Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Silent77 #3234 üzenetére
Olyan, hogy feltételes garancia, olyan nincs...jön majd valaki, aki részletesebben leírja, hogy mit is kellett volna tannie a boltnak és mit csinált szabálytalanul, a lényeg az, hogy ebben az esetben jegyzőkönyvet kellett volna felvenni.
Azonkívül az Asus a VGA kártyáira minimum 2 év gart szokott vállalni...Read only...
-
Ariadne
őstag
válasz Silent77 #3236 üzenetére
Majd ha ők eléd tolnak egy saját költségükön készített Kermi vagy más hasonlóan mérvadó szakvéleményt, na onnantól mondhatják, hogy nem garanciális hiba. Addig kutya kötelességük cserélni vagy a pénzt visszaadni, mert az nem elég, ha ők úgy gondolják...
Arra hivatkozhatsz, hogy az Asus 2 évet vállal ezekre, fent van a honlapjukon is, amit ők viszont kötelesek neked továbbadni (lásd 151/2003 korm. rendelet, 49/2003 GKM rendelet).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Attix82
őstag
válasz Silent77 #10472 üzenetére
Üdv.
Ha hibás igen rögtön cserés, de mivel nincs raktár készlet így biztos várni kell picit.
Ugye itt az van, hogy mindenképpen cserés lesz és a jogszabály előírja, hogy azonnal. Viszont ha azonnal , akkor az adataid alapján ha nem rendeltetés szerűen lett használva és azért ment tönkre akkor behajtják a pénzt rajtad. Vagy megvárod a vizsgálatot és utána cserélik.
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen