-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz Thulcandra #4398 üzenetére
Thulcandra írta:
Sajnos még jogszabály sincs ami kötelezné őket, az a 15 nap csak irányadó (A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.) Viszont 3 hónapról semmilyen körülmények között nincs szó jótállással kapcsolatos törvényben, és egy ekkora időtartam miatt már a fogyvéd is megvágná őket.A 15 nap nem csak irányadó, csak szeretik a forgalmazók így gondolni. Az általad is idézett jogszabályrészlet kulcsszava(i) egyébként sem a "törekednie kell", hanem a "legfeljebb". Arról nem is beszélve, hogy az egész paragrafus így néz ki:
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.Mert különösen akkor jelent szigorú határidőt, ha a PTK-ban találhatóakkal is összhangban tekintünk rá. Ahol kiemelik, hogy hibás teljesítés esetén a kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Ezért van ott az első bekezdés, ami ennek a nem elhanyagolható dolognak a megemlítésére kötelezi a forgalmazót.
-
Csaba_20_
őstag
válasz szabessz #4388 üzenetére
szabessz írta:
Érdeklődnék internetről rendelt termék hibás 8 napon belül van akkor kinek kell fizetni oda vissza szállítási költségeket?Ez attól függ, hogy milyen jogot kívánsz érvényesíteni. Ha a távollévők között köttetett szerződésekre vonatkozó 8 MUNKAnapos indoklás nélküli elállás lehetőségével kívánsz élni, akkor neked kell gondoskodnod a termék visszaszállításáról. Hiszen ilyenkor a jogszabály adta elállási jogoddal élsz és nem jótállási/szavatossági igénnyel fordulsz a forgalmazóhoz. Ekkor tehát lényegtelen, hogy a termék valójában hibás-e. Illetve akkor nem az, ha a forgalmazó a nem rendeltetésszerű használatból eredő kárát be akarja majd rajtad hajtani. Így ha tudod, hogy te tetted tönkre a terméket, akkor ezzel a joggal nem érdemes élni.
Ha viszont a hibás teljesítés miatti jótállási/szavatossági igénnyel kívánsz élni, akkor meg a 8 nap(amúgy is munkanap) az irreleváns. Ez esetben a PTK 309.§-a adja meg a választ:(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket - a kötelezettet terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.
(2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Viszont ilyenkor nem állhatsz el a szerződéstől, tehát nem jár vissza a vételár.
szabessz írta:
Ha pl nincs boltnak olyan terméke már és ha vissza fizetik akkor futár dijat vissza kell adni?Amennyiben a 8 munkanapon belüli elállási jogoddal élsz, akkor az általad kifizetett teljes összeget vissza kell adniuk, mert az elállás azt jelenti, mintha meg se kötöttétek volna a szerződést. Ha jótállási/szavatossági igénnyel élsz és se kijavítani, se kicserélni nem tudnak akkor elállni csak abban az esetben tudsz, ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot. Ekkor ugyanolyan, mint a másik elállás esetében.
szabessz írta:
Ilyenkor számlát gar levlet mindent vissza kell küldeni?A 8 munkanapos elállási jog esetében mindent vissza kell adnod, amit te kaptál. Jótállási/szavatossági igény érvényesítése esetén pedig a számla és a jótállási jegy ne kerüljön ki a kezedből, az a tied.(Ezzel egyébként rengeteg gyártó gyakorlata ellentétes, ezért érdemes másolatot készíteni mindkettőről).
[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
Nem akarok beleszólni ,de a írta ,hogy nagykerbe vette (CHS ) itt nem vonatkoznak a fogyasztóvédelmi jogszabályok ,mert ott szerződés alapján ,viszont értékesítés céljából történik a kereskedelem.Az ezüstös paszta használata nem javasolt ,de valóban nem jár semmilyen garancia vesztéssel vagy garanciát befolyásoló tényezővel.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Gyuri27
félisten
-
félisten
Olvastam a válaszokat, köszi mindenkinek.
-
Chaser
titán
Én ezt értem De ha a bolt azt mondja személyesen rendelted meg akkor mi van? Legtöbb bolt úgy dolgozik, ha személyesen kérsz valamit ha telón, egy papírra felvési a neved meg amit kérsz, sokan még a nevet se, én külön szoktam kérni hogy írják oda, meg azt is hogy mikor megyek érte.
Ezüst pasztával kapcsolatban passzolom a választ, gugliztam tegnap én is, a userek fele ezt mondja, másik meg azt.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Vasinger! #4390 üzenetére
Szia !
Hát ez gáz ,sajnos ,de ha megkérdezel minket előtte akkor elmondtam volna hogy ne oda ,hanem vagy a HRP-hez vagy a CHS-be kellet volna vinned ott sokkal gyorsabban kapnak alkatrészt a gyártótól és neked is gyorsabb a gar (tapasztalat) a profi az mindig is egy @@ volt .Várj még egy kicsit türelemmel ,általában 1hónapot várnak ,most az ünnepek ,január elején ha nincs meg akkor piríts rájuk !
Részvét
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
ToBeY
nagyúr
Ha cserélik a lapom a gari előről kezdődik?Vagy ~2év-től?
-
Gyuri27
félisten
Kiskerben előröl. Itt szerntem kapsz egy sima dobozos (tartozékok nélküli lapot, asusnál legalábbis így megy) lapot és csókolom. Hiszen veled a nagyker semmilyen viszonyban nem áll. Ha a gyártó ad rá akkor meghalás esetén ugyanezt a kört futhatod megint.
Amúgy milyen lap és melyik kisker volt?[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Vasinger!
nagyúr
válasz HUN]Repa #4410 üzenetére
Hát, az a baj, hogy a profi szervíz volt a fő-fő szervíz a lapon, felhívtam valamelyiket, azt mondták, hogy ők is csak a profiba vittél volna....nah mind1. Egyszer csak kész lesz....vagy nem.
Más:
Jövő év első napjaiban viszem gariztatni a 4850-es VGA-m, VRM hibája van. A PCX-be fogom vinni. Szerintetek ki lehet e erőszakolni a csere VGA-t? Tanuláshoz kéne a gép, de nincs kölcsönbe PCI-E-s VGA. Nos?
-
Shad0w
senior tag
Hát első körben abba a boltba soha többet. Második körben meg nem tudom, hogy kinek kell bizonyítania az igazát. De valóságban sztm csak annyit kell mondanod, hogy anyu, apu ott állt melletted amikor a telefon beszélgetést megejtetted, azt kész. (meg persze anyunak meg apunak is ezt kell mondania... )
-
Chaser
titán
Még második körben is odamegyek Ezt így intézik egy dolog, de minden tekintetben korrektek. Én amikor boltban dolgoztam, nem emlékszem hogy bárhol külön kezeltük volna aki telón rendelt valamit. A webes megrendelést igen, mert az 1értelmű, de ki nem tesz rá egy lapáttal hogy telón szóltak valamiért vagy benn rendelték meg
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
pigatt
őstag
Sziasztok!
Augusztus vége óta zajlik egy garanciáztatási ügyem. Leírom az egész sztorit.
Meghalt az X-fi kártyám 1,5 év után amire a bolt 2 év garanciát vállalt, szóltam is nekik, hogy ez a helyzet, nagyon kedvesen mondták, hogy küldjem nekik vissza a gar papír másolatával együtt, ez meg is történt. Aztán azt mondták, hogy kifutott termék, de még a belgiumi Creative-nál van úgyhogy néhány nap és kapok egy csere darabot, természetesen semmi nem érkezett. Írkáltam nekik folyamatosan, hogy most mi van? Egyszer jön egy válasz ott van náluk a kártyám, mert Belgiumban elírták a címemet, úgyhogy küldik, persze kártya sehol. Utána egyszer felvették a telefont azt mondták október 8.-án ki lett postázva kértem egy csomagazonosító sorszámot, azt meg is adták, a posta semmit nem tudott mondani még szám alapján sem. Után folyt tovább a huzavona, aztán benyögnek egy ilyet, hogy rossz helyre lett kipostázva valaki más átvette, majd a postáról keresni fognak, hogy megtérítsék a káromat. Persze megint nem történt semmi, azóta a telefont sem veszik fel megtaláltam az msn címét annak aki intézte nekem ezt a dolgot ott sem válaszol. Most fogyott el végleg a türelmem, szeretnék bejelentést tenni a fogyasztóvédelemnél, ebben kérném a segítségeteket, hogy zajlik ez a procedúra? Mit kell és hogyan csinálnom?Köszönöm a segítségeteket.
i9 / 4080 / 32"
-
Csaba_20_
őstag
Az a cég nem szűnt meg, csak sohasem RedTower volt a neve. World PC Kft.-ként létezett mindig is, szerintem a számládon is ez szerepel. Nézd meg magad a cégjegyzékben, hogy léteznek! E-Cégjegyzék
A cégjegyzékben szereplő címeken kell "kopogtatnod" a jótállási igényeddel. Ha nem foglalkoznának veled, akkor tértivevényes ajánlott levélben. -
Csaba_20_
őstag
Kérdés, hogy vettek-e fel jegyzőkönyvet a jótállási igényed bejelentéséről. Illetve milyen írásos bizonyítékokkal rendelkezel a történtekről. A történeted alapján véleményem szerint téged megillet az elállás joga, de kérdés, hogy milyen bizonyítékokkal rendelkezel a történtekről. Ha semmilyennel, akkor menj be személyesen és kérd, hogy vagy adjanak neked ott azonnal egy új, az adásvételi szerződésnek megfelelő X-Fi kártyát, vagy adják vissza a teljes vételárat, mert elállsz a szerződéstől. Ugyanis a PTK 306.§ (1) b) alapján, ha se kijavításra, se kicserélésre nem hajlandó a cég és a termék hibája akadályozza a rendeltetésszerű használatot, akkor elállhatsz a szerződéstől. Ez azt jelenti, mintha meg se kötöttétek volna a szerződést, tehát nekik visszajár az, amit ők adtak, neked meg amit te adtál. Vagyis nekik a rossz hangkártya, neked pedig az akkor kifizetett vételár. Amennyiben valamiféle aktuális árat akarnának visszafizetni, akkor hivatkozni kell a PTK 309.§ (2)-re mely szerint kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye. Ha nem hajlandóak semmire, akkor le kell írni a történteket a vásárlók könyvébe. Valamint a bejegyzésnek tartalmaznia kell, hogy mit szeretnél, vagyis bele lehet fogalmazni az elállást is. Korábbi hozzászólásomban írtam egy elállási mintának a linkjét.
-
Csaba_20_
őstag
Ezért kell személyesen bemenni a telephelyre, illetve - talán ez a jobb megoldás - tértivevényes ajánlott levélben felszólítani őket a jótállási ügyed intézésére. Te a CHS-t nem fogod tudni "ugráltatni", mert nem állsz velük szerződésben. Ha sokat ülnek rajta, akkor se fogod tudni verni az asztalt. Viszont az említett céggel szerződésben állsz. Szóval jogi lehetőségeid kizárólag csak a World PC Kft-vel szemben vannak. Mivel nem szűntek meg, a jótállási kötelezettségük is fennáll, akkor is, ha épp sehol nincs üzletük. A CHS-t is csak ők fogják tudni megsürgetni - jog szerint, a valóságban aztán lehet, hogy kishalak hozzá - a te nyomásod hatására, ha elhúzódik a kijavítás/kicserélés a CHS-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
A számla nincs meg? Jótállási igényt jótállási jeggyel is lehet érvényesíteni(151/2003. (IX.22.) Korm rendelet 4.§ (1)), tehát kijavítás/kicserélés ugyanúgy megillet. Viszont elállás esetén probléma adódhat abból, hogy nincs meg a számla.
A jótállási igényed bejelentéséről jegyzőkönyvet kellett volna felvenniük(49/2003. (VII.30.) GKM rendelet 3.§), aminek elmulasztásáért az NFH bírságot szabhat ki rájuk. De fontos kiemelni, hogy az NFH nem tudja kötelezni a céget közvetlenül semmire. Ilyen jogköre nincsen, csak a bíróságoknak. Minden esetre ez ott lehet érvként a tarsolyodban, hogy amennyiben nem oldják meg a problémád azonnal, akkor a bírság összege is terhelni fogja a számlájukat. Mivel azonban ezt elmulasztották, neked pedig bizonyítékok kellenek a történtekről, jó lenne, ha például meg lenne a postai feladószelvény, amivel visszaküldted a terméket. Illetve a bizonyítékként szolgálhat még az is, hogy a történteket beírod a vásárlók könyvébe, amelyben hivatkozva a dátumokkal alátámasztott, elhúzódó jótállási ügyintézésre, illetve arra, hogy ez neked jelentős kényelmetlenséget okoz, kéred a termék azonnali cseréjét. Ha pedig ott azonnal nem tudnak ugyanolyan, új hangkártyát adni neked, akkor elállsz a szerződéstől és kéred a teljes vételár visszafizetését. Ezekre a PTK 306.§ (1) b) ad számodra lehetőséget. Segítségként tanulmányozd és kinyomtatva, aláhúzva a releváns részeket vidd magaddal a következő rendeleteket is: PTK ide vonatkozó részei, 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet.
A megfelelő szövegezéshez pedig felhasználhatod az ebben az összefoglalásban találhatóakat: Fizetési felszólítási minta. Persze átfogalmazva a te esetedre.
Mivel esetedben, ha jól vettem ki, Bt-ről van szó, nyugodtan hangoztathatod, hogy a beltag teljes vagyonával felelni fog a következményekért, ha nem oldják meg az ügyed. -
Vasinger!
nagyúr
Valaki tud segíteni?
Jövő év első napjaiban viszem gariztatni a 4850-es VGA-m, VRM hibája van. A PCX-be fogom vinni. Szerintetek ki lehet e erőszakolni a csere VGA-t? Tanuláshoz kéne a gép, de nincs kölcsönbe PCI-E-s VGA. Nos?
-
Csaba_20_
őstag
válasz Vasinger! #4428 üzenetére
Kéretik olvasni azokat a hozzászólásokat is, amiket nem neked címeznek! Megtalálhatóak benne azok a rendeletek, amik a te esetedre is vonatkoznak. Jogilag az azokban található dolgok illetnek meg. Arra a kérdésre, hogy "mit tudok kierőszakolni" a jósdában kell a választ keresned, nem a jogszabályokban. Legközelebb pedig igyekezz pontosabb kérdést feltenni, amiben szerepel például a vásárlás dátuma is. Mert az alapján lehet konkrét segítséget nyújtani.
Ha a véleményemre vagy kíváncsi, akkor azt kell mondjam, hogy nagyon nem fogja őket érdekelni, hogy neked mihez kell a videokártya. Ha nagyon akarják, megtehetik, hogy megmutatják az utat a bíróságra és hajrá pereskedj a csere VGA-dért. A per is nagyon el fog húzódni, meg el is fogod veszteni. Nem akarok nagyon piszkálódni, de ez a korábbi hozzászólásokból kiolvasható. -
Bajgunar
aktív tag
Újra RE. Sziasztok.
Volt nekem ez a problémám: 4288.hsz
Azóta annyi történt, h a beígért terméket (a BFG GTX 280) nem kaptam meg.
Kaptam először egy olyan mailt, hogy felajánlanak egy XFX GTS 250-et. Erre mondtam h nem kell, azt küldjék amit ígértek, meg BFG-t, vagy különben dec 31. ig várok, és ha nem lesz semmi, megyek az NFH -hoz. Erre rá pár napra jött egy mail amiben ez állt:
-"I apologize for the delay; your replacements will be shipping this week. Once I have confirmation from our RMA department that the replacements have shipped I will forward you the information along with the tracking number. Once again I truly apologize for the delay and any inconvenience this might be on your customers."
Írtam nekik, hogy ez szép és jó, de most megint várjak mire ideér 2 hónapot? Nekem meg szükségem lenne a VGA-ra a két ünnep között. Erre hétföre kiküldtek egy xfx gts 250 -et.
Amivel elötte ki akarták "szúrni" a szemem.
Azt szeretném kérdezni, hogy most akkor mit tudok tenni?
Mióta váratnak (kb 5 hónapja) szóban telefonon ígérgetik, hogy nagyon sajnálják az esetet, vígaszdíjként küldenek egy BFG GTX 280-at, EZT a BFG ígérte be állítólag nekik, mivel hogy eltünt az a kari a postán, amit ök adtak fel a bfg-nek (az enyém) bevizsgálásra.
És hogy már 5 hónapja várok a semmire. Erre most kiküldenek egy ilyen (xfx gts 250) vga-t. Erre mondtam h nem kell, de most meg kiküldték. Jó persze vissza nem fogom küldeni.
De ha most meg megérkezik nekik a GTX 280-as? Akkor azt behúzza valaki? Mert nem hinném h kiküldenék. Nekem meg kiszúrták a szemem ezzel, hogy "elkussoljak" ? Ha meg nem is igaz a GTX 280-as mese, miért hitegetnek, meg hazudnak nekem?
Nah ezekre tudtok adni valami választ? Hogy most mit tegyek? Vagy mit tudok tenni?
Vagy nyeljem le, azt fejezzem be velük a kapcsolatot? Azt örüljek, h ezt legalább kiküldték? Bocse ha kicsit hosszú lettem, de már a hajamat tépem ez a garanciális szarság miatt. Ezt a gts250 vga-t meg kiküldhették volna az első héten (cseretermékként) és el van intézve, de mivel váratnak 5 hónapot, meg hazudoznak, ígérgetnek összevissza, már nem úgy érzem, h ez járna nekem. Ha meg nem igaz, miért hazudoznak, meg ígérgetnek? Nah jól van, befejezem.És itt kívánok mindenkinek:
Nagyon Boldog "és garanciális ügyintézéstől mentes" Új Évet!Minek hirdet az, aki nem tud reagálni privire? Törölje a hirdetését, meg magát is... Csak teleszemeteli az oldalt...
-
#02683648
törölt tag
Üdv,
Én a Bird-Alien-AB Info triumvirátussal kapcsolatban érdeklődnék, h a fenti szívások csak az Alien garral rendelkező termékekkel voltak, v. a Bird garit sem vállalja automatikusan az új cég, csak "megpróbáljuk, mert jófejek vagyunk"
Mert ha utóbbi, akkor szívás, mivel egy full gépem garos még az ex-Birdnél majdnem 2 évig.
-
ToBeY
nagyúr
Ha gariba kicserélik a lapom,kérhetek egy másikat vagy ráfizethetek egy másikra szerintetek?AM3 rendszert építenék,és így az alaplap le lenne tudva.
-
Gyuri27
félisten
válasz #02683648 #4434 üzenetére
Egy: hivd őket telefonon és kérdezz rá (aztán írd ide le).
Kettő: ha majd valami tönkremegy akkor írj ide és keresünk megoldást.ToBeY: ha kicserélik a lapod akkor, hogy kérnél másikat (hiszen gyanitom nem egy dobozos lap jön, hanem egy oem. azt meg ők csak olcsóbban tudnák eladni)? Amikor bevitted a rosszat akkor kelett volna szolni, hogy: ugyanolyat karsz, másikat abban az árban, másikat ráfizetéssel.
Csak ugye előtte még el kellett volna dönteni mit szeretnél. A ráfizetős dolog ált szokott müködni. De gari arra sem lenne (legalábbis gyanitom). Hiszen veled a nagyker kapcsolatban nem áll, számlát neked nem állithat ki. Persze bármi előfordulhat.
