kábé volt, hogy két 0,05%-os jel között hol áll a lánc.
Amúgy 0,01% egy 110 csapos láncon az közel 0,14mm. Az előbb említett mérce előtt 0,05%-onként rajzoltam egy vonalat, ami közel 0,7mm-re jön ki, abból próbáltam tippelni.
Ha akarod, lefotózom a művet XDMajd annyit kell vele csinálnom, hogy mivel két, nem használt patentszemmel feszítem meg a láncot, ezért valószínűleg 1 collal kevesebbel kellene számolni nyúlást. Ezen még majd törpölök, hogy hogy lenne kényelmesebb, csak újracsinálni nagyon nincs kedvem, a hossz változást meg akármilyen pontatlan is a méterrúd, azt csak jelzi
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz batagy #201323 üzenetére
igen, igen. Nyújtásra példa, ezt nem érdemes elsietni, időt kell rá szánni. Én szoktam hengerezni is, nyújtani is, a bemelegítésre meg ha nincs időm vagy türelmem, minimum a bringán annyit csinálok, hogy az első 2-3km-t alacsony, regeneráló pulzuson tekerem le magas pedálfordulattal pörgetve, majd növelem az intenzitást alapozó tempóig, aztán lehet intenzíven mászni. Nem tudom mennyire helyes, de gondolom jobb, mint az ajtótól csőmaxon nyomni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz batagy #201323 üzenetére
Hacsak nem versenyzel ami a nulladik perctől teljes erőbedobás, akkor szerintem is elég a fokozatos intenzitásemelés. Ami a nyújtást illeti a linkelt videó második gyakorlatai számomra a legfontosabbak, a combhajlító/közelítő izmaim brutális fájdalommal görcsölnek ha hosszabb intenzívet (2+óra) megyek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
Szerintetek a sima utcai használat mellett, trekingen lévő alu kormányt is cserélgetni kell pár évente? Vagy ez azokra ervényes amik extra igénybevételnek vannak kitéve?
-
balintbaba
tag
válasz fulton #201330 üzenetére
Megkérdeztem még édesapámat az alumínium fáradásról, mikor először olvastam erről biciklis témakörben, jót mosolygott ( 30+ éve foglalkozik anyagokkal, felületkezeléssel). Amúgy guglizz rá, hány embernek volt ebből problémája az idők során, 1000x nagyobb esélye van annak, hogy oldalról telibe csap egy fehér furgon, minthogy ebből baleseted legyen.
Kínai karbon hamisítványon tekerek, hamisítvány karbon kormánnyal, nem kell fosni. -
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #201329 üzenetére
A lábat edzeni is kell, majd az edzés végén nyújtani.-(azt majd nem görcsölne)-.
De egyébként nem csak a lábat, hanem - főleg - azt a testrészt amit edzettünk. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #201332 üzenetére
Az utóbbiról mi fater véleménye?
arcitec... tulajdonképp semmit sem edzek az intenzív kerékpározás (terep is) és (néha) futáson kívül. Leginkább szórakozásból kerékpározok, az esetleges edzettség csak mellék6ás.🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #201327 üzenetére
Lássuk!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #201335 üzenetére
Blaak, már sötét van. Holnap este 5 magasságában emlékeztess! Akkor még süt a nap, a pincében is van fény
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #201334 üzenetére
Lábnak a futás sem rossz pl (a vádlinak, nálam az szokott görcsölni, de a futástól helyrejött).
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #201338 üzenetére
Menj lassabban, regeneráló zónában.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #201332 üzenetére
rendben köszönöm a tapasztalati véleményeket. -
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #201301 üzenetére
Több száz ezer ft-ot el lehet költeni speciális szerszámokra, ami Fox tagokhoz kellhet, de inkább milliós tétel egy korrekt kis műhelyke, ahol ezeket tudod normálisan szervizelni. Illetve kell egy 100 bar-os nitrogén palack is a speciális Fox tűvel, amit szintén nagyon könnyű eltörni, ha még rutintalan vagy a nitrogénes feltöltésben és nincs ott melletted egy tapasztalt róka aki megmutatja. Persze mindent meg lehet tanulni, meg ott a youtube stb, de mire megtérül a befektetés, az jó pár szerviz. És azt mindenképpen bele kell kalkulálni, hogy akár a tagot is tönkreteheted. Én nem érzem életszerűnek, hogy random felhasználók Fox tagokon nagy szervizeket végezzenek otthon, de ha meg tudod teremteni a körülményeket és érzed magadban annyira a lelkesedést, akkor hajrá!
Egyébként nem feltétlen muszáj a Fox-hoz vinni szervizre, van pár alternatíva, bár nem sok, az igaz. A kerékpár boltok többsége sem mer ezekhez hozzányúlni.
Viszont a Dr.Bike, Boostworx, vagy akár a Bikemen kerékpárszervizben is meg tudjuk csinálni.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #201341 üzenetére
Latatlanban irtam. Szivesen megtanulnam, de ha az eszkozok ennyire sokba kerulnek, akkor az lecso. Ez akkor mar az a kategoria, ami csak akkor terul meg, ha megtanulom rendesen, es nagyuzemben szervizelek, ahogy azt UK -ba paran csinaltak.
Itt van 100m -re egy kerekpar szerviz, kint van a Fox matrica is, szal gondolom oda nyugodtan bevihetem. Valszeg nem ok csinaljak, hanem elkuldik szakszervizbe.
Szeretnek egy jo bringat, amivel minden terepen kenyelmesen mozoghatok.Nezelodok meg, hatha horogra akad egy. Ujonnan szerintem eselytelen, hogy akar 2 millioert is talaljak karbont, annyiert csak alu van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #201341 üzenetére
Ha már villa szerviz, Rockshox alsó láb szerviznél mennyire kell figyelni a megfelelő olaj viszkozitásra? Kb 6 ml kell bele, ha jól emlékszem.
Azért kérdezem, mert csak a csillapításba való olajat venném meg alapból, és akkor az mehetne mindenhova. 15 wt helyett 5 wt menne bele így. Esetleg az alacsonyabb viszkozitás miatt érdemes lenne bele többet tölteni, hátha könnyebben kidolgozza magából?'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #201342 üzenetére
Otthoni szerelgetésre akkor már inkább a Rock Shox-ot ajánlanám. Ahhoz nitrogén sem kell és lényegesen több az interneten elérhető információ a szervizelésével kapcsolatban, illetve az alkatrészek is könnyebben beszerezhetők. Ha mindent magadnak csinálsz a kerékpáron, akkor feltételezem, hogy azért van valamiféle műhelyed, satu stb. Egy tag kisszerviz nem egy annyira veszélyes művelet, bár a villa kisszerviznél macerásabb, de egy általános kis műhelyben elvégezhető. Ehhez gyakorlatilag csak kiszereled a tagot a bringából, ki préseled a kis távtartókat és letekered a légkamrát. Áttörlöd egy tiszta ronggyal, Sram butter/slick honey és némi fluid kell hozzá. Aztán összepattintod és már van is friss kenése a tagnak. Ezt Fox-on is elvégezheted. Ebben még van életszerűség és tudsz is vele spórolni. Ha viszont gond van a taggal, mert ereszt, pláne ha többször rápumpáltál, vagy már több éves és kéne neki a nagy generál, azt inkább vidd szakihoz. Nem egy olyan vészes összeg ahhoz képest milyen értékű cuccról van szó, meg, ahhoz képest, hogy mondjuk pár évente elvégzik egyszer. Nem gyerekjáték azért, valamit elcseszel, rosszul raksz össze és az arcodba robban a tag, ehhez tényleg az nyúljon aki tudja mit csinál, én így gondolom.
Azt mondjuk megértem ha inkább a Fox-ra fáj a fogad. Én is jobban szeretem mint az RS-t, bár hozzáteszem az RS is kiváló telókat gyárt, de a Fox-ban van egy kis plusz, még finomabban mozog, jobb a csillapítása és szerintem a tömítése is.
A teleszkóp szerviz egy külön szakma a kerékpár szerelésen belül. Az aki tényleg mester szinten ért tagokhoz és egyéb hidraulikához, nem szívesen adja ki a kezéből a tudást, mert ezzel tulajdonképpen a saját megélhetését veszélyezteti, saját magának csinálhat konkurenciát. Épp ezért elég belterjes szakma ez.
bardi: Szerintem nem olyan drága az az olaj, hogy azon spórolj, hogy csak 5W-t veszel. A kenéshez az 5-ös olaj nagyon híg, hamar kidolgozza magából, oda 15W kell legalább. Nem érdemes túl tölteni, akkor esetleg nem mozogja ki magát rendesen. XC villába ilyen 5-10ml körül szoktak tenni száranként, AM/Enduro-ba meg 15-20 is mehet. Ennél több nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #201344 üzenetére
150-et mozgó Sektorról van szó, debon air-es, ennél csak 6 ml-t ír. Úgy látom, hogy a vastagabb becsúszójúkba ajánl többet. Robbantott ábrát nézve viszont nem hinném, hogy 10 ml gondot okoz, ha más nem, megy egy kicsi a becsúszó és láb belső fala közé teljesen berugózás alatt. Köszi!
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #201342 üzenetére
Én az új bringa híve vagyok, milliós tételeknél már pláne elengedném a használtat, inkább a tutira mennék, garival. Még tapasztalt szakik is belefuthatnak olyan használt bringába, aminél csak egy alaposabb szétszedés után derül ki, hogy van baj, de akkor meg már megvetted.
Mindenre tökéletes bringa nem lesz, ahogy növeled a rugóutat és választasz agresszívebb geometriát, úgy csökkented a mászó képességet is és egyre több energiát igényel a bringa mozgatása, persze a lejtőző képesség meg ezzel egyenesen arányosan javul. Szóval valahol kompromisszumot kell hozni. Egy XC arc például nem is biztos, hogy meg tudna szokni egy Enduro-t. Hiába full karbon, iszonyú lomha lesz egy hasonlóan top XC után. YT Izzo és az új Merida Ninety Six mondjuk elég közel van egy nagyjából mindenre jó analóg montihoz, viszont azért ezek nem Enduro-k.
Jelen technikai felhozatal mellett én úgy gondolom, hogy a nagy átlagnak (aki nem a bringán éli az életét, hanem hétköznapi dolgozó ember) XC, Trail 100-130mm közötti tartományban tud igazi mindenes gép lenni, ahol még viszonylag kordában lehet tartani a tömeget és a bringa mozgatásához sem kell túlzottan sok energia, tehát komfortosan lehet velük egész nap tekeregni a hegyekben. 140mm-től fölfelé már kezd elmenni a dolog a lejtőzés irányába és jön vele egy csomó kompromisszum, illetve az egész napos hosszabb tekerések, sok szinttel, már nagyon gyötrelmessé tudnak válni. Épp ezért 140-től fölfelé csak E-MTB. Jó persze, még mindig sokan fújnak rá, meg értetlenkednek, de ha racionálisan nézzük ez van. Persze nem minden döntés racionális, benne van sok érzelem is, aztán nem mindig a legjobb döntést hozzuk. -
Runner_fxr
Ármester
válasz bardi #201345 üzenetére
A csillapításba fontosabb, hogy pontosan kimérd az olajat, a kenéshez nem annyira. Persze nem kell fél litert beleönteni, de 6 helyett 10ml, semmit nem számít. Én egy 150-es villába már 10-et is bele szoktam tenni, szerintem az optimálisabb mint a 6, de ha nagyon precízen tartani akarod a gyári előírást, tegyél bele 6-ot. Viszont semmiképp se 5W-t.
-
Toobee
veterán
Pici örömteli update az üggyel kapcsolatban. Tegnap kiment a Commencalnak egy tényszerű levél az ügyről (óriási köszönet Hasaggymegnek a precíz fordításért), az ő és a versenyzőjük felelősségére kihegyezve az egészet. Ugyan választ nem kaptam, de trackeltem a levelet, már 60 alkalommal nyitották ki picivel több mint 24 óra alatt, valamint pár órával a kiküldés után hívott Tibor is, hogy nagyon mérgesek Andorrában, mit írtam nekik. Szóval ma be is futott letét gyanánt a fia bringája. Tegnap dumáltunk 2 órát telefonon. Most először érzem azt, hogy meg akarja oldani, nem csak ígérget.
https://barbieripnk.hu/
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #201347 üzenetére
Csillapításba mindenképp annyit raknék, amennyit a gyár előír.
Ott egyedül télen gondolkoznék el egy kisebb viszkozitású olajon. Mostani télen érezhetően sok volt még a teljesen nyitott állapotban is, kis súlyomhoz való kis nyomás miatt. Nyáron is max 1-2 kattanásra van a teljesen nyitott állapottól.Toobee, ez azért valamennyire jó hír, talán lesz még ebből valami neked. Letét bringa legalább a méreted?
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #201348 üzenetére
Na ez már valami, egy profi bringáját is kipróbálhatod...még a végén jól jársz. Tény, hogy már nem maradsz teljesen üres kézzel és bár amint azt már írtam korábban, ez nem mentség semmire, de tényleg úgy tűnik, hogy nem teljesen gazemberségről/átverésről szól ez az egész, hanem csak egyszerűen valahol megcsúszott emberünk és olyan sz@rba került melyből csak így tud kimászni. Egy dolog jól bringázni, szerelni stb. és teljesen más az üzleti élet, kereskedelem, utóbbi egy farkastörvények által uralt világ.
U.I....adj neki a Yokon, fújd ki felgyülemlett mérgedet.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...