-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
Egy ph-s bazárostól van a cucc szerintem.
Ha elromlik egy termék akkor a következők vannak: Javitás, csere (szakasztott ugyan olyanra, gari újra indul), pénz vissza (eredeti vétel ár, nem az aktuális). Ezek a kötelező elemek.
A szabadon választott gyakorlat az ha a vásárló is beleeggyezik és megfelel neki, hogy: esetedben nincs 8800gt, de kap egy 9800gtx-t teszem azt, de ezt nem kötelező elfogadni.Amd - Radeon - Ryzen
-
_ak_
addikt
válasz Gyuri27 #4651 üzenetére
Na igen, itt a ph-n nehéz lenne leplezni a kilétét.
A régi garilevél más volt, csak amikor el akartam tenni ezt a régivel együtt, akkor szúrt szemet, h itt mintha több szöveg lenne. Nincs vele semmi baj, nem is volt, ezért is lepődtem meg amikor olvastam a szöveget.
Akkor ezek szerint még úgy ahogy képen vagyok a dolgokkal, köszi!
Let's begin, de gozaimasu!
-
Ariadne
őstag
válasz Vasinger! #4648 üzenetére
Bocs, de ezennel lemondok rólad, legalább hárman elmondtuk, mit kell tenned és miért, plusz előtte vagy egy tucat másik embernek ugyanebben a topikban, szóval részemről sajnos nem tudok segíteni. Write only üzemmód...
_ak_: Azért amikor bazárostól vásárolsz, éppen azért, mert így állnak a dolgokhoz, érdemes mérlegelni, hogy megéri-e a valamivel olcsóbb cucc azt a kockázatot, hogy probléma esetén véres verejtékkel tudsz csak elérni valamit, ha egyáltalán sikerül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Vasinger!
nagyúr
Most, hogy nagy felháborodást keltett: "Vasinger!", azt szeretném leszögezni, hogy ezt nem én intéztem, nem én beszéltem a bolttal, sem a szervizzel, se semmivel. Én csak közvetítő szerepet játszottam, mert én sosem járok Pesten, vagyis járhatnék, csak nincs bérletem.
luciferc: Még sem hazudott, mivel csak törekednie kell, ami azt jelenti, hogy nem kell. Akár 5 évig is lehet ott, mondhatja azt, hogy törekedett... És Ti mondtátok, hogy cserét sem kötelesek adni, így azzal a ponttal sem stimmel valami, hogy "a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni." Mivel, ha nincs monitorom és dolgoznom kell rajta, akkor nekem kellemetlenséget okoznak, nekem. Ennyit a nagy jogszabályotokról.
Sehol nincs ott az a szó önmagában, hogy kell. Így jogosan szarja le a bolt, illetve a szerviz is (a szerviz természetesen), hogy nekem minél hamarabb kész legyen a monitor, vagy pénzt adjanak vissza.
[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
válasz Ariadne #4653 üzenetére
Persze, főként ha nagyobb összegű dolgokról van szó, akkor sokkal többet lehet bukni egy ilyennel, mint megtakarítani, de ez esetben nem volt szó nagy tételről.
Az természetesen alapszabály, h minimum telephely és vezetékes telefon, ha ezek nincsenek, akkor csak óvatosan (mert ugye az itteni példákból jól látszik, h még így is van bőven probléma, de ha csak ujjal tudunk mutogatni, h ő volt az, akkor már rég buktuk).
Let's begin, de gozaimasu!
-
Csaba_20_
őstag
válasz Vasinger! #4654 üzenetére
A jogszabályokban igenis ott van, hogy nem javíthatják 3 hónapig és aztán még 15 napig. Kérdezz meg akármilyen ügyvédet, ugyanezt fogja mondani neked! A kötelezett - a bolt, ahol a termék lett véve, jogszabályban forgalmazóként megnevezve - köteles a lehető leghamarabb helytállni a szerződés hibás teljesítéséért. A törekvés rész a korábbi 30 napos határidőt hivatott kiváltani. Mert korábban 30 napig lehetett javítani, ha adtak csereterméket. Egy ideje(2003) viszont nem így van, hanem azt mondják, hogy törekedniük kell arra, hogy legfeljebb 15 nap alatt megoldják a problémát. Azaz a 15 nap egy maximális határidő, amit csak indokolt esetben léphetnek túl. Ráadásul nem okozhatnak neked jelentős kényelmetlenséget, figyelembe kell venniük a termék rendeltetését. Azaz azt, hogy munkához használnád, tehát szükséged van rá és nem tudod 3 hónap+15 napig nélkülözni. A jótállás ideje alatt a határidők fokozottabban betartandóak. Kérdezd meg Ariadne-t, mert ő biztosan jobban tudja nálam, de én úgy tudom, hogy a bírói gyakorlat is a fogyasztók oldalán áll. Tehát a bíró nem fogja elfogadni azt az indoklást, hogy "hát mi törekedtünk", mert azt fogja mondani, hogy mutassák be milyen módon. Na ekkor fogna majd hebegni-habogni. De ezek mind-mind kizárólag a forgalmazóra vonatkoznak. Hogy értsd, egy nagy család mosógépét nem javíthatják 15 napig sem, mert jelentős kényelmetlenséget jelent a 4-ik nap után a mosás. De ugyanígy van a babakocsival is, ami mindennapos használatban van, így két hétig nem javíthatják, mert azzal jelentős kényelmetlenséget okoznak. A 3 hónapos javítás végképp túllép mindenféle határt. Főleg úgy, hogy gyakorlatilag nem is 3 hónap, mert még mindig nem működőképes a monitor. Az esetedben már az elállás joga is megilleti a tulajdonost szerintem. De gondold úgy, hogy nincs így, engem aztán nem érdekel. Nem világos számomra, hogy miért akarod magaddal elhitetni, hogy nem úgy van, ahogy mi mondjuk, hacsak nem épp így akarod előadni a saját álláspontodat. Viszont az elég visszataszító lépés lenne részedről.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Csaba_20_ #4657 üzenetére
Akkor félre lettem informálva a bolt illetve a szerviz saját szájíze szerint. Nem jól értelmeztem a jogszabályt, így már világos, legközelebb, már tudom mi az eljárás módja. Köszi a segítséget. A leírásod teljesen világos és könnyen érthető volt. Itt csak az a bökkenő, hogy ha perre vittem volna, vagy vinném, többer kerülne mint a monitor.
-
HagaNRG
őstag
Sziasztok!
Vettem egy laptopot, amihez a kedves eladó égre-földre ígérte a garanciát és számlát, azonban ez utóbbi két hete nem akar megérkezni.(már nem is fog).
Emiatt kicsit aggódom, mert félek hiába az új gép, kb. 3 hónap híján 2 év garanciával (lepecsételt, magyar cég, magyar gép), ha esetleg később, ha bármi probléma lesz, számla híján nem fogom tudni érvényesíteni.Dell gépről van szó.
VOdafone-os ismerős azt mondja, ha netán tőlük is volt véve, a gar. mellé nagy eséllyel kell majd a számla is, emellett másolatot csak úgy tudnának kiállítani róla, ha az eredeti vevő elmenne oda, ahol vette és ő kérné.
Én csupán a garlevéllel akármelyik voda boltban nem fogok kapni ilyet.Van valami ötletetek, mitévő legyek?
-
_ak_
addikt
-
Ariadne
őstag
válasz HagaNRG #4659 üzenetére
Előszöris: ha garanciával veszel laptopot, csak akkor fizess, ha a kezedben van a számla és a garancialevél is. Számla nélkül simán lehet lopott is, továbbá gyakorlatilag biztosan nem kiskerben vásárolt termék (rendes garanciális ügyintézés 0)...
A garanciális ügyintézéshez ami biztosan kell, az a számla, hiszen onnan tudod, melyik kiskerhez kell fordulnod, ha gond van. Erős gyanúm szerint ennek a gépnek nincs rendes kiskeres számlája, tehát eleve csak szakszerviznél vagy a gyártónál próbálkozhatsz.
mod: Honnan gondolod, hogy magyar cégtől vásárolt magyar gép, ha nincs se számla, se garilevél?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
HagaNRG
őstag
válasz Gyuri27 #4663 üzenetére
Olvastam.
Elég baj ez is, az is az volt.
A különbség annyi, hogy ott ő eleve számla nélkül vette a gépet, én viszont 100%-ra akartam menni, hogy minden úgy lesz, mintha boltban vettem volna új gépet.
(ha azt mondta volna az eladó, hogy nincs számla, nincs gar, ezért 20k-val olcsóbb, vagy többel, mintha boltban vennék, akkor úgy is ok lett volna. Telefont is vettem jó drágán így, mindenféle papírok nélkül.
Ha az ember olcsón vesz valamit, akkor vállalja a rizikót, vagy pedig menjen boltba.A baj az, hogy akármennyire is mentem tuti biztosra, a gép megérkezett hozzám úgy, hogy még ki sem fizettem, az eladó megbízhatónak tűnt.
Mikor szóltam neki, hogy nekem mindenképp kell a számla is a gar mellé, akkor is esküdözött agyba-főbe, hogy küldi, de mikor mondtam, hogy így egy tizessel kevesebbet ér a gép és annyit utalok neki, akkor jött a feljelentős szöveg.Én meg próbáltam maximálisan korrekt lenni és véletlenül sem akartam magam bajba keverni, hogy nálam van egy drága dolog, amiért nem fizetek, így küldem a srácnak a megbeszélt összeget.
Csak mellékesen mondom, közel 140 privát üzenetet váltottunk összesen csak a gép miatt, további egy hétig minden nap hívtam és esküdözött, hogy küldi a számlát, de végül megszünt minden kapcsolatunk, ph-ról is eltűnt, telefonra sem válaszol, sms-ekre sem.Szóval ez van.
Kicsit még bizakodom a jó szerencsémben, hogy mégis elég lesz a garancialevél, amin viszont van pecsét is és időpont is.
Az viszont tuti, hogy én ilyen átveréssel semmit el nem adnék, sőt többször hangsúlyoztam a srácnak, hogy elfogatom, ha nincs számla, csak mondja meg, de nem, tartotta, hogy aznapi számlát tud adni róla, mikor vettem. -
Ariadne
őstag
válasz HagaNRG #4664 üzenetére
Szép, hogy biztosra akartál menni, csak kár, hogy ehhez képest már bocs, de teljesen naivan viselkedtél. Ha én azt mondom, hogy van egy egy hónapja vásárolt, tökéletes laptopom, nekem is fizetsz érte hozomra, anélkül, hogy megmutatnám a papírját? Ha 100%-ra akarok menni, mintha a boltban venném, akkor nincs más lehetőség, mint boltban venni. Ha pedig magánszemélytől veszem és biztosra akarok menni, hogy igaz, amit mond, akkor mielőtt egy fillért is fizetnék, kérem, hogy mutassa meg a kisker számlát és a garanciajegyet, és kizárólag úgy fizetek, ha ezeket is a kezembe nyomja ott helyben. Szóval így jelen esetben egyáltalán meg sem próbáltál tuti biztosra menni, és drágán vettél tisztázatlan garanciális hátterű laptopot, most meg szurkolhatsz, hogy ne legyen baja...
Ha ez vigasztal, Dell monitort vettem pár hónapja, és azt mondták, hogy a Dell garanciális szempontból nagyon korrekt, igaz nálam kiskerben vett cuccról volt szó. Szerintem kérdezz rá a dologra a Dell szerviznél.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
válasz Ariadne #4665 üzenetére
Igen a Dell-nél korrektek (ezt olvastam én is). De sajna más korrektségére nem lehet bazirozni 140k esetén.
Nem csak kiskerrel lehet korrekt üzletet csinálni.HagaNRG: én azt gondolom, hogy 120k bukó vs 20k nyerő nincs egálban. Tehát ha közli, hogy nincs rá papir akkor sem vettem volna meg.
Értem én, hogy te jót akartál cselekedni.
A helyedben én a következőt csináltam volna. Noti megérkezik, számla nincs benne. Ember felhiv, hogy hol a számla. Amennyiben nem küldi, ember megint felhiv (ill sms-t küldök, hiszen annak van nyoma), hogy a számlámra küldje el a posta árát, amibe kerül a noti visszaküldése. Noti becsomagol és vár. Majd vissza küld, vagy érkezik a számla.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
HagaNRG
őstag
válasz Gyuri27 #4666 üzenetére
Köszi szépen!
Saját kárunkon tanulunk.
Egyébként ez az átverősdi hallom sok helyről, hogy mostanában jellemző a PH!-ra.Van másik fórum is, ahol 10 éve vagyok tag és tele van olyan emberrel, aki bármikor előreutal akármennyi pénzt, vagy előreküldünk egymásnak cuccost, de sajnos ott most éppen nem volt netbook senkinek.
Hát sebaj, lehet soha nem lesz szükség javításra, végülis van egy Acer laptopom, 5 éves lesz és soha semmi gond nem volt vele.
A vége az lesz, hogy már 2 hete görcsölök emiatt a kis gép miatt, aztán közben kiderült, hogy szép kis ékszer, csak ha itt van mellette a 15-ös laptop, akkor nem nagyon kell mellé más gép.
Legfeljebb tovább adom és megmondom a jövendőbelinek, hogy mi a sztori vele kapcsolatban.(bár előtte azért még jó lenne tisztázni, hogy tuti nincs-e gar rá) -
HagaNRG
őstag
Itt egy kép a garanciáról.
Esetleg nézzétek meg, vajon elégséges lehet önmagában, vagy ez semmi.
[garancia fotó] -
Gyuri27
félisten
válasz HagaNRG #4668 üzenetére
Van itt a ph-n egy arc, deicide ő a chs-be dolgozik. Kérdezz rá, hogy probléma esetén müködik-e a gari (náluk, vagy rajtuk keresztül), ill azt is kérdezd meg, hogy a dellnél hogyan müködik a dolog. Dell.
Ennyit tudtam tenni érted. Amennyiben sikerül neked valamit kideriteni írj vissza, hogy okosodjunk.Amd - Radeon - Ryzen
-
kiki22
senior tag
Sziasztok!en egy alaplapot kuldtem vissza iponba .3ev gari a lapra 1,5 ev letelt belole.mondom milyen jo ez a garancia futar elviszi futaral.becsomagolom a lapot rarakom a muanyag vedot a processzor foglalatra .oke futar jom a csomagert minden happy.2naprara nelzik megerkezett a lap de elgorbult egy tu a tokozasnal.na az en logikam szerint az szallitasnal nem tortenhetett mert akkor nem egy tu serulne.70 000 forintos lap volt es most benyogik nekem hogy felteteles garanciat vallalnak ami akar fel evig is elhuzodhat na fasza.pedig ugy gondoltam az ipon egy korret uzlet es egybol kicserelik nekem vmire mert ezt a tipust mar nem gyartjak.meg egy tu elgorbul es nemtudjak vissza allitani ?na ne vicceljunk
-
HagaNRG
őstag
válasz Gyuri27 #4669 üzenetére
Örök hála és kösznet neked Gyuri27, amiért ajánlottad a havert!
Ezen kívül óriási PIROS pont deicide fórumtársnak, amiért segített rajtam, lévén a CHS-ben dolgozik, így csak elküldtem neki a gép garancián lévő számát és visszakereste, az a hozzá tartozó számlát. (ami érdekes módon a bolti ár negyede, természetesen vodafone-os, de szerintem ettől függetlenül, ha megunom nyugodt szívvel adhatom tovább tiszta gépként)Nektek hála egyik napról a másikra lett számlám a gépemhez és minden jól zárult!
Ez öröm és boldogság, el sem hiszitek mennyire megkönnyebbültem, meg mennyit izgultam a dolgon az elmúlt két hétben.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz HagaNRG #4672 üzenetére
Na minden jó, ha jó a vége, ezek szerint legalább volt számla, a rajta lévő összeg itt már nem annyira játszik, csak nem fog már úgy elromlani, hogy a vételárat kelljen visszakérni.
Viszont ha már jár erre nagykeres is, homályosítsatok már fel, hogy hogyan jön össze ez a rengeteg, nagykerből nem valós áron kikerülő gép meg alkatrész? Elvileg arra jutottunk eddig, hogy a nagyker vagy nem is adhat el közvetlenül magánszemélynek, vagy ha eladhatna, akkor sem érdeke. Ennek ellenére látjuk amit látunk, hogy van ez?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ez nehéz kérdés, mert ha hozzájuk már hibásan érkezett, akkor kb. lehetetlen bizonyítani, hogy nem nálad sérült meg. A garanciafutár nem játszott volna? Nem tudom, hogy megy náluk ez a dolog, sosem néztem még, de ilyenkor ha átadáskor nincs rajta ilyen hiba (lefényépezed esetleg csomagolás előtt), akkor onnantól a futár küldő cégnek kell lerendeznie a futárral, ha útközben baja esik. Ők viszont korrektül szoktak hozzállni a dolgokhoz, szóval ha tényleg csak ez a baja, biztos valahogy meg tudtok egyezni.
Azt viszont tudom, hogy nálunk is előfordult ez épp most, ahogy írtam is a másik topikban, és szintén úgy, hogy messze nem az első gép összerakásról volt szó, és mégis elgörbült az egyik kicsit, a gép pedig elindult, de nem állt fel. Óvatos tűs visszahajlítgatás megoldotta a dolgot.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
linkelnéd a képet, amit az ipon küldött?
meg lehetne belőle pár dolgot állapítani
pl. ha kicsit égett is, akkor nem érintkezett rendesen és használat közben lett olyanvagy ha nem egy adatláb és csak áramot adott a procinak, de egyáltalán nem érintkezett vele, akkor akár működhetett is ettől még a gép, mivel ilyen tűből több is van
Ariadne:
nagyjából esélytelen, hogy szállítás közben lett olyan
rajta a védőkupak, alaplap dobozban, ehhez eléggé meg kellene sérülni a csomagnak, de akkor erről az ipon tudna -
Gyuri27
félisten
-
kiki22
senior tag
Sajna nemtudok linkelni mert most csak telorol netezek .de ha tenyleg erdekel mailban eltudom kuldeni
-
Chaser
titán
Vettem pár napja egy Dell inspiron 1525-öt, papírok nem voltak hozzá, mondjuk különösebben nem foglalkoztam vele, annyiért vettem kb mintha gar nélkül lenne. Egy másik topikban Ariadne hsz-e azért nem hagy nyugodni, ugyanis a gépre még majdnem 3 év nbd dell gari van, de most ehhez kell számla vagy nem? 4 év gari volt a gépre, abból telt le 1, dell hivatalos oldalán néztem, a service tag papíron és biosban is megegyezik, biztos hogy itthon vásárolt mert magyar bill-es, vásárlási helyként EU van feltüntetve, gar több mint 1000 nap, konfiguráció eredeti, szétszedésre utaló nyomot se látok, kis esztétikai hibától eltekintve 100%-os a gép. Ha van itt valaki dell szervízből vagy nagykerből ahol importálják mondjon már valami okosat Gyártási idő 1 nappal az eladási idő előtt van és onnantól számolja a 4 évet, józan paraszti ésszel azt gondolnám hogy a garancia a gépre szól, nem egy számlára/személynek/cégnek.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Azt megmondaná valaki hogy gariztassak videokarit amin csak x játékoknál, x időben száll el a monitor? Pl. Swatnál, és nemmindig. Semmi kékhalál v. valami, csak kilovi a monitort. Már a 3. gépben csinálja.
-
04ahgy
nagyúr
válasz bobalazs #4683 üzenetére
Ha csak a SWAT-nál van hiba, akkor miért a VGA-ra gyanakszol, mint hibás elem? Miért nem a SWAT-ra, mint bugos program?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
-
-
jubilleum
senior tag
hello!
Vettem 2002-ben egy Egy kompakt fényképezőgépet(powershot A80-ast)
Ez 4év után tönkrement, bevittem szervizbe, ott mondták hogy már nem gyártanak hozzá CCD-t.
mostanában olvastam hogy ez egy tipus hiba és a gépeket térítésmentesen javítják vagy cserélik
[link] (oldal közepe)
na mármost ha gépemet vissza viszem, akkor nagy vaalószinüségel nem tudják javítani, így cserélni fogják.
A kérdésem pedig: ilyen esetben vételi árban megegyező gépet kaphatok, vagy tudás terén azonos gépet.
A számlát nem találtam meg, illetve a garancia levelet nem töltötték ki, ez okozhat kellemetlenséget? -
04ahgy
nagyúr
válasz jubilleum #4687 üzenetére
Vége a gariidődnek, de a típushiba miatt azon túl is cserélik? Vagy én értelmezem félre.
Ha nem, akkor nagyon jó fej ez a Canon...
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
werszomjas
őstag
Sziasztok.
Vettem a CORA hiperszuper marketben egy Benq 24"-os monitort.
Kifizettem, számlát kértem szuper.
Majd mikor mentem a vevőszolgálathoz garanciáztatni, mondják, hogy ők nem adnak garanciát, ha bármi gond lenne a monitorral hívjam a 061-309 4740 -es telefonszámot, ez elvileg a benq telefonszáma.
Ez így mennyire szabályos?
3év garancia van a monitorra (elvileg), hogyan tudom ezt akkor érvényesíteni?
A cora-t zaklassam, vagy teljesen felesleges, mert valóban megtehetik, hogy nem adnak semmilyen garanciajegyet
üdv
-
Chaser
titán
válasz werszomjas #4690 üzenetére
Adták a monitor saját garjegyét? De még ha adták is sztem monitornál nekik kell vállalni a garit.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
luciferc
őstag
válasz werszomjas #4690 üzenetére
Nem tehetik meg, ha te a corában vetted, akkor ott kötelesek foglalkozni veled. Viheted közvetlen a szervizbe is, de erre nem vagy kötelezhető.
Az alap 1 év gar szempontjából lényegtelen, hogy adtak-e garjegyet, tedd el a számlát/blokkot, ugyanis a hibásan kiállított vagy nem kiállított gar.jegy miatti költségek egyrészt a kereskedőt terhelik. Ha valóban 3 év a gar, közöld a vevőszolgálatossal, hogy most de azonnal és rögtön adjon neked pöcsétes garjegyet, vagy irgumburgum és már hozhatja is a panaszkönyvet. Lényeg, legyen papírod a 3 évről, nehogy aztán 1év után letagadják a másik kettőt. -
Ariadne
őstag
válasz jubilleum #4689 üzenetére
Szerintem megállapodás kérdése, kötelezettségük nincs. A gyártó egyébként sem tudhatja, hogy mennyiért vetted a gépet, vele nem állsz szerződéses viszonyban, csak a kiskerrel, ahonnan vetted. Jelen esetben hiába van szó gyártási hibáról, ha a jótállás és a szavatosság érvényesítési határideje is lejárt, ők gyakorlatilag jófejségből intézik ezt.
werszomjas: A saját garanciapapírja nem volt benne a dobozában? Azt szokták ilyenkor lepecsételni a vásárlás napjával, ez fontos nagyon, mert a szerviz nem biztos, hogy szóbaáll veled, ha ez nincs, és akkor viheted az üzletbe. Alapesetben egyébként az üzlet az, ahol kötelesek intézni a garis ügyet, és ehhez elég a számlát felmutatnod, de ilyen műszaki cuccoknál nem hátrány, ha a szerviz is lehetőség, van hogy kényelmesebb - de sosem kötelező. Ahogy luciferc is írta, a 3 évről mindenképp fontos lenne, hogy legyen pecsétes papírod, erre lenne jó a gyártói garancialevél.
mod: Üzletben lehet asztalracsapni, főnököt kérni, fogyasztóvédelemnek telefonálni helyből ("itt állok az üzletben, és az a helyzet, hogy .... máris adnám akkor a hölgyet, beszéljék meg "), vásárlók könyvét kérni és bele is írni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
werszomjas
őstag
válasz werszomjas #4694 üzenetére
Ha 3 munkanapon belül visszaviszem, bármi van, vissza kell vegyék igaz?
Mert akkor addig utánajárok, hogy is van ez.
Írtam egy levelet a benq-nak, hogy ők mit gondolnak erről.üdv
-
Chaser
titán
válasz werszomjas #4695 üzenetére
Úgy tudom nem kell visszavvenniük, max ha hibás és nem tudják egyből cserélni. Webes rendelésnél van 8 nap, de itt ugye ez nem áll fenn.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Gyuri27
félisten
válasz werszomjas #4695 üzenetére
Az a baj, hogy mivel papirt nem kaptál így az alap egy év gari áll. Tehát kérni kell a gari papirt, vagy a számlán tüntessék fel, hogy 3 év a jótállás.
Amd - Radeon - Ryzen
-
werszomjas
őstag
Közben írtam a BENQ garanciás ügyfélszolgálatnak, hogy mi a helyzet, és ezt válaszolták:
Tisztelt Némethi úr!
Elegendő a számla a garanciális javításhoz. Azt viszont kérem őrizze meg 3
évig.Üdvözlettel,
Szolovi József
RCETRADE Kft.Viszont mi ez a RCETRADE Kft.
Megbízhatóak, nem tudja valaki?
Tehát lehet hinni a levél írójának?[ Szerkesztve ]
üdv
-
Ariadne
őstag
válasz werszomjas #4698 üzenetére
És ha 2,5 év múlva meghal a monitor, amikor már nem ez az úr a szerviz vezetője, és ők a garancia papírt kérik, akkor mivel igazolod, hogy valóban 3 év jótállás van rá, és kötelesek eljárni? És mit csinálsz, ha amikor 2,5 év múlva beviszed a szervizbe a monitort, mert valahogy mégis beveszik, és azt mondják, hogy sajnos nem tudjuk javítani, cserélni sem, menjen a kereskedőhöz? Írtam feljebb is, a szerviz egy lehetőség, egyedül a kereskedő köteles tenni bármit is érted, a szerviz nem.
Ha azt akarod, hogy meglegyen az a 3 év, akkor most kell elrendezned, hogy a Corában leírják neked ezt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
A változás annyi az ügyben hogy bementem a helyre ahova a garancia szól, és azt mondták 24 óráig tesztelik a karit ha beviszem 3dmarkal. Viszont az a helyzet h 3dmark alatt nem fagy ki a videokari. Mit tehetek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...