Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz KMT #16599 üzenetére

    Akkor én pont nem a kivételeket találom meg :DDD Az a baj, hogy például tetszik nekem egy szám, de amúgy meg tök rosszul szól és ezért idegesít, hogy pedig milyen jó master lehetett volna, ehelyett meg hallgathatom/hallgathatnám a nagyon kompresszált valamit. Nagy szerencsém, hogy minden olyan előadónak akit/akiket hallgatok vannak 10-es átlag dinamikát elérő albumai, mert egyébként... Ha régi zenét szerzek be akkor biztos, hogy nem kell arra figyelnem, hogy milyen a master, mert egy jó szintet minden zene megüt.

    (#16627) orbano: :K Csődbe mehetnének a nagy kiadók akik tolják a loudness war-t, úgyis már rég nagy esésben vannak a CD eladások.

    (#16631) fapaci: Ahol elrontották, ott lehet hallani :)

    Ha valakinek Auto-Tune szerű hangja van az lehet attól is, mert diszfóniája van. Egyébként erről a Direct Note Access-ről tegnap hallottam először, nagyon kemény. Már tényleg nem kell semmit se helyesen csinálni, ha kéznél van ez. A neten olvastam olyat is, hogy manapság a zenék 99%-ában van pitch correction, ami azért szerintem meg már túlzás, mert akkor a popban nem "bajlódnának" ennyit 2011-ben. Az már más kérdés, hogy ennek a feldolgozásnak is lesz vagy 5dB-es átlagdinamikája és mondjanak le akik ezt csinálják. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák