-
GAMEPOD.hu
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
xyzikeee
aktív tag
Vannak esetleg portok amiket ki kell engedni ha routerem van hogy az online tökéletesen működjön? elég lassan kapcsolódik.
-
xyzikeee
aktív tag
Akinek lenne kedve Onlinehoz és tudna segíteni belerázódni a többjátékos módba, az írjon rám. Level 4-es vagyok. Jó pár dolog nem tiszta még.
-
xyzikeee
aktív tag
Sziasztok!
Úgy terveztem hogy előbb kiakasztom a singleplayert aztán neki állok az onlinenak, de már belenéztem kicsit az onlineba is. Szeretnék belépni a CREWba ha lehet, illetve majd valaki tanítgathatna pár alap dologra mondjuk holnap, mert full kezdő vagyok a GTA Online világában.SC: xyzikeee
Köszönöm.
-
xyzikeee
aktív tag
válasz architect26 #20686 üzenetére
csak alt tab után ablakos módban működik nálam, amúgy fekete képet fényképez
-
-
xyzikeee
aktív tag
Tudna valaki segiteni?
Mivel lehetne teljesképernyős, jó minőségű képet csinálni a játékban? Szeretnék naplementés tájképet és hasonlókat készíteni.
-
xyzikeee
aktív tag
válasz Penge@Borisz #19243 üzenetére
Ja igen ezt tudom, de azt hittem azért maradt...
-
xyzikeee
aktív tag
Sziasztok
Most volt az ékszerboltos küldi. Arra lennék kiváncsi, hogy a zsákmányolt pénz, amit küldi után ki is írt a játék hogy ki milyen összegben részesült a zsákmányból, az úgy mégis hol van? mert elég sok pénzemnek kéne lennie, de a karaktereknél nincs az az összeg.... -
xyzikeee
aktív tag
Hogyan lehet kiküszöbölni hogy ha vsync ON-on van, és belépek a játékba akkor 30 ra korlátozza le, de ha vsync -t Off ra állítom majd egyből ON ra akkor engedi 60 ig menni az fpst.
Mit kell és hol állítanom, hogy a vsync maradjon, de ne 30 ra korlátozzon? Köszi
-
xyzikeee
aktív tag
Valaki a #18509 -re?
[ Szerkesztve ]
-
xyzikeee
aktív tag
Sziasztok
Beléptem a klubba, immáron én is rendelkezem a játékkal. GTX970 + i5 4590 kombóval nyomom.
Lenne pár kérdésem: