Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
pontosan mikor vetted és mikor jelezted nekik a "hibát"?
ez egyébként nem tekinthető hibának, ugyanis a készülék tökéletesen működik
az más kérdés, hogy kompatibilitási gond van nálad a szoftverek között és ezért nem megy, ezért is érdekelne, hogy mikori vásárlás...
azért sem a gyártó, sem a kerteskedő nem okolható, hogy egy adott termék szoftvere összeakad más futó szoftverekkel...egyébként ha le van húzva a gépről a pad és a szoftvere sem fut, akkor is fagy vele a többi program? vagy csak a játékok fagynak?egy saját példa:
adott egy slim ps2 billentyűzet, egy noti, amin nincs ps2 port és egy usb-ps2 konverter, minden tökéletesen működik, addig, amíg nem együtt használnám őket...ilyenkor a billentyűzet időnként leakad a nitoról, mert nem alkalmas arra, hogy bármilyen átalakítóval is usb-n keresztül kommunkáljon - a bill tökéletes asztali pc-vel, az átalakítóval másik bill megy, a noti megintcsak működik...na ilyenkor mi a rossz? semmi, kin követeljem a garanciális jogaimat?Read only...
-
Nevano
csendes tag
Ha be van dugva feltelepítve a szoftver és a rajzpad akkor ha kihúzom is elindítom a játékok bármikét de egyszerüen befagy (NEM VÁLASZOL) ezt írja ki. Ha letörlöm a kezelő szoftverét akkor minden megy csak persze mennek a .DLL-ek a WINDOWS-ba...
Amm.. 11.29.én lett megrendelve és 12.03.-án jött meg. és azutáni héten kedden jelentettem a problémámat.
A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...
-
Nevano
csendes tag
-
Csaba_20_
őstag
-
sasa311
veterán
válasz Csaba_20_ #3205 üzenetére
A ROM-ok elvileg egyfajta kártyán tök egyformák, miért lenne érdeke a gyártónak, hogyha azzal bonyolítaná az eljárást, hogy minden egyes darabot különbözővé tesz azzal, hogy egyedi sorozatszámot kap?
A sorozatszámmizériával úgyis kb csak a végjúzer tud szopni, az meg a gyárat nem érinti
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
net84
őstag
Teljesen egyszerű a képlet, ezt kb. soha nem fogják megcsinálni, ugyanis jónéhány kártya, ami hibásan visszakerül a gyárba, javítva, felújítva, újracimkézve és dobozolva visszakerül a piacra. Természetesen ilyenkor új gyártási számot is kap. De ez szinte minden informatikai eszközről elmondható...szerintetek a jól bevált slim 40GB Samsung HDD után miért került piacra a normál méretű 40GB-os Samsung HDD?
Csaba_20_ - biztosan nem csinálják, és szerintem több okból egyelőre nem is fogják...egyik, hogy költséges és időigényes, ezáltal mégköltségesebb - sőt, ha ennyit kérsz az ötletért már megsem éri - minden egyes rom-ba más-más számot "ütni"...másik gond a juzer, aki aztán fasza csávónak hiszi magát és addig kutakodik a neten, amíg rá nem jön, hogyan leget egy 9600-ből 9800-at csinálni és tönkretenni, hogy az megsem bírjon mukkanni. Tehát, ha ezek után ki akarjuk olvasni az S/N-t a romből (szó szerint), megintcsak nincs eccerű dolgunk és ezt max megintcsak a gyártó tudja megtenni, de ugye onnan nem fordul meg 15 vagy 30 nap alatt a kártya...?
Egy elrugaszkodott példa: elhagyod az autódról a rendszámot, de nem veszed észre, a rend őre megállít, és kapsz egy jó nagy bírságot a fejedre. Mennyivel egyszerűbb lenne, ha ilyenkor az autókereskedőre át lehetne hárítani a bűntetést, hiszen ő adott el neked olyan szar autót, amin nincs megolda, hogy a rendszámot ne lehessen elhagyni...nem? Mondjuk én annak a torkán dugnám le a rendszámtábla-tartót, aki kitalálta...
Read only...
-
apóka
aktív tag
Sziasztok!
Kérdés a következő:
- garanciális alaplapom elromlott, visszaküldtem, a bolt hívott, hogy kicserélték és hozta a cserét a futár.
A problémám az, hogy a régi garanciajegyet kinyomtatták (2008.03.10. vásárolva) és azon csak 24 hó gari van az alaplapra, ami 2008 ban kezdődött.....tollal kihúzták a régi sorszámát, és beírták az újat, lepecsételték (de nincs dátum)
Tudomásom szerint a garanciának a mai naptól kellene kezdődni a cserelapnál
Vagyis vagy javitják, vagy újra cserélik....de használtat nem adhatnak helyette.
Da ha újat kaptam, akkor a gari is újra indúl ugye?Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
tlac
nagyúr
Tudomásom szerint a garanciának a mai naptól kellene kezdődni a cserelapnál
Vagyis vagy javitják, vagy újra cserélik....de használtat nem adhatnak helyette.
Da ha újat kaptam, akkor a gari is újra indúl ugye?igen, ha cserélték, akkor újraindul
ha javították, akkor csak hosszabbodik azzal az idővel, ameddig ez a folyamat tartotta bolttal beszéltél már erről?
lehet csak elnézték -
addikt
Van nekem egy vizes porszívóm amiben eddig garanciaidőn belül (1 év garancia lassan lejár) 2 alkalommal kellett javítani, mindakétszer motor cserés lett. A kérdésem annyi lenne, hogy akkor csak annyival hosszabodik a garancia amennyi ideig a szervízben volt, vagy mivelhogy motor csere szerintem főalkatrész, akkor újra indulna a motorra az 1 év garancia (valószínűsítem nem a 2. variáció a nyerő, de azért valaki erősítsen már meg ebben.)
-
apóka
aktív tag
Felhívtak az üzletből mielőtt jött a futár és azt modta, hogy kicserélték, a szériaszám is más, meg az enyém sima P35... volt ez meg EP35......
Még nem beszéltem velük , előbb beszerzem itt a tudnivalókat, hogy ne érjen meglepetés.
Lehet, hogy véletlenűl lehagyták, de a bolt simán elhajtana (tisztelet a kivételnek )ezzel a papírral, ha esetleg bedöglik a lap 1,5 év után (akkor már letelik az eredetileg adott gari)[ Szerkesztve ]
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Nevano
csendes tag
Na tegnap beszéltem a logik.hu-val utólag kiderült hogy jogtalanul kértek a szállításért 3500 Ft-t mármint a futár cég mert 30 kg alatt 1200 Ft-be kerül...
A másik meg h most vitte vissza a céghez a rajzpadot a Futár mert hogy ne 2 soros legyen a panaszom hanem 10 letöltöttem jópár játékot persze ilyeneket GTA IV meg hasonlók és azok sem működtek :/ Persze listán rajta vannak és a panaszunkról remélem most már nem úgy küldik vissza h megjavítva és semmi hogy hiba kijavítva és a hiba okának leírása vagy valami :/
A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...
-
luciferc
őstag
ellenvetéssel élek . Ismereteim szerint a motorra magára bizony újra indul a garancia*, a készülék többi részére viszont csak annyival hosszabbodik, amit szervizben töltött.
*Nem azért, mert fődarab. ha egy kapcsolót cserélnek benne, arra is újra indul a gar. Bármilyen beépített új alkatrészre (de csak arra!) újra indul a gar tudomásom szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
válasz sasa311 #3206 üzenetére
A baromi drága Ethernet kártyákban is ez a fejlesztés okozza, hogy annyiba kerülnek, amennyibe(MAC address). A ROM-ok maradhatnak ugyanolyan fajtájúak, a tartalom más. Kiolvasható stb. A driver és egyéb szoftverek megírásához és az egyéb fejlesztésekhez képest pedig végképp egy nagyon bonyolult dologról van szó...
[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #3227 üzenetére
...és MAC címet nem lehet átírni? Dehogynem...ez az eljárás kilőve.
"A nem rendeltetésszerű használat alapból kizárja a jótálláson belüli intézést..." - igen? ehhez kell egy felfogás is, ugyanis a magyar ember először azt nézi, hogyan és miként tudja a dolgokat a saját előnyére fordítani - cég és magánember egyaránt.Az pedig még akkor sincs megoldva, ha az adott eszközt be sem lehet indítani, akkor a kisker hogyan oldja meg az azonoító kiolvasását - költeni biztos nem fog csak azért ilyen jellegű fejlesztésre, hogy a júzer leszedhesse a cimkét a kártyáról, ha pedig csak a gyártó képes rá, akkor mire onnan megfordul, akkorra a kedves júzer 50szer csakpott az asztalra és dobálózott a törvényekkel...ezt próbáltam felvetni az előző hozzászólásom végén - egyébként én is támogatnák egy új technikán alapuló azonosítási módszert, csak valami olyan egyszerű jelleggel, hogy a kereskedő is tudja azonosítani az eszközt. Pl. a pendrive-ok is teljesen beazonosíthatatlanok - a külső drive-okról már ne is beszéljünk, amik 2-3 év garos változatban annyi idősen már erősen kopottak, ha volt is korábban rajtuk azonosító, az is erősen kopottas.
Read only...
-
tlac
nagyúr
...és MAC címet nem lehet átírni? Dehogynem...ez az eljárás kilőve.
szerintem a kártyán nem írod át azzal, hogy pl. win eszközkezelőben megváltoztatod
egyébként én is támogatnák egy új technikán alapuló azonosítási módszert, csak valami olyan egyszerű jelleggel, hogy a kereskedő is tudja azonosítani az eszköztezért lenne jó, ha rá lenne festve és ez még leragasztva egy átlátszó matricával
-
Csaba_20_
őstag
A hardveresen letárolt MAC address-t nem tudod átírni. De a kérdésedből látszik, hogy nem veled kell erről vitatkoznom és ezt ne vedd sértésnek. A technológia, amiről beszéltem, adott. Ráadásul évtizedekkel ezelőtti, tehát fejleszteni sem kell hozzá semmit. Kiolvasást is meg lehet oldani, de nem felétlen kell dummy biztos megoldást kialakítani, csak olyat, amit pl. a nagykerben meg tudnak tenni. Hidd el, nem bonyolúlt, nem drága és nem lehetetlen megvalósítani.
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #3222 üzenetére
Nincs olyan, hogy főalkatrész már jó régen. Ha javítják, a 151/2003. korm. rendeletet és a 49/2003 GKM rendeletet kell lobogtatni klikkide, ott benne van, hogy javítás esetén a szervizben töltött idővel meghosszabbodik a jótállás, lásd 151/2003-as 5. § (3).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
luciferc
őstag
válasz Ariadne #3231 üzenetére
és a beépített új alkatrészre magára sem indul újra a jótállás? Gar vége előtt 1 hónappal javítás, új mondjuk kijelzőt tesznek a mosógépbe 7 nap alatt (álom...), aztán 1,5 hónap múlva a beszerelt kijelző újra meghal, akkor így jártál esete van? Mert ebben az esetben a szerviznek érdeke újnak új, de silányabb minőségű alkatrészt beszerelni a gar végéhez közeli esetekben.
-
veterán
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
2007 szeptemberében vásároltam 1 Asus 8800GTS videókártyát.
Sajnos kb 2 hete megadta magát, már win indulásnál piros csíkos lett a kép.
Szóltam ismerősömnek, hogy a gari papjrt nézze már meg, nem tudom van-e még rajta garancia. Kiderült van, 2 évet adtak rá, és itt jön a bibi. A papíron az van, hogy 1 év garncia, és az van áthúzva, mellé pedig beírva, hogy 2év. Most átvették ideiglenesen a kártyát, de ráírták a papírra, hogy: A termék garancialevelén a garancia lejárata tollal lett átírva (ellenjegyzés a kézzel javításról nincs)
A TERMÉK FELTÉTELESEN LETT ÁTVÉVE GARANCIÁRA. (bocsának, hogy naggyal írtam, így szerepel)
Sztem most majd azt fogják mondani, hogy mi írtuk át, nem foglalkoznak vele... ne legyen így, de van 1 sejtésem.
Kérdésem, mi a teendő ha ilyen dumával akarnak lerázni? 1 biztos nem fogom annyiban hagyni 71000ft, nem kis pénz.Köszönöm!
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
net84
őstag
válasz Silent77 #3234 üzenetére
Olyan, hogy feltételes garancia, olyan nincs...jön majd valaki, aki részletesebben leírja, hogy mit is kellett volna tannie a boltnak és mit csinált szabálytalanul, a lényeg az, hogy ebben az esetben jegyzőkönyvet kellett volna felvenni.
Azonkívül az Asus a VGA kártyáira minimum 2 év gart szokott vállalni...Read only...
-
johniee
senior tag
Sziasztok! Akadt nekem egy garanciális problémám. Az LCD monitorom ASUS és ugye 3év gari van rá...a dobozát kidobtuk költözéskor, és ezek szerint a gyári garlevelet is
A bolt ahol vettük, azt mondták elég az általuk kiállított garipapír is...2 hete vittem vissza, tegnap szóltak h kéri a szervíz a gyári garpapírt is
Mitévő legyek? Szerezzek egy ilyen papírt és meg van oldva?"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)
-
Ariadne
őstag
válasz Silent77 #3236 üzenetére
Majd ha ők eléd tolnak egy saját költségükön készített Kermi vagy más hasonlóan mérvadó szakvéleményt, na onnantól mondhatják, hogy nem garanciális hiba. Addig kutya kötelességük cserélni vagy a pénzt visszaadni, mert az nem elég, ha ők úgy gondolják...
Arra hivatkozhatsz, hogy az Asus 2 évet vállal ezekre, fent van a honlapjukon is, amit ők viszont kötelesek neked továbbadni (lásd 151/2003 korm. rendelet, 49/2003 GKM rendelet).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
DerDer
tag
hello,
Rokonom jelenleg az usa-ban tartózkodik és gondoltam milyen jó lenne, ha haza tudna hozni egy procit esetleg videókarit nekem, mivel ott olcsóbb.
Fontos lenne a garancia. Létezik Manufacturer warranty és global warranty is, de még nem értettem meg, ezeknek a működését.
Ha valakinek van tapaszalata, kérem segítsen.Addig is folytatom a böngészést
-
Ariadne
őstag
Hát, szerintem amerikában vásárolt cuccok garanciáztatását itthon biztos nem fogod tudni elvégezni, csak ha visszaküldöd és ott intézik. Ami rizikós és drága... Szerintem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz johniee #3239 üzenetére
A cég lekérheti az Asus-tól a garanciapapír pótlását, illetve ha jelzi feléjük (ha egyáltalán az Asusnak küldte direkte a moncsit), hogy elveszett a garipapír, de a kisker a saját bejövő számlájával tudja igazolni, hogy tényleg ők vették, azzal a számlával, amit te kaptál, azzal pedig tudják igazolni, hogy ténylegesen mikor adták el...
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest