Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz HUN]Repa #3750 üzenetére
- Én sosem találkoztam szervizessel, azt se tudom hol a szervíz. A FS monitoroknak ingyenes szolgáltatása, hogy futár viszi el tőled a hibás árut (ingyen) a szervízbe, ott megcsinálják majd hozzák vissza (szintén ingyen).
- A kérdés valójában az, hogy most ez mi? Garanciális problémaként jelentsem be, vagy pedig máshogyan?
Komplett hülyének fog nézni az ügyintéző, mire elmagyarázom neki a történetet meg, hogy most egy menüvel kevesebbet produkál a monitor, mint eddig
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Ariadne
őstag
válasz sasa311 #3751 üzenetére
Persze, garanciális problémaként, azzal, hogy nem javították meg. Mert hibás volt, és ugyan másként, de most is hibás. Javításról akkor van szó, ha utána úgy működik, ahogy az a nagykönyvben meg van írva.
Végső soron a kereskedőt kell majd zaklatnod, ha ezzel nem mész semmire, de illene azért egy ekkora márka szervizének normálisan egyedül is elintézni egy ilyen panaszt, hibát szerintem.
Mondjuk ez a hátránya az ilyen ügyintézésnek, mert ha rendesen szervizbe vagy kereskedőhöz viszed, ott meg tudod próbálni, bekapcsolni, h jó lett-e, én legalábbis amivel lehetett eddig, ezt tettem. De persze ilyen megoldásnál ez nem megvalósítható.
Ügyintézőnek meg elmondod, h volt egy javítás ekkor és ekkor ilyen hiba miatt, de továbbra is rossz a monitor, nem működik ez és ez a funkciója, vigyék és csinálják meg.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
sasa311
veterán
válasz HUN]Repa #3753 üzenetére
Na megtörtént az első kör!
Hülyének azért már néztekKözben felmerült egy olyan gond is, hogy a monitor néha leveszi a fényerőt magáról, de a fény-állító menüpontba egyszerűen nem lehet belépni. Csak a "reset" gombal áll vissza a fényerő.
Na első lépése volt az ÜFSZ-nek, hogy biztos "mozi" üzemmódon van a monitor, ezért halványul el. Mondom "És azért nem tudok belépni a fényerő-menübe?" .... "ja, az valami más probléma lehet..."
Aztán megpróbáltak lepasszolni, hogy vegyem fel a kapcsolatot a szervízzel. Erre kicsit felszívtam magam és mondtam, hogy nekem ugyan semmilyen kapcsolatom nincs a szervízzel, csak velük, úgyhogy legyenek kedvesek intézkedni. Megígérte, hogy érdeklődik ő és felhív utána.. itt tartunk.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok.
Vettem tegnap egy légtisztítót az Eboltnál. Egy napig bírta, ma reggel nem volt hajlandó bekapcsolni. Döbbenet hogy egy ennyire egyszerű felépítésű gépet is el tudnak rontani egy kis fölösleges elektronikával, ami kb 15 bekapcsolás után el is romlott..
A kérdésem hogy van-e tapasztalatotok az Ebolttal garancia ügyben. Átvételtől számolva három napon belül vagyok, ha jól tudom jár vissza a pénzem vagy ugyanolyan cseregépet kapok. Ezt én dönthetem el, vagy a márkaszervíz? Másik kérdésem: futárral hozattam a gépet, ilyenkor kit terhel a visszaszállítás?
-
luciferc
őstag
válasz #27070592 #3755 üzenetére
Én jó pár éve gariztattam velük, akkor korrektek voltak. 3 napon belül csere, vagy élsz a 8 napon belüli elállás jogával is, és a csere pillanatában el is állsz a szerződéstől, ami pénzvisszát jelent. Ariadne, egye ez jogilag kivitelezhető?
A visszaszállításról azt írják, hogy a vevőt terheli. Nekem ez sántít. A hibás teljesítésük miatt miért is kell a vevőnek fizetnie? Ariadne?
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #3756 üzenetére
Ez úgy van, hogy két külön dolog az, ha meggondolod magad és visszaküldöd 8 napon belül, ez elvileg arra van kitalálva, ha egyébként jó a termék, csak neked nem szimpatikus. Ha rossz, akkor minden költséget nekik kell állniuk. Namármost arra nincs részletes szabály, amit lobogtatni lehetne, h konkrétan ilyenkor a visszaküldést ők fizetik, de mivel webáruház, hát, szerintem elvárható lenne. Jogszabály alapján a rögzített bekötésű vagy 10 kg-nál nehezebb termékeknél úszhatja meg az ember a beszállítást, ez pedig nem az. Kompromisszumként ha megoldható, érdemes bevinni hozzájuk.
mod: A gyakorlatban szerintem ha még a távollévős elállási határidőn belül van az ember, akkor érdemesebb a postaköltséget bukva így elállni, mint aztán azon vitatkozni esetleg, h mitől romlott el a cucc, mivel az első esetben nincs apelláta, egyértelműen vissza kell adniuk a pénzt.
mod2: Egyébként én is kíváncsi leszek a dolog kimenetelére, mert sokat én sem hallottam még az ő garanciáztatásukról. Bár ez valahol akár jó is lehet.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
luciferc
őstag
válasz Ariadne #3757 üzenetére
persze persze, arra gondoltam, hogy kéri a cserét a 3 napon belüli meghibásodás miatt, és egyben jelzi, hogy a csere után élni kíván az elállási joggal, mindezt egy levélben. Ez így megy?
mod: hibás termékkel már nem gyakorolhatja az elállási jogot, mire gondoltál a mod-ban?
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #3758 üzenetére
Hát most akkor el kell dönteni, h mit akar, cserét egy másik ilyenre vagy a pénzt vissza.
Ha ilyet akar, és nem riasztotta el ez a gyors elromlás, akkor a 3 munkanapon belüli visszavitel alapján kérhet cserét (151/2003 korm. rendeletben van, vagy pedig a 49/2003. GKM-ben). Ha elriasztotta, akkor a távollévős korm. rendelet alapján visszaküld, postaktget bukik és pénzt visszakap. Ha pedig "rendes" garanciáztatást szeretne, aminek a vége még mindig lehet csere vagy pénz vissza is, akkor azzal kell visszaküldeni, h rossz és javítsák meg/adjanak másikat/pénzt vissza. De mondom, szerintem ezt az utolsót most nem érdemes, a céltól függően az első kettő valamelyikét ajánlanám.
mod: Hibás termékkel is gyakorolhatja az elállási jogot, de annyival kedvezőtlenebb helyzet, h postaköltséget mindenképp bukja így, előny viszont, és szerintem nagy előny, h ilyen esetben egészen tuti vitathatatlanul vissza kell adniuk a vételárat, míg rendes "garanciális" ügyintézésnél azért ezen lehet vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
luciferc
őstag
válasz Ariadne #3759 üzenetére
De a távollevős rendelet alapján nem csak működőképes termékkel gyakorolhatja az elállást?
mod: De a 4. par (6) bek alapján a vállalkozás kekeckedhet, hogy térítse meg a nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt, hiszen hibásan küldte vissza. Azért elég ingoványos ez a talaj, nem?
[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #3757 üzenetére
Ariadne írta:
Jogszabály alapján a rögzített bekötésű vagy 10 kg-nál nehezebb termékeknél úszhatja meg az ember a beszállítást, ez pedig nem az. Kompromisszumként ha megoldható, érdemes bevinni hozzájuk.Úgy gondolom hibás teljesítés esetén a forgalmazónak kell állnia a szállítási költségeket is:
PTK 309.§ (1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek — ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket — a kötelezettet terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.
Szerinted?
-
Ariadne
őstag
válasz Csaba_20_ #3762 üzenetére
151/2003. GKM rendelet:
6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
(2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.Tehát ami nem ez a kategória, azt be kell vinni. Távollévősnél nem rendelkezik külön, h garis problémánál másként lenne ez.
A továbbítási költség pedig szerintem az a költség, amibe a kiskertől nagykerbe meg gyártóhoz küldés kerül adott esetben, és nem a szállítás költsége.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
És egy konstruktív ötlet: jogszabályok és internetes vásárlás FAQ, ezeket lehet hasznos lenne az első hszbe betenni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
#27070592
törölt tag
válasz Ariadne #3764 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az eddigi hsz-eket, holnap (azaz ma) beviszem a cuccot a cég ügyfélszolgálatára és első körben kérem vissza a vételárat. Ilyen ipari hulladékból nem tartok igényt másik példányra.
Ha a boltban próbálkoznak azzal hogy nem adhatnak pénzt csak cseregépet vagy vásároljam le, akkor mire hivatkozzak? Az elállás joga itt támadhatatlan? -
luciferc
őstag
válasz Csaba_20_ #3761 üzenetére
Ez a szabály nem csak akkor érvényes, jótállási igényt érvényesít a fogyasztó? Ha a fogyasztó nem állítja, hogy hibásan teljesített a kereskedő, akkor biztos, hogy a jótállás szabályait alkalmazni kötelező? Érted a dilemmám? Ha eláll, akkor szó nincs jótállásról, szerintetek a jótállás szabályai mégis élnek. Biztos helytálló ez így?
-
Csaba_20_
őstag
válasz luciferc #3767 üzenetére
Nem világos számomra, hogy az elállás jogot mi alapján nem gyakorolhatja szerinted a fogyasztó hibás termék esetében. Elállt, az egy egyoldalú jognyilatkozat. A fogyasztónak a távollévős rendelet szerint 8 munkanapon belül indoklás nélküli elállási joga van. Amit nem tesz semmissé az a rész, hogy a nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt a forgalmazó követelheti a fogyasztón. De legyen, kekeckedhet a forgalmazó, de bizonyítania kell, hogy a fogyasztó tette tönkre! Legjobb tudomásom szerint a kártérítés szabályai szerint kell eljárni ilyen esetben is. Ha van papírja a forgalmazónak arról, hogy ő sérülésmentesen adta át a terméket, ugyanakkor péppé zúzva kapta vissza, akkor van esélye. Egyéb esetben sanszos a bukta.
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz #27070592 #3766 üzenetére
Mégsem vittem vissza személyesen a hibás cuccot, mert a bolt felajánlotta hogy ha másik tipust választok akkor a futár visszaviszi a hibás darabot amikor a másikat leszállítja.
Még nem mondtam igent semmire, illetve rákérdeztem hogy a futár díját mégegyszer ki kell-e fizetnem vagy ez benne van a garos ügyintézésben. Most várom a választ. Ha dupla futárdíjat akarnak fizettetni, akkor lehet hogy maradok az elállásnál (8 napon belül vagyok), és másik cégtől rendelek.
-
szatocs
őstag
Sziasztok, sajnos ide is eljutottam. Nem tudom ugyan, hogy van-e valami esélyünk a dolog kiküszöbölésére, vagy ez már a mi hibánk...
Lakásfelújítások vannak nálunk, (8 lakás), hitellel, és a lakásszövetkezet úgy döntött, hogy a nyílászáró beszerelést egy bizonyos céggel végezteti. Ablakok nekünk ki vannak, ajtót akartunk még, hát meg is csinálták a beszerelést, ezzel nincs is gond (az már más kérdés, hogy sokalltuk az árajánlatot, de nem gond, legalább lesz egy jó ajtónk).
120k-ért vettünk egy bejárati ajtót, műanyag ajtó, 84k az ajtó alapára, erre jöttek ilyene, hogy másik zár, szerelési díj, áfa, stb.
- tömör panellal
- 8 ponton záródóSehol nem látni, hogy 8 ponton záródna, 3 hely van, ahova az egyik oldalon zár az ajtó, alul-felül, sehol nem zár más helyen.
A nagyobb baj viszont: tömör panel - a prospektuson néztük, hogy melyik panel is legyen, gondoltuk, hogy ez egy tömör 3 centi vastag, telt műanyag panel. Ehelyett mikor hozták, és szerencsére itt vágták méretre a bele való panelt, kiderült, hogy két oldalról van 2-2mm-es műanyaglemez, közte meg valami purhabszerű anyag.
Felhítuk a céget, hogy hát ez nem éppen az a tömör, amire mi a tömör szót használjuk, erre mondta, hogy hát mind ilyen (prospektusban sem szerepelt, hogy mi is az a tömör, mi meg honnan gondoljam, hogy ez nekik az...).Lehet valahova fordulni ezzel a gonddal?
Még a szerelők is jönnek vissza, kuksizót beszerelni, meg szúnyoghálót az ablakra, nem tudom, hogy ez számít-e valamit, hogy nincs átvéve, vagy ezt kinek kell átvennie? Aki a hitelt intézi?
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
Mert ha tudjuk, hogy a tömör az ezt jelenti, tuti, hogy nem veszünk ilyet. Nem tájékoztatott megfelelően, úgy érzem.
=== Szatocs ===
-
plaschil
aktív tag
Hali!
Garival kapcsolatos kérdésem lenne, de előbb tekintsétek meg a garjegyet amit ma kaptam egy Canon MP540-hez. Szabályosan van ez kitöltve? Miért van rajta 2009. augusztus 10.-ei dátum amikor én ma vettem a nyomtatót (szept. 07.) továbbá az üzembehelyezés időpontja sincs kitöltve, ez mivel jár?
Ha jól tudom, az üzembehelyezéstől számít a garancia (12 hó) tehát ha én erre ráírom hogy 2010 /hó/nap/ akkor onnantól él a garancia?
Előre is köszi!
Üdv,
ÁdámCreative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #3770 üzenetére
A szerződést feltétételezem a közös képviselő írta alá, neki kell átvenni is a tulajdonosok nevében. És neki kell nem átvennie azt, ami nem jó, pl. ezt az ajtót. És neki kell perelnie is, ha a tulajdonosok ezt megszavazzák.
mod: Mellékesen műanyag ajtót ennyiért venni rablás, én 150k-ért vettem a legmagasabb mabisz minősítésű (15 perces) acél ajtót, külön hozták fel a keretet és az ajtószárnyat, annyira nehéz volt, együtt 100 kiló körül van a kettő, húszcentis vasakkal fúrták be a falba. Kukucskálóval, lánccal, olyan színben, ahogy akartam...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
localhost
Közösségépítő
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #3775 üzenetére
lakássszövetkezetekről szóló tv. Nincs ennek külön leírva eljárása, egyszerűen ti, a tulajdonosok döntötök közgyűlésn a dolgokról, illetve már döntöttetek is. Meg kell nézni, mi van a szerződésben, ki veszi át, ki képvisel titeket, benne kell legyen. Ha meg nem tetszik, polgári pert kell indítani a kivitelező ellen, erről megint közgyűlésen lehet dönteni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
schumi
aktív tag
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy egy fűkaszát beadtam szervízbe javításra (nem garanciális), júli 20-án, javítási határidőt aug 20-ra írták a lapra, amit adtak, azóta 3 szor voltam náluk és még nem javították meg mindig, mára ígérték hogy hívnak mert kész lesz de természetesen ma sem hívtak...
utánnanéztem jogszabályban
"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2)"A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
azt rögtön hozzá tehetem hogy kényelmetlenségem igen is nem kicsi akadt ugyanis 2 hónap alatt a fű csak nő...
"Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben (lásd fenn) írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye."
PTK. 306. § (1) b.Tehát ugyebár (mégha holnapra kész is lesz valami csoda folytán) nekem adódott kellemetlenségem abból hogy nem javították még meg eddig a fűnyírómat,illetve sokat késtek (ha kész lenne) , mert nem tudtam füvetnyírni, akkor az előbb leírt rendeletek alapján, mondhatom hogy nem fizetem ki azt az összeget amit mondanak (elvileg 25 ezer körülire mondták anno), vagy mondom nekik hogy nem kell a javítás csinálják vissza olyanra ahogy behoztam, vagy írok panaszkönyvbe és jogi út, bár ezt szeretném elkerülni
Szerintetek hogyan kéne rendezni ezt a dolgot, ha mondjuk azt mondják hogy nem adnak semmi árleszállítást, vagy csak azt mondják hogy adnak 1-2 ezret (gyarkolatilag ez semmi ekkora tételnél)
bocs a hosszúság miatt,
előre is kösz[ Szerkesztve ]
Ami nehéz, ahhoz kell egy kis idő, a lehetetlenhez valamivel több. . . . . . Impossible is nothing
-
sasa311
veterán
Amiből idézel az a GARANCIÁLIS ügyintézésre vonatkozik.
Te sima javításra adtad be, bármikor mikor úgy érzed, hogy túl sokat volt ott visszakérhetted volna és vihetted volna máshova. Ebben a helyzetben szerintem semmit sem tehetsz.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
schumi
aktív tag
válasz sasa311 #3778 üzenetére
aham értem, tényleg a garisból van lehet visszakérem mert még mindig nincsen meg, csak ami borzasztó bosszantó hogy ráírták hogy 8.20 ra készen lesznek vele, legbosszantóbb meg hogy nem tudtam 2 hónapja füvet nyírni
kösz a választ[ Szerkesztve ]
Ami nehéz, ahhoz kell egy kis idő, a lehetetlenhez valamivel több. . . . . . Impossible is nothing
-
FuckeR19
senior tag
Szevasztok
Sajnos ide jutottam...
Lenne 1 kis gondom. Történt 2és fél éve hogy vettem 33Kért egy Abit AB9lapot. Bírta 1évig beszart visszavittem akkor már nem tudtak AB9 lapot adni csak AB9 Pro-t 4K ráfizetéssel. Oké kifizettem. Gari restart. 6hónap után ennek is kaputt. Vissza gari akkor gondoltam hogy váltok Asus-ra. Így ismét ráfizet 2K és lett egy Asus P5KC alaplapom. Örültem neki jól ment de 1* filmezés közben kilehelte a lelkét ezis 1év használat után. Most visszavittem eztis, ma voltam benn érdeklődni (már 2 hete náluk van) és hát P35 chipset már nincs de mivel ők jófejek adnak nekem egy Gigabyte lapot ami már jobb chipsetes.(kb 12K az ára) Jó is lenne ez csak az a gond hogy az alaplap közel sem hasonló kaliberű mint az enyém volt. Jó hogy chipset jobb de az enyém DDR3as ramot is támogatott, 5sata volt (gigán 2!!!) stb stb.
Most úgy állunk hogy telefonálgattak fél órát mivel mondtam, hogy nekem ilyen alaplap kell, akkor jöhet a régi chipset nem lényeg. Jövő péntekre ígértek valamit ami kb ilyen lehet. De ha valami sza*t kapok akkor hivatkozhatok valamire vagy volt már valakinek ilyen ügye?hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
Shad0w
senior tag
Üdv.
Adott egy elektromos fogkefe, ez a fogkefe használatba lett véve. Akkor erre a termékre nem lehet már érvényesíteni az elállási jogot (határidőn belül ofcoz)?
Az eredeti csomagolásban 2 db külön csomagolt fejet adtak hozzá, kereskedelmi forgalomban viszont csak 2 db-os csomagot lehet kapni amiben egybe vannak csomagolva a fejek. Tehát én kicserélném erre a csomagra a maradék 1 db fejet, magát a készüléket pedig lehet fertőtleníteni (mosogatószer, 96%-os alkohol, stb). Szóval sztm higiéniás akadálya nem lehet. (vagy mégis?) -
sasa311
veterán
-
FuckeR19
senior tag
válasz sasa311 #3785 üzenetére
Jó de számlán még az annó 2 éves Abit AB9 ára szerepel... Azt nem is várom el hogy 33Ktkifizessenek mert az azért tényleg túlzás lenne, de nehogy már 13K legyen...
Erről az egészről tudnál linkelni valamit? Én nem igazán találtam neten róla.hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
sasa311
veterán
-
addikt
Helló!
Ha egy garis cucc javítása megtörtén a kiskerben, meddig kötelesek tárolni? Illetve mettől kérhetnek tárolási díjat?
Üdv!
Köszi!There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz FuckeR19 #3788 üzenetére
Normál boltban minuszos tételként rajta van a régi termék a számlán és pluszosként az új! Amortizáció nincs, számla teljes árát le kéne h tudd vásárolni. Mivel új számlát nem kaptál a régivel érvelj, illetve hogy számlát nem is kaptál az újhoz.
There's a device that I've been using called a whoop.
-
Ariadne
őstag
Levásárlás nincs! Nem lehet kötelezni rá, csak ha akarod! Ez is 200x le van írva itt. ;)
Tárolási díjról meg: nézd meg a garanciális feltételeiket, abban benne kell lennie, ha felszámítanak ilyet. Jogszabály nincs róla.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Akkor állj el, ne érdekeljen, hogy mit csinálnak vele, az ő dolguk. Ha a távollévős rendelet nem zárja ki az elektromos fogkefét, akkor visszaküldöd és kéred a pénzed (első olvasatra nem zárja ki, de ezen lehet vitatkozni).
Viszont vagy az egész nem kell, vagy megtartod, más lehetőség nincs.Más kérdés, hogy nem tartom nagyon fair eljárásnak, ha a fejek száma nem stimmel neked a fogkefénél, de azért elkezded használni, és utána gondolod meg magad...De ettől még jogod van hozzá.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Shad0w
senior tag
válasz Ariadne #3795 üzenetére
Hát én elálltam volna (tegnap csúszott ki a dolog a határidőből), de a bolt úgy véli, hogy az elektromos fogkefe személyhez kötött a higiéniai okok miatt. Én meg úgy vélem, hogy csak a fej (csomagolás után erős ultraibolya sugárzással fertőtlenítik, amit én nehezen tudnék megtenni). A fejek számával nem volt baj, most van baj, mert egy használt fejet nem fogok visszaküldeni, az sztm se fair.
-
Ariadne
őstag
Mondom, a rendeletet kell elolvasni, ott van, mire nem lehet az elején, és még a végén is egy felsorolás, hogy az egyénileg készített stb. cuccokra sem. Ha kizárja, megtagadhatja, ha nem, nem. Higiéniai ok nincs benne, és az sem feltétel, hogy újra eladható legyen, nem szerepel előírásként a jogszabályban.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
addikt
válasz Ariadne #3792 üzenetére
Őszinte leszek most fordított helyzetről van szó! Kiskerben dolgozom és van nagyon sok garanciális cucc, ami több mint egy éves. A telefonszám elérhetetlen, vagy nem veszik fel soha. Ott rohad nálunk egy zsák ilyen javított termék. Ugyan nincs jelezve a papíron, amit adunk, de csak nem tartogatjuk örökké. Lassan saját raktár kell neki...
There's a device that I've been using called a whoop.
-
sbazsi
veterán
tud valaki linket küldeni arról, hogy mi köze lehet a felhasználónak ahhoz, hogy a készülékén milyen garanciális javításokat hajtottak végre?
valamint ha gondom van egy cég egyik-másik alkalmazottjával (konkrétan egy vagy több név nélkül irogató ügyfélszolgálatossal), akkor kötelességük-e megadni a főnökük nevét?
vagy ilyen esetbe hova forduljak?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest