-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #194550 üzenetére
Trekking telók, nagyobb súlyú felhasználónál azért nem ajánlottak mert, néhány ritka kivételtől eltekintve, mind 30-40e forintos hulladék mely az mellett, hogy már újan sem mozog rendesen, egy könnyebb ember alatt is hamar tönkremenne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hínár929
tag
Börzsönyi tekeréssel kapcsolatban keresek információkat, talán tud valaki segíteni. Országútival mennyire járható ez a két szakasz?
Kemence – Diósjenő
Nógrád - Királyrét -
Ati73
csendes tag
Sziasztok,
Ez mennyire ajanlott vetel? Most 10% kedvezmeny van ra.
[link]
Tudom, hogy egyesek szerint az aruhazi KTM kerulendo es inkabb bringaboltbol kell vasarolni. Ha valoban igy van, mi az ami ennek megfelelo a bringaboltos kinalatbol es jobban megeri? -
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #194551 üzenetére
Persze, ez érthető. Akkor megnyugodtam, hogy nem általában nem ajánlott a teló. Mert egy jó teló sztem pont előnyös a nagyobb súlyhoz, mivel tompítja a vázra jutó ütődéseket.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hínár929 #194556 üzenetére
Vannak rosszabb aszfaltos részek, de mind2 simán járható.
Ati73...drága.
Somatom...ott a Paragon trekking villa, de az ritka mint lakatlan szigeten a tömegverekedés.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ati73
csendes tag
válasz Hasaggymeg #194559 üzenetére
mutatsz jobbat ennyi penzert? Vagy ilyet olcsobban?
-
6030D
Ármester
válasz Hínár929 #194556 üzenetére
Hátőőő, én kiegészíteném a Főnit. A Djenő - Kemence az jó, ha lehet, akkor Jenőről kezdj, mert ott a mászásnál rosszabb az aszfalt, viszont utána tökéletes aszfalton lejtőzöl tizenX km-t.
A Nógrád - Királyrét viszont egy köves út. Sokan mennek rajta országútival, a BörzsönyRing is arra megy, tehát megoldható, de azért ne lepődj meg, hogy aszfaltot nem tartalmaz. youtube
yt2[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #194562 üzenetére
Ja, én Nógrád-Királyrét outival úgy gondoltam, hogy aszfalton körbe Berkenye-Katalinpuszta-Verőce-Királyrét. 🤭
Somatom... azért örömöt lelni sem árt abban a tevékenységben melynek egyik eredménye az egészségesebb élet és testsúly csökkenés, másképp lehetne síbakancsban futni, vagy ólomnehezékekkel úszni, csakhogy az már nem igazán élvezhető.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
GCN Does rotating mass matter?
Megsúgom, nem, úgyhogy mars mindenki dögnehéz kereket venni . Na jó, viccet félretéve: ha kereket vesztek, ne a súlyt, hanem az aerodinamikát nézzétek. Hogy miért? Mert ezt mondja a fizika.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #194566 üzenetére
A fogyásnál szerintem az étrend a lényeg. A legtöbb fogyni vágyó ott fut lukra, hogy semmit nem változtat a rossz szokásain, csak beiktat néhány napot ahol végez valami féle mozgást. Aztán pár hét vagy max pár hónap után feladja, mert nincs eredménye. Nem a mozgáson fog múlni, hanem 80%-ban az étrenden múlik. Az emberek általában szeretik a dolgokat a könnyebbik oldalról megközelíteni, és maga a sport a könnyebbik része, hiába gondolja a laikus, hogy sportolni a nehéz a semmittevés után. Sokkal keményebb feladat az étrendet helyes irányba terelni! A sport max pár óra elfoglaltság egy héten (átlag embert figyelembe véve), tulajdonképpen jutalom, szórakozás. Míg az étrend egész napos elfoglaltság, az életmódváltás a nap 24 órájában megköveteli a fegyelmet, hatványozottan nehezebb feladat. Még azt is megkockáztatom, hogy ha egymás mellé teszel két elhízott embert, az egyik sportol valamit heti háromszor, de nem foglalkozik a helyes táplálkozással, a másik meg semmit nem mozog, de követ egy sportolói diétát, csak a helyes kajával többre megy mint a sportot végző, de szarul táplálkozó ember!
-
INTELligent
senior tag
Ezt láttátok? Bolygóműves elsőváltó-pótlék . Nem olcsó, karbon kerékszettel kb 2400 EUR, de ahogy elnézem a karbon szettek árát, ez nem olyan nagy felár. Nyilván nem ilyennel fogunk a közértbe rohangálni, de remélem mire eljutok a MAMIL korszakba, már elérhető lesz szélesebb körben.
Ha nagyon spammelnék, állítsatok le nyugodtan, de az elkövetkező időkben nekem ennyi jutott a bringázásból.
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #194569 üzenetére
Hát ez nem semmi, odab@sz rendesen a könnyű (és ezért rohadt drága) kerekek és gumik mítoszának. 🤔... még szerencse, hogy enyémek nehezek. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #194572 üzenetére
Én is így vagyok vele - jó lenne a fizikát is látni mögötte, de azt nyilván nem a GCN-en fogják levezetni (amit megértek). Így legalább nem kell majd erre egy rakat pénzt kiadnom, ha veszek egy magasabb minőségű bringát (bár most ha az 50 EUR-os csodámmal mehetnék, már az hatalmas öröm lenne ).
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
ivana
Ármester
válasz INTELligent #194571 üzenetére
Nem újdonság, ezeréve megcsinálta a sachs. Talán Sram néven most is kapható.
-
Hínár929
tag
válasz 6030D #194575 üzenetére
Nógrádra mennék és nemrég olvastam valahol, hogy van egy jó út a Börzsönyben,
Kemence - Diósjenő. Ennek apropóján gondoltam egy ilyet Pest - Szob - Kemence - D.jenő. Vissza meg kikerülve a kettest, lett volna beiktatva Királyrét.
Ha jól értem akkor pont lefelé lenne a rossz út D.jenőre. Ez rossz minőségű aszfalt vagy köves?[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Khelben #194568 üzenetére
A Strava komplett kamu, nem szabad bedőlni neki. Pontosan azért, mert nem tesz különbséget aközött, hogy azt az időeredményt egy 9, vagy egy 18 kilós géppel érték el. Ha csak az időt nézzük, akkor lehet, hogy az utolsó vagy a 2000 -ből. Ha viszont a gép súlyát is figyelembe vennénk, akkor sokkal előkelőbb helyen lennél. Márpedig a valós teljesítménybe nagyon is beleszámít a bringa súlya.
Runner_fxr:
Teljesen igazad van, de ez nem az a topik. A "fogyni szeretnék és ehhez szeretnék egy bringát" felvetésre itt nem étrend tippeket vár a kérdező.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Hínár929 #194577 üzenetére
Nem rossz, csak sokkal élvezhetőbb a másik irányban sokat gurulni jó aszfalton, mint közel 1 órát mászni jó aszfalton, és 10 percet lejtőzni rosszon.
Ha jól értem, akkor Pestről egy nagy kör a terv? Vác - Rád - Keszeg - Nőtincs - Nógrád - Djenő - Kemence?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Jester01
veterán
válasz Somatom #194578 üzenetére
Egyébként lehet szűrni (össz)tömegre is ha van prémiumod. De tudjuk, hogy ennél még több befolyásoló tényező van, amik talán még jobban is számítanak mint a bringa tömege.
De ha nehéz bringával előkelő helyen akarod látni magad akkor tudom ajánlani a lejtőket. Lehetőleg hátszélben
[ Szerkesztve ]
Jester
-
andrisbandi
őstag
TÚRAKERÉKPÁR RIVERSIDE TOURING 520
- Ezt szokták itt ajánlani.
Sajnos most sem lehet venni, mert nincs alternatívája, elkapkodják.
170 kilóig használható.A mostani lehetőségeidhez nem passzol, de jövőbeli ötletnek még jó lehet.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194497 üzenetére
Na, sikerült?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #194582 üzenetére
Főleg ha van egy csomó KOM-od akkor veszélyes, sosem tudhatod mikor veszik el tőled. 🤭
jjeahh... igen, a hátsó egyből összejött, az elsővel kicsit megkínlódtam mert 2x is lassan, de elengedte a levegőt míg végül vízbe tettem, megkerestem hol enged és arra koncentráltam, ott forgatva és rázogatva a löttyöt benne. A felni toldásnál 2 oldalt a végén is engedett amolyan mikrobuborékokat melyektől reggelre nem is volt tapintható az ereszkedés, de azt már hagytam a fenébe. A sorrend úgy ment, hogy tisztítás, felniszalag, szelepbehelyezés, szappanos vizezés, gumi felhelyezés, felfújás szárazon szelepmag nélkül 3 bárra, leeresztés, fecskendővel ~100ml Stan's betöltés, szelepmag behelyezés, megforgatás, felfújás 3 bárra, rázogatás/forgatás/oldalakon fektetve tárolás.
Ilyennel dolgoztam. [link][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Somatom #194582 üzenetére
Én szeretem a Stravát, de nem feltétlenül a szegmensek miatt (és az azokon való versengés miatt), de azoknak is van előnye. Aki sportolói ambíciókkal bír, annak egyrészt jó látni, hogy a profik-félprofik miket mennek bizonyos részeken, másrészt pedig a szegmensek segítségével a saját fejlődésed tök jól követhető (pl. tavaly felmentem egy emelkedőn 5-5,5 km, 300 szint, mittomén 13 km/h, fél év múlva mentem arra legközelebb, plusz két km/h, 5-tel alacsonyabb átlagpulzus).
De amiért én igazán kedvelem, az az, hogy jó útvonal ötleteket, köröket lehet ellesni, ötletelni más bringásoktól, lehet látni, hogy mik a legtöbbet használt útvonalak (szóval ismeretlen helyen se feltétlenül visz be a dzsumbulyba ha ott tervezed az utat). Én szeretem, mert inspirál.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #194586 üzenetére
"De amiért én igazán kedvelem, az az, hogy jó útvonal ötleteket, köröket lehet ellesni, ötletelni más bringásoktól, lehet látni, hogy mik a legtöbbet használt útvonalak (szóval ismeretlen helyen se feltétlenül visz be a dzsumbulyba ha ott tervezed az utat). Én szeretem, mert inspirál. "
Számomra is ez a legnagyobb előnye, meg az, hogy látom mennyit fejlődik (vagy romlik) a formám . Amúgy meg a haverom stravaja csak úgy eltűnt. Ilyent láttatok már? Tegnap este amikor fel akart lépni, egyszerűen már nem volt meg, mintha törölte volna magát .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194585 üzenetére
Tyű, a Conti ezek szerint műhelypumpával is felrakható, király. A mikrobuborékok valszeg első körön eltűnnek, összerakás után amúgy sem árt menni vele egyet, mert attól áll össze a rendszer.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Sirandrish
legenda
válasz itouchfan #194586 üzenetére
Amúgy a strava szokott akciós lenni? Csak mert az a 13K éves díj szerintem pötylit húzós
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
itouchfan
senior tag
válasz Sirandrish #194589 üzenetére
Nem tudom, tavaly én a nyitó akciókor lettem előfizető, asszem 20-25 euróért, és nemrég vonta le az újabb évre a 13k-t... havi 1000 ft azért nem olyan vészes szerintem, egy gyros ára... csak ha jön mellé még a GCN+ meg a Zwift, akkor már nem mindegy Zwiftet hogy lehet leállítani, szüneteltetni? Mert az a havi 15 euró azért már nem mindegy és nem hiszem, hogy nyáron nagy Zwifteléseket fogok tartani.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Sirandrish
legenda
válasz itouchfan #194590 üzenetére
Nem a havi 1000 forint a sok, hanem hogy millió free app van, ami nagyvonalakban ugyanazt tudja. Persze nyilván van 1-2 finomság a Stravaban ami miatt az pénzt ér, csak mondjuk én még nem tudom mit kapnék plusszba a pénzemért. Főleg hogy mi az amit használnék is belőle
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #194588 üzenetére
Azt mondod mennem kéne ma egyet? 🤔... ami a Strava és egyéb hasonló alkalmazásokat illeti, szerintem is az ösztönzés a legnagyobb erénye a hozzánk hasonló félmuglik számára. Ott is a brájton mottójában valahányszor indítod az android alkalmazást, sztéj mativéjtid, bí ektív.
Olyan mint régen a Tamagochi, folyton etetni kellett, itt is az van, még a neve is feed. 🤭[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz itouchfan #194586 üzenetére
Most nem emlékszem pontosan a szakaszra, de valahol a Lágymányosi híd budai oldalán indult, végig a budai felső rakparton. Vacak idő volt, zéró turista, hát tempóztam. Ecccercsak szól a Strava, hogy gratula, mittudoménhanyadik lettem. Innen derült ki számomra ez a feature. A tempómból kiindulva aki ott KOM -ot megy, az nem csak semmibe veszi a KRESZ -t, hanem ön és közveszélyes elmebeteg. A Strava arra inspirálja a usert, hogy ignorálja a szabályokat. Ezalatt nem csak a sebességre gondolok. Ahhoz a KOM -hoz kamikazeként kell bevetődni a kereszteződésekbe.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194593 üzenetére
Nem muszáj, de ha elengedi az összes levegőt, ne ijedj meg, mert általában kell tekerni egyet vele, hogy összeálljon a szett.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #194595 üzenetére
Szóval akkor kaptál vérszemet és gyorsan megmókoltad a sebességkorlátot a bringádban, mi?! Amúgy meg ez is olyan mint minden más... és a borotva, lehet borotválkozni vele, hogy embernek nézzünk ki és torkot vágni is, a fehasználótól függ mire használjuk.
Bár off, de ha már borotva akkor én talán a jözösségi videómegosztókat vélem ilyen szempontból a legveszélyesebbnek, ott valóban naponta kockára teszi egy-egy Darwin díjas az életét 5 perc hírnévért, az egyéb, még ha nem is közvetlen életveszélyt jelentő, főleg a fiatalokra káros és ugyanúgy lassú agyhalált okozó baromságokról (műköröm kocogtatás, ragasztó hajra kenése, legkülönfélébb 2 bites kihívások stb.) nem is beszélve. 😳jjeahh... remélem már nem engedi el, tegnap sok eső és egyedüllét alatt volt időm egész nap ezzel foglalkozni (ezért is estem neki, ritkán van ennyi idő erre) , hátha összejött. Immár 8 órája kő kemény a gumi... meddig tartsam 3 báron?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194597 üzenetére
Semeddig . Szerintem engedd lejjebb és soha többé ne nyomd fel annyira, mert rizikós. Lesd meg mekkora max ajánlott nyomást ír a Stan's tejen is . Én 2 barra szoktam az elején, ha összeállt a rendszer, max 2.5-re.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #194597 üzenetére
Hát épp az a megdöbbentő, hogy már mókolt bringával mentem, szóval a zavartalan szakaszokon 40 fölött volt a tempó. Ezért döbbentem meg, hogy mi kellhet ott a KOM -hoz?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...