A fejleményekről majd számolj be.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz #02683648 #4434 üzenetére
A Bird hivatalosan továbbra is él és virul, a honlapon írt megtévesztő információkkal ellentétben. Székhelye Bp Nagyenyed u. 6., a Bluefish korábbi egyik üzletének a címe ez egyébként. Telephely továbbra is a szegedi kiskörúti cím, szóval ezekre a helyekre lehet menni asztalt borítani, intézniük kell a garanciát, semmi kibúvójuk nincs.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
zozz12
tag
Sziasztok!
Hogy oldható meg garancia vesztés nélkül (ha lehet egyáltalán) a VGA hűtő csere? -
Csaba_20_
őstag
Nem igazán tudom értelmezni Gyuri27 és Ariadne hozzászólását, mert a jogszabályok nem így rendelkeznek. A jótállási kötelezettség alól a kötelezett csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Azaz te rontottad el a hűtő felszerelésével.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #4445 üzenetére
Én is tapasztalatból mondom nagyon is jól beszélnek ,az egyszerű User ne szerelgessen otthon vga-t meg úgy nagyon semmit se, cserébe én se szerelek repülő hajtóművet
Az hogy mit mondd a jogszabály az megint egy egy írás aminek gyakorlati alapja semmi nincs.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Ariadne
őstag
válasz Csaba_20_ #4445 üzenetére
Valóban, a kérdés viszont arra vonatkozott, hogy hogy tudja úgy megoldani, hogy a garancia megmaradjon. Nos ha _biztos_ akar lenni benne, hogy megmarad a garancia, akkor tetesse be az üzletben.
Ha maga teszi fel otthon, jogilag elvileg ugyanolyan, de ténylegesen sokkal nehezebb helyzetbe kerül. Ha ugyanis hiba van, még külön rá kell vennie az üzletet, hogy ne problémázzanak azon, hogy ő tette fel otthon, mert hogy problémázni fognak sok esetben, az biztos, és ezzel a kérdezők túlnyomó többségének nem nagyon van kedve, ideje stb. elszórakozni."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Bufu 18
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Lehet hogy rossz helyre írok de hirtelen nem találtam a kérdésemnek való fórumot.
Az lenne a kérdésem hogy ha én ma rendelek interneten bármilyen terméket (jelen esetbe italt) amit egy olyan oldalról rendelek amit még nem frissítettek fel a jövedéki adó növekedés miatt és én még ezeken a "mostani" (az az a tavalyi) árakon rendelek meg és az internetes megrendelésemet egy bizonyos fizetendő összeg alapján adom fel lehetséges e hogy még azon az áron kiküldik nekem vagy visszamondják hogy már drágultak az árak?
Szóval az árak nőni fognak csak mivel ők még nem dolgoztak és így nem tudták változtatni a netes árakat én meg leadtam a rendelés...
Remélem sikerült úgy ahogy érthetően leírom a kérdésem. -
Csaba_20_
őstag
válasz HUN]Repa #4446 üzenetére
Én szerelhetek otthon VGA-t? A jogszabálynak nagyon is van gyakorlati alapja. Ha a user rontotta el, ő viseli a terheket is. De azért, mert vélhetően jobb hűtéssel szeretné a videokártyáját használni, nem érheti hátrány, ha saját maga is szakszerűen el tudja azt végezni.
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #4447 üzenetére
Ariadne írta:
Valóban, a kérdés viszont arra vonatkozott, hogy hogy tudja úgy megoldani, hogy a garancia megmaradjon.Erre pedig az a válasz, amit én írtam. De hajrá, add meg rá a választ a következő kérdésére! Mi van abban az esetben, ha webshopból rendelte, amely webshopnak nincs üzlete, ahol az adott dolgot vállalnák? Akkor kihez forduljon? Szereltesse fel más üzlettel? Ha felszerelteti mással és tönkre megy, akkor a webshop szerinted el fogja fogadni egy teljesen más cég munkáját? Ehh...pont úgy fogják elhajtani, ahogy akkor tennék, ha ő maga szerelné át a hűtést. Mindenféle bizonyítás nélkül! Meglátják, hogy szerelték és már küldik is melegebb éghajlatra.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- XPEnology
- További aktív témák...